perjantai 21. syyskuuta 2012

Ne ei tajuu, se on miesten käsilaukku!

instagramhihi
Heipsansaa! Ajattelin jakaa teille taas hieman otoksia Instagramistani jota päivitän rakkaan iPhoneni voimin! Päivät ja viikot menevät hirmu nopeasti, ja tajusin tänään olevani jo aivan koeviikon kynnyksellä, ensimmäinen koe siintää viikon päässä, apua. Kevennyksenä, ekaa koetta seuraavana päivänä, 29.9. , suuntaamme kamususilaumamme kanssa kohti Seinäjokea, Justimusfilmsin keikalle! Onko joku teistä kenties menossa? :-)

Asiasta kukkaruukkuun, herra koulukuvaaja oli eilen häärimässä lukiossamme! Jätin tällä kertaa yksityiskuvan välistä, mutta mulle on silti tulossa kaksi kaveriporukkakuvaa, luokkakuva, sekä koko koulun kuva, josta mua on luultavasti mahdotonta olla huomaamatta erään tietyn seikan vuoksi :-D

Tällaista tällä erää, tämä Hemuli lähtee nyt kasvihuoneestaan perjantain viettoon!

Mua voi seurata Instagramissa nimimerkillä: aboywithnoname
Seuraa mun toilailuja Facebookissa täällä!

24 kommenttia:

  1. Hei minä bingo täälä tulossa luulatavasti näillä näkymin justimuksia tsiigailemaan =) !

    ♥ oonaen.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieeeenoa, saatetaan sitten mahdollisesti törmäillä :-)

      Poista
  2. Laitat sitten kuvan siitä koko koulun kuvasta!:D Ja olin ite Justimusfilmssin keikalla viime lauantaina, liian odottamisen ja liian monen teinitytön takia oli vähän pettymys mutta toivottavasti sulla on kivaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo voin mä laittaa :-D Vai onkohan se laitonta koska siinä on niin monia muitakin ihmisiä? D: Vaaai niin, harmillista :-( Mun ainut toive on oikeastaan sille päivälle että ei sataisi, sitten kaikki on hyvin odottamisesta tai teinitytöistä huolimatta :-D

      Poista
  3. onks sulla mikä iPhone? oon just ostamassa itelleni ni haluisin kuulla suosituksii ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on iPhone 4, suosittelen kyllä kovasti! :-) Mutta kannattanee ostaa vähintään S tai sitten siirtyä suoraan Vitoseen, sillä nyt iPhone 5:n ilmestyttyä kummatkin Neloset jää pian täysin sen varjoon :-(

      Poista
    2. hanki lumia, iphone vanhentunutta tekniikkaa, eikä viitonen eroa nelosesta mitenkään! suosittelen lumiaa :)

      Poista
    3. Jonkinasteisena Appleuskovaisena mun on sanottava ettei asia ole näin :-D Oon testaillut kavereiden Lumioita ja kyllä oon vahvasti sitä mieltä että iPhone rökittää ne.

      Poista
    4. En päätynyt kumpaankaan, ostin Samsung Galaxy S 3 :) ja olen tyytyväinen, ja lumiaa en ostaisi mistään hinnasta koska se on ihan huono puhelin :-)

      Poista
    5. S3 on aika jees mutta meikä on omenapoika ♥

      Poista
  4. Saatais vaan ne saatanan liput hommattua :D Mutta jos ei muuten, niin ajetaan vaan Seinäjoelle ja ostetaan ovelta! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpäniin Poonaseni :--D Mutta eikö suunnitelma ollut että rikkain meistä tilaa ne _nyt_viikonloppuna_ (laskullakin vois?) ja sitten me köyhemmät yksilöt maksetaan oma osamme tälle rikkauksien haltijalle :-) ?

      Poista
  5. Mitä sä oot oikein tehnyt, jos sut huomaa sen porukan joukosta... :DD Meillä ne on aina olleet ainakin niin massaaaaakuvaa, ettei sieltä oikein ketään erota. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leijuin ilmassa Gangnam styleä tanssien! Noei, kerron kun aika tulee :-D Kuvaaja otti kolme kuvaa meistä, yhdessä kuvassa olin normaali koska meinasin pudota hehe, mutta muissa kuvissa taidan olla aika eeppinen :--D

      Poista
  6. mä kävin viime viikonloppuna kattomassa justimusfilmsiä ja oli kyllä jotain niin parasta!! vähän vaan häiritsi kun alle 10-vuotiaat huuteli niille koko ajan et paita pois :D haha se myötähäpeän tunne...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahhah, arvaappa kuka taitaa ihan vain kommenttisi vuoksi huutaa Justimuksille samaa kuin nämä kymppivuotiaat.... XD

      Poista
  7. asiasta kukkaruukkuun xD en malta odottaa ryhmäkuvaa ! :D

    VastaaPoista
  8. Haa, oikein JustimusFilmsin keikalle ! Tiedän ihmiset, vaikkaa en suuremmin välitä, mutta sen verran täytyy täällä elvistellä, että olen tehnyt läheisempää tuttavuutta Samin kanssa mahtavassa Oulaisten kauppakoulussa med rakkaan serkkuni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, sinne käy matkani neljän päivän päästä :-) Haaa cool, ois siistiä tuntea Sami! :-D

      Poista
  9. ääää oon nii kateelline ! pääsis itekki sinne keikalle:D Voi en varmaa ite tuu selviämään koeviikosta! kauhulla ootan mitä siitä tulee..:D Täytyy sanoa mutta sua ei voinu olla huomaamatta ku otettiin koko koulun kuvaa..:D ps. herrakoulukuvaaja oli aivan kamala ! hirvittävän ilkee ): mietittii oikeesti että miks ihmeessä tommonen ihminen ees rupee kuvaajaks jos tuntu jotenki niin vastenmieliseltä ottaa niitä kuvia..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah no sinne vaan, lippuja löytyy vielä reilusti, maksaa vaan 14e ja Seinäjoellekin on vaan reilu 100km matkaa :-) Lähdin sinne eräänä arkipäivänäkin parin kaverin kanssa katsomaan erästä heppulia :--D Hahhaa joo keräsin katseita XD Ja niiiin olikin, mä en meinannut saada sitä toista kaverikuvaa ollenkaan kun tumpeloin niitten lappusten kanssa, ja herra kuvaaja oli varsin vihainen eikä lainkaan ymmärtäväinen D: TOTTA muuten, se vaikutti siltä että se vihaa työtään? :-D

      Poista
  10. pistähän kuvaa siitä teidän koko koulun kuvasta, kiinnostaa nähä miks sua ei voi olla tunnistamatta sieltä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa tottahan toki (jos se on laillista)! :-D

      Poista