torstai 24. toukokuuta 2012

Öihin valkeisiin, kanssas kauniit niin, kesät kuljettiin

kukkaispoika33 puujamä22
Heippulis kaikki murmelit ja marmelaadit! Kuvailin eilen ehkä vähän liian vähissä vaatteissa ja nuhattaa. Johtunee tosin enemmänkin siitepölystä, jolle oon allerginen :-(

Oon ihan hirmu kateellinen kun lähes koko Suomen eteläisessä puoliskossa sekä sisämaassa on jo täysi kesä, täällä taas puhaltaa kylmä pohjoistuuli ja lämpötila on pysytellyt jo melkein kaksi kuukautta siinä kymmenen asteen tienoilla. CAMOON, kesä hei, sua on odotettu läpi kylmän talven, saavu jo tännekin!

Noh, jotain hyvää kuitenkin, tänään käväisin koululla tekemässä viikon viimeisen kokeen. Huomenna viettelenkin sitten vapaapäivää! Luvassa chillausta, keilausta ja mahdollisesti lämpimää säätä, mikäli Yahoo!:n sääennustukset pitävät paikkansa (en halua laittaa uskoani Forecaan </3) ...

Mulla on hirmuinen ikävä Maijaa, ja lasken jo melkein tunteja milloin näen sen taas. Vielä tämä ja kolme muuta pitkää päivää. Lohduttavaa olkapäätä kaipaillaan :-(
instaaaxu

Monissa blogeissa on muodostunut jo melkeinpä tavaksi laittaa muutama kännykkäkameran Instagram-kuva loppuun, joten liityn tämän postauksen osalta samaan sakkiin iPhonen otoksillani! Huono vaiko hyvä lisä? :)

Keksisikö joku kiva mulle tekemistä että päivät saisi kulumaan nopeammin!? :-)

21 kommenttia:

  1. TUO TOINEN KUVA! Ihanat värit ja perfektooo! Jos tästä hyvästä tulis ainakin +1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VAAAAU HEI KIITTI ELLU!! :---) Se mun varsinainen idea mistä sekoilin jäi toteuttamatta, koska mun kädet oli niin kohmeessa että en melkeen saanut jalustaakaan takaisin pussiinsa.. :--D Mutta kivaa jos tykkäsit ! :)

      Poista
  2. hehaa, minä täällä taas♥:D! tosi ihanan keväisiä ja aurinkoisia nuo kuvat, huomaa kyllä että kesä on tulossa! + tositosi kivat vaatteet taas kerran! ja kyllä se maija sieltä tulee, tee just vaikka jotain muuta mukavaa siinä ni aika menee nopeempaa<:! mee vaikka kuvailee, tai oo jonku kaverin kans8) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhee heippa sinä! ♥ Mukavaa kun pistäydyit taas kommentoimaan :--) Niiimpäääää, kyllä se on tulossa mutta vähän liian hitaasti täällä pohjolassa :--( Hurjan paljon kiitoksia! :--) Sain kuin sainkin huomiselle ja lauantaille tekemistä, tänään vaan oli tylsä päivä, tuijotin telkkaria neljä tuntia, varmaan eniten tänä vuonna :-D

      Poista
  3. ööööööö... mee kuvailemaa ?! Siule on nii vaikee keksii mittää tekemistä jajaja muutenki pojille D:

    ps toki hyvä blogi siula on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna meeeeen, ja sit kaverien kanssa ja stuffia :--D Sitten lauantaina kans kamuja ja jotain siistiiii ehkä, toivottavasti voisin pitää kivaa ikävästä huolimatta :-) Kiitoksia! :)

      Poista
  4. voih niin kauheeta jos ei oo just se täirkein lähellä ! ikäväikäväikävä aina rakasta :-(! Täällä P-K :ssa on + 20 ja tänään aamulla saatu aikeiksi jalka paskaksi sitten terkkarille ja paketti jalkaan ja keppien kanssa keikkumaan ! WOHOO hyvä kesän alku minulla!;) mut hei tässähän nää käsivoimat kasvaa ku rupee keikuttelee itteesä joka paikkaan!;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin! :---( Maija ei oo ollut aika pitkään aikaan viikkoa poissa, niin nyt kun oon tottunut näkemään sitä melkeen päivittäin, oon ihan murtunut :-( Ei huvita mikään. Hahhaa hieno homma! :--D Vai pitäisiköhän mun olla enemmän osaaottavampi:o Toivottelen paranemisia! :-) Toivottavasti se kesä alkais täälläkin !

      Poista
  5. Massalisä, ei siis hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :-( Ehkä mä muutakin koko blogin kännykkäkuvilla koristetuksi, sitten ei ois ainakaan massa ;) Okei meibi nat.

      Poista
  6. Älä kauheesti muuttele postaustapojas, tää on täydellinen just näin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä muuttelekaan, oon niin kaavoihin kangistunut papparainen :-D Mukavaa jos tykkäät! :)

      Poista
  7. Vaihdetaanko, täällä on ihan liian kuuma. Auringossa varmaan 50 astetta ja varjossa oli vissiinki 22. Kuuma! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VAIHDETAAN VAAN, VAIKKA HETI!!!! :----D Tein lupauksen jo varhain talvella, että tulevana kesänä en tulis valittamaan ainuttakaan kertaa lämmöstä/kuumuudesta, kun sitä kerrankin on.. Kannattaa nauttia :--D

      Poista
  8. Täällä jtn 25astetta päivisin :DD Hyh ku kylmä siellä :S!

    Ja tekemistä vai noo..hm.. voisit tehä sen mun bannerin vaikka :DDD hehee oli pakko, ei sil oikeest oo kiirettä!!!!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. PÖH VÄHÄN TÖRKEETÄ!!! :( Tosin täällä on nyt 22 astetta, ja kävin äsken vähän ulkoiluttamassa uusia kesävaatteitani♥♥♥♥ Vähän tuntuu siistiltä laittaa shortsit jalkaan ainaisten pitkien housujen sijaan!

      APUA! Anteeksi, se on päässyt unohtumaan!! :---D Koitan muistaa tänä yönä kun palaan illan riennoista :)

      Poista
    2. Noni nyt ne kylmät säät sitten rantautui uudestaan tänne :(( Uskon, kesävaatteet on ihania!!


      Juu ja kuten sanoin, ei mitään kiirettä sen bannerin kanssa, tässä on koko kesä aikaa :DDD tai kauemminkin.... xd

      Poista
  9. Hei Axeliini. Onko sulla iPhone 4 vai iPhone 4s? Juu tiedän hullu kysymys, mut mä oon hankkimassa iPhonea -itse asiassa huomenna käyn ostaan- ni ootko ollu tyytyväinen? Ootko surffannu netis? Ja kerro vähä miten toimii, onko ongelmii ja sillain.. Auttaisit hirmusesti jos viittisit kertoo =) Ps. oon vakkarilukija, mutta en kehtaa seistä kysymykseni takana :D oon tällänen nyhverö

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipsan! Mulla on iPhone 4, mutta ehkä mun olisi kannattanut valita 4s prosessorin vuoksi :-D Oon ollut ERITTÄIN tyytyväinen iPhoneeni, tää pieksee minkä tahansa puhelin sataviiskytneljä-nolla! Ainakin omasta mielestäni. Elikkä hyvä ostos on sulle tulossa! Toimii oikein mainiosti, ongelmia ei ole ollut, paitsi no tuo akunkesto on vähän niin ja näin, koska jos käyttää iPhoneansa paljon (tosin enhän mä edes pysty pitämään näppejäni siitä erossa :-D) niin joutuu lataamaan sen joka päivä. Ja netissä surffaan päivittäin varmaan ainakin tunnin iPhonellani :-) Ihan huippu puhelin, tälleen mainostamisen makuun... :---D Mutta suosittelen :-)

      Poista
  10. aina kuvia missä lennät-.-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvillä mielin on helppo lentää. No more

      Poista