lauantai 23. kesäkuuta 2012

Kesäöiden seikkailut

tuoliaxu
Heippulis! Täytyy tässä aivan ensiksi sanoa, että mulla on aivan mahdottoman paljon univelkoja, meikäläisen nukkumaanmeno tapahtuu päivittäin noin viiden aikaan aamuyöstä ja herätys tulee viimeistään kello 12, joten siinä ei kovin paljoa ehdi nukuskella.. :-D Tää ei voi jatkua näin (mutta jatkuu silti..) koska mulla alkaa kahden päivän päästä työt, jolloin pitääkin sitten olla hereillä ja suihkussa jo kuuden aikaan! Toivottakaa onnea..

Innostuin taas napsimaan omakuvia, ensimmäistä kertaa koskaan sisällä! Oon tähän paljon tyytyväisempi kuin edelliseen floppiluomukseeni. Musta ja valkoinen kiehtoo mua jollain tavalla enemmän kuin muut värit. Mitä te tykkäätte?

Kuinka teidän juhannuksenne sujui? Mulla sujui oikein hienosti! Juhannuspäivä alkoi sillä, kun Karo herätti mut soitolla etten olisi nukkunut koko päivää! Parin tunnin kuluttua siitä olin jo täydessä vireessä ja liikkeellä, tosin vähän säähän sopimattomissa vermeissä, mutta sain korjattua asian myöhemmin! Kierreltiin kaupungilla, leikittiin leirintäalueella, haettiin ABC:lta syötävää, laulettiin Singstaria ja saatiin aika ex tempore -idea. Soitettiin Alexille kysyäksemme josko se lähtisi meidän kanssa käymään Kalajoella tsekkaamassa meiningin! Sehän suostui ja siitä suuri matkamme alkoikin!! :--D Hengailtiin Kalajoella monien tuttujen ja tuntemattomien kanssa, sovittiin Jonin kanssa lävistysajat itsellemme ja huristeltiin takaisin kahdentoista aikaan. Sen jälkeen ilta jatkui vielä pitkälle aamuyöhön Jessican ja Marian kanssa! meikät
Mulla oli kamera mukana jonkin aikaa, mutten ehtinyt räpsiä kovinkaan monia kuvia. Mitä mieltä te olette "normaaleista" kuvista, kuten ylläolevista? Mä jotenkin en meinaa uskaltaa laittaa kuvia blogiini ellei niitä ole ensin Photoshopattu seitsämäätoista ja puolta tuntia.. :-D

Joka tapauksessa, tänään ollaan lähdössä Jonin, Anun ja Johannan kanssa Kalajoen Juhannukseen, itse asiassa alle kahden tunnin päästä, tässähän tulee kiire! Jos satutte liikkumaan siellä päin niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan! Heissulivei ja hauskat juhannuksen jatkot! <3

76 kommenttia:

  1. "sovittiin Jonin kanssa lävistysajat itsellemme"
    MITÄÄÄ MINNE !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noooo siis timanttinen napakoru ja sit nenu- ja kulmakoru ja tämmöstä pientä kivaa :-) XD Ei vaan siis mulle toinen korvis ja Jonille eka :--D

      Poista
  2. Tosi hieno toi sun omakuva! En tajua, miten jaksat muokata kuvia niin paljon! :) (repesin ilmeelles tossa ihan viimeses kuvas :D) itekki meinasin lähteä Kalajoelle, mutta taitaa jäädä se reissu väliin, ku eilen ajelin kevarilla sellaset 220 km ja valvoin varmaan kahteen asti yöllä... :P meen uimarannalle loikoilemaan ja ottamaan aurinkoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :-) Photoshoppaaminen on hurjan hauskaa, usko pois! Hahhaaaaa ei hitsi SUN OIS KANNATTANUT TULLA, tää oli ehkä mun elämäni parhaimpia päiviä, vaikka festariranneke osoittautuikin hieman turhaksi... Meidän seura oli enimmäkseen porttien ulkopuolella :----D

      Poista
    2. Joo tässä edelleen kadun sitä, etten tullut, ku oisin päässytki! :P no ei voi mitää, ens kerralla sit! :D

      Poista
    3. Hehhee toistan itteeni mutta ois todellakin kannattanut tulla ;) Ens vuonna oon menossa koko kolmeks päiväks! :-)

      Poista
  3. Toi keskimmäinen tyttö näyttää http://www.youtube.com/watch?v=fWNaR-rxAic :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän onkin Karo "Carly Rae Jepsen" Isolankila ;)

      Poista
  4. meitsin juhannus meni ainaki aivan vituiksi, mutta jotenki kummasti tää postaus piristi :-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö, pöh!! :( Sun ois pitänyt tulla meidän kanssa bilettämään Kalajoelle, jos jollakulla mun seuralaisella oli tylsää tänään niin syön kyllä hattuni XD Hyvä silti jos tämä vähän piristi! :-)

      Poista
  5. Mä haluaisin nähä enemmänki tuollasia "normaaleita"/lifestyle kuvia!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIINKÖ! No kesän mittaan niitä sitten voisin laitellakin! Tänään ois tullut ihan hullun paljon kuvia jos olisin ottanut kameran mukaan, iPhone täynnä blogikelvotonta materiaalia... :--D

      Poista
  6. Tuo eka kuva on aivan mahtava! c:

    VastaaPoista
  7. Noi näyttää itseasiassa paljo hienommilta ku semmoset kaksketneljätuntii muokatut kuvat ! :)
    Ei sillä ettei muut kuvas olis jo hienoi, mut joo, tää on kyl yks parhaimmist blogeista c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitänee sitten vissiin alkaa laittelemaan aina välillä tuollaisiakin kuvia! Alkaa jo melkein harmittaa etten ottanut kameraa mukaan Kalajoelle :--D Hihiiiii kiitos ihana♥ :---)

      Poista
  8. Hullun hieno toi eka kuva !! Lumoonnuin leijuvista viuluista :--D tykkäänpaljon !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii jeee kiitti tosi paljon! :---) ♥

      Poista
  9. Tosi kiva että välillä noita "normaalejakin" kuvia :D Sulla on tosi kiva blogi! :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon niin epänormaali poitsu että eihän mun blogi voi normaaleja kuvia pursuta! Tai siis..... :---D Kiitos paljon! :-)

      Poista
  10. Kiva toi ylin kuva, mutta toivoisin sun blogiin enemmän muokkaamattomia kuvia =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitänee sitten joskus vastoin periaatteitani laitella blogiin jotain muokkaamtonta teidän kauhistukseksenne :o

      Poista
  11. Tosi hienoi noi ''normaalit'' kuvat ! Lisää semmosia :) Mut siis noi sun muokatut kuvat on niin upeita et älä ees kuvittele vähentäväs :O :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! :-) Hitsi ois tosiaan pitänyt ottaa kamera eilen Kalajoelle, ois voinut tulla aika hardcore -matskua tänne blogiin, haha :---D En mä pysty vähentään, don't worry! ;)

      Poista
  12. eks oo siis ennen ottanu sisällä omakuvii ? O: wutwut :D btw, olipas jotenki ihanan pirtee postaus :) !

    http://passionforfashion-jusse.blogspot.fi/

    jos viittit niin kurkkaa ihmees.. :>!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ottanut, jos mitään teinipeilikuvia ei lasketa :---D Siinä tapauksessa sain vissiin välitettyä mun ERITTÄIN pirteät fiilikset sinne ruudun toisellekin puolelle! :-) Käyn tsekkaan!

      Poista
  13. Kalajoen Juhannus oli tänä vuonna ihmeellisen vaisu. Kaikki rähinöinti yms. puuttui, joten uskalsin itsekin käydä ihmisten ilmoilla heti töiden jälkeen ja myöhemmin illalla.

    Käväisitkö juhannusraveissa ?

    VastaaPoista
  14. Kalajoen Juhannus oli tänä vuonna ihmeellisen vaisu. Kaikki rähinöinti yms. puuttui, joten uskalsin itsekin käydä ihmisten ilmoilla heti töiden jälkeen ja myöhemmin illalla.

    Käväisitkö juhannusraveissa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaisu on väärä sana kuvaamaan sitä mahtimenoa! ;) Rähinöintiäkin löytyi ainakin tarpeeksi, hahah.. :---D En käynyt, olin enimmäkseen rannalla ja festarialueella :-)

      Poista
    2. HUOMENNA KOKKOLAAN 12:00 MAISSA, jos bussi on tullakseen. Hengataan siinä Cydeniassa H&M ympärillä yms. Tuntomerkit: valkoinen Gina Tricot:n neulepusero. Heh. Tullaan kyllä myöhemmin iltatorillekin.

      Poista
    3. SIISTII! Mä oon kyllä duunissa klo 14:00 asti, mutta jos ootte vielä silloin joskus Chydenialla niin tuun piipahtamaan! Tuntomerkkejä mun tuskin tarvitsee kertoilla XD

      Poista
    4. Ollaan Kokkolassa 8 tuntia putkeen, eli siellä näemme.

      Poista
    5. Nonii jeah! Meikä nukkui taas 3tuntia yöllä, tästä syystä nukahdin pystyyn mm. suihkuun ja työnteko ei oikeen innosta.

      Poista
    6. En nähnyt sinua. : c Missä lie huitelimme. Tulen taas ensi viikon keskiviikkona uudestaan.

      Poista
    7. Pöhhöh :( Ensi viikolla uusi yritys XD

      Poista
  15. noi "normikuvat" on kivoja! Niitä oikeesti toivoo enemmän(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :-) Tuleehan niitä lisää jos mun kaverit kehtaa "näyttäytyä" mun blogissa XD

      Poista
  16. taas kerran älyttömän hyvä ja oikeestii kiinnostavaa luettavaa täynnä oleva postaus ! tykkään sun blogistas ihan älyttömästi:)!! oon kans kokkolasta ja ois mahtavaa tutustuu suhun !:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi paljon!! :-) Siitä vaan tuut kaupungilla juttelemaan jos meikäläistä näkyy! :-D

      Poista
  17. Herranjumala kaverit kerto sun blogista, en ollu uskoa silmiäni... Oot aivan IHANA!
    Ei voi olla mitään söpömpää, kun komea poika bloggaa. Jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos hirmupaljon! <3 Toki jatkan samaan malliin! Mulla on nyt vaan pikkusen kiireistä kun on kesätyöt jotka väsyttää mua valvomisen lisäks niin kovasti, että nytkin tässä kahvitauolla torkun puiston penkillä.. :)

      Poista
  18. juuu ''normaalit'' kuvat on kivoja! itseasiassa mun makuun noita kuvia vois muutenkin muokata vähän vähemmän, yliluonnolliset leijuntakuvat ei oo ihan mun makuun ja kuvia vois ehkä olla vähän enemmänki, jos niiden muokkaamiseen ei menis niin paljoo aikaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaus on mun bravuuri, enkä aio luopua siitä ;) Mutta tällaisia "normikuvia" tulee kesän mittaan vähän enemmänkin, sillä kesätöiden jälkeen on luvassa vähän sitä sun tätä!

      Poista
  19. Taas aivan mahtavii kuvii! :D Oot mun suosikki bloggaaja ;)

    VastaaPoista
  20. Toi ylin kuva on ihan sika ihana ♥ tykkään leijuvista viuluista ja tunnelmasta muutenkin, ite en koskaan jaksa muokata noin perusteellisesti :D Muistakin siun ottamista kuvista tykkään hirmuisesti ja kaikki postaukses mitä oon lukenu on ollu mukavaa luettavaa ((:

    tsekkaappa miuki blogi: http://photographyourfairytales.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  21. Todella paljon kiitoksia ! :-) En mäkään oikeastaan mitenkään perusteellisesti muokkaa, vain niin paljon että oon itse tyytyväinen, tosin joskus siihen saattakin vierähtää vähän pidempi tovi :-D Kivaa jos tykkäät! :-) Löysin itse asiassa sun blogin jostain kautta jo vähän aikaa sitten :o

    VastaaPoista
  22. No osaat kyllä muokata!!! ja kuvatki on hienoja eli hyvältä näyttää :D

    VastaaPoista
  23. oon seuraillu sun blogia jo jonki aikaa ja tykkään tästä tosi paljon ! nää kuvat on niin upeita ja kirjotat kivasti :)

    http://metenblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hee kiitos tosi paljon! :-) Aina mukavaa kuulla jos mun kuvista tai höpöttelyistä diggaillaan :--)

      Poista
  24. Selailin tässä sun blogia ja tykästyin kyllä! Ehkä vähän liian muokattuja kuvia mun makuun, mutta oot ihanan persoonallinen ja erilainen! :)

    http://sinariitat.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa kuulla! Kuten jossain ylempänä jo mainitsinkin, muokkaus on mun bravuuri enkä aio luopua siitä, haha :-D Kiitoksia! :-)

      Poista
  25. Jos yhtään lohduttaa ni et oo todellakaan ainut kellä on kesän aikana kerääntyny nuita univelkoja....:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa no sehän kuuluu asiaan! Mua väsyttää melkein kokoajan ihan himputisti, nytkin oon puoliunessa silmät kiinni tässä koneella XD

      Poista
  26. et viittis päivittää useemmin blogias ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tällä hetkellä ihan hirmu kiireinen piisamirotta koska työt ja kaverit, ja untakin pitäisi jossain välissä saada :-D Mulla on huono omatunto kun en ehdi oikein postailemaan, koitan kyllä korjata asian! :-) Ensi viikonlopusta tulee ainakin postausta ;)

      Poista
  27. Entiiä tykkäätkö tastä, mutta miun mielestä muistutat hirmu paljon Justimusfilmsin Samia :-D Kun kattelen siun kuvia, nii ajattelen "Oho, näyttääpä toi hirmu paljon siltä.. mikä se oli?... sese, NIIIN, Justimusfilmsin Sami" :-D Juu, mie oon vähän outo :) Mutta jokatapauksessa, entiiä otatko tän kohteliasuutena vai et :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhhaaaa siistiä, tää on ihan uutta! :-----D Tai en oo ainakaan ennen kuullut näyttäväni häneltä :-D Ja ei tää nyt ainakaan loukkaus ollut, kohteliaisuuden puolella :---D Ehkä meissä on jotain samaa :-)

      Poista
    2. katoin kans videopostausta, ja tuli mieleen ilmiselvä Sami :D:D

      mut oot ihana <3

      Poista
  28. Selailin juuri blogiasi ja pakko sanoa, että olet tosi hyvä kuvaaja ja muokkaaja. Itse en osaa käyttää mitään kuvanmuokkausohjelmia, paitsi Paintia. :DDDDD

    http://dressed-up-all-in-red.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :--) Ja kokeilemalla oppii sitä sun tätä :-D

      Poista
  29. Ketä tos kuvas on Jonin lisäks? :D

    VastaaPoista
  30. WAU! Super hieno blogi ja hienoja kuvia!
    Liityin (:

    http://ismilebecauseyousmile.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmupaljon ja tervetuloa!! ♥

      Poista
  31. Rakastan tätä sun muokkaustyyliä! Oisko mitenkään mahdollista että tekisit mulle jonkinlaisen bannerin mun blogiin sellasen taianomaisen esim. että oon samassa kuvassa kahdesti tai näin jos otan kuvia ja sitte laitan vaikka sun s-postiin. Ois kiva jos onnistuisi. Mutta ymmärrän jos ei oo aikaa tai muuten ei onnistu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :-) Pitää kattoa, mulla on nyt vähän tiukat aikataulut ainakin ensi viikon loppuun asti, en ehdi tehdä oikeen mitään ees koneella. Mutta katsotaan :-)

      Poista
  32. näin sut tänään kaupungissa :D no mut ei sillä väliä saisko uutta teksiä? (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa olin varmaan aika hemaiseva näky :--D Oon ollut viime aikoina vähän kiireinen pikku liikemies mutta valmistelen juuri uutta postausta!

      Poista
  33. Haha, kui mahtava tuo ensimmäinen kuva, mistä sää näitä kaikkia oikein keksit, nää on ihan mahtavia :D !

    http://diary--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos hirmupaljon! :-) Ja nää ideat yleensä pomppaa mun mieleen yömyöhään ja sitten toteuttelen taitojeni mukaan.. :--D

      Poista
  34. Aivan ihana blogi <3 Sairaan makeita kuvia ja mielenkiintoisia tekstejä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos kauniista sanoistasi! :---) ♥

      Poista