lauantai 15. joulukuuta 2012

Terveiset Axelin sairastuvasta!

Mun pettämätön vastustuskykyni on (jälleen) päässyt pettämään. Viime maanantaina, heti vanhojentanssien harkkojen jälkeen, mut valtasi huono olo ja normaalia suurempi tarve lysähtää sänkyyn peittojen alle. Korkeahko kuumehan sieltä sitten nousi, ja viettelinkin seuraavat kolme päivää peiton alla kuluttaen Supernaturalin kutoskautta.

Torstai-iltana oloni oli kuitenkin ihan jees -tasolla, joten päätin liitää kaverieni kanssa kohti ääretöntä ja seuraavana päivänä kohti koulua. Jälkeenpäin ajatellen, kyseinen ratkaisu ei välttämättä ollut se paras mahdollinen, sillä eilen illalla jouduin tilaamaan ambulanssiäitini hakemaan mut Karohamsterilta kotiin, palanneen surkean olotilan vuoksi.

Tässä sairastellessani oon nähnyt mitä kamalimpia painajaisia kuten kuumeessa yleensäkin, viime yönä unimaailmani sijoittui Ruotsiin, olin kuumissa rantapardeissa kun yhtäkkiä huomasin mun kameran häipyneen kaulastani. Mun kanssabilettäjät epäilivät pahamaineista, lipevää varasta, joka tunnettiin koodinimellä "C".

Iloisempiakin unia oon toki nähnyt parin päivän aikana, uneksin esimerkiksi siitä että olin suurensuuressa kauppakeskuksessa ja yhtäkkiä kiltti vanhempi nainen tarjosi apua kauppakassien kannossa, mutta paljastuikin pian kannibaalizombihirviöksi. Sen jälkeen olinkin Turkissa jossa vallitsi -29 asteen pakkanen.

Anyways, oon tässä hieman tuumaillut, että yhtäkkiä talvella lisääntyneiden sairastumisieni ja puolinakukuvailujeni välillä saattaa olla jokin hiuksenhieno yhteys, vai mitä tuumitte? :-D

Tässä kuitenkin parit asukuvat meikän lempparivillapaita päällä, päivältä ennen ilkeiden pöpöjen hyökkäystä! Mitä tykkäätte? :-)

//Translate: Last monday, right after the dance practice lesson of our school, I got ill. Again. In the evening of that day I had a quite high fever, so I naturally decided to stay home for the next day. And the next. And the next.

After watching the whole sixth season of Supernatural, I had had enough of getting bored, and decided to go to my friend's place and next day to school. But I think that wasn't very wise, 'cause you know, now I got even higher fever than before :-D

Do you think this illness of mine has anything to do with the half naked photoshoots I'm making? :-D

Anyway, here's some outfit pics from the day before the attack of the mean bugs! What do you think? :-)
axulneule8 axulneule33 axulneule2

44 kommenttia:

  1. Ihana neule sulla!! <3


    http://bambi-amore.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Emilia, se onkin mun lemppari! :--)

      Poista
  2. vooi parane:)! ja ihana toi paita:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :--) Itse asiassa, niin kummalliselta kuin se musta tuntuukin, taidan olla tervehtynyt :o

      Poista
  3. Ootko ostanu uuden näytön tai jotain?

    Nyt muutamassa viimepostauksessa on kuvien sävyt on hirveen latteita ja ihan tukossa, valkoset on harmaita yms.. ainakaan mun mielestä se ei näytä hirveen hyvältä, kun tekee kuvista hirveen synkkiä. En tiedä onko tarkoituksenmukaista, mutta mä en ainakaan digaa. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, jonkin aikaa sitten kyllä.
      En tiedä johtuuko kuvissani näkemäsi meidän näyttöjen välisistä eroista vaiko sitten näkemyksillisistä eroista, mutta tukkoisia tai latteita sävyjä ei oo kyllä ollut tarkoituksena tuottaa. Tosin, mielipideasiahan sekin on, miltä mikäkin omaan silmään näyttää ja mistä tykkää :-D

      Poista
  4. :( voi eeei toivottavasti kerkeet parantua ennen joulua ! ja heei wooow toi eka kuva, miks mä en saa itestäni näin hienoja kuvia D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taisipa käydä niin että parannuin reilustikin ennen joulua - tuntuu että oon terve kuin pukki, hassua! Pyyyyyyyyhpyh Roosa, sun kuvat on upeutta! :--)

      Poista
  5. Oho, itsekin makasin kuumessa juuri tiistain, keskiviikon ja torstain! 8D Mitä muuten tykkäsit Supernaturalin kutoskaudesta? Itse katselin sen tuossa viime kuussa, ja nyt kärsin vieroitusoireita, kun lupasin itselleni että korkkaan seitsemännen vasta joululomalla. :'>
    Ja tosi kiva toi villis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, mikä yhteensattuma! :-D Tykkäsinhän mä, mutta itse asiassa vitoskausi oli mun mielestä paljon mielenkiintoisempi kuin kutonen, tosin onhan mulla vielä viimeinen ratkaiseva jakso katsomatta! Haa, voihan sentään! No, joululomahan on aivan ovella ja pääset siis pian katselemaan! :-)
      Kiitti! :-)

      Poista
  6. Upee kaulakoru!:) Mä haluun sut mun vaatekaappiin ja sit saisit aina kertoo mitkä asut näytää kivoilta:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos paljon! :-) Mä en taida itse asiassa hirveesti muita kaulakoruja enää käyttääkään XD Hahhah, elämäni vaatekaapissa.. :-D

      Poista
  7. se ku en oottanu ton tarinan mummosta mitää kannibaalizombiehirviötä :D

    http://this-is-my-life-katja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha, enpä odottanut mäkään unessani XD

      Poista
  8. ottaako joku nää kuvat sust? vai käytätkö itselaukaisinta? :) sun blogii on tosi kiva lukee ja sul on hyvä tyyli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vähän semmonen heppuli etten niinkään tykkäis jos joku muu kuvais mulle asukuvat, joten käyttelen kaukolaukaisinta ja itselaukaisinta vähän tilanteesta riippuen :-) (Itselaukaisinta vain jos kaukolaukaisin temppuilee kuten se välillä pakkasella tekee...) Kivaa kuulla, kiitti paljon! :--)

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Taisin kokea tänään ihmeellisen parantumisen ja oon taas voimissani! :-) Kiitos kuitenkin paranemistoivotuksista! :-)

      Poista
  10. Voi ei :( paranemisia sinne, höpönassu ! :3 ettet vaan vilustunu puolinakukuvien takia...? Mutta toivotaa että paranet pian :) ihanat kuvat :) onko sulla tossa kokokuvassa maiharit, vai näänkö mä harhoja ? :D on suuri todennäköisyys että näen väärin :D toi villapaita on kyllä tosiaan hieno :) ja toi ankkurikoru on aika njam :3 mutta toivotan vielä kolmannen kerran paranemisia sinne, höpsykkäpöpsykälle :3<3 (mistäköhän mä noita nimiä sulle keksin...? :D) no mutta ihana olet, love you <3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitoksia, muttamutta nyt on käynyt niin hassusti että yhtäkkiä oon terve kuin vanha setäni Hemuli, cool! :-) Ellen sitten herää taas huomenaamulla sairaana ja nuhaisena... :-D Jaja on mulla tossa tosiaan maiharintapaiset, tosin ilman rautakärkiä jne, H&M:n tuotantoa aikojen takaa! Hihih, kiitoskiitos! <3

      Poista
    2. Hyvä että olet terve :--) okei, sitten en olekaan ihan sokeutunut vielä :--D ooleppas hyvä :--)<3<3

      Poista
    3. Heh :--D mutta mulla on pari kysymystä: mistä yleensä ostat vaatteesi ? miksi olet noin ihana (hihi) ? oletko muumifani ? jaja vielä tämä: miten osaat olla noin hurjan tyylikäs ? :--) kiitos jo etukäteen (-: oot ihana, pikku axelsson (--;<3 olen siis suorastaan rakastunu suhun, oot jollain tavalla samanlainen, ja jotenkin niin ihanan omaperäinen otus, hih <3:--)

      Poista
    4. Naapsin mun vaatteita mukaan milloin mistäkin, yleensä netistä löydän ne mun tyylisimmät vaatteet, mutta tarttuu niitä silloin tällöin käsiin esim. H&M:ltä ja JC:stäkin :-) Hahhaa hööpönlöpön, en mä nyt kovinkaan ihana ole :-) Nooh, pienenä olin, ja halusin tottakai olla Nuuskamuikkunen ja mulla olikin samanmoinen hattu kuin hänelläkin. Olin tosin samaan aikaan mm. Tarzan- ja Spidermanfani, joten yhdistelin hienosti tyyliini näitä kolmea lapsuuden roolimalliani XD Jaja no siis ostan ja vedän päälle vaan semmosta vaatetta mistä tykkään, siitä syntyy ainakin mun oma tyyli :-)

      Hihi voih kiitos paljon! <3

      Poista
  11. ei mä en kestä sun hymys tos yhes kuvas oli niiiin ihana! hehe kivoja kuvia, taas !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi aww, kiitti paljon! :--) Pitäähän sitä välillä vähän virnustella :3

      Poista
  12. hienoja! tällaset ihan vaan perusmuokatut kuvat näyttää vaihteeks tosi kivoilta :--)

    VastaaPoista
  13. Kiva blogi sulla, liityin :)
    Voisitko käydä tsiigaas munki blogin
    http://phaletheman.blogspot.fi/
    & liittyy :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittikiitti, tervetuloa lukemaan! :--) Mäpäs käyn tsegaloimassa!

      Poista
  14. Tosi kiva toi paita :---) mutta älä enää palelluta ittees pihalla kipeeksi !!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiva jos tykkäät, kiitti! :--) Noooh en voi luvata, mulla on erittäin suuri houkutus lähteä aamulla kameran kanssa jäätymistripille... :-D

      Poista
  15. Ihana neule sulla! :) Ja paranemisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiittikiitti! :--) Oon jo onneksi tervehtynyt! :-)

      Poista
  16. nuo sun unet... :DD ite näin unta, et ammuttiin iskän kans raketteja uutenavuotena mun huoneessa :D

    ihania kuvia, miks mä en saa koskaan itestäni noin hyviä? :oo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha no siitä tais seurata mukavaa jälkeä XD

      Noojaa, noita ottaessani kaukolaukaisin alkoi temppuilemaan eikä lopulta toiminut enää lainkaan, joten jouduin napsia nämä 10 sekunnin itselaukaisimella jaja lopputulos on mitä on, mutta kivaa jos tykkäät! :--)

      Poista
  17. ää mistä toi sun kaulakoru on? ihana c: jäi häirittee vaikka en kuiteskaa ittelleni samaista hommaa :D.

    http://theartofsleepingvilma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivoin viime vuonna kyseistä kaunistusta joulupukilta, joten hänen pajaltaanhan se ;-) No ei vaiskaan, 5Previewin tekeleitähän se on :-)

      Poista
  18. ihana toi hymmykuva:) kiva nähä sut hymyilemässä välillä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti paljon! :--) Kyllähän sitä pitää välillä virnuilla että voi taas myrtsätä :-D

      Poista