keskiviikko 30. tammikuuta 2013

I was in the darkness, so darkness I became

julia3
Moikkamoi kaikki swaggerit ja yolottajat! Koeviikko jyllää taas päälläni kuin hirmumyrsky ikään, eikä mun ajankäyttö ole oikein sen mukaista. Eilen vietellessäni vapaapäivää huomasin tehneeni aivan kaikkea muuta kuin sitä koeviikon kannalta olennaista, pänttäämistä, tarkoitan. Esimerkiksi kuvattiin ylempi kuva Julian ja Marian käsien kanssa :-D Mitä tykkäätte?

Syyllistyin myös eräänä koepäivänä rikokseen, josta en uskonut jääväni kiinni. Ryöstin nimittäin pankin jääkaapin sukkahousut päässä. ...ei vaan, sorruin lunttaukseen uskonnon kokeessa, koska kokeeseen tulivat sattumalta juuri ne käsitteet, jotka olin jättänyt lukematta. Joku mun vierustovereista kuitenkin ilmeisesti ilmiantoi mut, sillä sain eilen varsin ikävän puhelun rehtoriltani, joka ilmoitti mm. että joudun käymään koko kurssin uudestaan. Rikos ei kannata tytöt ja poitsut, ei ollut sen arvoista.. :-D

Mutta, paistaa se aurinko joskus risukasaankin, nimittäin arvatkaapas kuka lähtee toukokuussa Bring Me The Horizonin keikalle Helsinkiin? ;-) Onko muita tulossa?

//Translate: Hellooo to all of you swaggers and yolosters there! It's exam week again and I think I'm not using my time the way I should. Yesterday, I did all but studied, for example shot the picture above with Julia and Maria's hands :-D What do you think?

During one exam day I did something stupid - rob a bank's fridge wearing, covering my face with tights.... eh, not exactly, what I did was that I cheated in an exam, someone reported me, and my headmaster called the following day, and the news she told weren't so cool. Crime does not pay, so boys and girls, listen to my advice and don't do it.. :-D

But, at least I've got some good news! As you can see below, I'm going to BMTH's gig in May, woohoo! ;-) 
bmthwooo
Follow me on FacebookBloglovinInstagram

36 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Haha, ei enää koskaan, Ulliksen 40-minuuttinen puhuttelu oli sen verran raakaa kamaa..... XD

      Poista
  2. haha ite oon useamman kerran lunttaillut, enkä koskaan jääny kiinni vaikka se lähellä on ollukki! :D
    ja ihan älyttömän hieno toi kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on ollut hyvä tuuri, suosittelisin ehkä lopettamaan kun oot vielä voiton puolella :-D
      Mutta kiitoskiitos! :-)

      Poista
  3. Aiaiai, ei saa luntata Axy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutku oon niin bäädäääss. Paha pylly :-(

      Poista
    2. Ei sillä että en olis ite luntannu :D sul on kyl hyvä pylly ;)

      Poista
  4. Sinäkin menos bmth ? vautsi c: jos siellä sitte vaikka näkyilee :D Ite en oo lippua vielä ostanut, mutta jokapäivä kyyläilen, että niitä vielä on :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeaaap, olihan sinne pakko ostaa lippu kun viime kerralla jäi menemättä! :-) Tooki, ollaan yhteyksissä vaikka lähempänä c: Mulla kävi Alesanan lippujen kaa taannoin sillä lailla, että venailin liian kauan ja sitte hupsistakeikkaa vaan ja ne olikin jo loppu, ja jäi menemättä :'(

      Poista
  5. oooooh fuck :--D ehkä sain tästä itekin pienen herätyksen, vois alkaa luopua lunttauksesta vähitellen ! se on jotenki jääny tavaks yläasteelta mut en oo koskaan jääny kiinni..ainakaan vielä :D arvaa vaan tekiskö mieli tulla tonne keikalle but no can do, oon taas ihan auki... ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, noo ehkä kannattais! :-D Mun rehtori sano lunttaamisen olevan "valtakunnallisella tasolla erittäin vakava rikos", oon varmaan joku linnakundi nyt. Noo perusta vaikka ikioma lumiaurayritys, lyö rahoiksi ja auraa tiesi keikalle ! :-) (Tuhannen ja yhden yön ideat, Axel OY)

      Poista
  6. oot kyl taitava ja noi sun kuvat on aikas hienoja aina :3 ja kirjotatkin niin söpösti jotenkin että pistää aina hymyilyttään. hihhii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti paljon! :--) Hahah no, mun kirjoitustyyli nyt vähän on mitä on, kivaa jos tykkäät :-)

      Poista
  7. Axmeel! Tosta kuvastahan tuli ylisiisti! :---)
    Ja joo, senkin lunttari </3
    terveisin rakas karomussukkahöpöliinisi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheeee kiitti Karokultsi, eikö ollukki sun muumimukin arvoinen tulos ;-)
      Yhyh joo, sain pahan leiman Ulliksen silmissä :'(

      Poista
  8. Uij minä minä! Kunhan vain ryöstän pankin aiemmin mainitsevallasi tavalla niin oon messissä tuolla keikalla!

    Tuhma Axel, ei saa luntata :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeaaah, loistavaa! :-) Ehdotan kyllä kaksien sukkahousujen tunkemista päähän, porukka meinaan tunnisti mut aika helposti muumipapaksi :'(

      Jeeeeps, sinne meni mun kunnollisen oppilaan maine kaikkien silmissä D: Melkeen kaduttaa. Melkeen. >:)

      Poista
  9. voi kauhia miten voit ottaa noin rennosti ko joudut uusia koko kurssin!!?? :D mutta hyi sua axel! <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, mä oon semmonen easy-going guy, kyllä kaikki vielä kääntyy parhain päin, hopefully.. :-)

      Poista
  10. heippa, mä en tienny et säki tykkäät bmth:sta! mutta joo minä olen ainakin tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippahei! Noo harva vissiin tietäkään, koska kaikki on aina silleen: "Ai, ei susta uskois?" XD Looistavaa, see ya there!

      Poista
  11. oioi minä olen tulossa c: ++ hieno blogi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeij, yllättävän paljon vissiin onkin tulossa! :-) Kiitoskiitos! :-)

      Poista
  12. En tienny et kuuntelet BMTH:n tyylistä musiikkia :o mitä muita samantapaisia bändejä kuuntelet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ei ilmeisesti moni muukaan :-D Noo esimerkiks, Alesana, Sleeping With Sirens, Black Veil Brides, Escape The Fate, Breaking Benjamin, Memphis May Fire yms. :-)

      Poista
  13. Toi kuva on ihan sikasiisti! :P

    VastaaPoista
  14. Übersiisti kuva! :D

    Ja sitten mun on pakko myöntää, että oon ihan HIUKKASEN yllättynyt et tykkäät ton tyylisestä musiikista.. :DDD Ei nyt mitenkään, mut... en olis vaan uskonut. :D Breaking Benjamin kuuluu mun bändien top-3 -listalle eikä BMTHkaan kauas jää. Hitsi vaan kun minäkin oon taas ihan rutiköyhä, kun pakko pakko pakko päästä kattomaan 30stm:ää kanssa kesällä. :D

    Ja hyhhyh millanen pahis sä ootkaan.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :--)

      Hahhaa no voihan, et oo tosin ensimmäinen joka musamaustani yllättyy XD No voihan hitsit, hommaa jostain rahat kasaan ja tuu ihkuttaan Oliveria meidän kanssa! Hehe pahapyllynä vara parempi kuten vanha sanonta kuuluu.. :-D

      Poista
  15. Hei Axel! Tykkään tositositosi paljon sun blogista, sun upeesta tavasta kirjottaa ja sun hienoista kuvatuksista. Lueskelen mielelläni jatkossakin :) Tsemppiä lukion kans,
    t. vanha tuttu Heli :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi Heli! Hurjan kiva kuulla, ja kiitoksia, yritän napata itseäni niskasta kiinni.. :-)

      Poista
  16. ÄÄÄÄÄ epäreilua mieki kovasti himoitsisin lippuja.. äääh sen siitä saa ku on niin köyhä opiskelija! ihan mälsää :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo onhan niitä vielä jäljellä, eikä hintakaan niin paha oo, tee niinku meikä ja paina vähän duunia niin kyllä se siitä! :-)

      Poista
    2. niimpä :-) mutta sit on se, että ku pitäis Varkaudesta asti päästä ni tuottaa hankaluuksia ja ku junallaki on vaikee kulkee :DD

      Poista
    3. Niin no, totta, harmillista :-/ BMTH:n näkemisen ja kuulemisen tulisi olla jokamiehenoikeus :3

      Poista