maanantai 3. syyskuuta 2012

Syystuulet puhaltaa

Hyvää iltaa arvon daamit ja herrat! Monena aamuna kouluun lähtiessäni olen mietiskellyt pitkään, laittaako takkia vaiko ei. "Mitä turhia", olen ajatellut ja jättänyt mokoman turhakkeen roikkumaan henkariinsa. Liian usein olen kuitenkin huomannut sen olleen huono päätös, ilmat kun kylmenevät päivä päivältä. Pakko se on munkin myöntää, inhokkivuodenaikani syksy on tulossa.

Ehkä se, että vaatekaappini on täyttynyt viime aikoina lähes pelkästään kevyillä kesävaatteilla, joita pian ei tosiaan voi enää edes käyttää, ei ole kovin hyvää valmistautumista kylmiin ilmoihin. Ehkä olisi neuleiden hamstraamisen vuoro.

Muttamutta, kyselin viime postauksessa mielipidettänne asukuvien suhteen, ja myönteisten kommenttien myötä kuvasin muutaman ruudun eilisestä asustani, omaan tyyliini. Mitä tykkäätte?
omenoissa3 flow consulit ellooooo Apua, mun hiuksetkin on ihan röllipeikot ja ensi viikolla vasta parturiin, voihan! Nyt tämä poika uppoutuu matematiikan kiintoisaan maailmaan. Tai sitten vain sänkyynsä.

42 kommenttia:

  1. Tykkään tykkään tykkään!!!!! :) Asukuvia vihdoin, kiitosta Jumalalle!! Näitä on odotettu! Ja et sitten odotattanut pidempään! Ja pyh..

    Kuules, nyt oli tapahtunu kauheita.. Minä uskollisena lukijana (kröhöm kröhöm..) huomasin vasta 2 tuntia sitten että sä olit postaillu kauan aikaa sitten.. VÄhänkö harmitti.. Mutta ei se mitään, tästä selvitään :)

    Ja sama takki ongelma on ollu mulla.. Aina on ollu silleen että "en mä tarvii takkia" mutta sitten on joutunu palelemaan kylmässä :)

    Mutta tosi upeita kuvia ja silleen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos kiitos! :---) Kivaa jos tykkäät :-) Noh, pidin teitä vain jännityksessä ;)

      Voi sentään, miten siinä niin pääsi käymään :-( Ehkä mä kehittelen jonkin ultrateknisen laitteen joka ilmoittaa sulle aina henkilökohtaisesti kun multa tulee uus postaus :-)

      Mutta kiitos vielä Laura! :--)

      Poista
  2. voi ei oot nii söpsöps!11 o8 ja edelleenki tykkään sun kuvistaa ! <3(--:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii aww voi kiitos hurjan paljon! <3 :--)

      Poista
  3. Nom,jos näin ilkeesti sais sanoo ni näytät nii upeelta oli sitte alkusyksy tai keskikesä! Älä kyni ittees iha kaljuksi, rakastan sun hiuksia tollasina!:)

    ps, sinun blogia ajatellen innostuin tekemään mulle "erilaista" postausta, joten olisin enemmän ku innossani kuullessani mitä sä tykkäät siitä:) kyllä mä ymmärrän että jos et kerkee mun blogia muuten seuraamaan, tuollainen kiireinen bisnesmies kun oletkin:D Mutta silti olisin enemmän kuin onnellinen ihan kuullessani rehellisen mielipiteen postauksesta, jota varten oikeasti yritin jopa laittautua:D

    njäh, taas kilometrikommentti, älä tapa:)

    http://hippusiaonnesta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitoksia :--) Enhän mä sellaista voisi tehdä mun armaalle pehkolle! Vai voisinko..... ;) Nooooei, lyhentelen ja ohentelen vaan jonkin verran, taas kerran.

      Mä vastailen tähän vasta nyt, koska eilen nukahdin kännykkä kädessä kirjoitellessani vastauksia, ja tänään oon ollut menossa kokoajan, mutta nyt olen onnellisena tuolillani ja tietokoneellani, haha :-) Kivoja kuvia sait aikaan, etenkin ensimmäinen ja viimeinen :-) Tee noin toki useamminkin :-)

      Poista
  4. Niin ihanat noi housut!:D mäkin haluun;) sulla on upee tyyli kyllä!!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee onhan ne, oon metsästänyt jo piiiitkänpitkän aikaa mukavaisia vihreitä housuja, ja yhtenä päivänä ne tarttuivat mukaani :-) Kiitos paljon :---)

      Poista
  5. haha ylläripylläri leijumiskuvia, näistä on tullu sun tavaramerkki :D mut kivoja kuvia on, noi housut niin kivan väriset :) munkin pitäis tehä kouluhommia mut mites taas kävikään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, yes, well, I apologize... :--D Tykkään leijua ympäriinsä kuin poutapilvet ikään :-) Kiitoskiitos Roosa :-) Ehheh, munkin pitäis ehkä ottaa itseäni vähän niskasta kiinni tuon lukion kanssa, apua..........

      Poista
  6. Mistä noi housut on, ne on niin kivat :)

    Ja tuossa kuvassa jossa mystisesti leijut omenapuun edustalla, ni ois ollu hauska, jos oisit ollu niinku haukkaavinas omenan siitä puusta suoraan suuhun, tajusitko? =D

    Mutta kivoja kuvia, taas kerran =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Henkalta & Maukalta, tosin ne oli mulle liian leveät niin kavensin ne vähän itselleni sopivimmiksi :-)

      Hahah, hassua että mä otin melkein tuollaisia testikuvia, paitsi omena oli mun kädessä kun söin sitä XD Päädyin kuitenkin sitten tuohon ratkaisuun, lieneekö se sitten huonompi :P

      Kiitoksia! :-)

      Poista
  7. Aksuuu, vitsi että tulee nättei kuvii tuolla kameralla. Kyllähä se sinäki ihan kommee oot. ;)
    vika kuvas niin paras♥ faceen profiilikuvaks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee niin tulee! 50mm 1.4 tekee paljon, mutta runkokin vaikuttaa toki :-) Terävöitin kakkoskuvan bokehia tuollaiseksi rauhattomaksi, ja tykkään :-) Hehee kiitoskiitos Ellu ;) Katsotaan jos niin pääsisi tapahtumaan :--)

      Poista
  8. Vautsi, mahtava tyyli! :)

    VastaaPoista
  9. mä näin sut viime viikolla tai pari viikkoo sitte koulussa yks päivä ja olin iha innoissani (oon ykkösellä) :D aattelin vaa ilmottaa XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah siistiä! :-D Toivottavasti en tapani mukaan nolannut itseäni yleisön edessä XD

      Poista
  10. oh toi housujen väri♥

    VastaaPoista
  11. Asukuvat sun tyyliin on hyvä ratkaisu. (; Ihania kuvia ja ihana asu!
    Tiedätkö, mulla on tuossa edessäni pitkän matikan kirja ja paperilla läksylista, mutta siihen saavat jäädä, tulin kurkistelemaan sen sijaan sun päivitykset. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kivaa jos tykkäät, kiitos hurjan paljon! :-)
      Pitkä matematiikka, tuo painajaisista kauhein.. Itse hankkiuduin siitä eroon jo viime vuonna. Haluaisin osata matikkaa mutta se ei vain luonnistu :-( Hehee jopas jotain jos mun blogipäivitykset menee läksyjen edelle :--)

      Poista
  12. Ihan sairaan siistejä kuvia sulla! (:

    VastaaPoista
  13. Mahtavia asukuvia as always. Alimmassa kuvassa kasvosi näyttävät aivan täydellisiltä, aivan über hieno kuva.

    Käytätkö kavereitasi yms. ihmisen kaltaisia olentoja apuna kuvatessasi vai kuvaatko kaiken jalustalla ?

    JOS nyt olen tässä tarpeeksi lukenut blogiasi ja stalkannut elämääsi, niin muistaakseni vaihdoit koulua. Jaaaa, eikö perheesi muuttanut uuteen remontoituun taloon ... ? Am I right ? Muistini on huono. Vai olenko jättänyt jotain lukematta blogissasi tai liekö keksinyt itse ? : D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos paljon! :--) Sain vain valon osumaan sopivasti, tai jotain :-D

      Kuvaan aina omakuvani jalustalla, poikkeuksetta, sillä silloin saa kaiken näyttämään juuri siltä miltä haluaakin, oman pään sisäiset visiot kun ovat vaikeita selittää kaverille :-D

      Olet lukenut ilmeisesti juuri tarpeeksi, sillä vaihdoin tosiaan toisesta lukiosta toiseen ja ollaan tosiaan muutettu noin kilometrin päähän edellisestä asunnostamme :-) Hyvin muistit!

      Poista
    2. Tämä on poikkeuksellista. Mutta, mutta. Lupailit silloin, että postaisit tänne jtn uudesta kodistasi yms... En muista pidemmälle. x)

      Poista
    3. Meillä on remppa vielä hieman kesken, mutta postaan toki kun on valmista :--)

      Poista
  14. Tykkään tykkään vaatteistas, sulla on tosi kiva tyyli :) ja miten nii röllipeikkohiukset? Ei nois mun mielestä oo mitää vikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos paljon, kivaa jos tykkäät! :--) Tarvitsin vaan paaaljon lisää vaatteita D: Ja siis, mun mielestä mun hiukset on tällä hetkellä aivan ylikasvaneet, vien ne trimmattaviksi piakkoin :-)

      Poista
  15. Noi vaatteet on ihan älykivat!! ja kaikki kuvatki sairaan hienoja:D ehdottomasti mun lemppari noista on eka, koska siinä on niii ihanat värit ja muutenki kauheen semmone kesäne mutta kummiski syksyne!:) eikä noissa sun hiuksissa oo mitää vikaa:) pakko vielä loppuun sanoa, että naurahin ääneen tolle "tai sitten vain sänkyynsä"!:D en nähtävästi oo ainut jolla läksyt jää usein kakkoseks....:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :--) Vaaarsin hienoa, sillä sitten kuva palvelee tarkoitustaan oikein mainosti, sillä koitinkin ilmaista kuvallani syksyn saapumista ja kesän väistymistä hiljalleen :-) Hehe, mutta trimmattaviksi ne silti joutuu >:) Hahahaha :---D Me laiskat kunnon lukiolaiset :-)

      Poista
  16. Ihana tää sun blogi !! <3 Löysin tän vähän aika sitten, ja oon nyt jo ihan rakastunu tähän :D Kuvat varsinki teki suuren vaikutuksen, upeita D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii mahtavaa kuulla jos tykkäilet! :--) Kiitos paljon! <3

      Poista
  17. Kauan sulla kestää muokata yksi "leijuva" kuva? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu ihan kuvasta itsestään sekä siitä, millaisia yksityiskohtia lisäilen kuvaan. Tuossa ylimmässä kuvassa taisi vierähtää reilu tunteroinen :-)

      Poista
  18. Missä luolalla mä olen asunut kun en ole törmännyt sun blogiin?! Aivan mahtavia kuvia, ja kyllä sulla on loistava tyylikin! Jatka samaa malliin! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah voi nyt tuli sellaisia kehuja etten oikein tiedä, ansaitsenko niitä edes :--) Kiitos hurjan paljon! :-) <3

      Poista
  19. Tosi hieno blogi ja upeita kuvia! (: Mulla olisi pari kysymystä... Mistä photoshopin voi ladata tai näin ja maksaako se mitään? Kyllä, olen tekniikan ihmelapsi! (<- Hyvä jos osaan koneen käynnistää :D ) Mutta pakko vielä sanoa että sulla on upea tyyli!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :--) Photoshopin voi ostaa useasta eri paikasta ja kyllähän se tosiaan maksaa :-D

      Poista