perjantai 7. joulukuuta 2012

TUMBLR

tumblrblogiiiin1
Kauan se on vaivannut mieltäni. Kauan olen miettinyt, mikä se oikeastaan edes on. Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Tumblr!

Tosiaan, niin hassusti pääsi siis käymään, että suistuin elämäni tieltä sivuraiteille, ja pari kaveriani sai mut ylipuhuttua tekemään Tumblriin käyttäjän.

Ja kuten arvata saattaa, Tumblr on mulle aivan uusi ja ihmeellinen paikka, enkä ole vielä oikein perillä sen hienouksista, joten jos sieltä ruudun takaa löytyy tumblraajia, niin kuulisin mielelläni vinkkejä, kokemuksia ja niin edelleen! :-)

Mutta, tämän marsupilamin Tumblrin löytää siis täältä:

//Translate: You can now find me also in Tumblr:

http://aboywithnoname.tumblr.com

http://aboywithnoname.tumblr.com

12 kommenttia:

  1. JEEEE MINÄ UPOTIN SINUT TUMBLRIN PAHUUDEN MAAILMAAN >:)
    Varaudu, pian sä oot yks tumblrhulluista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yyh, niin teit D: Mitä lie tästä seuraakaan........

      Poista
  2. saitpa ainakin uuden seuraajan sinne :--) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee jee! :--) Tumblritan tässä tikkari suussa ja suunnittelen ilkeyksiä..

      Poista
  3. Mä en tiiä edes, että mikä toi Tumblr on :D Että haluaisitko valaista vatipäälle =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuotanooin, mitenhän mä sen selittäisin :-D Sellainen blogipalvelu, eroaa paljon Bloggerista (mutta jotain samankaltaisuuksiakin on). Siellä voi postailla kuvia, tekstiä, videoita, musiikkia yms ja muut käyttäjät voi tykkäillä niistä tai reblogata omille sivuilleen. Näin mä sen ehkä kuvaililisin :-D

      Poista
  4. Tumblr on paras, sinne voi purkaa kaikki fiiliksensä ! Olen se tyttö joka joskus sun ja Maijan eron aikoihin selitin sinulle kuinak epätoivoista on rakkauteni erästä toista tyttöä kohtaan, itse puran kaiken sen tumblriin. :) En tiedä muistatko mua, mutta aloin seuraamaan sua tuolla !

    http://in-my-mind-is-you.tumblr.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeap, näin mulle onkin kerrottu! Itse asiassa muistan sut oikein hyvin, ja kävin tsekkaamassa Tumblrisi :-) Toivotan uudelleen onnea rakkausasioidesi suhteen!

      Poista
  5. TUMBLR ON IHAN NARNIA C: Oota vaa, kohta oot ihan koukussa.... 8Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah, voi sentään, oon kohta totaalinen sosiaalisen median orja.... XD

      Poista
  6. Jesjes ihanaa ku teit käyttäjän Tumblriin :) sait musta heti seuraajan sinne :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi no vooi, tosi kivaa! :-) Oon vaan vähän laiska päivittelemään, enkä oikeen oo vielä saanut Tumblrin "juonesta kiinni" mutta ehkä se tästä :-D

      Poista