torstai 11. heinäkuuta 2013

The magician

Terve taas veikkoset!

Tarkkasilmäisimmät lukijani ovat varmasti huomanneetkin, ettei meikäläiseltä ole ilmestynyt uutta postausta viikkokausiin - monen varsin epäonnisen seikan, kuten viikon mua piinanneen angiinan vuoksi, joka piti mut tiukasti neljän seinän sisällä.

Ollessani poissa blogimaailman syövereistä, olen mm. juhlinut ja pomppinut kaksilla festareilla sekopäisen murmelin lailla, huristellut tyhjäksi monen monta tankillista bensaa, katsellut auringonnousua mennessäni nukkumaan sekä viimeisimpänä muttei suinkaan vähäisimpänä, saanut neljänkympin pikavoiton pikkuisen pysäköintivirheen vuoksi, noh, eipähän jää ainakaan rahaa muihin turhuuksiin. Ja tottahan toki mulla on myös uusi kuvanen teille esiteltäväksi, rakkaat lukijat :-) Mielipiteitä?

Nyt tämän vompatin on kuitenkin aika nostaa pyllynsä ja alkaa pänttäämään uhkaavasti lähestyviin YO-kokeisiin, hui!
The magician Follow me on FacebookBloglovinInstagram

36 kommenttia:

  1. Ihan hiiiiirmu siisti kuva! Muutenkin nää täällä blogissa esiintyvät kuvat on ihan _mahtavia_!
    Kirjotat niin mukavasti ja aina sun postaukset piristää päivää<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos hurjamaisen kovasti! :--) Tosi kivaa jos piristää, mun pitäisi vaan alkaa kirjoittelemaan vähän tiheämpään tahtiin :-) Ongelmana on vaan se, että yhden postauksen toteuttamiseen menee niin hirmu kauan aikaa, ehkä mun pitäis keksiä jotain erilaisia postaustyyppejä joiden toteuttamiseen ei kulu kymmentä tuntia :D

      Poista
  2. Angiina ei oo hauska juttu.. kiitän että ite en voi sitä tautia saada :D Ite olisin halunnu lähtä muutamille festareille mutta ongelmana on tuo ainainen rahanpuute :D Jos ens kesänä siten :DD Parkkipirkotkaan ei oo hirveen mukavia yleensä.. nimimerkillä mopo ei ollut oikein parkkiruudussa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo ei, sitä alkaa nopeesti arvostamaan terveyttä kun makaa sängyssä muutaman päivän, eikä pysty juoda eikä syödä mitään koska nieleminen sattuu vaan niin julmetusti... :-D Hah, noooh, kyllähän niitä festareita tulee ja menee :-) Ja mä taas epähuomiossa en huomannut pysäköiväni maksulliselle alueelle.......... :D

      Poista
    2. näinhän se usein on :D ja uleehan niitä festareita mutta sitten on aina että onko yhtä vai kahta bändiä joita haluis mennä kahtomaan esim nyt oli asking alexandria joillain festareilla ni ne ei päässykkää ni kiitin onnee etten ostanu yhen päivän lippua sinne ko ei siel muita bändejä ollu mitä oisin halunnu mennä kahtoo :D

      Poista
    3. Hahhaa joo kuulin kans yheltä kaverilta samaa, oli ollut menossa festareille oikeestaan yhen ja ainokaisen bändin takia, joka ei sitten loppujen lopuksi soittanutkaan ja kaverilla oli sitten vähän hymy herkässä pitkän aikaa :D..

      Poista
    4. nonni :D siinähän se on ettei oo ärkee vaan yhen bändin takia mennä :D Heei muuten oon tässä jo jonku aikaa miettiny sellasta että jos vittisit vinkata mulle että miten aa kommentteihin ton vastausjutun ko en ita oo viel tajunnu :D näin fiksu blondi kun olen :DD

      Poista
    5. Apuuuuuva, oon ollu niin vähän koneella että on jäänyt kommentteiden julkaisukin ihan kokonaan, i apologize! Jaja siis itse asiassa mulle vaan ilmestyi tuo vastaushommeli jossakin vaiheessa jotakin aikakautta ihan itsekseen, joten jos sulla ei sitä oo niin en taida voida olla avuksi, mutta koita googletella, sillä asiat yleensä selkenee! :-)

      Poista
    6. Joo mie huomasin sen että ei oo tullu vastausta ja istekin unohdin koko asian, mutta sain asian hoideltua asetuksien kautta vaikka se hankalaa olikin :DD

      Poista
  3. Toi on hurjan kiva! Puuttuis vaan joku jäniksenpää ;) Mut leijuminen on parasta jee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitosta kovasti! :-) Hahhh, oiskohan pitäny trollata ja laittaa.. XD

      Poista
  4. Upee kuva<3 :3 taas kerran. Ja ei mua ainakaa haittaa yhtää vaikka sulta ei ilmestyis postausta vuotee, kunha se tulee ja pelastaa mun päivä:)
    Oot ihuna ja onnee yo- kokeisii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjan ihanaa kuulla, sait kyllä hymyn nousemaan tämän poikasen huulille! <3 Kiitos hurjan paljon! :--)

      Poista
  5. Jän´bä bongattu summer upis! :D toivottavasti et häiriintyny ku vähä tuijotin xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa cool, oisit tullu morjenstaan! :-) Ja älä huoli, mut on sairaan vaikea saada häiriintymään :-D

      Poista
    2. :D haha no ens kerral kerään rohkeutta! nyt katoin et kaveris tai sinä pidätte mua hulluna xdd

      Poista
  6. Eiii en kestä ku toi meijän video näkyy tos sun instan sivupalkissa :DDDD Mutta siis vitun jees kuva paitsi toi varjo sun jalkojen alla näyttää jotenki kuivuvalta vesilätäköltä? Mutta siis muuten ei taaskaan mitään valittamista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just jees rallivideo! Noooh pikkuvirheitä löytyy aina kun alkaa tarkemmin katteleen, kolmiulotteinen varjo oli jotenkin tosi hankala tehdä, koska en oo semmosia oikeestaan harjotellut, ehkä ens kerralla paremmin :-D

      Poista
  7. ketkä o su mielest kuumimmat suomalaiset julkkis miehet ja naiset? ;> saa sanoo nii mont ku haluu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha nooo, mua ei oikeestaan kiinnosta julkkikset, enkä oikein seuraile :-) Mutta Tuksu on kyllä aika hottis.

      Poista
  8. Voisitko tehdä postauksia missä entiseen tapaan esittelit sun päivän asuja ja kirjottelit ylipäätänsä kuulumisia? Niitä kaipailen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän mä voisin niitäkin värkkäillä, kunhan saisin kuvamateriaalia jostakin! Oon nyt kesällä ollut vissiin jonkinlaisella lomalla blogistakin ja ottanut rennosti oikeen urakalla, mutta koitan palailla tännekin puolelle piakkoin :-)

      Poista
  9. Ai että tää sun blogi on huippu! Sun postaukset on nii ilosia ja persoonallisia ja se tekee niistä tosi piristäviä :-)

    Tekis niiiiin kovasti mieli joskus tulla juttelemaan sulle ku nään sut loikkivan Kokkolan kaduilla mut en uskalla!! Vaikutat mahtavalta persoonalta johon ois kiva tutustuu :-)

    Mukavaa sunnuntaita ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoskiitos kovasti! :-) Tämmöisiä kommentteja lukiessani mua oikeen hävettää, että oon ottanut kesän blogin kannalta turhankin rennosti, mutta noh, ehkäpä mä pääsisin postaileen oikein kunnolla tässä piakkoin! :-)

      Ja tuu ihmeessä jutskaileen jos satut näkeen, enhän mä pure haha :-D Oon nyt ehkä hiukkasen myöhässä, mutta oikeen kivaa maanantai-iltaa sinnekin päin! :-)

      Poista
  10. Eilen tulvi aika mahtavasti Kokkolan Anttilan edessä. :D Olin eilen ostoksilla Kokkolassa ja kun huomasin sinut, saatoin lähteä karkuun. No sitten marssin seikkailemaan laajennettuun Prismaan ja ilmestyt sinne kuin tyhjästä. I saw what you did there.

    Sry, my bad. En uskaltanut tulla jututtamaan. Kun oli kaverikin mukana ja kaikkea..

    Milloin uutta postausta tulossa ? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah tottahan tuo, kanootti ois varmaan ollut tuolloin autoa kätevämpi kulkupeli XD No voihan hitsi, I got caught, oltiin poitsujen kanssa menossa iltaa viettämään :-) Ens kerralla sitten vaan jutustelemaan, en kai mä nyt niin pelottava ole, hehe :-D

      Jaja tässä piakkoin, oon pitänyt tässä nyt pientä lomaa jotakuinkin _kaikesta_ :-)

      Poista
  11. NICE! , nätit muokkaukset :)

    VastaaPoista
  12. Sun blogis on aivan omaa luokkaansa. Ihan uskomaton!! :)

    VastaaPoista