perjantai 7. kesäkuuta 2013

Just hanging around

Heipparallaa! Tässä hutjakassa ainakin meikäläiselle on päässyt käymään niin, että kesän pompatessa luoksemme niin äkkiyllättäen, oma pääni on yhä hiukan pyörällä, ja laukoo kysymyksiä: "Nytkö se sitten todella alkoi  kauan odotettu kesäloma!?" Ehkä meikäläisen lomafiilis syttyy sitten tuttuun tapaan elokuun alussa kun loma on taas lopuillaan, haha :-D Mutta eipäs nyt masenneta itseämme semmoisella, sillä kaikki on vielä edessä!

Itse en suunnittele oikein mitään kovin pitkälle, eikä mulla ole oikeastaan hajuakaan, mitä kesäniityillä telmiessäni aion tehdä – menen melkoisen pitkälti fiilispohjalta. Ainut plääni koko ajanjaksolle on Kalajoen Juhannuksen kolmen päivän bileet, tosin sillekin kävi hiukan ohraisesti, ja mitäs me nyt tässä B-suunnitelmaa kehitellessä.. :-D Millaisia suunnitelmia teillä on kesäiselle huilaustaollemme? :-)

Lopuksi, tässä vielä hiukan jatkoa päättömälle menolle! Mielipiteitä?

//Translate: Hiya! I somehow still can't believe it's really here - the long-awaited summer! Maybe I'll realize it again in August, when the vacation ends, hehe.. :-D What are you guys gonna do during this wonderful summer time?
Just hanging around
Follow me on FacebookBloglovinInstagram

23 kommenttia:

  1. KUOLIN NAURUUN KU LUIN TON OTSIKON JA NÄIN TON KUVAN JA TAJUSIN NIIDEN YHTEYDEN apua oot paras taas vaihteeks.

    Miullakaan kesäfiilis ei vielä kunnolla oo tullu, mut kyl sen tajuaa ku ei tarvii lukee venäjää, ei tarvii mennä puoliks itkien maantiedon tunnille tai mennä riehumaan ruotsin tunnille. Luojan kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahh, virnuilin itsekin hämysti keksiessäni otsikon jo ennen kuvan napsimista >:) XD

      Tottahan tuo, eikä tarvi myöskään kärsiä siitä jatkuvasta yliväsymyksestä joka kouluviikkoina vallitsee - mun unitarve kun on niiiiiin paljon enemmän kuin mitä mä ehdin arkisin yössä nukkumaan.. :-D

      Poista
  2. Toivottavasti ny löydät sen kesäfiiliksen ennen elokuuva, haha :-D !
    Ja hieno kuva! Voisit oikeesti käyttää tota asukokonaisuutta joskus, näyttäis hyvältä ;-) (jos et sitte oo jo käyttäny?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä mä löydän, jännä juttu kyllä että mun kesäfiilis sytty palaviin liekkeihin joskus toukokuun alussa kun lunta oli vielä maassa, mutta nyt ehkä pidän tätä ihanaa auringonpaistetta itsestäänselvyytenä, hmmhmm :3
      Kiitosta paljon! :-) Jaja hmm, voisin mä melkeen käyttää, koen vaan että mulle ei oikeen sovi kauluspaidat ja siks ramppaankin ympäriinsä tissit vilkkuen hihattomissa (Y) :-D

      Poista
  3. naww mulle tuli äkillinen tarve sanoa sulle taas kerran miten hieno blogi sulla on ja sun postaukset piristää päivää, luen ne viimeiseksi koska tiedän mitä odotan etkä koskaan petä odotuksia. okei voiko sua ihailla ? Kirjoitat hyvin ja kuvat on mahtavia, tsajaja älä koskaan lopeta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten ihanasti sanottu, hurjan paljon kiitoksia! <3 Huippua kuulla että oon (kai) onnistunut pitämään postaukseni mielenkiintoisina, vaikka tässä onkin tullut jo pari vuotta blogattua :-)

      Poista
  4. Hei tuu käymää porvoossa kesän aikana! (:
    Upee toi kuva jälleen kerran :D
    Itellä myös aika samallainen fiilis, ku ei ymmärrä millää kesäloman alkamista näinkin pian.

    Hyvää kesää ja oot ihana kuten aina<3(;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä varmaan lähelle oon ainakin tulossa, kuulen Helsingin kutsun korvissani... :3
      Kiitos paljon! :-) Jeps, kesälomaankin pitäis olla joku pehmeä lasku, kuten alakoulussa oli tapana olla kouluvuoden alkaessa, haha :-D

      Samoin sinne! <3

      Poista
  5. eihä sitä hirveemmin pidäkkään suunnitella ihmeempiä :) useinha ne suunnitelmat menee uusiks.. mua tosin harmittaa älysti ku töitä koko kesän eikä lomaa juuri ollenkaan eli hirvee hoppu aamulla töihin ja iltapäivällä toiseen paikkaan :/ toi kuvakin on hassu :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, huomattiin varsinkin viime kesänä yhen mun kaverin kanssa, että aina jos suunnittelee hirveesti jotain, suunnitelmat ei koskaan toteudu tai vaikka toteutuis, ne menee mönkään tavalla tai toisella. Sitte lopetettiin suunnittelu täysin ja mentiin vaan fiilispohjalta, ja mitä hauskimpia asioita sattu sen jälkeen! :-D Noo mutta sulla on sentään töitä, mulla on vaan satunnaista duunia isän kaa silloin tällöin, kun mua ei mihinkään hakemaani työhön valittu :-P Aattele sitä rahan määrää mikä sua odottaa sitte kesän loppupuolella :3 Kiitoskiitos, haha! :-D

      Poista
  6. Ihana postaus pitkästä aikaa. Aika creepy toi kuva (tai ehkä Se johtuu siit et mun kaveri hirtti ittensä lähi aikoina) mut oot niin ihana kun et välitä mitä muut susta aattelee <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! Tosi ikävää kuulla tuollaista, otan osaa suruun :-( Toivottavasti kaverillasi on nyt hyvä olla, missä sitten ikinä onkaan :-(

      Poista
  7. Mun kesä alko vähän huonoissa merkeissä, ku sain heti kuumeen ja nyt on sen jälkeista flunssaa :D En oo kyllä suunnitellu kesää kovin pitkälle, jännitän vaan sitä että mihin kouluun pääsen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmin paikka, paranemisia! Munkin kimppuun flunssa on koittanut iskeä jo muutamaan otteeseen, mutta kesällä sen yritykset voi helposti ohittaa muutamalla buranalla ;-) Cool, mullakin on vissiin sitten jännityksen paikka vuoden päästä, kun lukio loppuu, apua :o

      Poista
  8. Vitsit! Sulla on ihan mahtava blogi ja vaikutat ihan huipulta tyypiltä :)
    Oot jotenki tosi ihailtava persoona...ku kirjotit tosta kiusaamisestaki...wau,oikeesti! Itekki kokenu ton kiusaamisen nii tiedän tunteen. Oon seuraillu sun blogia ja instaa jo jonki aikaa mutta nyt uskalsin vasta kommentoida :) Keep it up!

    Terkuin, S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjan paljon kiitoksia, mahtavaa kuulla että tykkäät! :--) Mulla oli todella iso kynnys uskaltaa kirjoittaa kiusaamisesta silloin ekan kerran, noin puolitoista vuotta sitten, koska pelkäsin miten porukka suhtautuu, ja naurettaisiinko mulle kenties jos esim. silloiset kiusaajat lukisivat tekstin. Mutta tuolloin saamani hyvän palautteen vuoksi en juurikaan epäröinyt, vaan laitoin kynän (tai tässä tapauksessa näppäimistön) sauhuamaan, kun tunsin että nyt tämä aihe on pakko ottaa esille, uudelleen.

      Terkkuja sinnekin! :-)

      Poista
  9. ooon hankkimas uutta runkoo enkä osaa millää valita mut yks vaihtoehto ois d7000 ja eiksulla ole se :DD ? ettätota onks mitää huonoja puolia? ja kehujaki voi toki antaa! mulla on nyt d3100 (... muistaakseni sulla oli alunperin sama?) että onko toi d7000 järkevä sijotus :D ? vai pitäiskö hankkii esim d5200 ? kiitti jo etukäteen jos jaksat vastataaa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeps, mulla on just kyseinen runko, ja ei oo kyllä tuottanut pettymystä millään osa-alueella! Jos pitäis päättää noiden kahden välillä, (D7000 ja D5200) niin ottaisin kyllä todellakin D7000:n, sillä ainakin mun käytössä se on paljon hyödyllisempi kuin D5200, muun muassa yli puolet pidemmän akunkestonsa, sääsuojauksensa, kahden muistikorttipaikkansa sekä kaksi kertaa nopeamman suljinnopeutensa vuoksi (D7000: 1/8000s ja D5200: 1/4000s). Tuossa on siis vain ominaisuuksia joista on mun käytössä paljon hyötyä, sun omista tarpeista en sitten oikein tiedä, mutta suosittelen kyllä :-)

      Poista
  10. Haha, hienosti tehty kuva ! :D Oot taitava muokkaamaan sekä valokuvaamaan, rispektiä sille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, oon aatellut tehdä samantapaista vähän eri idealla jonain kauniina päivänä XD Hurjasti kiitosta Veera!! :)

      Poista