sunnuntai 4. marraskuuta 2012

In sleep he sang to me, in dreams he came

dingdingding1 Heipsan kaikki! Tämä pikkupossu on tässä sairastellut reilun viikon ajan, enemmän tai vähemmän, mutta nyt alkaa vihdoin hellittää (Buranassa on voimaa)! Ääntä mulla ei ollut kunnolla melkein viikkoon, välillä ei ollenkaan. Köhisevä pedopappaääni; en tykkää. En tiedä teistä, mutta ainakin omalla kohdallani on niin, että vasta kun sairastun, tajuan miten paljon terveyttä arvostankaan.. :-D

Sairastelun jälkeen tämä jänöjussi pomppeli suoraa päätä viihteelle: perjantaina pardattiin ja eilen pardattiin, mutta tämä päivä olkoon pyhitetty Macille, sohvalle ja televisiolle! Miten viikonloppu sujui siellä ruudun toisella puolella? :-)

Ps. Ylläolevan kuvasen kävin napsaisemassa pari päivää sitten läheisellä pellolla, jonka päällä muuten leijaili huikea sumu! Mitä tykkäätte? :-)

32 kommenttia:

  1. Viikonloppu meni oikein kivasti mökillä ja ihan vaan kotosalla :) itekki ollu flunssassa mutta kyllä tää alkaa pikkuhiljaa hellittämään. Kiva kuva on taas kerran <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa kuulla että viikonlopun viettely sujui sielläkin päin! :-) Kiitti paljon ja paranemisia!

      Poista
  2. Postaus on hyvä merkki siitä että Helvetin Enkelten tai Cannonballien tyypit ei oo vielä tullu hakemaan sua :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah indeed... :-D Vielähän ne ehtii D: PEEÄS, MUN IKKUNASTA KUULUU SITÄ RAPINAA VIELÄKI!!!

      Poista
    2. Laitetaan se demoni purkkiin ja syötetään sille teijän terveyskeksejä ja Tiituksen hiustuotteita !

      Poista
  3. teet kokoajan tota leijumisjuttua...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon niin leija diidiididiididi. Eiku mä vaan tykkään tehä sitä, kai lapsi saa tehdä sitä mistä tykkää :'(

      Poista
  4. Toosi hieno kuva.. sitä jäi tossa ihan miettimään ja katsomaan :) Toosi mielenkiintonen ja hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paaljon kiitoksia! :--) Alunperin sen oli tarkoitus olla hiukan erilainen, mutta tarpeeksi kauan yritettyäni ja mokailtuani päätin lopulta tyytyä tuohon versioon :-D

      Poista
  5. sun blogi on aivan huikee! osaat kuvata ihan sairaan hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hurjasti kiitoksia! :--) Mulla on vielä hullun paljon opittavaa :-)

      Poista
  6. oot aika mörtsin näkönen tos kuvas mut hieno on! c: mäki oon aina sairastelujen myötä alkanu kunnioittamaan terveyttä ja buranan voimaa (: mä oon ollu koko viikonlopun tampereella hoitamassa 2 vuotiaita kaksosserkkuja ja niitten pikkuveljeä (:

    emskutti ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mutta mähän oon aina mörtsimyrtsimörtsi! Tai no, ehkä pikemminkin sen vastakohta :-D Oisitpa nähnyt mun vaihtoehtoisen kuvan ilmeen, hehe.. :-D Päädyin lopulta kuitenkin hyväksi koettuun seriousfaceen! Hehe jep, mutta sitten se tahtoo unohtua kun tarpeeks kauan on terveenä, sitä alkaa pitään itsestäänselvyytenä, mutta sairastuessaan arvostus aina palaa :-D

      Poista
  7. Se ei oo pedopappaääni, vaan seksiääni! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yyyyhyyyy, miks kaikki sanoo noin XD Ehkä mun pitää hommata röhköpossuääni takas.

      Poista
  8. Cool! Kaipailisin sulta sellasia arkisempia kuviikin näiden vastapainoks :> Ei näissäkää mitään vikaan, mutta rakastan kyyliä ihmisten arkea :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, mä vaan oon niin laiskuri etten jaksa kantaa kameraani mukana arkikuvien napsimiseksi :--D Ehkä mä tässä joskus silti :--)

      Poista
  9. Törkeän hienoja kuvia aina jaksat väsäsäillä. :) Ja mukava kuulla, että olet jo paranemaan päin.

    Täällä Kalajoella alkoi juuri koeviikko taas jälleen kerran.. Huomiseksi pitäisi lukea uskontoa ja sehän kiinnostaakin niin pirusti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos paljon, vaikkakin parannettavaa tässäkin kuvassa olisi riittänyt :-)

      Hehe, teillä on vissiin hieman erilaiset jaksot kuin meillä, koska täälläpäin koeviikko alkaa vasta... kolmen viikon päästä? :-D

      Poista
    2. Näköjään taitaa olla. Täällä jakso vaihtuu aina about 6 viikoin välein 6. vuodessa. :D

      Vitsit, aloin tuossa eilen miettimään kyseisen postauksesi otsikon nimeä ja hoksasin, että sehän on Phantom of the Opera :sta. Nyt tekee mieli katsoa se elokuva. ♥ Mutta ei pysty, koska huomenna on vuorossa matematiikan koe. ;c

      Poista
    3. Mun onnekseni meillä taas on vaan viis jaksoa, eli yksi koeviikko vähemmän, haha :-D

      Niinhän se on, huippu leffa ja huippu biisi! :-) Lue kokeeseen ja palkitse sitten itsesi vaikkapa kyseisellä leffalla :-)

      Poista
    4. VOI KYLLÄ KYLLÄ. Nyt vielä edessä fysiikka + ruotsi.

      Poista
  10. Miten en oo eksyny tänne aikasemmin!! Ihana blogi!!:--)

    VastaaPoista
  11. Moi! Sulla on ihan järettömän hienoja ja cooleja kuvia täällä!!! :))) oot tosi taitava valokuvaan ja photoshoppaan, ihana blogi! :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamooi! :-) Hehe voi kiitos paljon, tällainen on aina hurjan piristävää luettavaa! :--)

      Poista