tiistai 19. kesäkuuta 2012

Goodbyes

keepintouch2
Moikka kaikki kamut siellä ruudun takana! Tällä kertaa mulla on poikkeuksellisesti postattavana vain yksi ainokainen omakuva, joka sekin on laadultaan vähän niin ja näin. Tyytyväisyysprosenttini kuvaan lähentelee itse asiassa nollaa. Kuvan "halkaisee" sähköjohto, en oikein tiennyt, muokatako pois vai jättääkö paikoilleen. 10 sekunnin itselaukaisimen kanssa hääriminen on välillä yhtä tuskaa, kaukolaukaisin tekisi terää! :-D Mitä te tykkäätte?

Mulla on ollut lähipäivät ja kulunut viikko aivan täynnä tekemistä, ja on ollut aivan superhauskaa! Ollaan kaverien kanssa mm. biletetty selvinpäin kaupungilla aamuneljään asti, syöty grilliruokaa puistossa auringon jo noustessa, paettu erästä takiaisen kaltaista tyyppiä, menty ihan liian myöhään nukkumaan ja on ollut ihan hitsin hauskaa! Jos viime kesä oli rakkauden kesä, niin tämä on varmaankin sitten vapauden kesä.

Minkälaisia juhannussuunnitelmia teillä on? Meikäläinen aikoo ainakin pomppia shortseissa, oli keli mikä hyvänsä!

40 kommenttia:

  1. hieno tuo kuva, vaikkakin tuo keskellä oleva viiru häirittee minua :)

    juhannussuunnitelmissa ois perinteiset illanistujaiset naapureiden kesken meidän takapihalla eli siis hyvää ruokaa hyvässä seurassa. kaiken kruunaa se, että poikaystävä, joka asuu eri paikkakunnalla, ois tulossa meille kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :-) Tuo viiru on sähköjohto, joka kieltämättä pistää muakin silmään, mutta jollain lailla silti sopii kuvaan :-D Juhannussuunnitelmasi kuulostaa erittäin hyvältä! :-)

      Poista
  2. Herranen aika säikähin tosta otsikosta, et pia lukkee 'lopettan kirjottamisen' D: Ja toi kuva on just hyvä ko toi johto on tos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee ei nyt sentään ;) Enhän mä mun hassutuksia voi jättää kirjoittamatta! Kiitoskiitos Jessica! :-)

      Poista
  3. Tääää on oikeesti tosi hieno kuva!
    Meikä on vähän nukkunu pois kaikenlaisia univelkoja joita keksin ite. ;)

    Juhannuksena ois tarkotus olla ihan vain perheen ja sukulaisten kesken. Biletys ja heiluminen taitaa jäädä vähän toisaalle. :C sannikin muutti jo kotkaan, oon melkein all alone täällä korvessa. :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusti Ellu! :-) Itse en kyllä oikeen tykkää tästä vieläkään.. :-D Oon tässä kaverilla yötä, kaveri nukkuu ja meikä vastailee iPhonella kommentteihin :-)

      No voihan hitto, meikä tulee sinne piristämään sua!! :-)

      Poista
  4. Oikee asene, ilo vaan irti elämästä! :) Hyvää kesää♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, just näin! :-) Nytkin mun unirytmi menee kokoajan sekaisemmaksi, kello on puoli viisi aamulla, mutta hällä väliä! Samoin sinne! <3

      Poista
  5. Tosi hieno toi kuva! Kaukolaukasin on muuten tosi hyvä, kannattaa ostaa! Ite ostin Canonin langattoman about kolmella kympillä, ei oo todellakaan kallis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon Roosa! <3 Tarpeeseenhan se tosiaan tulisi, mutta ongelmana on, ettei mun kakka runko oo yhteensopiva ainoankaan langattoman laukaisimen kanssa :-( Se onkin yksi hyvä syy kameran vaihtoon!

      Poista
  6. hei eihä tosa kuvasa oo mittää vikkaa! (: mää tykkään kyllä ainaki tosi paljo!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta siinä on jos jonkinlaista vikaa :-( Mutta paljon kiitoksia, kivaa jos silti joku tykkää! :-)

      Poista
  7. Äh, täällä sataa taas. Mulla taitaa olla meneillään sitten sadekesä. :D Aika jees toi kuva! Juhannuksena aion grillailla ja paljon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, niin sataa täälläkin, koko päivä oli yhtä myrskyä! Jotenkin tuntuu että nyt sataa jotenkin tavallista enemmän..? :-D Kiitoksia! Mäkin aion, muun muassa ;-)

      Poista
  8. Mun mielestä tuo johto jotenkin sopii tohon. :D Itselaukaisimet on rasittavia... :{

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin, tavallaan! Ja niinhän ne on, mutta jos lukuisten yritysten jälkeen saa napsaistua onnistuneen omskuvan, se tunne on aivan loistava! :-) ehkä sitten ensi kerralla paremmin!

      Poista
  9. Sulla on tosi kiva blogi! rakastuin tähän sillai että ootan nyt jo uutta postausta! (: ja nää kuvatki on aivan mahtavia! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitoskiitos ihanainen! <3 koitan kesäkiireiltäni päästä väsäilemään postausta pian(?) :--)

      Poista
  10. Herranjumala Axel nyt lopetat tollasten otsikoitten keksimisen! >____< Aiheutit mulle suurinpiirtein sydänkohtauksen! Ei saa :<
    Ei mutta, toi kuvahan on just mahtava! :--) Toi jotenki sopii tohon toi sähköjohto :3

    Mun juhannussuunnitelmat koostuu siitä et ollaan vissiin lähössä perheen ja jonkun iskän kaverin ja sen tyttöystävän kanssa jonnekki saarelle grillaamaan :) Sit mun pitäis pakata ku maanantaina alkaa koulu :d Siis kun suoritan lukion kahessa vuodessa sellases jännässä sisäoppilaitostyyppisessä koulussa :--D
    Ei herranjestas nää neljän tunnin yöunet ei ollu hyvä idea (kiitos siivooja ku tulit seittemältä aamulla imuroimaan oven taakse <'3), taas mä selitän täällä jotain turhaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahaaa en tajunnutkaan että otsikon voisi ymmärtää myös hyvästeinä blogin kirjoittamiselle, vaikka se siis viittaa kuvan aiheeseen.. :-D Anteeksi! :-) Mä en oikeen vieläkään tykkää tosta kuvastani, toteutus vähän pissaa mun mielestä, mutta kiitoksia! <3

      Kuulostaapa mukavalta! :-) Puhuttiin muuten just kaverin kanssa yöllä sen samankaltaisista suunnitelmista kuin sun omasi! APUA, ootko menossa jo kouluun? O_O Meikälläkin tosin alkaa taas "arki" ensi maanantaina töiden myötä, mutta aion olla silti hurja, leikkiä lomalaista ja valvoa ja tehdä kaikkea kivaa >:) Joka ehkä sitten kostautuu klo 7:00 herätyksen myötä XD HEEI samiksii, mäkin nukuin sen nelisen tuntia vaan! Mutta mua ei väsytä :---D

      Poista
    2. Haha :--D Juu, kouluun vaan (Y) 9.00-21.00 koulupäivät, viidessä päivässä 2 kurssia pitkää matikkaa.(Tai ainaki mulla on ekaa viikkoa varten 2 yhen kurssin kirjaa ja 1 kahen kurssin kirja.. awesome <3) Ei oikeen houkuta just nyt.. :'D Nojaa, kai se siitä. Iteppähän mä sinne hain :--D Ja on mulla siis joka toinen viikko vapaata, että don't worry, pääsen mä sua tänne häiritsemään :P

      Poista
    3. OHHOH O___O En muuta voi sanoa! Mua ottaa koville koulupäivät jotka kestää 9:20-15:00, ja sulla ne kestää 12 tuntia. Kunnioitettavaa jos pystyt tuollaiseen koulunkäymiseen! Hahhaaa okei no hyvä ;)

      Poista
  11. Otsikko. Hui. Töllötin sitä aluksi ja pelkäsin pahinta. 'O.O' Huuuui. Ei saa säikytellä.

    Nohm, Kalajoen Juhannus. Ei ole kyllä maineensa veroinen tapahtuma, jotenka en taida jaksaa edes piipahtaa Särkillä. Kotona rillataan -totta kai- ja lauantai kuluu töissä Juhannusraveissa loimittajana. -.-' Saapa kuitenkin olla ihmisten ilmoilla ja sählätä kavereiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa voi anteeksi, ei ollut tarkoitus säikäyttää! Otsikko viittasi kuvaan, eikä blogin kirjoittamisen lopettamiseen ;)

      Mä en oo kertaakaan Kalajoen Juhannuksessa vieraillut, joten en voi tietää, mutta henkilökohtaisia ennakkoluuloja mulle syntyy siitä, että siellä esiintyy taas Nygårdin Petri, josta en pahemmin välitä lyriikoidensa vuoksi. Toivotan kuitenkin oikein mukavaa juhannusta sinnekin päin! :-)

      Poista
    2. Unohdin sen verran sanoa, että olen tulossa huomenna Kokkolaan klo. 12 paikkeilla ehkä. EHKÄ. Kunhan saan kotiväen suostuteltua pienelle ostosreissulle Cydeniaan.

      Kuitenkin, koska nyt näin etukäteen varoittelen, niin me emme sitten tulekaan sinne. Testataanpa meedion taitojani.

      Poista
    3. Hahhaa mulla pitäis olla nyt sun numero, sillä oon sattuneesta syystä hereillä ja "laittautuneena" jo nyt ja kello onkin jotakuinkin tasan 12... XD Voisin soittaa jollekulle ja mennä istuskeleen Chydeniaan, kerro jos näit mut :--D

      Poista
    4. Heh, olen meedio. Käynti siirtyy ensi viikkoon. : c

      Tosiaan, onhan se aika hankalaa täällä ensin ilmoitella päivää ennen ja toivoa, että satut käymään täällä aamupäivällä, jotta ehdin lukea vastauksesi. Hehe.

      Poista
    5. Lisää meikä Facebookissa tai jotain niin on vähän helpompaa :-) Sä vissiin asuit Kalajoella, jos en aivan väärin muista..? :-D Mä olin siellä eilen ja oon tulossa tänäänkin! :--D

      Poista
    6. Kalajoellapa hyvinkin. Lisäilen kyllä.

      Voi itku, kun luin tämän vasta nyt yöllä. Päivä hieman venähti kun heräsinkin vasta kolmen maissa. Mmmmm. Let's see.

      Poista
    7. Hahhaaa vitsi Kalajoella oli parasta!!!! Ens vuonna tuun koko festarien ajaksi, kolmeksi päiväksi!

      Poista
  12. Nyt alkujaan toi kuva on tosi ihana koska näillä ajatuksilla tosta kuvasta tulee ihana tarina et just tällain esim. toi johto ois joku raja joka erottaa kaks ihmistä toisistaan ja ne joutuu sanoo hyvästit toisilleen. Aivan ihana kuva muutenkin <33

    Tänne meiän pikku taloon pitäis änkee Juhannuksena 12 ihmistä en oikeen tiiä miten mahutaan. No ainakin tulee hauska Juhannus ku grillataan ja pelataan korttia :)) Mulla tää uni rytmi menny ihan penkin alle, koko muu talo nukkuu ja mää tääl yksikseni makoilen sängyssä. Eihän se kello oo ku vasta 01.17 mutta mulle tullee piiiiitkä yö -.- On kyl tylsää olla yksin täällä :((

    Mutta myös näin sivussa itsekkin säikähdin tota sun otsikkoos : DDD Ja ihmettelin myös toisten kommenteja miten ne saa tuollaisia pitkiä kommentteja aikaiseksi mutta tulihan tästäkin ihan tarpeeksi pitkä :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tuon kuvan idea ja tarina jotakuinkin onkin! :-) Tosin alunperin tarkoitus oli kuvata kuvaan kaksi eri ihmistä, eikä kaksi meikää, mutta mallia ei ollut juuri tuolla hetkellä käytettävissä, niin jouduin kuvailemaan itseäni, osaksi siksi toteutus ei mun mielestä oikein toimi. Mutta kiitoksia!! <3

      Hahhaa kuulostaapas rennolta! :-) Mulla on sama juttu, meen nukkumaan neljältä ja herään yhdeltä päivällä, tosin tänään jouduin tekemään poikkeuksen lääkäriajan vuoksi, menin illalla, tai siis yöllä, sänkyyn puoli yhdeltä mutta nukahdin vasta kolmen jälkeen. Herätys olikin sitten jo yhdeksältä, tuskaa.. :---D Nyt pitäis kyllä tehdä tälle rytmille jotain, sillä ens viikolla alkaa duuni!

      Voi ei, taisin sitten valita otsikkoni vähän ajattelemattomasti :--D Pitempiin kommentteihin on aina mukava vastailla :--)

      Poista
    2. Haha, mullekki kävi sillee et joskus taas neljän jälkee nukahin ja klo:09.00 ylös, sekin oli tuskaa :DD Eikä se mua nyt ees haitannu vaik oliki sama ihminen tos kuvas, eikös se tarina siin silt ollu tärkein <33 :)) Mullaki saattaa pieni kesä duuni alkaa myöhemmin nii pitäs alkaa taas tätä unirytmiä muuttelee :)) Tästä yöstä tulee taaaas pitkä, no onneks nyt tiedän tän miks valvominen on mennyt niin kauas koska en ees yleensä tiedä miks valvon, mut nyt siihe on hyvä syy...

      Poista
    3. Hahhaaa mulla taitaa olla melkein samanlainen aamu huomenna edessä, kaveri soittaa herätyspuhelun etten nuku liikaa :----D Mua itse asiassa jo väsyttää mutta valvon silti, what's the point..? :-D Mikä syy...?

      Poista
    4. se on tosi rasittavaa ku ei tiiä miks valvoo vaikka väsyttäiski, no mulla on sillai et väsyttää mut ei vaan saa nukuttuu.. No kyll täst selvittää :)) Nyt alan lukee tota sun uutta postausta :))

      Poista
    5. Niinpä niin! Mäkin suunnistan nyt nukkumaan, tulin vaan käymään pikatsekkauksella koneella ! :-)

      Poista
  13. Yhyy itken vuolaasti ku en osaa muokata noin kivasti :( Millä ohjelmalla teet noi? Voisitko mahollisesti tehä jonku tutoriaalin miten sais tolleen järkevän näkösesti samaan kuvaan? =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turhaa itkeskelet! :-) Photoshop CS5:llä, ja voisinhan mä jossain vaiheessa jonkinlaisen tutorialin värkätä! :-)

      Poista
    2. Tiiätkö voiks tällästä tehä vaik photofiltrellä? :-D

      Poista
    3. En mä osaa yhtään sanoa kun en oo liiemmin käyttänyt sitä, mutta ehkä, mahdollisesti :-)

      Poista