perjantai 20. heinäkuuta 2012

Moni tie johtaa harhaan

kukatportailla Heippa! :-) Blogini on vietellyt pienoista hiljaiseloa taas jonkin aikaa. Ajoittain mietin itsekin, mihin ihmeeseen kaikki mun aika kuluu, kun vanha kunnon ystäväni, tietokone, pölyttyy pöydällä ilman käyttöä. Jos tekin mietitte samaa asiaa, katsokaahan mun, Teemun ja Karon yhdessä väsäämä video, ehkä asia selviää! :-) Yläpuolella myös mun eräänä päivänä ottama kuva, portaat - mutta minne, kertokaa te?
Mun elämässä tosiaan vähän sattuu ja tapahtuu tätä nykyä, ehkä mun pitäisi kantaa kameraa yötä päivää kaulassa, että saisin tallennettua jotakin muistoiksi tänne blogiinkin asti?

Mietiskeltiin Teemun kanssa, että meidän olisi pitänyt tehdä lappunen ja kirjoittaa siihen asiat joista halusimme kertoa videolla, koska ne pääsevät ilmeisesti helposti unohtumaan :-D Ainakin yksi juttu unohdettiin kertoa, nimittäin se, että Axelpoika ei asustelekaan enää kaupungin keskiössä, vaan kilometrin kauempana, omakotitalossa :-) Remontti on vielä joltain osin kesken, mutta siitä huolimatta muutimme tänne nykyiseen tölliimme jo muutamia päiviä sitten. Kiinnostaisiko jotakuta nähdä vaikkapa videolla esittelyä uudesta kodistani sitten kun aika on kypsä :-) ?

38 kommenttia:

  1. esittele kämppäs! (: ja toi oli ihan kiva vidio että lisää vaan. Toi porras kuva taaaaaas oli mahtava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäpä esittelen! :-) Ehkäpä otan jonku kaverin siihenkin videoon mukaan haha :-D Hurjasti kiitoksia! :--)

      Poista
  2. Tiiäkkö! Miulhi on ollu blogin kanssa kauhee välistoppi, kauheeta kameramasennusta ollu. En oo kuvannu yhtään mitään vaan yrittäny elää ees niinku päivän yli jotakin tehden.
    Nyt kuitenkin taitaa asia korjaantua kun pääsen Etelään jossa on vähän enemmän kuvattavaa ku täällä korvessa. ;) Kotkaan oon siis suuntaamassa sunnuntaina.. c:
    ps. Tykkäät tosta kuvasta♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan samaa täällä! Tuotakin kuvaa kuvatessani mulle iski epävarmuus taidoistani ja siitä mitä olen juuri tekemässä, enkä ollut sitten tietenkään tyytyväinen lopputulokseen. Tosin mulla ei oo juuri aikaa edes kuvailla, koska oon kokoajan menossa siellä sun täällä.. :--D Hehee mutta sehän on loistavaa! ;) Toivottavasti palaat hienon kuvanipun kanssa takaisin :-)
      Meinasit varmaan että sä tykkäät? :o Jos näin on niin kiitoksia! ♥ :-)

      Poista
  3. Makee toi kuva! :DD
    Whii huu! Nous hymy huulille jo ton videon alussa. :DD Hauska!
    Jo kämppävideolle juu!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii kiitos tosi paljon!! :---) Hahah, moni ei saanut vissiin videon alun perusteella musta kovin aikuismaista kuvaa... :---D Kämppävideo tulee! :-)

      Poista
  4. Enemmän vaan näitä videoita tulemaan, nämä on just kaikkein parhaita ;-D Terveisiä vaan teille kaikille tasapuolisesti :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee no Karo mulle tossa vähän sano että se voi tehdä mun kanssa vaikka joka päivälle uuden videon :---D Terveiset kerrottu ja takaisin! :-)

      Poista
  5. voi tätä on jo odotettu! Olet palannut elävien kirjoihin :P Rakastan sun kuvii ja postauksii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kyllä, täällä mä taas olen! :-) Voi ihanaa <3

      Poista
  6. Ehdottomasti videolle taloesittely! :) Ja Teemu vaikuttaa just kivalta tyypiltä, että terveisiä sinne vaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen mä sitten teenkin! :-) Teemu on tosi hyvä jätkä! :-) Terveiset välitetty :)

      Poista
  7. Tulipa ikävä Teemua :'DD

    Ja tervetuloa Kiviniittyyn!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, voi! :-D Soita Teemulle suuresta ikävästäsi :-)
      Kiitoksia! :-)

      Poista
  8. Vaikka olet yksin videolla niin se on valtavan ihana, mutta vielä ryhmän kanssa O__o Niin hauska !!! Minä ainakin haluaisin nähdä kotisi esittelyn kun aika on kypsä :DD Ja tuo otsikko PITÄÄ NIIN PAIKKAANSA :))) Hyvä postaus ja onneksi tuli. Tämä taukokin oli niin kauheaa :DD kun et ollut piristämässä päivää :// Mutta itse rakastin ku te häsläsitte Teemun ja Karon kanssa siinÄ :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee voi ihanaa jos tykkäät! :--) Meikän kotikolon esittelyvideo on todellakin tulossa ;) Aaaapuaa, mä tiedän, haluaisin postailla blogiin aktiivisesti vaikka joka ikinen päivä, mutta tämän sosiaalisen norsun aika ei riitä :---( Mutta kyllä tämä tästä! Varsinkin jos mua kaivataan täällä :-)

      Poista
    2. norsun xDD Mutta siis, VARMASTI SUA KAIVATAAN ! :DD Ja kyll mää tiiän tunteen ku aika ei millään ois postata blogiin vaikka haluiskin :D

      Poista
    3. Heheh jepulis! :--) Yritän nyt vähän tehdä tälle postaustahdille jotain, pistää melkeen hävettämään.

      Poista
    4. Eipä sun tarvi hävetä :DD Miettii joskus mun blogin postaus taukoja :D Ne on aikas pitkiä JA TAJUAN ETTÄ MÄÄ SEPITÄN IHAN TURHAA SINNE EIKÄ SIKS KUKAA LUE SITÄ XDD

      Poista
    5. Hah no tulee huono omatunto kun monet varmaan odottelee mun postauksia ja kun niitä tulee suhteellisen harvoin niin ääh :--( No HEI, onko mun kirjoituksissa jotain tärkeää tai fiksua :---D ...?

      Poista
  9. Joo, esittelyä tulemaan sit ku talo on valmis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mä teen! :-) Mietityttää että missähän vaiheessa pitäisi alkaa kutsumaan tätä taloa kodiksi :o

      Poista
  10. Kiva että oot löytäny kavereita, vaikutit tosi yksinäiseltä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä yksinäinen poitsu oo ollut sitten seiskaluokan, mutta kesäloman aikana varsinkin oon saanut hurjasti lisää kavereita :-)

      Poista
  11. Noi portaat johtaa selvästi kuolemaan!:D Heti tuli mieleen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli kuljen kohti kuolemaa, not nice :--( Mun kaveri muuten ennusti että kuolen 1.1.2015, joten sitä odotellessa :-) Tapaukseen liittyy kuulemma kolari :-D

      Poista
    2. No hyi:o en ees aatellu et sää niinku kulkisit niitä portaita pitkin:D

      Poista
    3. Hah no sitten käsitin väärin :-D Mutta en mä hevillä kuole!

      Poista
  12. Mahtavia kuvia, oli pakko lukee koko blogi läpi! :D Ja sun tukka <3

    VastaaPoista
  13. harmi ku lähet länkkärist mut pidä hauskaa kiviniitys:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koen jollain lailla Kiviniityn olevan parempi paikka mulle :-) Kiitos, pidetään! Ehkä tästä tulee mukavainen kouluvuosi :--)

      Poista
  14. oioi pakko sanoa että sun photoshoppaustaidot on aika upeat! tykkään kuvaustyylistäs tosi paljon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kovasti kiitoksia! :--) Oon iloinen jos tykkäillään :-)

      Poista
  15. kiva video!(: ja oot tosi söpö<3

    VastaaPoista
  16. Oon tehny tänä kesänä niin monia vääriä valintoja, että tää otsikko "Moni tie johtaa harhaan" ja toi porraskuva, itkukohtaus taattu! Nää sun kaikki kuvat on aivan upeita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, harmillista kuulla että sulle on käynyt kesän aikana tuolla tavalla :-( Sellaisissa tilanteissa joissa mä itse oon tehnyt väärän ratkaisun, mietin aina näitä kahta lausetta: "Everything will be good in the end. If it's not good, it's not the end." Ehkä noista on jotain apua sullekin :-) Paljon kiitoksia! :--)

      Poista