perjantai 6. heinäkuuta 2012

Axel on elossa!

Heippulis te kaikki! Meikäläinen on täällä taas, toivottavasti ette oo vielä ehtineet unohtaa mua! Takana on lähes kahden viikon pituinen postaustauko joka on raapinut mun sydämen syvimpiä sopukoita päivittäin. Fakta on vaan tällä hetkellä se, että oon niin kiireinen teinininjaliikemies etten oo ehtinyt edes koneella käymään, saatika sitten postauksia kirjoittamaan. Olen hyvin pahoillani, ja ajattelin korjaavani asiaa jonkin verran postaamalla nyt kun oon ruokatauolla vielä parisenkymmentä minuuttia.

Mulla oli eilen noin tunti "vapaata aikaa" mutta tiesin, etten ehtisi mitään suurta siinä ajassa kuvata tai tehdä, joten pomppelehdin sitten korkealle yläilmoihin ajatuksenani kuvata kiva videopostaus ilahduttaakseni teitä, mutta no, mun höpinät oli ehkä tällä kertaa asteen typerämpiä tai tylsempiä kuin koskaan :-D
Suosittelen katsomaan videon, kerron siinä vähän yhtä jos toista! Viime kerralla videopostausta kuvatessani, unohdin puolet asioista joita mun piti kertoa, joten laitoin kynällä lapulle muistiin parit asiat joista mun piti kertoa, nerokasta. Oon siis tosiaan lähdössä Kuusamoon vähän alle kolmen tunnin kuluttua, Joni ei tosin pääsekään mukaani, mutta mä koitan selvitä ainoana kokkolalaisena, toivottakaa onnea!

Tässä postauksessa ei ehkä juurikaan ollut päätä eikä häntää ja tämä oli pikkuisen hätäisesti tehtykin, mutta ajattelin kuitenkin kertoa että hengissä ollaan! Ainakin toistaiseksi. Aion palata Kuusamosta kamera täynnä hassunhauskaa materiaalia ja polkaista blogini jälleen käyntiin!

Ps. Olisi mahdottomuus lopettaa postaus ilman Axun urpoilukuvia :)
jasdka11 sdfdsa

38 kommenttia:

  1. Heiiii oot elossa ! <3 Postauksias oon jo odotellu! (: Todellakin jaksoin katsoa tän loppuu ja pidä hauskaa Kuusamossa, ooon itekki ollu siellä mökillä joskus :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee oonhan mä vielä! ;) Kivaa jos mua on odoteltu! Ja voit olla täysin varma siitä että PIDÄN :--)

      Poista
  2. oot ihana ♥ sun postaukset piristää päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitoskiitos, ihanaa kuulla! <3

      Poista
  3. Tosi kiva että postaat taas! Mullakin oli sellanen parin viikon tauko koska ei vaan oo ollu aikaa postailla.. Nyt yritän taas herätellä blogia takasin elävien kirjoihin :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuule samat sanat! :-) Lueskelin sun uuden postauksen junassa iPhonella mutta kommentointi epäonnistui ilmeisesti jostain syystä, uusi yritys kun pääsen joskus koneelle :-)

      Poista
  4. Hahaa, ootsä vaan mahtava! :D

    VastaaPoista
  5. ''En tiedä olenko tylsä vai olenko vain tyhmä'' Voi nää sun postaukset, ja varsinki videopostaukset piristää mun päiviä iha hurjasti! :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii tosi mukavaa jos tykätään! :-)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kalajoelta saaduille kavereille, joo :-)

      Poista
  7. Eiks toi katto ollu iha sika kuuma? Mä en varmastikkaa pystyis istuu siin vaiks on upeet maisemat :--D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se oli ihan hiiiirmukuuma tosiaan! :-D Videon lopussa mulla oli jotakuinkin yhtä kuuma kuin jos oisin vedellyt tunnin reenit salilla.... Vois seuraavalla kerralla valita varjoisemman paikan :-D

      Poista
  8. Nää videot jotenkin vaan piristää päivää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa jos niiden vaikutus on positiivinen :-) Tein vaan ehkä vähän liian hätäisesti :-D

      Poista
  9. oliks su porukat simpukoita ku oot tollane helmi.. (;;;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe no huhhuh ;) Tiitus on sit mun ihQ helm1weliiii! <3

      Poista
  10. Oot vaa nii huippu:)) Ihanaa kuulla että oot päässy nauttimaa olostas, ja kesästä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitti! :-) Ja pitäähän tästä nyt kerran vuodessa nauttia! Toivoisin vaan vähän vähemmän sateita !

      Poista
  11. Pikkusen on rupenut ärsyttään ku nää sun postaukset on nykyään vaan sitä, että selität mitä ja kenenkanssa oot ollut ja kuinka vitun hauskaa sulla on ollut...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omituista että aina valitetaan jos joku sattuu pitämään "angstiblogia" tai muuten vain kertoo murheistaan tai jostain muusta ei niin iloisesta. Siksi vältän surumielistä kirjoittelua, vaikka aihetta joskus olisikin.

      Mutta siis tosiaan, en uskonut että tästä kesästä tulisi yhtikäs mitään, ajattelin vain istuvani kotosalla ja haikailevani Maijaa. Mutta toisin kävi, ystävät ojensivat kätensä ja nostivat mut pystyyn. Oon erittäin kiitollinen että mulla on heidät, joten miksipä en heistä kertoilisi blogissanikin.

      Poista
  12. heiiii jaksatko kertoa miten saat tommoset jännät 'reunat' sun kuviin photarilla? :----) esim. tossa ekassa kuvassa sun pään yllä on tommosta ihanku reikästä reunaa :DD:D onkse joku overlay vai? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vaan tekstuuria jota oon lisännyt toisista kuvista :-) Tungen erilaista tekstuuria vähän joka kuvaan, oon koukuttunut.

      Poista
  13. Vähän tuuli varmaan tuol katolla ku kuvasit :D nauroin noille kuville ihan hulluna :D tää blogis on tosi hyvä ja ehkä ainoa, mitä jaksan tosissani seurata! Hyvää loppukesää sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa joo niin tuuli! Mun pitäis varmaan ensi kerralla kuvata sisällä, kun tuuli tallentuu ärsyttävänä äänenä nauhalle :-( Woooow ihan mahtavaa kuulla!! :-) Samoin sulle! :)

      Poista
  14. Pöö !!! :) Mää oon se Jansu13 sillon, mut jouduin tekee uuden tilin :DD Mutta oli aivan mahtava video :)) KAIKKI SUN POSTAUKSET ON MAHTAVIA :DD Tulikos se vartija sua nuhtelemaan :)) Toivottavasti ei. Mulla ois huomenna seittemältä herätys nii kai täs pitäis alkaa menee nukkuu. Tein itekki oman valokuvaus blogin UUDESTAA ja siitä se sit lähtee taas :)) Öitä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NO PÖÖÖÖÖ!!1 Kyllähän mä sut muistan! :-) Hihiii olin vähän jäässä kyllä koko videon mutta kiitos! :-) Eeeei se ehtinyt, poistuin niin nopeesti ;) Haha, mulla taas on joka päivä herätys jo ennen kuutta, ja kello on nyt 1:27.. Siitä se lähtee joo! :) Hyviä öitä sinnekin :-)

      Poista
    2. Toivottavasti muistat mut positiivisesti :DD

      Poista
  15. miten oot muka paha poika nyt?:D mitä oikeen oot menny tekemään?:D onkos sitä tullu ryypättyä tai jotain?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku laitoin pari niittiä mun nahkatakkiin ja ostin pääkallovyön :-)

      Poista
  16. sait mut just nauraan:DDD ^
    Oot ihana<3

    VastaaPoista
  17. Toi vika kuva on huippu! :DD

    xoxo,
    Cecilia
    http://guabk.blogspot.fi/

    VastaaPoista