perjantai 12. lokakuuta 2012

Herra Jänö ja vastaukset (Video)

Heipsankeikkaa!

Oli tuhoon tuomittu yritys saada vastausvideot kuvauspäivänään Youtubeen onnettoman koneeni ansiosta, mutta nyt, vihdoin, kolmen päivän ja yhdeksän Windowsin kaatumisen jälkeen onnistuin kuin onnistuinkin missiossani! Yritin pidättäytyä tuhmuuksista ja liiasta outoudesta vastauksissani, mutta sataprosenttisen huonoa Axelhuumoria on silti tarjolla, olkaapa hyvät! :-)
Video katkesi kiusallisesti kesken kysymysten, ja tämän vuoksi pari kyssäriä jäi epähuomiossa väliin, mutta saatte ne tekstiversiona! Jos tämä ES-ponipoika saa mitään järkevää kirjoitettua :-D

Anonyymi kysyi: "Millä kirjaimella sun ihastuksen nimi alkaa? Onko sulla juttua kenenkään kanssa? Olisitko valmis uuteen parisuhteeseen?"
  
  Eipä ole ihastusta saatika juttua kenenkään kanssa, iPhone on tällä hetkellä mun ainut kulta. Uudesta parisuhteesta en oikein tiedä koska en ole kunnolla toipunut edellisestäkään, mutta aika näyttää mihin mun rakkausasiat on menossa!

Anonyymi kysyi: "Kuka on sun paras kaverisi?"
  
  Mä en oikeastaan haluaisi luokitella mun kavereita, mutta sanottakoon että kaksi parasta ovat mahdollisesti Bromance-jäpikkäni, Teemu ja Joni <3

Anonyymi kysyi: "Tykkäätkö tytöillä korkeista vai matalista kengistä? Minkä väriset hiukset tytöillä ovat mielestäsi parhaimmat? Äläkä sano kaikki."
  
  Kummissakin on oma viehätyksensä, mutta vilttitossut vie multa jalat alta. Ja huolta siitä että sanoisin "kaikki", ei ole, sillä punaiset hiukset on mun aivan ehdoton suosikki! Jos olet punapää, oon luultavasti myyty jo ekasta moikkauksesta.

Anonyymi kysyi: "Onko sulla kavereita vain sun omalta paikkakunnalta vai muualtakin Suomesta? Jos on niin mistä päin?"

  Mikämikämaan ja Runescapen maailman lisäksi mulla on kamuleita Kuusamosta, Helsingistä, Himangalta, Joensuusta, Nivalasta sekä Kaustiselta.

Anonyymi kysyi: "Ootko tyytyväinen omaan ulkonäköösi? Jos saisit muuttaa kaksi asiaa ulkonäössäsi niin mitä muuttaisit?"

  On päiviä, jolloin peilistä mua katselee ihan mukiinmenevän näköinen jätkä, ja joskus tahtoisin toivoa haltijalta itselleni toisen naamavärkin. Jos saisin muuttaa kaksi asiaa.. Hmm. Ottaisin ehkä haltijankorvat ja valkoisen parran.

Viimeisenä kysymys, joka ei ole lainkaan ensimmäinen laatuaan, vaan saan tällaisia säännöllisin väliajoin. Ajattelin vastata nyt niin kattavasti kuin suinkin osaan.

Anonyymi kysyi: "Jokainen on mitä on. Väität olevas hetero, mut mun 100% homotutka sanoo, et jossain määrin ainaski oot kallellaan myös miehiin päin. Ei siinä ole mitään pahaa. Myönnä!"

  Totta, seksuaalisuudessa, oli se sitten kumpaan sukupuoleen suuntaunutta tahansa, ei ole mitään väärää tai pahaa. Kiusattuna sitä oppi varsin suvaitsevaiseksi, ja koen jollain tapaa asiakseni puolustaa seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, vaikken niihin itse kuulukaan. Mä en ole koskaan hävennyt sitä mitä olen, ja jos mä miehiin päin olisin suuntaunut, niin tekisin sen ylpeydellä enkä yrittäisikään peittää. Mutta fakta on se, etten ole.
  Lisäksi, mielestäni seksuaalisuutta, sitä, sattuuko se naapurin Jani tykkäämään tytöistä vaiko pojista, pidetään aivan liian suurena asiana. Loppujen lopuksi se on vain pikkujuttu. Jos kaksi saman sukupuolen edustajaa rakastaa toisiaan ja haluaa jakaa elämänsä toistensa kanssa, olen todella ihmeissäni jos joku näkee siinä jotain väärää. Kaikilla on oikeus olla oma itsensä ja rakastaa sitä kenet oma sydän valitsee. Muistaisivatpa ihmiset sen.

Tällaista tällä kertaa siis, tykkäsittekö enemmän teksti- vai videovastauksista? :-)

44 kommenttia:

  1. Sä oot kyllä aivan mahtava persoona! Ja sun blogi, aivan täydellinen, lemppari blogiksi on noussut vaikka vasta äskettäin löysinkin sen tuolta bloggerin syövereistä. Lisää tätä ja kaikkea, lisää sinua ja juttujasi! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos hirmuisen paljon! :---) Lisää outoja juttujani tulee luultavimmin pian, sillä ihanainen syyslomani alkoi juuri !

      Poista
  2. "heittäisin sitä hemulilla"

    .....oot parhautta :D

    VastaaPoista
  3. Oot Axel aivan ihana tässä videossa! :) Et ottanu liian vakavasti kysymyksiä ja oot söpö ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiiitoskiitos :---) ! En mä oikeestaan ota melkein mitään vakavasti ja useissa tapauksissa se ei ole lainkaan hyvä juttu :-D

      Poista
  4. ''Miks tääk on hyttysiä? Sairasta.''

    Ei luoja, nauroin koko videoiden ajan maha kippuras, oot ihana !! XD aivan mahtavii videoita, lisää ''huonoa'' alex huumoria , kiitos ! :-)<3

    p.s mul olis viel kysymys. tuleeko sulle paljon viha tai haukkuma kommentteja mitä et pistä näytille ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muttamutta mä luulin että ne oli kuolleet jo kylmyyteen, sitkeitä pirulaisia D-:

      Hahahhaha mukavaa kuulla, mulla ja kysyjillänikin oli hauskaa tuota kuvatessa joten hienoa jos fiilis välittyi ruudun kautta sulle :--) Ehkä mä teen jotain lyhyempää klippiä tässä lähiaikoina :-)

      Jaja ei oo tullut pitkiin aikoihin ollenkaan :-)

      Poista
  5. oot ihana!! videot kivempii:)

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Hihi voooi kiitooos paljon Sofia, mutta höpöhöpö :----)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Laita voluuumia kovemmalle, lisää bassoo! :-D

      Poista
  8. Videoist, mut ei jaksa kattoo jos ne on melkee 20 minaa... sori... Ja söpö oot :)
    Onks siun hiukset tollaset ilman mitää hiusgeelei....
    ja onks siin 10 kiloo geelii? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noooh niistä vaan tulee niin pitkiä jos haluaa vastata kaikkiin kysymyksiin, muuten olisin joutunut karsia suuren osan pois :-/ Mutta kiitti! :-)

      Jaja ei ne ihan tuollaiset luonnostaan ole, vähän oon pörröttänyt :-)

      Poista
  9. äää oot ihan sairaan sulonen tossa videossa! Sulla on ihana hymy :D

    VastaaPoista
  10. vooi ihania nämä ::) hauskojahan nää oli, ainaski mä nauroin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiva jos tykkäsit! :----) Näistä tuli vaan niin hurjan pitkiä että kaikki ei tainneet jaksaa katsoa :-D

      Poista
  11. K A L A J O K I 4 E V E R.

    Kiva tietää suhtautumisesi yllättäviin häiriköitsijöihin. Ensi viikolla minut päästetään irti ja hyökkään päällesi kuin ajokoira, jos tulet vastaan Kokkolalandiksessa. Varaudu. >:D

    More Axel, please.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Kalajoki kutsuu taas ensi kesänäkin ainakin Kalajoen Juhannuksen ja mökkireissun merkeissä :-D

      Hahhaa tervetuloa vaan meidän huudeille! Mut löytää usein purjeen läheisyydestä, sieltä voi etsiä :-D

      Poista
  12. wää kuinka sulone voi joku olla! oot iha tajuttoman ihana ja sul on tosi soma ääni. lovetan sun tyyliä ja blogia! sait just uuden lukijan monien satojes joukkoon :)))) <3

    veronica-thinking.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii aww voi miten ihanaa kommenttia sieltä tuleekaan :---) Kiitoskiitos hirmu paljon! :---) Ja kovasti tervetuloa lukemaan mun hörhöilyjä! <3

      Poista
  13. Ääää oot nii sulone!:3 tee useemminki videopostauksia, sulla on kiva ääni:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi voi oottepa hassuja kaikki <3 Kiitooos hurjan paljon ! :---) Voisinhan mä näitä väsäilläkin jos keksin jotain järkevää :--) Tai no ketä mä huijaan, en mä mitään järkevää keksi XD

      Poista
  14. No daa totta kai sä oot niiku hetero, koska sä oisit niiku mun kaa jos et ois :DD
    eikun siis tykkäsin videoista, niin piti sanoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah eikun mä naittaisin itseni jollekin ranskalaiselle viiksekkäälle ruhtinaalle :3 Mutta kivaa jos tykkäsit! :--)

      Poista
  15. Hihi aivan ihania noi videot ! :) vieläkin hymy naamalla kun vaan aatteleeki noita juttuja:D heti jäi mielee varsinki se "vr juttu" ja domino XD "ei tarvii avata mitään kansia":D:D Kauhia ko ei ees huomannu miten aika kulu ko katto noita o: hyvät jutut nii aika vaa hurahti ohi :D jotenki hauskaa että niin moni on kysyny anonyyminä kaikenlaista!:D
    rupesin tiekkö tässä miettimään että eikö se oo jännä ku tämmösten kysymys-vastaus-juttujen kautta ja muutenki postauksien, nii kaikki saa tietää susta paljo kaikkia asioita ja tulee varmasti vähä semmone fiilis et ihanku tuntis sut mutta sää et välttämättä tiiä mitään niistä:D? jotenki hauska ajatella:D ..täällä taas mietin ja pähkäilen.... vois olla aika mennä nukkumaan puoli 5 aamuyöstä:)
    ps. haluaisin kyllä joskus tietää enemmän tosta sun blogin nimestä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kiiiitos paljon Julia!! :---) Hahhaahha nooooooo mulla on "välillä" jonkin verran omalaatuisia juttuja, mutta kaikki jotka mut tuntee, voi perustella sen ihan vaan sanomalla: "No, se on Axu.." XD Hihi, mukavaa jos viihdyit meikän videoitten seurassa :-)

      Hah, tooootta, mutta en oo oikeestaan koskaan ajatellut asiaa niin, että esimerkiksi kun kirjoitan uutta postausta, en ajattele että kirjoittaisin liki 950 ihmisille. Ois jotenkin aivan eri juttu kirjoittaa esimerkiksi johonkin viestiketjuun Facebookissa, johon olisi osallistuneena 950 ihmistä ja mun vastausta odotetaan. En tiedä miksi, sama asiahan se tavallaan on XD Joten kertoilen vähän mitä sattuu ajattelematta turhan pitkälle :-D

      Hehe, sähän valvoit pitkään, mä olin jo unten mailla tän kommentin saapuessa :-) Jaja voin joku päivä keks..... siis selittää koko tarinan joka kätkeytyy blogin nimen taakse.. :)

      Poista
  16. mamemimomumymämöö, et päihittäny mua!;) Oot söpö, harmi ettei mulla oo punasia hiuksia!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, taisin tosiaan mennä häviämään :--D Hihi kiitoskiitos paljon <3 !

      Poista
  17. Ihana postaus Axel, tulee aina niin hyvä mieli nuista sun videoista. Piristi mun iltaa hirmusesti. :3 Ois siistiä nähä sut 'luonnossa' ku oot nii iloisen ja positiivisen olonen! Muutenki oot mun lemppari bloggari!

    ps. Oot juuri niin ihanan outo kuin ihminen vain voi olla, siis älä pliis muutu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos hurjan paljon! :--) Pomppelehti Kokkolan huudeille niin saatat nähdä vilauksen musta kun vedän sambatanssishowta keskustassa XD Tääämäpä kunnia! :-)

      Ja vähemmän outoa musta tuskin saa tekemälläkään, joten älä huoli, not gonna change :-)

      Poista
  18. Älä nyt ota tätä liian tosissaan, mutta miks teet tätä paskaa? Mikset vaan sano, että nyt on _pitkä_ postaustauko sillä tuossa ei oo mitään järkeä, että postaat kahen viikon välein ja alotat sen, että oot väsynyt ja koulussa sitä ja tätä. Ja tiedän, että lukioon menee paljon aikaa, ja ylläpitää muutaki elämää... Musta sun elämäntilantees nyt ei vaan aikaa oo bloggaamiselle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis, asiahan on niin että blogi on mulle ajanvietettä, mutta jos sitä aikaa ei ole niin mahdotonta sitä on tyhjästä taikoa. Silloin kun mulla on postattavaa ja aikaa niin postaan. En näe järkeä siinä, että tungen tänne jotain väkisin vain siksi etten ole postannut hetkeen. Netti on kyllä pullollaan bloggaajia jotka postaavat joka päivä, montakin kertaa, mutta mulla asia on vähän eri: moni ei tunnu ymmärtävän lainkaan, kuinka kauan mulla yhden postauksen tekemiseen kuluu.

      Kuvauksissa menee keskimäärin 2-4 tuntia, valmisteluissa vähintään tunti. Kuvien käsittelyyn kuluu neljästä tunnista helposti kymmeneenkin tuntiin, riippuen siitä, kuinka radikaalisti lähden muokkailemaan. Itse postauksen tekoon menee 1-2 tuntia, riippuen miten paljon asiaa mulla on kirjoitettavana ja kuvia ladattavana. Eli yhden postauksen tekoon saattaa vierähtää melkoinen tovi.

      Toivottavasti tämä nyt vähän selvensi, en mä ilkeyttäni jätä postaamatta, ajanpuute vain vaivaa tosissaan.

      Poista
  19. Ihana video (; ja mun mielestä et vaikuta kyllä yhtään homolta (;

    VastaaPoista
  20. Postailisit useemmin, koska kahen viikontauot on tosi raivostuttavia ja saat kohta vihaisen lukija joukon kimppuus..:o Ja vaikka selität, että postauksen tekemiseen menee aikaa ja yms. nii tee erilaisia postauksia ?! Tottakai on ihana saada postauksia joissa on taitavasti photoshopattuja kuvatuksia, m u t t a (!!!!!), jos sun aika ei riitä niiden tekemiseen kuin kerran valovuodessa nii tee erilaisia postauksia. Kyllä varmasti jokainen lukija tykkäis myös niistä postauksista missä kerrot mitä oot tehny ja mitä mietit ja laitat jotain arkipäiväisiä kuvia (vaikka aifounilla otettuja).. Tai mitä vaan !! Käytä mielikuvitustas koska sä voit keksiä mitä vaan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tieeedän ja podenkin siitä huonoa omatuntoa. Mutta jotenkin musta tuntuu, että kun mun postaukset on olleet pitkän, pitkän aikaa pitkälti Photoshopattujen kuvien sarjaa, moni voisi ajatella postauksieni tason laskeneen ja menettävän kiinnostuksensa blogiin, mikäli laittelisin tänne vaikkapa iPhonella napsittuja kuvia :-( Mutta koitan ottaa itsenäni nyt niskasta kiinni ja jos kahdesti viikossa saisin postattua, olisin melko ylepä :-) Mutta kiitos vinkeistä!

      Poista
  21. Oli hienoo löytää sun blogi ja huomata että samaa ikää oleva poika kirjoittaa ja vieläpä hyvin ja asiallisesti... erityisesti silmään pisti tässä postauksessa viimeinen kysymys ja sun vastausta siihen lukiessa oikeasti rupesi miettimään asiaa ja täällä suunnalla täysin samalla kannalla!! Ensimmäiset sanat ja ajatukset mitä tuli mieleen olivat: ei ole väliä ketä rakastaa kunhan rakastaa aidosti!! Tosi mielenkiintosta lukea sun blogia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii tosi mukavaa kuultavaa! :-) Aloittaessani bloggauksen noin 1,5v sitten, mun kirjoitustyyli ei ollut oikein asiatyyliä eikä kovin hyvääkään, mutta tehdessä oppii :-) Tervetuloa lukemaan vastedeskin! :-)

      Poista
  22. Oot niin ihana Axel! Itsekkin asun Kokkolan lähistöllä, harmi etten oo vaan sua koskaan sattunut näkemään kaupungilla :< ehkä joskus :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi höööpöhöpö :--) Kyllä mä meeelkoisen usein kaupungilla chillailen, tosin vähemmän nyt koska kylmyys, mutta siitä vaan lintubongarikiikarit päähän ja pörröpäisiä Axeleita bongaamaan :-D

      Poista