lauantai 4. elokuuta 2012

INSTAGRAM!

Heippulis kaikki! :-) Axelin Yhdistyneiden Kuningaskuntien virallinen kansanäänestys koskien Instagramini julkistusta on nyt suoritettu ja tulokset tulevat tässä...

TITTIDII! Puolesta -äänet veivät murskavoiton ja vastaan -äänet loistivat poissaolollaan! Siispä täten julistan Instagramini julkiseksi!

Mua voi nyt seurata Instagramissa nimimerkillä aboywithnoname ! Tervetuloa seurailemaan, toivottavasti jotakuta kiinnostaa? :-)
instapics2

Ps. Mun postilaatikkoon tipahtaa minä päivänä hyvänsä yksi erittäin mukava paketti, jonka sisällöstä myöhemmin lisää ;)

34 kommenttia:

  1. Vähän kiva blogi, ihania kuvia!:)

    http://anna-maria-littlepieceofhappiness.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Mikähän paketti se mahtaa olla :)) Ootan jännityksellä ::)

    VastaaPoista
  3. oot sulonen :3

    morecolorstoyou.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Söppänä <3 Jep.... Täytyyki käydä vähä useemmi koneella, että saan selville mitä sieltä paketista tulee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hamsteriaxyyy kiittää <3 Heheh, sun kannattanee ens viikon aikana ainakin pitää mun blogia silmällä ;)

      Poista
  5. loistavaa, ihania kuvia :)

    http://onebeautifulfairytale.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. en halua mitenkään pahalla sanoa, mutta sä oot muuttunut sen jälkeen ku erosit Maijasta!:D sulla on uusia kavereita, ramppaat kokoajan jossain muualla kuin kotikaupungissa, tai peräti kotona. vaihat kouluu ja teet kaikkee ihan ihmeellistä. sattuuko sua se ero vai miks oot tollanen? :'( mua pelottaa et sulle tapahtuu jotai :-D oot ihana Axel ja sulla on ihana blogi <3 älä jätä meitä lukijoita,vaikka sulla onkin nyt menoa ja meininkiä ulkomaailmassaki!:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kieltämättä oon ehkä hieman muuttunut, joskin muutos ei mun mielestä ole lainkaan pahasta :-) Oon tutustunut todella moniin aivan mahtaviin ihmisiin, ja oon itse asiassa, en usko että näin olisi tapahtunut jos olisin vielä seurustellut Maijan kanssa, koska en tuolloin ehtinyt nähdä ylipäänsä melkeinpä ketään kavereistani. Ei se ero mua enää satu, voisin varmaan jo sanoa niin. Millainen mä sitten oon? :-D Ja älä huoli, ei mulle ainakaan mitään kovin kamalaa voi tapahtua :-)

      Kiitoskiitos paljon, hihi <3 :---) En tietenkään jätä, sellaista vääryyttä en voisi koskaan tehdä :-)

      Poista
  7. Teuvon Kuvat Noormarkusta kävi täällä ja toivottaa hyvää kesän jatkoa.
    www.ttvehkalahti.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sateiseltahan tää sää tällä erää näyttää, mutta kiitos ja oikein hyvää kesänjatkoa sinnekin! :-)

      Poista
  8. näin sut eilen kokkolan keskustassa ja meinasin tulla moikkaan mut en sit kuitenkaa tullu :-D höh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah oisit tullu vaan moikkamaan! :-D En mä niin pelottava oo :----(

      Poista
  9. hehe, eksyin vasta tänää tänne blogii, vaikka kaveri sitä onki jo mainostanu pitkään. tosi kiva että joku jätkäki bloggaa! niitä on yleensä harvemmin:c mutta tosi kiva blogi sulla ja nuo siun kuvat on super kivoja, myös muokattuna! vois itekki opetella muokkaa kuvii tolleen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa vain! ..matalaan majaani? :-D Hiiirmupaljon kiitoksia, mahtavaa jos tykkäilet! :---) Opettele toki, photoshoppailunörtteily yön hiljaisilla tunnilla on oikein mukavaa!

      Poista
  10. Tää nyt ei liity mitenkään aiheeseen, mutta olitko se sinä, joka istui joskus oisko ollu kaheksas päivä heinäkuuta kuusamo-oulu bussissa etuosassa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah APUA, se olin juurikin minä! Etupenkillä, kuljettajan takana :-D Jos istuit samassa bussissa, näit kaiketi kun jammailin musiikkini tahtiin ynnä muuta mukavaa? :--D

      Poista
    2. Joo, istuttiin siinä sun takana :D

      Poista
  11. Hahaha voi ei, toivottavasti en nolannut itseäni :-----D

    VastaaPoista
  12. hei eikä! just tajusin et mä näin sut tänää kokkola keskustas!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee no ei ihmekään, vietän Kokkola BigCityssa aika paljon aikaani :-D Oisit moikannut :-)

      Poista
  13. kenties uuden postauksen paikka..? menny jo viikko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo pystynyt postailemaan tässä kuluneen viikon aikana, syy selviää aivan pian :-) Nyt esteet ovat poissa ;)

      Poista
  14. hienoja noi sun muokkaukset!! itekki tykkään photoshopilla muokkailla kaikkia siistiä!:)
    mistä sää "revit" nuo sun mallit nuihi kuvii? ,meet vaa kaupungilla "moi haluuks tulla malliks mulle?";))?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :--) Jaja no yleensä vaan kyselen porukkaa malliksi tai sitten joku kysäisee multa että voisinko kuvata häntä :-)

      Poista
  15. kävin yks päivä tässä kokkolassa ku ajettii ouluun nii siinä prismas ja mäkkärissä. ootin kokoajan että olisit tullu vastaa ni oisin moikannu ja tullu jutusteleen:( harmikseni sua ei näkynyt...:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sentään :--( Oon yleensä niin laiskiainen että en vaivaudu Prismalle tai Mäkille asti, taisin itse asiassa käydä jommassakummassa viimeksi yli kuukausi sitten? :-D Mut löytää melko usein Chydenian lähistöltä pomppelemassa :-D

      Poista
  16. noniii tulihan se sieltä! aloin heti seuraamaan..... stalkkeri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa pyhpyh, tervetuloa vaan seurailemaan :--)

      Poista
  17. toosi kiva tää sun blogis!! :))

    VastaaPoista