tiistai 31. heinäkuuta 2012

Elämä on sattumaa

Herra Axelsson täällä taas, heippa! :-) Kesäloma on jälleen lopuillaan ja kohta alkaa taas arkinen aherrus ja aikaiset herätykset. Voi, miksi niin, eihän loma tunnu vielä edes päässeen kunnolla käyntiin?

Noh, ei anneta sen masentaa! Itse oon ainakin pitänyt tänä kesänä hauskaa oikein olan takaa, hankkinut kourallisen uusia ystäviä, vaihtanut koulua, seikkaillut ympäri Suomea ja vaikka mitä muuta, ja paljon on vielä edessä! Seikkailuista puheenollen, lomailin taas Kalajoella muutaman päivän, torstaista sunnuntaihin. Pyysin muutamaa kaveria päivän varoitusajalla mukaani, ja kyllähän he lähtivät! Seurueeseen kuului siis meikä, Teemu, Karo ja Emilia, mun oman perheen lisäksi. Emilia tosin lähti jo perjantaina takaisin kotiin, enkä saanut hänestä ainoan ainokaista kuvaa.. :-D kokkimmeteemupluskaro axuuudsja
Grillailtiin broileria sekä vaahtokarkkeja rannalla, sytykkeinämme kosteat puut ja vessapaperia. Onneksi puoli purkkia sytytysnestettä korjaa ongelman kuin ongelman.
kokkolanhunksit
Kokkolan Hunksit @ the beach!
tiimi mökkeröinen täsme Täytyy sanoa, kuinka hassu juttu onkaan, että Teemusta on Karon ohella vain muutamassa viikossa kehittynyt yksi mun läheisimmistä ystävistä lukuisten yhdessä koettujen sattumusten kautta. Kaikki alkoi vain yhdestä pienestä puhelusta. Jonin puhelin soi Kalajoen Juhannuksessa ja hän pyysi mua vastaamaan. Lörpöttelin ehkä viitisen minuuttia ja kehotin Teemua saapumaan Kalajoelle hauskanpitoon. teemu11 Juhannuksen jälkeisellä viikolla pelailtiin koripalloa pikkuporukalla erään koulun pihalla, ja myöhemmin, seuraavalla viikolla lähdettiin illanviettoon Jonin, Teemun, Emilian ja Camillan kanssa ja siitä asti hauskaa on ollut joka päivä, porukassa jos toisessakin! Ja kolmannessa, neljännessä, viidennessäkin :-D
axol temezzzzzkiiii
Kesän alkaessa tunsin itseni jätetyn asemassa erittäin yksinäiseksi, hylätyksi, ettei mulla ole enää ketään. Kukaan ei välittäisi. Ajattelin töllöttäväni televisiota sekä tietokoneen ruutua koko loman, hamaan koulun alkuun saakka. Ajattelin: "Tästä tulee surkein kesä koskaan." Toisin kävi. Sattuman kauppa ja pienet onnenkantamoiset kun ovat luoneet tästä kesästä, jota juuri elämme, mun elämäni parhaan kesän. Mun tie onneen on avautunut jälleen, tällä kertaa rakkauden sijaan ystävien voimalla.

Kiitos että olette olemassa ♥

34 kommenttia:

  1. Koska normaalia kuvaa ei meikäläisetä saa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Normaalit kuvat on yliarvostettuja Teemuseni XD

      Poista
  2. Eikä, aivan ihana toi tekstin viimeinen kappale (ja kuvat myös tottakai)! Joskus on niin, että ystävät todellakin on se kantava voima, jotka pitää sut pinnalla. Hyvistä ystävistä kannattaa pitää kiinni! <3

    xoxo,
    Cecilia
    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos paljon! :--) Sen oon totisesti saanut huomata tässä kesän mittaan! Mä ehdin upota alas, pohjalle saakka, mutta pimeyden keskellä yksi ihminen toisensa jälkeen ojensi mulle kätensä ja nosti mut pystyyn :-)

      Poista
  3. Kiva postaus Axu ! Sun tekstiä on oikeesti tosi helppo lukee tai se on sellasta sujuvaa! :---) Tuu hei Kuusamoonki vierailee jokupäivä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos Vappuseni! :--) Musta itsestäni tuntuu että kirjoitan liian sekavasti ja ää.. :-D Tuun tottakai!! :---) On jo kova ikävä kaikkia teitä huippuja tyyppejä D:

      Poista
  4. Heii axel , oon kokkolas täl hetkel itseasias :-) just for you to know.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippahei! :-) Satuitkohan näkemään mua kun pompin ympäri kaupunkia päivällä kovaääniseen tapaani.. :-D

      Poista
  5. Mäkin ajattelin, että tästä tulee surkein kesä ikinä, niin oikeestaan kävikin mun kohdalla. Kiva ettei sulle kuitenkaan:) tää blogi on ihana:)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No pöööh :--( Mä tuun piristään sun kesää yhden hassun toopen roolissani! :-) Hihi Axel kiittää :--) ♥

      Poista
  6. käytäksä nuuskaa ku tos sun yhes kuvas sun taskus on tommonen pyöree juttu :DDDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tehdäkseni asian mahdollisimman selväksi, EN MISSÄÄN TILANTEESSA, TAPAUKSESSA TAI MAAILMASSA koskisi nuuskaan sormellanikaan. Typerää puuhaa sanon minä. Taskussani on linssinsuojus 50millisestäni.

      Poista
  7. toisiks alimmassa kuvassa se nuuskapurkki näyttäs olevan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole nuuskamuikkunen, se on linssinsuojus :-)

      Poista
  8. Ää, miten ihania kuvia (tossa viimisessä oikeen tunteella!!) ja tää sun kesäs on tosiaan kuulostanut ihan hirveen hauskalta! :DD
    Mun kesä tosin jäi tohon sun ekalle asteelle. :DD Missä mun sattuma on??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitti paljon! :--) Hahah, pyysinkin Teemua ilmentämään hypätessään suurta tunteiden paloa :-D No höh! :-( Mutta hei, vielä on kesää jäljellä, vielä on aikaa sattumille :-)

      Poista
  9. Mikä sulla on taskussa toiseksiviimesessä kuvassa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Linssinsuojus kuten jo ylempänä mainitsin :-D

      Poista
  10. hyihyi onko sulla nuuskakiekko taskussa tossa toisiks viimesessä kuvassa ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah voi ei XD Miksi kaikki luulee mun olevan paha poika, voishan tuo olla vaikka HubbaBubbaa tai astmakiekko? Se on linssinsuojus :-D

      Poista
  11. onks sulla nuuskapurkki taskussa :D:D:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole vaan linssinsuojus.................. XD

      Poista
  12. ah ihana !<3
    pakko muuten taas tulla kyselemään että mistäs sä tälläkertaa ton inkkaritopin oot löytäny ?! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! <3 Löysin sen samasta paikasta kuin kaikki muutkin hihattomat paitani, Kokkolan Henkkamaukasta ;) Teen sinne täsmäiskuja aina silloin tällöin!

      Poista
  13. eikai tuo vaan oo nuuskapurkki sun taskussa tossa kuvassa missä sulla on siniset shortsit??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainittakoon nyt vielä kerran että ei, se ei ole nuuskapurkki vaan linssinsuojus :-D Saan kohta huonon maineen tuon kuvan takia :---D

      Poista
  14. siis mitä ootsä eronnut ? :OOOOOO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olenhan mä, muutama kuukausi sitten. Kipeäähän se teki, särkyneen sydämen sirut viiltää sisältä vieläkin silloin tällöin, mutta sellaista elämä on, aina ei voi voittaa. Selailemalla blogiani kesäkuun alkuun löytää postauksen käsitellen tätä aihetta lähemmin.

      Poista
  15. Onks suomessa noinki lämmin?? Luulin et siel sataa ja ukkostaa, ite oon nimittäin kreetalla tällä hetkellä... Ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan täällä! Torstaina tänne iski jokin hurja lämpöaalto, ja to-su, just meidän Kalajoella lomailun aikana oli JOKA PÄIVÄ yli +25 astetta ;) Nyt tosin on lämpö vähän tipahtanut ja normaalit jokapäiväiset vesisateet palanneet takaisin..... :-D Hehe oon vähän kade, itsekin haluaisin ulkomaille !
      Paljon kiitoksia Roosa! :---)

      Poista
  16. Olisit tännekin voinut päivän varotusajalla kertoa, että olet tulossa Kalajoelle, niin olisin päässyt ninjailemaan. : >> Tuossa yhdessä kuvassa olette Dyynin kohdalla..

    Heh, nyt siellä Kokkolassa kivat tulvat. Tulkaapa takaisin Kalajoelle. Täällä ei tulvi, ainakaan vielä. Sataa kyllä vettä aika tiheään tahtiin, mutta tulkaa silti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, olen pahoillani että jätin kertomatta! Tuo tuli oikeestaan niin puskan takaa, että mun kaveritkaan ei tienneet ekana missä olin, lukuunottamatta siis mukana olleita :-D
      JOO, mäkin kuulin kotikaupunkini tulvista, osin vasta tänään, hyvin tää tieto kulkee, ehheh.. :-D Me tullaan kyllä käymään vielä joku päivä! :-)

      Poista