keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Life was all a dream, so put me to sleep

oksiensuojissa1 tuolilili11 tippuuksvailentääks Oikein hyvää huomenta kaikki te ihanat! :-) Ilokseni sain huomata, että teitä on rekisteröityneinä lukijoina jo yli 800! Aika hurjaa.

En voi uskoa että oon jo kolme päivää peräkkäin heräillyt näin "aikaisin", kesälomalla kun saatan joskus nukuskella illalliseen asti. Viime kesänä niin pääsi käymään häpeällisen monta kertaa ja olin valmis biitsillelähtöön kello kahdeksalta illalla.

Oon nykyään suhteellisen kiireinen mies, mutta yöllä mulla on kuitenkin yleensä aikaa muokkailla kuvia ja tehdä muuta hassua. Kuvasin Stellaa toissapäivänä ja taisin innostua muokkailemaan näitä melkoisenkin radikaalisti? En osannut päättää kahden alimman kuvan välillä, joten laitoin blogiin vastahakoisesti molemmat. Kummasta te tykkäätte enemmän? :) Lentäminen vastaan putoaminen!

Ps. Sain vihdoin aikaiseksi laittaa valkoiset Converset tilaukseen mustien rinnalle, aah mun Conssiperhe kasvaa <3

36 kommenttia:

  1. Lentämiskuva ehdottomasti, koska siitä tulee mielee Ihmemaa Oz! Loistavaa työtä taas Axel :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, oonpas iloinen etten päätynyt laittamaan tuota tippumiskuvaa vaikkapa yksinään! Kiitos hirmupaljon Emppu, ihan hymyilyttää :---)

      Poista
  2. Mun mielestä noista alimmaisista vasemman puoleinen on kivempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tykkään itsekin siitä näin jälkikäteen ajateltuna enemmän! :-) Oikeanpuoleinen on vähän tönkkö, koska hiukset ei esim. hulmua vauhdista huolimatta.

      Poista
  3. WAU!!! :D Mielummin lentäminen kuin putoaminen :-D Molemmat kyl on tosi hienoja. :)))

    VastaaPoista
  4. lentäminen on kivempi, kun toi putoaminen näyttää vähän hassulta kun taustan mukaan putoais kovaakin mutta esim. hiukset ei reagoi vauhtiin mitenkään :--D toivottavasti tajusit, ehkä mahdollisesti huonoin selitys ikinä mutta joo :) Toi lentokuva on tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepulis, mulle käy suhteellisen usein näin että huomaan vasta kuvan julkaisemisen jälkeen tehneeni virheen.. :--D Kuva tosiaan näyttää vähän tönköltä koska hiusten pitäis hulmuta :-( Kiitos paljon! :-)

      Poista
  5. upeita kuvia taas :)
    ja mun mielestä tuo lentämis kuva on kivempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :--) Ja tosiaan lennokas kuva on munkin mielestä näin jälkikäteen mietittynä parempi.. :-)

      Poista
  6. saan tosta lentokuvasta kauheet harrypotter-vibat, tosi siisti ! muutenki tosi kiva blogi ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muuten katsoin juuri tuona sateisena kuvauspäivänä Harry Potteria kaverien kanssa! Kiitos kovasti! :--)

      Poista
  7. stella on hirmu kaunis, sanoppa terveisiä. :---D heha. Millä tavoin muokkailet näitä photoshopilla, niissä on semmonen söpö yksityiskohta kaikissa. Pidän tuosta lentämisestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän hän on, ja mäpäs sanon! :-) Mun muokkausrituaalini on ehkä hiukan vaikeasti selitettäviä, hahah :--D Voisin joskus tehdä tutorialin kuvaohjeiden kanssa :-) Kiitoksia! :--)

      Poista
  8. Upeita kuvia (jälleen). :D
    Ite tykkään enemmän lentämiskuvasta, koska putoamiskuva on jotenkin epäaidompi.. Tai siis siinähän pitäisi hiusten hulmuta taaksepäin jne. :D Mutmut tota ekaa kuvaa pitää oikein hehkuttaa erikseen! Hirmuisen kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin ikäväkseni saman asian, tosin vasta julkaistuani postauksen.. :-D Mutta pistetään tämä nyt inhimillesten erehdyksien piikkiin :-) Mutta kiitos hurjan paljon! :---)

      Poista
  9. lentävä polkupyörä parempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin munkin mielestä, näiden aiemmissa kommenteissa valoon tulleiden asioiden vuoksi :-) Voittaja on siis löytynyt? :-D

      Poista
  10. Ääähhh kuolin taas näille kuville! Stellaki on nii äly kaunis, et sitä kyl kelpaaki kuvailla! Ite tykkään enemmä tosta lentokuvasta, mut kaikki on mahtavia!:) Tällänen ylistyskommentti taas vaiheeksi by Lella:D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooih, aivan ihanaa lukea tällaista :---) Ei nää nyt tuollaisen ylistyksen arvoisia olleet, mutta hurjan paljon kiitoksia Lella! <3

      Poista
  11. Lentäminen voittaa putoamisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lentokuvalla on nyt saanut itselleen 11 ääntä ja putoavainen ei yhtään :-D Voittaja taitaa siis olla selvillä :-)

      Poista
  12. Itse rakastan tuota ensimmäistä kuvaa ja sitten vikojen kuvien vasempi on ihana <3 Mullakin aikaa tällein öisi aikaa täällä :DD Aina mää oon sillai, NYT MEEN AJOIS NUKKUU ja katos vaa kello onki jo 2.36 se meni sit taas siinä :DD Koulutki alkaa 9 päivä elokuuta ja siitä sit 16 päivää mun synttäreihi JEE <3 <3 <3 Paitsi ettei yhtää huvittais mennä kouluu paitsi mun ainukaisen ihanan SECRET BFF:N luo :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos hirmupaljon ! <3 Heheh, jep, mulla kävi vähän samoin, mun piti mennä nukkumaan aikaisin koska tänään ois lähtö Kalajoelle kaverien kanssa, sammutin kyllä koneen jo kahden aikaan, mutta iPhonella leikkiminen jatkui neljään asti. Se on vaan niin koukuttava monien kuukausienkin jälkeen! :--D HEHE, meillä alkaa vasta 14. päivä ;) Ei muakaan kyllä oikein huvittais koulu, en oo vielä edes kerennyt palautua rankasta ekasta lukiovuodesta, ja toinen tulee olemaan vielä pahempi koska mun pitäis suorittaa 36 kurssia...........

      Poista
  13. älä laita näitä kauheita textureja näihi kuvii. tulee epäammattimainen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä ammattivalokuvaaja olekaan, ja tällä hetkellä tykkään tekstuureista :-)

      Poista
  14. http://lish-midnightlove.blogspot.fi/2012/07/haaste.html

    siulle ois haaste : )

    VastaaPoista
  15. Vastaukset
    1. Photoshopilla säädän kunnes oon jotenkuten tyytyväinen :-)

      Poista
  16. ihana stella!!!!:)

    VastaaPoista