maanantai 29. lokakuuta 2012

The lover.. of tops

Sydämeni pohjasta saakka huokuu rakkaus eräitä tiettyjä riepuja kohtaan. Nuo paidat, joita hihattomiksi ja topeiksikin kutsutaan, veivät sydämeni viime kesänä. Kesäpukeutumiseni rakentui melko pitkälti niiden varaan. Vielä nytkin, lumenkin ollessa maassa, ovat ne mun lempparipaituleita.

Syy on yksinkertainen eikä lainkaan syvällinen: koen tavallisten teepaitojen olevan varustettu liian korkeilla ja kireillä kauluksilla. Mun mielestä matalakauluksinen paita näyttää neuletakin, bleiserin ym. alla paljon kivemmalta kuin normaali teepaita. Onko teillä mielipidettä asiaan? :-)
paidatwoojee paiduliiit Mä itse oon saanut kalasteltua näitä vasta 11, johtuen huonoista kala-apajista miesten vaateliikkeiden puolella, tarjonta tuntui loppuvan kokonaan syksyn saavuttua. Ehkä ensi keväänä parempi kalaonni! Mikä ylemmistä on teidän lemppari? :-)

Asiasta naapurin mummon kukkaruukkuun, meikäläinen parantui perjantaiksi ja meni kouluun, mutta sunnuntaina se himputin kuume iski taas, ja täällä sitä ollaan sairaana kotona, taas. Oon varmaan outo kun sanon näin, mutta haluan jo kouluun!


Seuraa mua Facebookissa tästä! :-)

37 kommenttia:

  1. kiva postaus jällee kerran:)! voisit kyl vähän monipuolistaa tota kuvanmuokkausta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :--) Hahhaa muttakun mä niin tykkään leijuvista Axeleista itserakkaassa kamelipersoonassani :-----(

      Poista
  2. VASTA 11??? Kyllä toi on mun mielestä aika hyvin yhden kesän saaliiks! :D Mun mielestä hihattomat paidat näyttää pojilla tosi kivalta, just siksi että yleensä t-paidoissa on hirveen pienet kaula-aukot. Noi kaikki sun yksilöt on hienoja, oma suosikkini on toi intiaanipäähinekuviolla varustettu hihaton :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee, nojoo, kenties ! :-D Ensi kesänä sitten vähintään toiset 11 ;-) Tooottahan tuo! Koitin joskus mutatoida mun normaaleihin t-paitoihin isommat kaula-aukot, mutta huonoin tuloksin.. :-D Hihii, se on varmaan munkin lemppari tuon valkoisen kasettipaidan ohella :-)

      Poista
  3. samalla linjalla ollaa noitten paitojen suhteen, että siis liian korkee kaulus ei oo hyvä :( hieno kuva taas kerran :) ja facessa käyty tykkäämässä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepulis, liian korkee kaulus on pahasta, silkkaa pahuutta :-( Kiitoskiitos! :--)

      Poista
  4. Miks pojille on tommotteita hienoja toppeja ja tytöille ei? :( Taidan mennä seuraavan kerran poikien puolelle kalastelemaan :D

    rosbblog.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, musta on just toisinpäin! Kun kävelen vaikkapa Henkkamaukan naistenosaston läpi, huomaan miten tytöille on vaikka ja mitä, mutta pojille vaan sitä peruskamaa :'-(

      Poista
  5. Ite en tykkää tollasista ns. lorttopaidoista (:DDD) mutta kantsii tsekata naisten puolelta myös paidat! Nää mun kommentit on aina niin älyvapaita mutta oli taas pakko jotain kommentoida :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lorttopaidat on just parhautta! Jeeep, oon mä tsekannutkin, mutta usein niiden mallista näkee heti päällepäin että ei sovi mulle :-D Hahhah, voi kuule, oon saanut paaaaaaaaaljon paljon älyvapaampiakin... :-D

      Poista
  6. Mielenkiinnosta: Kun käytät noin paljon toppeja, suositko ajeltuja kainaloita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, miten sen nyt sanoisi, sheivailen aina kun jaksan.. :-D

      Poista
  7. mun mielestä matalakaulaiset paidat ovat pojlla lähinn oksettavia, ellei ole täysin timmi ja lihaksikas kroppa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksihän olenkin tällainen lihaskimppu !

      Poista
  8. noi näyttää kyl pojilla hyviltä :--) voisin pöllii tuolta muutaman !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin :--) Eiiiiiih, suojelen niitä hengelläni ! :-D

      Poista
  9. Hih, VASTA 11 ! Siis aivan törkeän monta omistat jo. Hienoin noista taitaa olla tuo harmaa med teksti.

    Voi ressua. <3 Yritä sinä siellä sairastaa tautisi loppuun ja parantua kunnolla ajan kanssa. Tavallaan ymmärrän kaipuusi kouluun, koska lukiossa sitä jää heti jälkeen ja kotona sitä kuolee tylsyyteen.

    Kalajoelta paljon aurinkoisia ajatuksia sinne Kokkolan suuntaan. :)

    BTW, tiedätkö Kokkolassa mitään hyvää kauppaa, josta saisi asiallisia rusetteja naisille sekä sellaiset hienot "silmälasit" paksuilla mustilla kehyksillä ilman vahvuuksia ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, noojoo, maybe :-) Kumpaakin harmaata mulla tulee muuten käytettyä laittoman harvoin :-(

      Yritetään, kiitos! :-) Hehee, totta, ja mun mielestä koulussa on nykyään kivaa !

      Noooh, Seppälästä tai Gina Tricotista saattaisi saada molemmat? :-D Lasit löytyy ainakin H&M:ltä!

      Poista
  10. Aina ku luen sun blogii ni saat jotenki väännettyy hymyn mun naamalle kiitos siitä:) Ja parane pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihanaa kuulla, kiitos itsellesi kun lueskelet mun tyhmäilyjä ! :-) Yritetään :--)

      Poista
  11. Bleiserit :) (Y)
    Ite en vaa uskalla pitää ku kukaa koulus ei pidä, mut mie tyksiin noist sun paidoist :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo mutta eihän se sitä sano ettei itse saisi pitää, vaikka muut eivät pitäisikään :-)

      Poista
  12. lempparit ehdottomast ylärivin valkoset! :) ihania kaikki!

    VastaaPoista
  13. Toi inkkari ehdottomasti (:

    VastaaPoista
  14. Toivon että paranet pian ja pääset taas kouluun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritetään, kiitos! :--) Huomenna ois kyllä aikomuksena jo mennä kouluun, vaikka hiukan on vielä kuumetta :-D

      Poista
  15. wow mikä blogi! kerrankin mun blogien metsästysreissu tuotti tulosta (: Blogin kohdalle varmaan ihan ensiksi pysähdyin, koska tää oli mieshenkilön (ja kun moneen sellaiseen en ole törmännyt), mutta lopulta mut aivan täysin pysähdytti noi kuvat, sun tyylis (erityisesti hiukset) yms. jään ehdottomasti vähintään anonyyminä seurailemaan! olit tosi söötti noilla vastausvideoilla! kavereilles terkkuja! niin ja parane pian ♥

    emskutti ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi apua, tulipas niin paljon kehuja että tuntuu etten oo ansainnut puoliakaan! Mutta hurjan kivaa jos tykkäilet, kiitos siitä! :--) Mä välitän terkut! Ja koitan parannellakin, mulla on nyt tän päivän ja huomisen aamupäivän puhelakko, josko saisin ääneni takaisin... :-D

      Poista
  16. vitsi sulla on mahtavia kuvia! Aivan koukussa oon jo tähän sun blogiis :)

    VastaaPoista
  17. Liikaa ihania paitoja.. Hih :)

    www.ourlifetroughthelens.com

    VastaaPoista
  18. ne ei oo vittu toppeja, naiset käyttää toppeja ja noi on hiattomia t-paitoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ymmärtääkseni en ole missään kohtaa väittänytkään niiden olevan toppeja, mutta vaikka se olisikin kova kolahdus miehisyydellesi, sanan "toppi" käyttäminen arkikielessä miestenkin hihattomista paidoista ei ole mikään suuri ihme.

      Poista