sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

SATEENKAARITUKKA!

Kuten olen joillekkin lukijoilleni jo kertonut, tein vastikään itselleni lupauksen: aion ryhdistäytyä värien kanssa kevään aikana. Olen lopen kyllästynyt tylsiin hiuksiini, sekä tummanpuhuviin vaatteisiini. Valitettavasti tiedostan myös sen seikan, että olen perin aikaansaamaton tämänkaltaisten asioiden kanssa, jotka pakottavat minut muutostyöhön.


Siispä, eilen otin itseäni niskasta kiinni ja nappasin hyllyllä pölyttyneen Cybershopin shokkivärin käteeni, jota alunperin suunnittelin käyttäväni vasta vappuna! Värjäys sujui mukavasti ja ihme kyllä, väri tarttui hyvin tummiin, tosin jo haalistuneisiin, hiuksiini! Aloittakaamme Axelin keväinen värittämisoperaatio tällä tempulla! Who's cool now!?


(KERTOKAA MIELIPITEENNE, epävarmuus nykypehkostani syö minua!!! )Photobucket tukkatukka111
Ps. Tsekatkaa kalenteri ;)

80 kommenttia:

  1. tosi suloset on ! (: tykkäsin sun vanhoista hiuksistaki, mut näis on kyl sitä jotain ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii voi mulle tulee huono omatunto, kun aprillijekutin teitä tällä, ja silti kehuitte näitä hiuksia :---( Taisin tehdä tästä vähän liian todenmukaisen, tein kyllä tuon muokkauksen vähän tökerösti että joku ainakin huomaisi sen :--D Ehkä mä joskus oikeesti vetäisen shokkivärit päähän!!

      Poista
  2. omg tuo tosiaan ON shokkiväri. Mutta jos se jollekki passaa niin sulle :>:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa ei aihetta shokkiin, tämä oli vain harmiton aprillipila ;) Mutta ehkä vielä joskus shokeeraan teidät kaikki oikeasti!

      Poista
  3. ei siinä väris mitää mutta toi malli ,yök

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvostan kovasti mielipidettäsi :--D No ei mutta mulla on ollut tarkotus vaihtaa hiusmallia jo sadat vuodet, oon vaan niin saamaton.

      Poista
  4. Ihan ylikivat noi hiukset, sopii toi väri sulle tosi hyvin :)
    Sun blogi on kans tosi kiva tää on yks kiinnostavimmista blogeista mitä luen, noi kaikki kuvat ja sun kirjootustyyli on just sellaanen mitä jaksaa lueskellakki :)
    Terkuin: http://ssaarraaaa.blogspot.com/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti tää oli aprillipilailua :--( Luulin että saisin hurjasti haukkumiskommenttia, mutta te ihanat kehuittekin nämä melkein maasta taivaaseen :--) Hihii voi kiitos paljon!♥ Oon koittanut tehdä tästä blogista sellaisen, jota voisin itsekin lukea :--)

      Poista
  5. Uu, noihan sopii sulle :) Nyt mieki tykkään♥ Jotenki ehdin jo odotta tätä. Mut apua, jos toi onki peruukki, ku nyt on Aprillipäivä D; Ihan oikeesti, noi sopii siulle oikeen hyvin♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii ei ollut peruukki vaan Photoshop :---D Älkää vihatko mua, yritin vain tehdä pikkuisen pilan tänne :---( Kiitoskiitoskiitos ootte ihania♥

      Poista
    2. No höh, ei olis ollu pila :( Mutta ei me sua vihata, me rakastetaan sua♥ Mut hei, vappuna sitten oikeen sateenkaaret ;) Sellaset mis on sinistä, vihreetä, oranssia, keltasta, punasta, liilaa yms. muita värikkäitä värejä :)

      Poista
    3. Hihii voi mäkin rakastan teitä kaikkia♥ :---) Hui, pystynköhän mä sellaiseen ilman että näytän Pelle Hermannilta :--D ? Mutta voisinhan minä teidän iloksenne </3 :-D Jotain hurjaa vappuna kuitenkin tapahtuu, sen voin varmaan luvata;)

      Poista
  6. toivottavasti ei oo aprillipila koska toi oikeesti sopii sulle ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jekkuhan tää valitettavasti oli :--( Katsotaan vappuna uudelleen! :--)

      Poista
  7. Aiemmin et ollut wanna-be-picture puttonen mut nytte alkaa jo mietityttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhahahahahaha arvasin että joku sanoisi näin!! :---D Noh, mun hiukset on yhä tylsänruskeet :--)

      Poista
  8. Vastaukset
    1. Mua alkaa jo melkein kaduttaa että tää on vaan aprillipila :---(

      Poista
  9. epäilen suuresti, että aprillipila :|

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeaan osuit! Heräsin vähän myöhään tähän kuuluisaan juksutuspäivään, ja parempaa en saanut aikaan :--(

      Poista
  10. Axel, mä kuolin. Siis oikeesti.. sait mut kerrankin ihan sanattomaks.. Huh huh.. Ei muuta kommentoitavaa kun.. Huh huh..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHAA, eipä sun vielä kannata kuolla!! Mulla on nimittäin päässä samaiset, saman väriset hiuspöheröt kuin ennenkin! Aprillasin vaan vähän teitä kaikkia :---)

      Poista
    2. Hallelujah!! Mie helpotuin aivan kamalasti! Tuo oli paljon pahempi pila kun se mitä Petra teki mulle eli väitti olevansa raskaana! Mutta tuo oli paljon pahempi! Ja olen iloinen siitä että vanhat kulusiot on päässäs :D

      Poista
    3. Hahaha eihän violetit hiukset nyt noin paha juttu ole! :--D Sain niistä enimmäkseen positiivista kommenttia :--) Noh, saa nähdä mihin suuntaan tää mun hiustyyli alkaa muuttua, ehkä huomenna oon punasinivalkooranssipää ;)

      Poista
    4. No eihän ne pahan näköset ollu, mutta olin niin rakstunu noihin sun ruskeisiin :D Axel, mulla on tällä hetkellä tossa blondaus ainetta ja pinkkiä väriä joten.. Voin huomenna vaikka värjätä :D Jos jää noita aineita, niin lähetän sulle postissa niin pääset eteenpäin tossa sun väri höskässäs :D

      Poista
    5. Haha mutta taisit olla aika järkyttynyt ;) Hahaaa EIIIIII, mun päähän ei pinkkiä väriä tule, näytän niiinn antifiksulta pinkkipäänä :----D Mulla kun oli pinkit hiukset viime vuoden ysienpäivänä ja sitten toissa vappuna.

      Poista
    6. Olin TODELLA jätkyttyny! Se pinkki muuten sopis sullee! :) Mulla taas on ollu niin monen väriset hiukset, että väri kartat on käyty läpi :D

      Poista
    7. Hahaha olisit lopettanut mun blogin seuraamisen jos olisin oikeasti liilatukka :--( Eieieiie pinkki ei sovi mulle! :----D

      Poista
    8. En olis tietenkään!! Axel, mitä sie musta luulet?!?!?!?! Ja ei se haittais vaikka olisitkin liilatukka, tää sun blogin "juoni" ja nää sun tekstit on niin huippuja että huh huh!! No siniset sitten?? :D

      Ja kyllähän nämä äikän tunnit menee sun blogia katsellessa ;)

      Poista
    9. Hahaa no lohduttavaa kuulla! :---) No siniseksi en voi värjätä, koska sitten mua syytetään Mikon matkimisesta, enkä punasekskaan koska sitten mua syytetään söpön matkimisesta :--D

      Hihii mukavaa jos blogini on mieluisempaa luettavaa kuin varsinaiset äikän tehtävät♥

      Poista
  11. noiha käy hyvi sulle! :) ja ainaha voi värjätä takas omaa väriin jos kyllästyy :) hyvä veto oli !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on hirmu huono omatunto, koska tämähän tosiaan oli vaan aprillijekutusta ja te kiltit kommentoitte kaikkea kivaa! :---( Ehkä mä joskus revittelen ja vetäsen oikeesti tän värisiks :-->

      Poista
  12. vau :DD mut noiha näyttää iha kivoilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii mutta ne eivät olekkaan todelliset, vaan pelkkää aprillia :--D

      Poista
  13. ettei ois aprillia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aprilliahan se, mun oli pakko päästä juksuttamaan :--D

      Poista
  14. ihanan väriset noi hiukset ja sopii sulle tosi hyvin oli aprillia tai ei !:DD♥ jaaaaa sulla on ihanan väriset silmät näin btw!(8<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii jee kiitos paljon, olet ihana!♥ Vaikkakin tää valitettavasti oli aprillipila :--( Näköjään meni kyllä moniin ihan täydestä! :--D Voi kiitos hirmusti, mutta mä oon kyllä koko elämäni halunnut siniset silmät :--( Muokkasin joskus hurjana kasiluokkalaisena itselleni siniset silmät ja laitoin Faceen :--)

      Poista
  15. toivon ettei oo aprillipila koska noi on ihan älyttömän makeet!!:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti joudut pettymään ainakin tällä erää! :--D Jekkuhan tää oli :--( Oiskohan mun pitänyt oikeesti värjätä ja lyödä kaikki ällikällä :--D ?

      Poista
  16. HYVÄÄ APRILLIA VAAN ♥

    VastaaPoista
  17. Vastaukset
    1. Hihiii kiitos paljon, mutta jekutus tää oli;)♥

      Poista
  18. Hei noi oikeesti sopis sulle! Mut tää oli aprillipila, eikös? :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopisko susta :--O ? Koitin tehdä tästä sellaisen että kukaan ei menis niiin helposti lankaan, mutta ilmeisesti epäonnistuin :--D Ja aprilliahan tämä oli ;)

      Poista
  19. Vastaukset
    1. MUAHAHA THANK YOU SIS <3 :---D Ps. Meseseuraasi kaivataan.

      Poista
  20. Vastaukset
    1. Hahhaa niin moni muukin näköjään! :--D

      Poista
  21. Aprillia Aprillia.
    Mutta asiaan,millä teet noita gifejä ?
    Ja muutenki,tykkään sun blogista tosi paljo ja oot hyvä kuvaa c: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syö silliä, juo kuravettä päälle ;)
      Ja teen ne Photoshopilla, mutta netissä on semmoisia sivustoja, joiden avulla voi tehdä tosi helposti gifejä, tosin laatu sitten kärsii, esim. makeagif.com, jos oikein muistan.

      Hihiii hirmupaljon kiitoksia! :---) ♥

      Poista
  22. arvasin että tää on aprillipila :-----D mutta salaa myös toivon ettei ois, noi on nimittäin aika coolit! ei ollenkaan pahat!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii olihan mun pakko päästä oikein luvan kanssa juksaamaan teitä! :---D Pistetään korvan taakse, ehkä muutan joskus muotoani Violetiksi Axeliksi ;)

      Poista
  23. heeeeei noi sun oikeet hiukset näkyy tuon vikan kuvan alta, aijjai, huolimattomuusvirhe :D mutta menin kyllä ihan halpaan :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa se oli tarkotuskin, että tarkkaavaiset lukijat huomaavat tämän olevan aprillipila! :--D Mutta suuri osa ei ilmeisesti katsonut niin tarkkaan :--D

      Poista
  24. Eksyin sun blogiin ja ihastuin kaikkiin ihaniin kuviin ts. sait uuden stalkkerin! :)


    hheqe.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii mukavaa kuulla! :---) Tervetuloa stalkkaamaan mun maailmani menoa ;---)

      Poista
  25. Ja Axel, saankos heittää sulle blogi haasteen? :) Minut nimittäis haastettiin jotenka ajattelin antaa hasteen lempi blogini pitäjälle, jotenka pistänkö tulemaan? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heitähän toki! :--) Teen sen jos ehdin :--) Aww, tuntuu ihan oudolta olla jonkun lempibloggaaja, koska vielä vuosi sitten mulla ei ollut omasta blogista tietoakaan ja jumaloin vain muita bloggaajia :--)

      Poista
    2. http://agirlwithwordsandlove.blogspot.com/

      Viimeisin bloggaus.. :D Ja mulla on tällä hetkellä siis sama homma kun sulla aikoja sitten :D

      Poista
  26. menin iha täydestä xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ouu muhun meni ainaki iha täydestä!xd Mut hei, ei tuo ois ollu yhtää paha!

      Poista
    2. Hahahaa sittenhän mun jekku onnistui vähän liiankin hyvin! :---D Ehkä mä vappuna sitten repäisen kunnolla :---D

      Poista
  27. hui kamala XDDD säikähdin et mitä oot menny tekemään sun ihanille hiuksillesi! anteeksi, mutta älä ikinä värjää tuon värisiksi<3 :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa huomasit vähän myöhässä mun aprillipilan! :---D Tää meni tosi moneen täydestä, joten voinen kutsua tätä onnistuneeksi jekutukseksi ;) Heheee en mä varmaan uskaltaisikaan! :---D

      Poista
  28. olin just kommentoimassa että aivan ihanat!!!<3<3<3 harmi että tää olikin vaap aprilli-pila!:D menin mäkin kyllä täydestä;)
    Aleksandra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa aprillijekutushan tää oli tosiaan! :---D Ehkä mut tullaan silti näkemään vielä joskus todellisena sateenkaaripäänä. Aika näyttää :--D

      Poista
  29. Sulla on tosi hieno blogi + tätä on kiva ja mielenkiintosta lukee :)!

    VastaaPoista
  30. Sulle olis kyllä sopinu ton värisetki hiukset mutta noi ruskeet ehkä kuitenki sopii paremmin :) ja tää sun blogis on tosi kiva :)

    http://alwayshassomethingbetter.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa, noita mun violetteja aprillipilahiuksia on kannustettu täällä ihan hurjan paljon! :--D Ehkä mä vielä joskus riehaannun ja innostun värjäämään. Kiitos paljon ! :---)

      Poista
  31. Aivan ihanan väriset hiukset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kiitoskiitos mutta tää oli aprillipila ;-)

      Poista