torstai 23. elokuuta 2012

Huppuhörhö

Untitled
Heippa! Poissaoleva Axel astuu takaisin kuvioihin. Menoa ja meininkiä on taas riittänyt lähes liiaksikin asti, mm. käväistiin Weekend Festivalissa tsekkaamassa Skrillex, joka veti aivan loistavan keikan. Koulunvaihtokin on sujunut oikein hyvin, oon jo kotiutunut Kiviniittyyn ja karistanut vanhan lukioni pölyt tossuistani. Joudun tosin käydä siellä joka tiistai sekä torstai venäjän tuntien vuoksi :-D Kunnon lukiolaisena mun vuoteen kuuluu 35 kurssia, eli pitkiä päiviä tiedossa, nyyh.

Yksi jos toinenkin yllättävä muuttuja on estellyt kuvailuani melkoisen pitkään, eilenkin juuri asetettuani jalustan paikoilleen, näpsäistyäni ensimmäisen kuvan, alkoi rankkasade. Voi tätä mun tuuria. Ylempi kuva on juuri tältä epäonnen päivältä, mikä on tuomionne? Itse en syystä tai toisesta ole tyytyväinen. bananajohn1
Sen sijaan tähän kuvatukseen olen yllättävänkin tyytyväinen. Tein kuvan rakkaalle ystävälleni Jonskille aka Jonille aka Banana Johnille. Banaanin ja kuvan taakse kätkeytyy toki tarina ritareineen ja lohikäärmeineen, siitä ehkä myöhemmin lisää.

Johtuen siitä että banaanit ja viikatemies ilman viikatetta eivät sovi kovinkaan hyvin yhteen, postaus saattaa vaikuttaa melko sekavalta. Ajattelin kuitenkin tähän loppuun sekoittaa teitä vielä hiukan enemmän kysymyksellä: Haluaisitteko blogiini enemmän asukuvia? :-) 

68 kommenttia:

  1. kävelin sun ohi pariin otteeseen siel weekendeil :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah siistiä :-) Olikohan se silloin kun olin hukannut kaikki kaverini paitsi Minnan.. :-D

      Poista
  2. Ylemmän kuvan salamat eivät jotenkin sovi kuvaan. Ja miksi aina muokkaat juuri noita leijuvia tavaroita kuviisi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurihan minä ylempänä mainitsin olevani tyytymätön kuvaani. Ja leijuvista tavaroista sen verran, että rakastan muokata kuvista sellaisia joita ei pelkällä kameralla voi toteuttaa; ns. "mahdottomia kuvia". Tykkään siitä ja siksi teen sitä.

      Poista
  3. Miksi lukionvaihto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tunsin Kiviniityn olevan paljon sopivampi koulu mulle, ja näinhän asian laita ainakin näin kahden viikon kokemuksella tuntuu olevankin :-)

      Poista
  4. äää, mie näin siun weekendissä istumassa puunjuurella ja olin jo tulossa jutskailemaan, mutta kaverit veti camping alueelle päin. :D jäi sitten blogin ihkutukset ihkuttamatta :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, jos se oli Skrillexin keikan jälkeen niin istuttiin siinä epätoivoisina hukattuamme lähes kaikki kaverimme XD Oisit käynyt pikaisesti moikkaamassa :-) Ja vaikka liittymässä etsintäpartioon :-D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Mä voisin laitella niitä seuraavaksi (-:

      Poista
  6. oo toi ensimmäinen kuva on upeus! ja kyllä lisää asukuvia, sulla on siisti tyyli! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :--) Voisin laitella parit asukuvat seuraavaan postaukseen :-)

      Poista
  7. Eneeemmään asukuviaaa. :c luit ajatukseni... mietin just toissa päivänä että hhmmmm aksu ei postaa enää asu kuvia yhtäään. Tulisko myös kuvia weekend festareilta? :c ees puhelimella otettuja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, oon kuullut mun kavereiltakin että mihin ihmeeseen mun asukuvat on kadonneet blogista, kun alunperin koko blogi rakentui asukuvien ympärille :-D Mä voisin laitella niitä tosiaan seuraavaan postaukseen, ja vaikka Weekendeiltäkin pari kuvatusta - tosin juurikin iPhone-laadulla :-)

      Poista
  8. Öyh, miksi mä rakastan näitä kaikkia sun postauksia, oli ne sitte sekalaisia eli ei!:)) Mä varmaan heittäsin koneen seinään jos lopettasit bloggaamisen..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau, aivan ihanaa kuulla! :---) Älä pelkää, bloggaamista en tule lopettamaan juuri teidän ihanien takia ♥

      Poista
  9. joo ne asukuvat ois kivoja! :)

    VastaaPoista
  10. Katoin jo lukemistossa tota ekaa kuvaa sillai "woooot!" :DD Se on hieno!
    Se kyllä on totta, että noi kaksi kuvaa eivät ihan täydellisesti sovi yhteen, mutta ah, toi banaanikuva on törkeän hieno! Laittaisin tollaisen mieluusti vaikka seinälleni! :DD
    Ja asukuvia, joo! :D Mutta silti pitää olla näitä taiteellisiakin! ((;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos hirmupaljon! :--)
      Mutta voihan viikatemiehellä ja banaanilla olla jokin salattu yhteys joka ei ole vain päässyt päivänvaloon! Tai ehkei? :-D
      Toistan itseäni ehkä liikaakin, mutta voisin laittaa muutamat asukuvat seuraavaan postaukseen :-) Jos tekisin ne omalla tyylilläni niin ehkäpä ne olisivat mukavia :-)

      Poista
  11. Asukuvia vaan lisää :D Hui viikatemies... :-)

    VastaaPoista
  12. ehdottomasti asukuvia!
    sul on mahtava blogi! :)

    VastaaPoista
  13. Tykkäsin molemmmista kuvista! Laita kuvias vaan vähän useammin! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa jos tykkäsit! :-) Koitan päästä tässä vähän vauhtiin, mun aika on tosi vähissä mutta jos saisin vaikka kolmen neljän päivän välein postattua niin olisin ihan tyytyväinen :-)

      Poista
  14. Sanoisin että ei asukuvia. Tää blogi on kiva just tälläsenää, jotakin eroa niihin "muoti"blogeihin :D
    Toki se on sun päätös laitatko asukuvia, mutta tää oli mun mielipide :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla on kyllä hyvä pointti, mutta ajattelin että jos tekisin asukuvani omalla tyylilläni, että ne eivät tavallaan olisi "pelkkiä" asukuvia, niin voisi olla kiva :-) Mutta tiedä häntä, voisin mä testata ainakin :-)

      Poista
  15. Haluaisimme blogiisi enemmän postauksia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä tiedän sen :-( Anteeksi, olen kiireinen pikkumies ja aikani on tiukoilla, mutta yritän ottaa itseäni niskasta kiinni :-)

      Poista
  16. Ei ole kuule yhtään väliä, mistä kirjoitat, sillä tekstejäsi on niin mukava lueskella. KUNHAN JATKAT KIRJOITTAMISTA ja teet sitä, mistä itse tykkäät.

    Yksi kysymys: Tuletko lauantaina -eli ihan kohta- Kalajoelle Venetsialaisia viettämään ? Rannalla olisi luvassa taas se upea ilotulitus show. Viime vuonna se oli jotain aivan mahtavaa. >: D Eikun tänne vain ! Tänään täällä olivat nuo NHL-tähtöset.. : P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, luin tätä kommenttiasi hymy huulilla :-) Sen mä teenkin, kirjottaminen ei oo loppumassa :-)

      Valitettavasti joudun tuottamaan pettymyksen, viettelen Venetsialaiseni täällä Kokkolassa :-( Mutta jonain päivänä pörähdän vielä sinne :-)

      Poista
    2. Jäit kyllä paljosta paitsi ! Se ilotulitus show oli aivan uskomaton ja veti rannalle törkeän määrän ihmisiä. Mutta shown jälkeinen tunnin kestävä liikenneruuhka ei ollut niin mieleen. Onneksi mopedilla pääsi kätevästi oikomaan kaikkien mahdollisten pyöräteiden kautta. ^^ Ehkä ensi vuonna sitten.

      Poista
    3. Hehe mutta hei, olihan meille Jukka Poika esiintymässä ;) Tunnin liikenneruuhka kuulostaa siltä että siellä todellakin oli paljon porukkaa :o Ehkä ensi vuonna! Silloin olenkin jo iso poika, 18 wee.

      Poista
    4. Olihan se Jukka Poika täälläkin, oliko kenties perjantaina sen lätkämatsin yhteydessä, mutta illemmalla.. (?). Kävin muuten hakemassa heiltä herroilta nimmarit. : >

      Täällä päin on niin pienet ja kaposet tiet ja turistithan käyttävät näitä 'helpompia teitä' kun taas täkäläiset tuntevat kaikki mahdolliset oikoreitit.

      Ensi vuonna todellakin tulet.

      Poista
    5. Vai että ehti Jukka sinnekin! :-D Tosiaan, taidan itsekin lukeutua turisteihin, mutta olen kyllä oppinut yhden jos toisenkin mukavaisen reitin sieltäpäin :-)

      Poista
  17. ihan tajuttoman hienoi kuvii! oot vissii vähä harjotellu ton photoshopin käyttämistä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hee kiitos tosi paljon! :-) Oon mä vähän harjoitellut kokeilemalla jatkuvasti jotain uutta :-D

      Poista
  18. Nää on taas niin hienosti muokattuja :-) Mut joo asukuvia enemmän vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hurjan paljon! :--) Saamanne pitää, niitä tulee!

      Poista
  19. se tunnne kun käy lähes joka päivä tsekkaamas sun blogin jos ois tullu uus postaus, ja sitte ku se vihdoin ja viimein ilmestyy!!!!:)) Molemmat kuvat sairaan hienoja, mutta varsinki toi banaanikuva on älyttömän hieno!!:D en ymmärrä mistä sää noita ideoita vedät?:D mitä enemmä tota kuvaa katon nii sitä enemmän vaa tykkään siitä:))! ja todellakin lisää asukuvia! sulla on kivoja vaatteita!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hurjaa kuulla tuollaisia, sillä mulla itselläni on vain yksi ainoa bloggaaja jota seuraan jatkuvasti ja odotan innolla hänen postauksiaan. Uskomatonta jos mun postauksia odotetaan vähänkään samalla lailla :--)
      Kiitos hurjan paljon Julia! :-) Mä vaan saan jonkin idean päähäni suihkussa, ruokapöydässä, pulpetin äärellä koulussa tai vaikkapa herätessäni. Kirjoitan sen sitten muistiin ja toteuttelen kun on aikaa :-D Voisin teettää tuosta banaanikuvasta taulun ja antaa sen itse Banana Johnille lahjaksi :--D

      Asukuvia on siis luultavimmin tulossa, kiitos vielä! :-)

      Poista
    2. Trololo joo mulla on nyt spammi päällä mutta näinpäs sun ihkutusbloggaajan poikakaverin ja juttelin sille ;) Se sano terveisiä ja kiitoksia sulle ku kerroin sun reaktiosta 8)

      Ja anna taulu JohnJohnille lahjaks. Me gusta.

      Poista
    3. WOHOOOOO ja reaktioni kun kuulin tästä.. XD

      Sen voisin tehdä, Mr. JohnJohn olisi mielissään ;)

      Poista
  20. Asukuvia lisää! Täs vain vinkki, mutta jos et joka päivä jaksa postata asukuvan, et joo täs nyt tällane oke mo niin voisit viikonloppuna koota muuutamien päivien asuja ja sit tehä niistä aina yhe postaukse.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa hyvä idea, kiitoksia! Jos mä vaan kerkeisin kuvailla enemmän kuin yhden asun viikon ajalta :-D

      Poista
  21. Muutes, ootko huomannut, että sulle on tullut aika paljo lisää lukijoita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä huomannut, ja vähän paljastaakseni oon alkanut tehdä suunnitelmia tuhannen lukijan varalle! :-)

      Poista
    2. Hihi, millon aiot esittää suunnitelmas yleisölle? >:)

      Poista
    3. Hehe, se jää nähtäväksi ;)

      Poista
  22. mun mielestä toi viikatemieskuva on hieno, olisi voinut toimia ehkä paremmin jos olisi ollut esim liikettä? ja tiedän vähän liian hyvinkin ton tunteen, aina kun alotan kuvaamisen joku tulee häiritsemään tai alkaa satamaan yms :D muttajoo asukuvia kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :-) Ajattelin just samaa kuvatessani, mutta sade kaatoi mun inspiraation, muutenkin noita viikatemieskuvia piti olla kaksi muunlaista, mutta en viitsinyt rääkätä malliani kaatosateessa. Ehkäpä sitten ensi kuvauksissa paremmin :--) Totta totisesti, aina jokin yrittää pilata kuvaukset XD Asukuvia tuleepi! :-)

      Poista
  23. Heyaoo mitä objektiiveja sulla on ja millä noi tän postauksen kuvat on otettu?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Sigma 50mm 1.4, Sigma 70-300mm 4-5.6 ja kitti; Nikkor 18-55mm 3.5-5-6. Käytän oikeastaan vain ensimmäiseksi mainittua, eli tämänkin postauksen kuvat on otettu 50-milliselläni :-)

      Poista
  24. Minuun nuo molemmat kuvat tekivät vaikutuksen. Hienoja kuvia... <3
    Ja itse asiassa minulle on yks hailee onko asu kuvia, koska en niitä itsekkään tee.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varsin hienoa jos tekivät, paaljon kiitoksia! :--)
      Hahhaa pitää katsoa mitä teen, nämä kaatosadepäivät haittaavat kyllä pikkaisen tätä kuvailua.

      Poista
  25. Ihan superhienoja nuo kuvat (taas)! Ja asukuvia juuuu! :)

    VastaaPoista
  26. Hienoja noi kuvat (varsinkin toi banaani :)) ja joo asukuviakin vois olla aina välillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :-) Voisin laitella niitä heti kun kolme päivää jatkunut sade loppuisi ja pääsisin kuvailemaan, nyyh.

      Poista
  27. Käytätkö muuten mitään suodattimia putkessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 50millisestä löytyy UV-suodin, muuta ei tällä hetkellä löydy :-)

      Poista
  28. Ihania kuvia <3 Ja enemmän asu kuvia :)

    http://ilonajuliafashion.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! <3 Eiköhän niitä ala tulemaan :-) Mulla on vaan jonkinlainen syysmasennus kuvailun suhteen, yyh.

      Poista
  29. oikeesti ihan sairaan makeita nää sun kuva!:)

    VastaaPoista