tiistai 18. joulukuuta 2012

Nuhanestäjä #1

Kolmen vuosisadan tuskaisen etsinnän jälkeen näyttää vihdoin siltä, että kauan kadoksissa ollut lohikäärmeensuomuvaltikka on löytynyt ja päätynyt Mikki Hiiren ja Simban kautta käsiini. 

Ai mitä, puijaustako? No, hyvä on, ehkä muutamassa kohdassa faktan sekaan on päässyt sekoittumaan ripaus sepitystäkin, mutta taitava axelkoodinmurtaja huomannee heti, mistä on kyse. On nimittäin päässyt käymään niin hassusti, että tämä poitsu on vihdoin löytänyt unelmiensa parkamallisen, kapeahihaisen, mustan talvitakin, joka on vieläpä oikeasti lämmin!

Kyseisenlainen takki on ollut hakusessa jo viime vuoden syksystä lähtien  viime talven läpi kahlasin suurimmilta osin pelkästään nahkatakin ja farkkutakin voimin. Tällä hetkellä sellaisen talvipukeutumisen ajatteleminenkin aiheuttaa mulle vilunväreitä.. :-D Mutta noh, parempi löytää massunlämmikettä myöhään kuin ei milloinkaan, eikö vain! Mielipiteitä uutukaisestani? :-)

//Translate: I've been looking a black colored parka jacket with thin sleeves for a long, long time and now it seems that I finally found it! A perfect winter jacket for me, which is also warm for real! What do you guys think? :-)
takkikakki1 takkikakki5 takkikakki3 takkikakki4
Follow me in FacebookBloglovin

30 kommenttia:

  1. Mist lähti takki matkaan?! :D samoja ongelmia.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Zalandoksestahan tuo, kannattaa käydä tsekkaan! :-)

      Poista
  2. ennemmin maihari tyylinen !=)

    VastaaPoista
  3. oioi mikä takki! just sun tyyliä:-)!

    VastaaPoista
  4. Pyhpah, et sitte ostanu sitä mun takkia :D hieno toi kyllä on, mutta pidä sitä sitte kans kiinni hyvä mies tai palellut tonne viimaan ja pakkaseen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no jos se ois ollut musta niin oisin ostanut suoralta kädeltä mutta eih :-D Mutta nyyh, haluan viuhuttaa tissejäni ohikulkijoille, onko se muka väärin :'(

      Poista
    2. Mä voisin hommata sulle http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/39/Mankini.jpg <---- tollasen mankinisydeemin nii saisit tolla paleltua ja vilautella nii paljo ku sielu sietää! Ja tohon pitäs laittaa banaanikuviota :D hehheh nyt tiiän mitä hommaan sun 18-v lahjaks...

      Poista
  5. Seuraavaks visit hankkia lämpimät talvikengät, miten pärjäät consseissa? :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahh, se on harkinnassa XD ! Kunhan löytäisin sopivat, kivat megavuoratut möhkäleet niin tilaukseen menee.. Mutta hyyvinhän mä pärjään, viiletin näissä suuren osan viime talvestakin! :3

      Poista
  6. Onnittelut noin upean löydöksen johdosta. :) Se tosiaan on hieno. :D Mistäs sä sen oikein metsästitkään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoksia, kiitoksia, mäkin diggailen!! :--) Jaja aarrejahtini lokikirja kertoo mun metsästäneen sen zalando.fi:stä :-)

      Poista
  7. Pysyy carmasti nuha loitolla kun on tuolla pakkasessa takki auki ja conssit täynnä lunta..

    nimim. itse olin, nyt olen flunssassa ja kurkku kipeänä. :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa no luulis pysyvän kun on noin asiaankuuluva varustus XD
      Oivoih, pitäis meidän molempien vissiin petrata vähän talvipukeutumisessa.. :-D

      Poista
  8. oon koukussa sun blogiiin! hasssu olet <3

    VastaaPoista
  9. Sulla on niin loistava blogi ja aina käynki kattomassa, että oisko sulta tullu jotain uutta! :) Sun tyyliki on about perfect :) Ja kuvat oli taas yhtä ihania ku aina ennenki!♥ Sun postaukses ei vaan ikinä petä! :) Mut joo, jos oot hukassa ammatinvalinnan kaa, nii oon jo muutaman postaukses ajan miettiny että susta tulis iha loistava päiväkodinsetä! :D En tiedä, jotenki oisit vaa sopivan höpsö siihen hommaan! Hyvää joulunodotusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi voi kiitos hirmupaljon, mahtavaa kuulla tuollaista palautetta! <3 Hahhah, noo itse asiassa oon aivan hukassa juurikin ammatinvalinnan kanssa vaikka pikkuhiljaa sitä pitäis jo alkaa miettimään, muttamutta että päiväkodinsetä Axel, mitähän siitä tulis.. :-D Pian Iltalehti kirjottais: "Lastentarhanopettaja taantui lapsen tasolle - vannoo kostoa ilkeälle Zurkille ja haluaa Niiskuneidin kanssa naimisiin!" :-D
      Mutta kiitos samoin! :--)

      Poista
  10. Hahha XD ko toi otsikko oli "Nuhanestäjä", ni luulin salee et löysit jonkun hyvän lääkkeen apteekista, joka tepsi.... XD no mut ei täs mitää, kiva takki on :-D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahhahaha XD Emmä sentään, oon kyllä kuullut että lääke vuotavaan nenuun löytyy Yksinäisten vuorten kätketystä lammesta, mutta sinne asti en oo vielä päässyt patikoimaan, joten takki saa kelvata! Kiitti! <3

      Poista
  11. Mahtava takki :--) itsekkin pitäisi hankkia paksumpia talvivaatteita, terveisin nuhainen muumineiti täältä ruudun takaa :--D mutta joopa joo...miten ajattelit pärjätä converseilla ja takki auki tuolla...hetkinen (tarkistus pakkasmittarista :D) -21 asteen pakkasessa...? Itselläkin jo nenä, sormet ja varpaat jäätyi tuolla ulkona D: kannattaa pitää se takki kiinni ;--) ja pipo tai korvaläpät kannattaa myöskin hankkia, terveisin korvansa palelluttanut muumineiti :--D kuten tuossa jo joku toinen mainitsikin tuosta otsikosta "nuhanestäjä" niin luulin myös minä että on kyse jostain apteekin hyllyltä löytyneestä ihmelääkkeestä :--D niin joo, sulla on ihan huippusuperihyperi-ihana blogi, ja aina kun sulya on tullut uusi postaus, se pelastaa päivän kuin muumimamman kurpitsakeitto taikka kalastus nuuskamuikkusen kanssa :--) toisin sanoen blogisi ja sinä olette/olet kuin joitain supermiehiä/supermuumeja ;-) hih, no, ihana, ihanin, superihana olet <3 hyvää joulunodotusta, ja hyperihanaa uutta vuotta jo näin etukäteen ;--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :--) Hahah, suosittelen kyllä lämpimästi tekemään niin jos et halua paleltua! Mä en tosin oo ehkä mikään neuvomaan tuossa asiassa kun toimin ja pukeudun niin että oon itse jäässä.. :-D Mutta vallan hyvinhän mä pärjään Consseilla, vähän ehkä kylmettää varpaita muttamutta.. XD Hahha, voi ei :--D
      Hihi, voi kuinka ihanaa kuulla, kiitti hurjan paljon! <3 Samoin sinnepäin Muumilaaksoa! :-)

      Poista
  12. Oiettä, aivan ihana takki!! Ja ahh, oon niin täysin rakastunu tohon sun ankkurikaulakoruun:-).... Mua harmittaa hirveesti ku oon niin laiska, mun tekis mieli vaan kirjottaa joka postaukseen hirveet romaanikommentit, mutta parempi tääki ku ei mitään, on aina niin mukava lukee sun vastauksia:-D♥
    Ja hei muute, ookko tulossa perjantaina niihin seurakunnan pikkujouluihin:-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jehee kiitti paljon, mäkin lovetan! Hehe joo, tuo kyseinen koru on mun toivo, sen ansiosta meinasin saada pahasti pataani Kokkolarockissa XD Haha ei se mitään, mulla on sama juttu niiiiiin miljoonan asian kanssa, nytkin mulla ois kyllä hirmuinen jano mutta alakerta tuntuu niin kaukaiselta ja tuoli niin lämpimältä niin mitä suotta nousemaan.. <3 Mutta kommenttia on aina kiva saada! :-)
      Jaja oonhan mä toki tulossa näillä näkymin! :--)

      Poista
  13. oot tosi hyvä kuvaamaan ja muokkailemaan kuvia (:

    VastaaPoista