tiistai 27. marraskuuta 2012

Tonni täynnä! (Video)



Heippulishei! Kuten video kertookin (tosin välillä hieman aiheesta eksyen) tuhannen Bloggerin lukijan rajapyykki on ylittynyt! Hurjaa, sanon minä, hurjaa! Suuret kiitokset teille kaikille hassuille!

Poiketakseni kerrankin hassuttelevalta linjaltani, muistelin eräänä päivänä blogini alkuaikoja. Muistan elävästi sen ajan, kun blogiini virtasi enimmäkseen herjaavia taikka vähintäänkin hyvin negatiivisia kommentteja ihmisiltä, jotka käskivät mun lopettaa bloggaaminen, opetella kuvaamaan tai esimerkiksi tappaa itseni. Lopulta vihaaajat saivatkin sen, mitä halusivat: poistin blogini. Muutamat ihmiset kuitenkin kannustivat mua jatkamaan ja niinpä parin viikon tauon jälkeen jatkoin entiseen malliin vihakommenteista huolimatta.

Jossain vaiheessa tapahtui muutos. Yhtäkkiä negatiivisen huomion määrä alkoi vähenemään, ja positiivisen taas lisääntymään. Yhtäkkiä huomasin saavani kehuja blogistani ja kuvistani, jopa kirjoittelemisistani. 

Blogini mukana myös elämäni alkoi kokea muutoksia, sillä jollain tavalla bloggaaminen alkoi vahvistamaan mun ennen romuna ollutta itsetuntoa, ja uskalsin vihdoin vastustaa silloisia kiusaajiani, ihmisiä, joilta sain kuulla koulussa, kaupungilla ja missä tahansa sitten liikuinkin, loukkaavia kommentteja milloin mistäkin. Musta tuli lyhyessä ajassa hyvin sosiaalinen. Aloin lähes huomaamattani tutustua uusiin ihmisiin, saamaan uusia ystäviä. Aloin vihdoin pitää synnyinkaupunkiani, Kokkolaa, kotina.

Merkillisintä tässä lienee se, että kaikki tämä on tapahtunut alle vuoden sisällä, mitä mun itsenikin on vaikea uskoa todeksi. Tämä blogi, ja tärkeimmässä osassa te, lukijat, ootte antaneet mulle niin paljon. Kiitos siitä.

//Hello! I can't believe, that there's now over 1000 of followers in my blog via Blogger! Thank you so much honeys!
virnupoju (Tyhmältä näyttäminen on mun juttu..)
//(Looking stupid is my thing..)

56 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hihi höööööpsis, mutta kiitoskiitos :--)

      Poista
  2. Missäpäin Kokkolaa asustelet? Ei tarvi osoitetta kertoa mutta kaupungin osa? Oon vaan nähnyt useesti kun pyöräilet mun kämpän ohi :--DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hakalahden seudullahan mä! Hahhaaa voi hitsi, taidat sitte asua jossain mun koulureitillä koska laiskana poikana en juurikaan muulloin käytä pyörää :--D

      Poista
  3. ootpas sulonen :) Onnea sun blogilles, jatka postailua!

    VastaaPoista
  4. ''...ja mä löysin muumilaakson, jooh!'' ihana:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahaha XD Nää mun improvisoidut videot on kyllä aina vähän jotain... :-D

      Poista
  5. Onneksi olkoon tuhannesta lukijasta =) kiva videopostaus (:

    VastaaPoista
  6. Tee postaus sun hiuksista, jotka pysyy paikallaan vaikka kui heiluttelet päätä tossa videolla. Oot söpö:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, no ne on niin täynnä tököttejä ettei ihmekään jos pystyy :-D Hihi kiitti! :--)

      Poista
  7. oot ihana :) ! ja hei onnee vielä kerran, sä todellakin ansaitset tän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Roosa itse oot! :--) Kiitti hurjan paljon! :---)

      Poista
  8. Mahtavaa on tämä lukijamäärä (tuli selväksi). Joo on! :D Mielettömän paljon onnea noin hiukeesta määrästä lukijoita, en kyllä yhtään ihmettele miks niitä on niin paljon. :D Tai meitä. Tai joo ihan sama. :D
    Joten kiitos sulle kun oot tommonen hölmö, joka hyppii tuossa videossakin aiheesta toiseen kuin mikäkin mutta sulla on ihan paras blogi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa se juurikin on! Mahtavaa siitä tekee myös sen mahtipontinen mahtavuus joka mahtavoituu mahtavuudessaan, ollessaan mahtavaa! Kiiiiiitos hirmupaljon!! :---) Tämä hölmö aikoo vastedeskin pomppelehtia jänöjussin lailla!

      Poista
  9. Voi pikkuveli, oot niin sulonen, en kestä :DDD <3

    Ps. KUKA KUSIPÄÄ VEI SUN NALLEKARHUT?!

    Ja onnittelut vielä täälläkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa voi kiitti paljon Ponski <3 !! Ilkeä kirppari vei mun nallukat, enkä saanut edes rahoja itselleni </3 Traagista.

      Poista
  10. Voi että oot lutunen! :--) onnee tonnista!

    VastaaPoista
  11. Axel oot ihana! :3 äläkä pliis lopeta bloggaamista ku tää blogi on mun elämän valo!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi aaww kiitti! :--) Tää blogi on jo niin suuri osa mua, etten voisi edes lopettaa :-) Enkä mä tietenkään voisi ryöstää kenenkään valoa, pimeässä on tympeä tallustaa!

      Poista
  12. Ää oot niin ihana tuas vireolla!! :D♥ Sun blogi on yks niistä muutamista, joiren postauksia aina orotan innolla ja mietin koska tuloo seuraava! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi tulipas sieltä kehuja! Kiiiitos hurjan paljon, tällainen palaute antaa mulle aina motivaatiota jatkaa! :--)

      Poista
  13. Hei oot yli symppis! Ja mageeta nähä sut videolla:-) hihii! En tajua miten sulle on joskus voitu sanoa jotain rumaa, kun oot niin rennon ja mukavan tuntunen! =) Jatka samaan tyyliin, mä ainakin oon aina avannut tän sivun ilolla! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii hurjanmoiset kiitokset, Terhi! :--) Noooh en mä tiedä, ulkomuodon perusteella kaaaai? :o Mutta yeaaah, tieni hamsterimiehenä jatkuu entiseen malliin! :--)

      Poista
  14. Käyppäs tsekkaan s-posti, laitoin meilii ;)

    VastaaPoista
  15. ooi :) ihana video, olit niin söpö kun sanoit "ja sit mä löysin muumilaakson" :3 awww :) ja se mamelukkikala oli kans ihan mahtava :D oot ihan paras, ja ylisöpö <3 love you <33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahah voi näitä mun improvisaatiovideoita... :-) Hihiiii kiitti hurjan paljon höpsö :---)

      Poista
  16. hyvä Axel! jatka vaan samaan malliin sun blogia on kiva lukee ja sun kuvat on aivan sika hyviä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heehe, mukavaa kuulla! :--) Kiitti paljon, samalla urpoilulla jatketaan ! :-)

      Poista
  17. apua oikeesti mamelukkikalan?!! oot ihana :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOOO! Se pyristeli kyllä vastaan kuin vimmattu mutta minä ja mato-onkeni oltiin vahvempia!! Hihi kiitti paljon :3

      Poista
  18. Haha,tosi hauska video! Kivaku teit taas videopostauksen, niiton aina kiva kattoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa kiitoskiitos! :-) Kiiivaa jos tykkäät, voisin tehdä näitä useamminkin jos keksin aihetta, koska uuden Macin myötä ei tarvitse enää tapella videoiden kimpussa 30 tuntia ja anoa, josko se vihdoin suostuisi latautumaan Youtubeen.. :-D

      Poista
  19. Sulla on kiva blogi:D muuten ootko homo ja jos et oo niin onko sulla tyttöystävää tai jos oot homo niin onko sulla poikaystävää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Jaja een ole homo, yksinäinen wolffi vaan, eli ei siis löydy tyttöystävää tällä hetkellä :-D

      Poista
  20. HIHIII! vihdoin se tonni tuli täyteen! :) Millonkas se banaanivideo ilmestyy? ;)
    Haha puhuvat pikkukivet ois jees 8) Oisit ihmeessä menny hehkuttamaan naapurin ukkelille että sun blogilla on tuhat lukijaa, niin kyllä ois varmaan alkanu ymmärtämään sun yksikseen puhumista kanssa kameran XD
    heei ja onneks olkoon nyt vielä lukijamäärästä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa yeah! Banaanien vallankumousleffan teko aloitetaan heti ku saan jostain rahoituksen banaanipukuihin ja Joni suostuu näyttelemään pääroolia itse Herra Banaanina ;-) Hahhahhah, emmä oo niin urhea.. XD Meidän vieressä asustelee kolme naapuriukkoa, yks on tosi mukava, yks on pahasti tossun alla ja sitte tuo videossa mainittu kattoo aina ilkeesti mun puuhia :-D Kiitti paljon Juuuuuuulia! :---)

      Poista
  21. Hih, onneksi olkoon 1000 lukijan puolesta ! Siihen eivät kaikki pysty. :D

    BTW, nyt on kyllä aivan pakko mainita, että näytät paljon komeammalta videolla ns. 'livenä' kuin pelkissä kuvissa. Olen huomannut itsekin, että kamerat huijaavat aivan törkeästi. Kun katsoo itseä peilistä, näyttää perfectolta, mutta kun ottaa kuvan niin näyttääkin yhtäkkiä aivan tohelolta ja torvelolta. (Ja Dubbaduurikselta).

    Videosi aikana ehdin revetä useampaankin otteeseen. :DD Tarinasi nalleistasi oli hyvin koskettava. "Mulla oli kerran 100 nallea, mutta... ... ...ne vietiin pois.."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitti paljon ! :--)

      Hah, no sepäs on mukava kuulla, luulin kyllä että tilanne olisi juuri päinvastoin :o Nooo, onhan se totta että peilistä kieltämättä näyttää usein paremmalta kuin sitten kuvissa :-D Mutta Photoshop pelastaa!

      Hahahhah no sehän on hienoa XD Joo, päätin hiukan surullistaa ilovideotani traagisella nallemurhakertomuksella :'--(

      Poista
  22. Mä en ymmärrä miten joku on joskus voinut antaa sulle negatiivista palautetta tai tollasia törkeitä kommentteja sillä musta sun blogi on aivan sairaan upee ja vaikutat hienolta tyypiltä, sekä oot oma itsesi. Ainakin sellasen kuvan mä saan blogin kautta :D Jatka ihmeessä samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä oikeen tiedä, ehkä olin silloin tavallaan tosi kiusausaltis, tai jotain? Hih mutta voi kiitos hurjan paljon, mukavaa kuulla :---) Jatkanhan toki :-)

      Poista
  23. aawww, sä oot nii ihana ja nii höpsö ♥ ;) kui söpö joku ihmine voi olla... :)
    huomasin ton videon perusteella jotai samanlaista mussa:D:D:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah, kiitti hassu! <3 Oon tämmönen hölösuu oravapoika...... :-) Siistiä jos säkin kuulut samaan jengiin! :--D

      Poista
  24. Olet olemukseltas kovin homomainen, jotensakin vaikee kuvitella et olisit täyshetero. Tulee vaan mieleen et et oo uskaltautunut tulee viel kaapista ulos. Ei millään pahalla, mut tältä vaa tuntuu...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tästä samasta aiheesta on väännetty lähes koko elämäni ajan, ja mua ei oikeastaan jaksa enää kiinnostaa, millaisena muut mut näkee. Kirjoituksestasi saa jotenkin kuvan, että homous on väärin ja täysheterona olo on ainoa oikea tie. Ja mitä se loppupeleissä ketään liikuttaa, olenko mä hetero, bi, homo tai vaikka esineseksuaali ja tykkäänkin banjoista?

      Poista
  25. "Nyt se pakenee" :DDDDDD hahaaaa!!

    http://vaatetellen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahahh, voi näitä mun hassutteluja... XD

      Poista
  26. ääääähhh ! mä rakastan sua♥:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi aaaww! Mäkin rakastan teitä lukijoita! <3

      Poista
  27. Uskomattoman ihana persoona! ARvaa kuinka nauroin ku naapurin ukko katto ku puhut kameralle :::D oot varmasti upee persoona, haluaisin tutustua!!! T. kateellinen sun ystäville!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihihi voi kiitos paljon! :-) Hahhaa no se oli epämukavaisaa kun puhuin yksikseni ja ukkeli tuijottaa että mitähän ihmettä nyt taas.. XD Hah nooo turhaan olet kateellinen :--)

      Poista
  28. Voi ei, oot ihana!:)

    + Sait uuden lukijan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi voi kiitos ja tervetuloa lukemaan! :--)

      Poista