keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Uutta puettavaa!

Heippahei, toivottelee sairaslomalainen meikä täältä tuolin pohjalta! :--)


Mun selkä rutisee ja naksuu johtuen luvattoman pitkistä koneellaolojaksosta, oon istunut tässä aamusta asti – kuten kolmena edellisenäkin päivänä. Huomenna kuitenkin ajattelin uhmata kohtaloani ja suunnata kouluun, kun kuumekin on jo helpottanut! Tosin täytyy myöntää, että voisin tässä lomailla vielä pari päivää.. Mutta velvollisuudet kutsuvat! Kuulostipas siistiltä.


Sairaslomalla suurin aikaansaannokseni taitaa olla toissapäivänä tekemäni Twitter-tili. Voitte seurailla mun kommelluksia reaaliajassa siellä klikkaamalla tästä ! Ja sitten, laitettiin eilen iPhone 4 tilaukseen + lisäsin puhelinliittymääni rajattomalla tiedonsiirrolla sekä maksiminopeudella varustetun netin, kohta voin hurjastella netissä kännykälläkin >:)


Pompin tässä vähän aiheesta toiseen, mutta annettakoon se anteeksi. En oo päässyt kuvailemaan (enkä luonnollisesti edes ulos) joten ajattelin että voisin pitkästä aikaa esitellä muutamia uusimpia ostoksiani! Koitan luoda blogistani sellaista, että täältä löytyy "jotain kaikille" ja  ostospostauksia on silloin tällöin toivottukin, joten miksikäs ei! :--)


..voiko ihminen olla niin hajamielinen, että on unohtanut kokonaan mainita kuukauden takaisista ulkomaanostoksistaan? Noh, minä ilmeisesti voin. ostoksiiaaa
Näpsäisin kuvat uutuuksistani ja tein niistä teille pikku kollaasin. Ylemmän rivin takki on uusi, eilen saapunut anorakki Asos.com:sta, jota muuten suosittelen ihan kaikille, huippu paikka! Ylemmän rivin t-paita, sekä alemman rivin haaremihousut sekä jännähkö vaarinpaita ovat kaikki Las Palmasin Zarasta. Siellä ei osattu juuri yhtään englantia, mutta maksaminen sentään onnistui :-D
lasitw00w
Ylläolevat arskat ostin Henkkamaukalta muutama viikko sitten. Tää ainainen lumisade ja harmaa sää ei tosin oikein kannusta näitä käyttämään.. pipoliihih
Samassa paketissa ylemmässä kuvassa esiintyneen takkini kanssa tuli tällainen kiva, pikkuruinen Kr3w:in pipo, jollaista olen kaipaillut jo pitkään! Mulla on jo lähes samanlainen liilana, mutta sen väri ei oikeen pue mua. Musta on aina oiva värivalinta, eikös?


Voih, selkäpiitä karmii että teinköhän ihan floppipostauksen. Tässä oli kuitenkin kaikki, mihin sairas ihminen pystyy </3 Ehkä pystyisin parempaan, jos olisin henkisesti sairas psykopaatti...


Anyways, mitä tykkäätte mun uusista vaatekaapintäytteistä? Entä koko postauksesta, oliko tämän lukeminen maksimaalista tylsyyttä vaiko ehkä ihan mukavaa vaihtelua? :)


Näkemisiin ♥


Ps. Mun äiskä täyttää tänään 45 vuotta! Onneaonneaonnea!!1♥

24 kommenttia:

  1. Just kivaa vaihtelua tämmönen ostospostaus! :--) tämmösiä useemminkin, tai sillon aina kun ostelet jotain haha!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihhii kiitoskiitos! :---) Mulla on vaan omassa päässäni tietyt luulot sellaisista postauksista, mistä lukijat ei yleensä tykkää, tai no en mä tiedä :--D Loin mun huoneeseen omatekoisen ministudion ja alunperin mun oli tarkoitus kuvata nämä mun päällä, ja sitten poistaa itseni kuvasta ja saada vaatteet näyttämään siltä, kuin ne tanssahtelisivat itsekseen. Noh, mönkään meni tämä idea huoneeni pienuuden ja valonpuutteen vuoksi. Ulkona olisi onnistunut, mutta äiti on sanonut että kuumeessa ei saa mennä pihalle :--(

      Poista
  2. kiva postaus oli!:) mut sun pitäs useimmin postailla ):

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :---) Ja postailenhan minä kunhan tästä parannun! Oon sairastellut viime lauantaista lähtien, johtuen perjantain kohtalokkaasta kaupunkikuljeskelusta hihattomalla kauluspaidalla :--D

      Poista
  3. Kivoja ostoksia, kiinnostava, vaihtelua tuova postaus :)
    Ja sano paljon onnea sun äidille, ja että se on tosi kaunis niissä kanariankuvissa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :--) Välitän onnnentoivotukset äidilleni, hän ilahtuu varmasti :---)

      Poista
  4. vihdoinkin uutta postausta, sitä olikin jo odotettu:-D ! voiettä, aivan ihania nuo vaatteet !♥ varsinki nuo kaks ylintä, siis aivan upeita:-). ja saat iphonen.... vielä netillä varustettuna ! kelpais ittellekiD; omahan puhelin maksaa nykyään 45e, että eisiinä:DD.... mutta koitahan parantua !♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii mukavaa jos on ooteltu! :---)♥ Mulla oli hirvee stressi että millasen postauksen oikeen teen kun en pääse ees kuvailemaan tai mitään muutakaan... :--D Kiiiitos hirmusti hassu!♥ :) Nooh, mulla on tätä ennen melkeen aina ollut isin vanhoja kännyköitä, oon aina saanut "uuden" kun se on ostanut upouuden :--D Pitäisköhän mun pistää sitten tää vanha blogiarvontaan, tai jotain, haha :--D Kiitos, koitetaan! :--) ♥

      Poista
  5. tykkäään ! :::::: ) sulla on superihana tyyli : ) pakko sanoo et vaikutat tosi mukavalta ja ihanalta ihmiseltä : )

    lauantaimurhetytto.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii hirmu paljon kiitoksia!♥ :---)

      Poista
  6. Et ole muuten pitkään aikoihin tehnykkään ostospostausta, hyvää vaihtelua :) Ja tuo harmaa paita on aivan ihana, mie tykkään :) Ja kun käytiin eilen shoppailemassa, niin kahtelin vaan ympärilleni ja ajattelin "tuo vaate ois ihan Axelille" ja "ihan Axelin tyyppinen".. Tää sun tyyli tulee jo shoppailu reissuille mukaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ookkaan, oon jotenkin ajatellut että porukka ei tykkää niistä :--D Jajaja se on itse asiassa valkoinen, valo vaan hämää, mutta kiitos :--) Hahhaaaa siistiä, oon varmaan aika feimi teidän perheen keskuudessa kun ne on varmaan aika monta kertaa kysynyt: "....niin että joo tota kuka Axel........?" :----D

      Poista
  7. Äläs ajattele niin, ajattelet väärin.. :D Joo, niin hämää :D Katoin koko ajan että se on harmaa xD Joo, oot :D Äiti kyseli vaan koko ajan, että "kenestä Axelista sie puhut?" :D Siihen aina hyvä vastata "Se Axel jonka blogia pidit hyvänä" :D Äitikin nimittäin välillä aina haluaa lukee tätä mun bloggerin kautta :D Ja me ei olla täällä koko perhe, puolikas vaan :D Minä, äiti, mun kaveri Hanna ja sen iskä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaijjaa, vitsi kun siistiä :--D ! Sano äidillesi terveisiä nimettömältä pojalta, hahah :--D Aaaai puolikas vaan! Kaverin mukaan ottaminen on aina hyvä idea ;)

      Poista
    2. Mie sanoin ja terkkuja sinnekkin! :D Ja no puolikas ja puolikas.. Perheeni ei ole ollut kokonainen vuosiin.. Ja tuo Hannan iskä on tavallaan niin kun yhdessä mun äidin kanssa.. EI osaa tämä "Rakkauden ja sanojen tyttö" nyt selittää asioita..

      Poista
    3. Kiitti! :--) Aaaaaa voi anteeksi en tiennyt :--( ... En osaa oikein sanoa mitään :(

      Poista
    4. Axel ei haittaa mittään, mie oon helevetin ilonen siitä että vanhempani eros! Olen varmaan ainut ihminen joka ajattelee näin mutta totta se on..

      Poista
    5. Älä ihmettele miksi, ei jaksanu enää sitä jatkuvaa riitelyä.. Sen takia asuin aina välillä serkuilla..

      Poista
  8. Apina olet, pictureputtosella on samanlainen paita/huppari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...vai että on? Hei CAMOON, nyt oikeasti jotain rajaa noille matkimissyytöksille, en minäkään käy sanallisesti taikka fyysisesti ihmisten kimppuun kaupungilla jos näen samanlaisen housunnapin kuin itselleni on. Asos on internetin suurimpia nettikauppoja, joten olettaisin heidän varastonsa olevan myös jumalattoman suuri. Tuotakin takkia on tuhansilla ellei kymmenillätuhansilla muilla. Kaikkiko matkivat toisiaan ja sillä yhdellä, ensimmäisenä takin ostaaneella on vain oikeutus käyttää sitä ja olla täysin omaperäinen?

      Btw, minäkin satun käyttämään sanaa "apina", hitsi oot kyllä nyt kauhea matkija, häpeä...................

      Poista