tiistai 22. toukokuuta 2012

Meitsit vastaa! (Videolla!)

Nyt on aika paljastaa kauheudet joita eilen teimme Maijan kanssa, muahahahah >:) Eli siis vastailtiin teidän kysymyksiin. Yritin bleiseri päälläni vaikuttaa mahdollisimman asialliselta uutisveikolta, mutta ehkä musta ei saa sellaista tekemälläkään... Tavatkaa suuri mangusti-Axel, eheh. Ja pyydän, älkää ottako videoita liian vakavasti. Koitettiin olla hassuja. Katsokaa jos uskallatte!









Maija on nyt siis matkalla Viroon, mut on jätetty yksin tähän kylmään maailmaan </3 Tai lämpimään, jos perjantain ennustukset pitävät paikansa >:)

Kertokaahan toki mielipiteenne, mikäli jaksoitte katsoa :--D

Ps. Videoiden laadussa oli pakko vähän nuukailla, koska viimeksi yhden kahdeksanminuuttisen HD-tasoisen videon laataaminen kesti noin 26 tuntia ja näitä olisi ollut melkein nelinkertainen määrä.. :-D

63 kommenttia:

  1. Oispa tullu vastaukset tekstiversiona :( En jaksa katsoa videoita kun niissä on niin paljon muuta turhaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taannoisessa kysymyspostauksessa valtaosa oli sitä mieltä, että videolla vastaukset on mukavampia, joten seurasin sitä ajatusta tässäkin. Maija tosin ehdotti että oltais tehty tekstiversiona :-D Mutta ei tuolla kovin paljoa turhaa oo :-) Kai.. :-D

      Poista
  2. Hyi miten kuvottava oot ! Luulet varmaa että oot jotenki ylemmässä asemassa ku tuo sun muija. Ja nii huonoa läppää..ei hyvä päivä. Vittu oikeesti miks sun pittää olla nuin inhottava tolle sun tytölle? Mee roskii. Tai tuu sieltä kaapista ees ulos. Olis kiva nähdä sun toinenki silmä,emo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ....siis anteeksi mitä? En tajua miten pystyit saada videoista käsityksen, että pidän itseäni jossain ylemmässä asemassa kuin tyttöystävääni. Mua on kiusattu koko ikäni ja oon aina tottunut olemaan alemmassa asemassa kuin kukaan muu ympärilläni.

      Arvostan tyttöystävääni, sekä naisia yleensäkin, hyvin paljon, enkä voi tajuta miten musta saa vaikutelman, että oon joku sovinistisika. Nää videot on tehnty pieni pilke silmäkulmassa, eli vitsillä, koska kukapa jaksaisi katsoa videoita jossa me molemmat perusilmeellä esitetään kysymyksiä toisillemme, vastataan "kyllä", "ei" tai "emmätiiä"?

      Lisäksi koitat sanallisesti hyökätä mun kimppuun kyseenalaistamalla seksuaalisuuteni tai "haukkumalla" emoksi.

      No, ehkä sitten oon itsekeskeinen pissapää.

      Poista
    2. Tosi säälittävää tulla anonyymillä haukkumaan tänne, tuu face to face selittämään niin kyllä sitte on hyvä. Sulla ei kanskaan oo mitään oikeutta tulla haukkumaan Axelin tyyliä, Axelin tyyli on ihan älyttömän kiva. Tuu ite sieltä kaapista ulos, tai, älä tuukkaa, pysy siellä häpeämässä jonku aikaa.

      Poista
    3. Anteeksi nyt vaan, mutta sä olet säälittävä, ku tuut anonyymina haukkumaan. Axelin tyyli on sairaan ihana, ja mun mielestä nää videot oli tosi hauskoja. Ja sitäpaitsi, jos ei ole hyvää sanottavaa, voi pitää sen suun kiinni. Ja jos Axel olis homo, miks se olis Maijan kans? Taidat itse asua roskiksessa, jonkun hiirulaisen kans.

      Poista
    4. Hihii ootte ihania molemmat♥ :--)

      Poista
    5. oikeesti anonyymi, sä oot nolo :D repeilen täällä sulle. :D mä en tajua, miten sä sait tollasen kuvan noista videoista. enempää mun ei tarviikkaa selittää, te ootte selittäny jo kaikki :-)

      Poista
  3. "lähen kiertää maailmaa ja musta tehää oma ohjelma" ..................... ei vitttu sun kans :D vitun lapsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt ehkä ihan tosissaan.. :----D Huono huumorini.

      Poista
  4. tosi kivat videot oli :D Ja katoin kaikkii :)

    VastaaPoista
  5. Helposti jaksoin katsoa nämä videot, ja oli tosi hauska :). Puhuit todella suloisella äänellä joissain kohtaa : DD ja te ootte iha loistava pari !
    Yritähän selviytyä koeviikosta (siis pääsemällä läpi kokeista :D) ja tsemppiä yksin oloon :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heee mukavaa kuulla! :--) Kun oltiin kuvattu videot, huomattiin että ne kestää tosiaan yhteensä yli puoli tuntia, ja mietin että kannattaako postata kaikkia blogiin, koska en tiedä jaksaisinko edes itse katsoa puolta tuntia omaa selittelyäni videolla.. :--D Puhuinko! :-D

      Yritän jotenkuten selviytyä, palkintona kun on sitten kesäloma, ja suoritinhan mä tänään jo ensimmäisen kokeen, five to go ;) Kiitoksia! :--)

      Poista
    2. Itellänikin oli tänää vika koe : D Onneks ja taisin jopa päästä läpikki, ainakin toivon niin !

      Poista
    3. Ja sitten kesälomaa kohti! :-)

      Poista
  6. "No jos musta tehää lastenohjelma!" :DD IHANA.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahahaaa mistähän mä tuonkin repäisin... :----D Oon ihan tyhmä XD

      Poista
  7. "Lähen papan kans kiertää maailmaa ja sit musta tehään elokuva" :D Digimon:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaaaa no tuo ei ollut ihan täysin lööperiä, ainakaan siltä osin että haluaisin oikeasti lähteä kiertämään maailmaa! :--D Jos pappa vaikka ottais mukaan merimatkoilleen etelään vaikka välivuotena.. Digimon on ihan huippu!! :-D

      Poista
    2. Tosi kivoja nää videopostaukset, joissakin kohti repesin totaalisesti :D helposti jaksoin kattoa, jälkeenpäin tuli huomattua että videoista tuli yhteensä yli puolituntinen… ;) mun ois varmaan pitäny lähettää joku kysymys :-D

      Poista
    3. Hahhaa sepä mukavaa kuulla! :---DD Ehkä mäkin sitten höhöttelen näille yksikseni vanhuudessani... :--D Puolituntinen niistä tosiaan tuli, onnittelut ja kiitoksia sulle kun jaksoit katsoa! :) Lähetähän sit ens kerralla vaikka! :-)

      Poista
  8. axel tee enemmän videoita, oot nii hauska :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaaa oon vaan tämmönen ihme apinamies :---D Mutta teenhän toki! :-)

      Poista
  9. Hihi vähän ootte sulosia ♥ Katoin noi kaikki videot sillee awwwoottesöpökä -ilmeellä (joka menee kutakuinkin näin: ♥_____♥) :''D
    Hei jos oot yksin ni tuu moikkaa mua Helsinkiin ;) Ja pakko tulla viel kiusaamaan et mul ei oo enää yhtään koetta (okei on yks matikan koe lukiokurssista) koska meille pitää antaa päättöarvosanat jo kohta :--D ysi suoritettu (melkeen) :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii kiitoskiitos :---) ♥ Maqu on höpsösöpsö :--)

      JOO HEI MÄ TUUN!!11 Mulla on perjantai vapaata niin voisin tulla yöjunalla ja olla perjantaiaamuna perillä >:--) Kaipuuni Helsinkiin on suunnaton </3 Filosofian koe oottelee ens tiistaina, musta oikeesti tuntuu että en pääse läpi, opettajakin varotteli meitä :---D Onnitteluni ! :--)

      Poista
    2. Säkin olet höpsösöpsö :--3
      Joo tuu!! Tuu moikkaaamaan mua :--D
      No voi, yritä pärjätä siinä kokeessa! Onnea kokeeseen :)

      Poista
    3. Hehhee no ihan höpsö ainakin :--)
      OKEI!! :---DD Hitsi vaan kun VR on niin kallis. Ja hidas. Ja tyhmä. Tuun kävelten :--D Kiiiiitos, koitan pärjäillä! :)

      Poista
    4. Niinpä :< Ja aina myöhässä! Tuu ihmeessä :--D

      Poista
    5. Okei :---o Ehkä piristyisin jos mut ottais kyytiin vaikka joku tappaja :-( Tai sit vaikka prinssi ruusunen:O YHYYYYYYYYY MULLA ON IKÄVÄ :(:(

      Poista
  10. Ootte tosi ihana pari! Paljon kivempi tämä videolla vastaus, kun tekstinä:)
    Sitku susta tehää lastenohjelma nii kyllä katon! oot ihan mielettömän huikee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos :---) Mukavaa että videosta tykättiin sitten kuitenkin, melkeen jo ehdin jo alkaa raapusteleen tekstiversioita :--) Hahhaaa mikähän mun ohjelman nimi ois... "Axel-possu maatilalta maailmalle" ois siisti. En mää huikee vaan te lukijat!♥

      Poista
  11. Hahaa ootte ihan huippuja! Onneks ihan just alkaa kesäloma ja sit toteutetaan kaikki fiksut ja ei niin fiksut suunnitelmat:Dd<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaaaaaaa se kysymys siis taisi olla sulta kuten vähän ounasteltiin! :-----DD JOOOOO, muahhahaha >:--) Tuu jo tänne niin ollaan Kokkolan kovimmat !

      Poista
  12. Oi ootte kyllä niin ihania! Tätä blogia on ihana lukia :) ootte kyllä söpö pari! :) ja hei, älä välitä tosta anonyymistä, ton anonyymin pitäs mennä häpeämään sinne kaappiin, sulla on mahtava tyyli ja ihana ääni! oot huippu ! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii hurjasti kiitoksia! :--) Toivottavasti saan pidettyä tän blogin kiinnostavana vielä pitkään :-) Nooo ei mua muu harmita, kuin se, että se tiivistetysti haukkui mua sovinistisiaksi, kaikenlainen sovinismi kun on periaatteitani vastaan. Hihii kiitti, itse oot! :---)

      Poista
  13. :D Maijalla on kokoaja tollanen ilme ett "haluun pois, hävettää, pidä jo se pääs kiinni?" :D:D:D Mut ihana pari!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuota... taidat olla oikeassa... :----D Kiitti! :)

      Poista
  14. Raiskasin PLAY-napin ja nauroin kierien lattialla; '_REAL_ eikä realfluptpgtjh :''DD Mutta joo, olette sulosia ! aws

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhhaaaaaaaaa ei hitsi mun oli pakko etsiä tuo kohta käsiini itsekin :---DD Vitsi oon paviaanipoika :--D Kiiituuus :---)

      Poista
  15. ihana blogi! :)

    diaryof-jay.blogspot.com

    VastaaPoista
  16. Kiitos tuosta teidän huumorista ja varsinkin sinun digimon juttusta! :D Ja sitten tuo "musta tehään lasten ohjelma".. Ei herran jumala sun kanssa Axel! :D Sain nauraa aivan hulvattomasti! Kiitos siitä, sillä minä istun täällä ihan masiksessa.

    Minä tietenkin unohdin laittaa tuonne omat kysymykset! Nyt harmittaa!! :( Mutta toivottavasti teet uuden kysymys postauksen lähiaikoina että saan kysellä :D <-- Lause sisältää vaatimuksen! :D

    Mutta kiitos hullun hauskasta postauksesta ja te ootte tosi söpöjä! ;) Tui tui! Ja ai että nuo Maijan hiukset on ihanat! Kerrohan Maijalle, että fanitan sinä :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheee oleppas hyvä vaan! :---D Digimonit on parhautta! Toivottavasti musta tehtäis lastenohjelma jossa Taichi seikkailisi mukana :-) Ja vaikka kaikki Valitut Lapset >:) Toivottavasti videot piristivät sua! :-D Mäkin oon ihan suruissani kun Maija on vielä 4 päivää poissa luotani.. :(

      Vai että vaatimuksen! :--D Voisinhan mä tehdä vielä joskus tässä yhden, ehkä vähän erilaisen jollain hassulla idealla, tiedä sitten millä, pitää miettiä, kehittää ilkeä suunnitelma :-)

      Hihii eipä mitään, kiitos itsellesi kun jaksoit katsoa videot ! :--) Kerron toki! Heti kun Maikku vastaa mulle :----(

      Poista
  17. Eheh, uskalsin katsoa. Välillä kyllä sai mahaa pidella latialla (nauraessa :D)Ootte sulosia♥ Kerro Maijalle terveisiä että mä fanitan sitä. Ja kerro itselles että mä fanitan sua. Lisää tälläsii ihanii postauksii. Kiitos, olen puhunut♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnitteluni! Itse en uskaltaudu katsomaan niitä, ainakaan kokonaan, ties mitä oon möläyttänyt :----D Hihiiiiii kiitoskiitos♥ :--) Mä kerron terveiset! Mutta apua, että mua :o Taisin just noihin aikoihin kun kommentoit, julkaista uuden postauksen, en tosin sitten tiedä että onko se semmonen kiva vai ihan tyhmyripostaus :-o Kiitos päivän piristyksestä! :-)

      Poista
  18. hyh maija vaikuttaa ihan hirveeltä :D

    VastaaPoista
  19. Katoin kaikki! Ainakin näiden videoiden perusteella tunnutte tosi aidoilta ja mukavilta tyypeiltä! Ja repesin tossa sun skootteri jutussa, valitettavasti ajelu ei oo urheilua :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai jaksoit katsoa, nice! :-) Hahhaaa näiden videoiden perusteella taisin nolata itseni aika monen ihmisen edessä, mutta mitäpä tuosta :-----DD Ei se ookkaan, mutta harrastanhan mä oikeetakin urheilua, esim Photoshopissa seikkailua sekä rallia iPhonella!! >:)

      Poista
  20. hhaahaaa ooolet niin lepposa :DDD <3

    VastaaPoista
  21. Voi ku sovitte hyvin yhteen :) kiva ku teitte tän videolla :) ku kerroit tossa että sulla on kamerana Nikon D3100 ni onko hyviä kokemuksia tai onko niinku jotain mikä siin ois parannettavaa? Itte aattelin ostaa sen ensimmäiseks järkkäriks. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii kiitoskiitos, Maija on ihanainen <3 :--) Nooooo enimmäkseen hyviä kokemuksia, ekaks kameraks tää on ihan huippu valinta mun mielestä, ainut puute mitä keksin on se, että tää ei tue langattomia kaukolaukaisimia, mitkä ois ihan hirmu käteviä omakuvia otettaessa. Mutta vaihdan tämän heinäkuun alussa, kun saan kesätyörahat, Canon 7d:hen tai sitten 5d mark II:seen, riippuu ihan rahatilanteesta. Myyn tän siis silloin pois, jos kiinnostaa niin ilmoittele axel.eloniemi@hotmail.com :)

      Poista
    2. Hei tosi kiva! Jollei tuu mitää erityisii muutoksii et joku vaik ostais lahjaks sen mulle sitä ennen ni otan iha varmasti yhteyttä! :)

      Poista
    3. Kiva! :-) Ilmoittele mulle sitten siinä kesäkuun lopussa tai heinäkuun alussa jos kiinnostaa! :)

      Poista
  22. kiva kun vastaukset videolla mutta ne on nii pitkiä ettei jaksa kattoo kun kaikkee muuta välissä ku pelkkiä vastauksia :sss -hilju

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kuinka kuivia nuo videot ois jos ne ois vaan tiivistettyjä vastauksia :-D

      Poista