tiistai 25. syyskuuta 2012

The emptiness will haunt you

axujakätöset kädetyspidätys breaking2
Heippa! Eilen mun olisi ollut syytä ottaa historian kirja kätösiini ja lukea pääni puhki sääty-yhteiskunnista, mutta hiljalleen hämärtyvä ilta vei mut kuvaamaan. Ylhäällä näette kameravaellukseni tulokset, yritin väsätä jotain hiukan erilaista kuin yleensä. Miten on, tykkäättekö vaiko ette? :-)

Mutta tosiaan, koeviikko puskee päälle ja eniten mua huolestuttaa tulevaisuudessa häämöttävä venäjän koe, koska tosiasia on se, etten ole oppinut kunnolla edes aakkosia, saatika sitten sanojen tai lauseiden muodostusta. Nyyh, sanon minä, nyyh. Ehkä mä kunnon lukiolaisena lunttaan jollain kekseliäällä ja vallankumouksellisella tavalla. Ellei sitten joku venäjän kielen taituri halua ottaa mua yksityisoppilaakseen :-D ?

***
Hello! Yesterday I really should have read some history, but the slowly darkening night told me to do some photography. I tried to shoot something a bit different this time, you can see the results above. Like or dislike? :-)

But yes, it's exam week now. Oh no. I'm the most worried of my Russian exam, because I just really suck at it. Maybe I'll just find a nice way to cheat. Or is there anyone who would like to teach me? :-D

Follow me on BloglovinFacebook ♥

32 kommenttia:

  1. !! Minulla olisi tänään syytä ottaa hissan kirja kauniiseen käteen ja kerrata sekä maailmansodat että kylmä sota. Ei kiinnosta sitten yhtään. Serkku saikin kuulla yhden hyvin "asiallisen" ja tyhjentävän mielipiteen minun kannasta sotiin. >DD
    Päätin etten sitä kaikille tässä tuo esille, mutta voin valottaa ettei asiassa ollut yhtään ainutta lausetta ilman kirosanaa.. Menee vaan hermot kun ihmiset on niin tyhmiä.. :c
    Mut hei, kuvat on kivoi. :33 Välillä jotain muuta kun jotain leijuvaa, toi "haihtuminen" tai ilmaan katoaminen on kiva uus keksintö! Hyvä aksuuu, onnistuit taas. c:

    ps. tsemiä hei sullekki koeviikolle♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, mäpäs just kieltäydyin (suurin tuskin ja suruin kyllä) lähtemästä kaupungille koska luen historiaa! Tai no, mitäs mä teen, vastailen blogini kommentteihin.. No, onhan tääkin sadan vuoden päästä jonkinmuotoista historiaa :--D Niinpä, ja sodista muuten puheenollen, näin unta että olin sodassa, woot? :D

      Kiitoskiitos! :-) Koitan kehitellä vähän muutakin leijumisen lisäksi, vaikka se onkin mulle sydäntä lähellä.

      Kiitoksia Ellu, sulle kans! ♥

      Poista
  2. Tuo eka on ihan helvetin hieno! c: Ja on nuo muutki, mutta toi eka jotenki puhuttelee tosi vahvasti mun melankolista mieltä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paaaljon kiitoksia Poonaseni! :--) Hahaa, teen sulle synttärikortiks vaikka sitten jotain samanlaista :-D

      Poista
  3. Hitto näytät tossa viimisessä kuvassa ihan aaveelta :DD Ghost Axel :-)))) Kyllä sää venäjän kokeesta läpi pääset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh oon iso paha Voldemort >:) Toivotaan niin, sunnuntaina ois tarkoitus pitää harjottelupäivä kaverin kanssa :-D

      Poista
  4. Niin siistejä kuvia! :D Tota mä en osaa (vielä) tehdä, siis tollaista ömmm... rikkoutumista. :D Pitää opetella, ehdottomasti! Niin upeita, erityisesti alin. *hehkutushehkutus*
    Hahahhaa, meillä voi luntata vaikka millä tavoin. Opettajat tekee niin omiaan kokeen aikana, ettei ne mitään huomaa. Ainoastaan ruotsissa tää kiersi luokassa ehkä kymmenen minuutin välein kierroksella. Muut vaan istuu ja lukee tms. :D Kiva vaan kun hokasin sen vasta sen jälkeen kun olin saanu matikan kokeen tehtyä, ((en kyllä varmasti pääse siitä läpi)) ja tänään luulin osaavani historiaa mutta pyhpah, en osannukaan, joten oisi pieni infolappunen siihen esseeseen ollu ihan kätevä. :DDD Loppuviikon kokeet onkin niin helppoja aineita mulle ettei niistä tarvii stressata, mutta vähän harmittaa ettei noissa kahdessa ollu mitään apuvälinettä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos hurjan paljon! :--) Oivoi, sounds cool! :-D Meilläkin oli Länsipuistossa tosi helppoa lunttailla, kerran sen teinkin, voin myöntää, mutta muissa kokeissa olin kiltti poika enkä luntannut. Kiviniityn systeemiä en oikein vielä tiedä, koska tää on vasta ensimmäinen koeviikko siellä :-D Kannattaa se kuitenkin ihan rehellisesti lukea, enemmän siitä on apua :-)

      Poista
  5. keskimmäinen kuva olis tosi upea ilman kaikkea muuta paitsi tuota yhtä kättä joka tulee tuolta vedestä, eli kaikki muu pois paitsi tuo vesikuva/tausta ja tuo käsi tuolla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä se voisi olla ihan kiva, mutta mun makuun se sisältäisi aivan liian vähän yksityiskohtia. Tosin joskus vähemmän on enemmän, mutta silti.

      Poista
  6. iha siistii photoshoppaust.. vähä erasee jollai brushilla ja länttää johki taustaa? : D näköjää toimii, mutta koita vielä animoidane photaril gifiks ;) ni si vasta arvostaisin tuota työtä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Erase on mun mielestä huono vaihtoehto tällaisiin kuviin, tasomaskit on mulla sen sijaan kovassa käytössä :-) Mutta en perusta oikein gifeistä, onhan niitä hauska tehdä mutta ne hidastaa esim. tällaista blogisivua melkoisesti, ellei laadusta tingi melkoisen paljon :-D

      Poista
  7. Viimenen kuva on ihan mahtava! :) mulla alkoi toinen jakso vasta viimeviikon torstaina, joten koeviikosta ei tartte viel hetkeen huolehtia :D onnea sulle kuitenkin sen varalle ja voimia lukemiseen! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :--) Meillä taas on tää eka jakso vasta päättymässä, nyyh :-( Mutta kiitoksia, koitan jaksella lukemisen kanssa ! :-D

      Poista
  8. Näähän siis on ihan älyttömän siistejä! :D Varsinkin eka ja vika :33

    VastaaPoista
  9. Oothan sää hyvin muokannut, mutta tylsä näitä on katella, kun ei ite oo kiinnostunut kuvan radikaalista muokkauksesta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noooh, kaikkiahan ei voi koskaan miellyttää, siksi teenkin monenlaisia postauksia :P

      Poista
  10. Aivan tajuttoman hienoja kuvia ! Kauheen vaikee valita ees lempparia koska kaikki on niin siistejä:D mutta toi on jotenki nii coolin näköne toi "hajoaminen/rikkoutumine" mikä se nyt onkaa:D Niin ja muuten en oo noissa aikasemmissa postauksissa kehunu sun hiuksii! Aivan älyttömän kivat oikeesti!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee paaaljon kiitoksia!! :---) Mä päädyin tekemään tuollaisen hajoamisen, rikkoutumisen tai yhden kaverini mukaan Voldermort-efektin koooska muokkaan kuvat usein liian samalla tavalla, voisin alkaa kokeilla nyt erilaisia juttusia, oppisin samalla paljon uutta :-) Kivaa jos tykkäät, kiitti! ♥

      Poista
  11. IHANII KUVIII JA KAIKKEE OON IHAN RAKASTUNU TÄHÄ BLOGII JA NÄIHI KAIKKII KUVII!!!!<3

    VastaaPoista
  12. vähän oot taitava muokkaamaan ::: )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opettelemista riittää aina, mutta kiitos paljon! :--)

      Poista
  13. Iha mielettömiä kuvia<3 ;___;

    VastaaPoista
  14. Oot niiiiiin hyvännäkönen ja sul on ihana blogi ja ihanii kuvii!!<33 oon ihan rakastunu!;)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii voooi hurjan paljon kiitoksia!! <3

      Poista
  15. oho! näytteletkö ankeuttajaa harry potterissa?? OMG kui coolii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO, VOI HITSI JÄIN KIINNI! Mulla on kans semmonen pikku sivurooli Voldemortina ja Nalle Puhin Tiikerinä!!!1

      Poista