keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Melkeen siili.

hiuksethiukset11
Käväisin tänään kampaajalla, tai itse asiassa parturissa, kuten miesten kuuluisi ilmeisesti sanoa :--D Aioin kokeilla jotain hurjaa ja vallankumouksellista muutosta, mutta en oikein tiennyt että minkälaista. Päädyin lopulta vain vähän lyhentelemään ja ohentelemaan hiuksiani, vasemmalta puolelta tosin lähti normaalia enemmän hiusta :>


Mun hiukset myös värjättiin hitusen tummemmiksi ja lisäksi huiskittiin muutamia vaaleampia raitoja, jotka salama tosin kuvasta tuhosi :--D 


Pyörittelin koko parturiajan ajatusta "sivusiili" päässäni, mutta lopulta en uskaltautunut ottamaan riskiä. Mitä mieltä olette, pitäisikö mun ottaa isin partakone käteen ja parturoida itselleni se suuri ja pelätty, sivusiili!? Vai mitä ihmettä mä näille teen.... Mielipiteitä, ehdotuksia? :--)

85 kommenttia:

  1. Paljon parempi kun aikasempi ! :)

    ps, suosittelin tota jo aikoja sitte nyyminä blogissa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :--) Muistelinkin että joku vinkkasi joskus sivusiilistä jossain talvisessa postauksessani ;) Uskallukseni ei silloin aivan riittänyt :--D

      Poista
  2. sivusiili ois tosi hieno ! sopis sulle ihan varmasti, ku on sulla sen verran persoonallisuutta kantaa niin erilaist kampausta (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kivaa kuulla! :--) Pelkään vaan että näytänköhän sitten ihan monsterilta, koska mulla oli siilitukkaa jossain päin päätä viimeksi ala-asteen ykkösluokalla :--D

      Poista
  3. Naah, sivusiilissa ei oo mitään pelättävää, hiukset kasvaa yllättävän nopeesti takasin! Se tois enemmän särmää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänne kirjoitit vähän eri lailla kuin mitä kerroit Facen chatissa ;) Mutta katsotaan jos saataisiin särmikäs Axel aikaan!

      Poista
  4. oivoi, avasin mun koneen pitkästä aikaa ko siinä on ollu jtn vikaa, tulin sun blogin etusivulle ja katon uusimman blogitekstin nimen: "melkeen siili." sydän pomppas jo kurkkuun että eikai se vaan oo nyt menny leikkaamaan siiliä:DD... ei onneks nyt sentään(8<. nuo näyttää tosi kivoilta ainaki näin ku kattoo tosta kuvasta:> ! ja se sivusiili ois ihan jees, mutta ehkä en leikkais, emt ? se tosin varmasti sopis sulle että ei sen puoleen pelättävää(;... vähän kyllä tulis tota sun pehkoas ikävä, ei muuta voi sanoa♥:D !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olinkin jo kaipallut sua täällä kommenttiboksissa! :--) HAHHAAA tiedän tunteen!!! Mulla kävi samoin kun en aprillipäivän aamuna tajunnut mihin päivään heräsin, ja muutamat bloggarit tekivät huimiakin piloja :--D (Kuten minä, eheh..) EN vois missään tapauksessa leikata hiuksiani siiliks, näyttäisin ihan joltain humanoidiufolta :----D Mutta et voi koskaan tietää, josko ehkä vain muokkasin tätä kuvaa ja oikeesti mulla onkin sileä siili ;) Aika näyttäköön mihin suuntaan mun hiustyyli muuttuu! :--) Hahhaa onneks jotkut tykkäilee mun pehkosta♥ :--)

      Poista
  5. Sie veit mun hiusidean.. Murr... Mutta hyvältä näyttää!! :)) Ja noi sopii sulle itse asiassa paremmin kun ne vanhat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VEINKÖ:o? Anteeksi, ei ollut tarkoitus :--D Leikataan sivusiilit yhtä aikaa niin voidaan olla silleen uber cool bro wazaaaaaa! Hihii hurjasti kiitoksia! :--) Mun letti olikin jo vähän ylikasvanut :---D

      Poista
    2. Veit :D Ja ei se mittään, mulla tulee vaan olemaan vähän pitemmät :D Ja joo, mutta me ei voitais olla broita :D Ja arvaa onko minun! En oo leikannu näitä 5 kuukauteen :D

      Poista
    3. Olen pahoillani! :--D Ja nyt oot kyllä väärässä!!1 Vaikka et olekaan sukupuoleltasi mies, voisimme silti olla ainakin mielen tasolla broita! Sanon melkeen kaikkia sukupuolesta riippumatta dudeiks, maneiks tai broiks :--D DUDE!! MAN!! BRO!! Miten voit olla leikkaamatta niin huiman aikaa:o? Jos mä pidättäytyisin parturista saman aikaa, olisin semmonen prinsessa kultakutri.

      Poista
    4. Olekkin :D No soviitaan niin, että oon aina väärässä :D Ja onneks täällä ei tuommosta slangia :D Meillä vaan sanotaan jätkä ja vatun sintti! :D Ja en oo kerenny :D Ja kuvittele, olen kampaajan sisko! Siskoni on ihan kauhuissaan näistä hiuksista, mutta ei ole kerenny kun on ollu liikaa kaikkee :// Ja mulla on kasvanu vaan 7 ja puol senttii nää hiukset joten mua voi sanoa heviletiks :D

      Poista
    5. Eeieieiei en mä sitä tarkottanut :o Meinasin vaan että brotherhood ei oo rajottunut sukupuolten rajojen sisälle:o Okei nyt loppuu :----D AAAAINIIN, ja sun kampaajasisko jossain vaiheessa kehui mun hiuksia jos en ihan väärin muista!! :---D Kysy siltä mielipidettä sivusiilistä ja mun nykyisestä letistä :--D Ohhoh:o Sitähän sanotaan että hiukset kasvaa kuukaudessa 1cm, mutta se ei voi olla mitenkään mahdollista ainakaan mun kohdalla, koska 2 kuukaudessa näistä nykyisistä hiuksista on kasvanut ihan yhtä pitkät kuin ne oli ennen leikkausta!! Epistä.

      Poista
    6. Tarkotitpas :D Ja haluutko kertoo mikä on brotherhood? :D Joo, kyllä se kehu ja jos oisin tullu koneelle 20 minsaa aikasemmin niin oisin pystyny sen kertomaan.. Ja nyt on munkin letti leikattu! Samanpitunen toi "siili" puoli mutta toinen sivu pitkänä :D Ja niinhän sitä sanotaan, mutta mun megalettiin se ei vaikuta :D ja ei se kuule oo mitenkään epistä :D Olit muuten käyny kommaamassa mun blogia, nyt nolottaa.. :)

      Poista
    7. Brotherhood= veljeys. Etkö oo koskaan kuullut :O? Jee cool! Tykkäätkö olla miss Sivusiili :--) ? Eipä munkaan lettiiiin, veikkaanpa että viimeistään koulujen loputtua on taas pakko raahautua parturiin :--D Suottapas noloilet :--)

      Poista
    8. En oo kuullu.:o No saattaa olla siitäkin kun enkku on 7 :D Ja en tykkää :D Tai no, onhan nää hiukset kivat, mutta me ei voitu laittaa niitä pinkkejä pidennyksiä :(( OIs eka pitäny eka värjätä nämä omatkin hiukset uudestaan :D Ja onneks Turkin matkan jälkeen tulee sitten ne pidennykset ;) Ja noloilempas.. :D

      Poista
    9. MITÄÄÄÄÄÄÄH :o? Jotenkin oon kuvitellut että oot hyvä enkussa.. :--O HÖÖÖÖÖÖÖH meikäkin haluaa Turkkiin, tai oikeestaan mihin vaan karkuun tätä harmaata Suomea :--(

      Poista
    10. Mistä sä semmosta luulet?! Mä oon maailman surkein enkussa! :D Minä sain vasta kaks viikkoo sitten tietää että äiti on varannu turkin matkan :D Joten on ihanaa päästä pois täältä Suomesta jo HUOMENNA! Jeee! Paitsi meillä ei oo siellä konetta, niin en nää sinun kuulumisia :((

      Poista
    11. Huomenna jo :---O ? Voihan sentään, joudut eroon blogistani pitkäksi aikaa </3 No ei, pidä hauskaa! :---)

      Poista
    12. Joo, huomenna lähtee lentokone kello 15.45 kohti Turkin hiekkarantoja :) Niin joudun, mutta ystäväni joka lähtee mukaan sanoit että läppäri tulee mukaan joten äläs huoli, käyn minä täällä lomankin aikana sinua kurkkailemassa :D Ja yritetään :D Ja pidähhän sinäkin hauskaa koto suomessa :)

      Poista
    13. Vitsi oon kateellinen! Oon tuolloin vielä koulussa, tosin en tiedä vielä että lepäilisinkö vielä huomisen, koska asteita on tasan 37,0 ja normilämpö noin 36,5... Aaaa no sehän on hienoa! :--D Mutta mistä netti?:o Ainiiiin muuten, jos otatte esim. mokkulan mukaan, niin saattaa tulla tosi kalliit laskut koska Suomen ulkopuolisessa verkossa surffailu ilman minkäänlaista sopimusta maksaa ihan sairaasti :---(

      Poista
    14. Ei kannata jos tietäisit tämän mun tulli historian :D Kannattais vielä lepäillä, sillä sulla saattaa nousta vielä tuo kuume ja harmi kun oot kipeenä :( Ja netti tulee asunnon kautta :D Soitettiin sinne, niin lupasivat meille sinne maksuttoman netin :) Ihana vuokraisäntä meillä! Ja ne maksaa ihan helvetisti, tiedän sen kokemuksesta.. Ja nyt mulla on kuva niistä "tosi upeista" hiuksistani blogissani :D Saatat järkyttyä jos käyt kattomassa :D

      Poista
    15. Hihii joops, lepäilin tämän päivän ja huomenna jo ehkä uskaltaudun kouluun! Aaaaa no se on hyvä sitten :---) Mun kaverille vaan kävi silleen, että se ulkomailla meni surffailemaan Soneran mokkulalla, niin siitä sitten humpsahti yli 300 euron lasku. Hehhee kävin tsekkaamassa ;) Te taidatte olla jo lämpimillä mailla </3 Tai ainakin lähellä.

      Poista
    16. Hyvä että lepäilit :) Mulla on huomisen suunnitelmissa vaan yks asia: Arskan repiminen :D Aika iso lasku on tullu :o Mutta meillä kun täällä tämmönen kämppä niin tänne saa ilmaset netit ja silleen :D Ja katos, pääsin koneelle! :D Ja eikö olekkin ihan kamalat? Joo, ollaan :D Laskeuduttiin eilen illalla 20.58 ja asunnolla oltiin vasta yhen jälkeen yöllä :D Bussi kuski ei löytäny meidän kämppää :D

      Poista
    17. Lepäilin itse asiassa tämänkin päivän ja varmaan huomisenkin, koska kuume nousi taas ja käväisin lääkärissä tutkmuksissa O_O Hööööööööööh oon niin kateellinen, siellä on varmaan jotain 1700 astetta lämmintä.......... Vautsi! Ja ei ollenkaan, oikeen kivat ne on! :--) Hahhah, meille kävi Kanarialla niin, että bussikuski sirotteli meitä matkustajia yhdeksään eri hotelliin eri kaupunginosiin, ja meidän oli tottakai viimeinen.

      Poista
    18. Eli sä oot ollu varmaan viikon lomalla koulusta? :D Ja mitäs lääkärit sano? Älä ole kateellinen, vittu kun täällä on kylmä! 21 astetta oli tänään lämmistä ja me hytistään vaan täällä! Ja anteeksi kiroilu mutta.. Ärsyttää.. Ai kivat?! Ne on kamalat.. No meilläkin kävi niin silloin kanarialla :D Ja me jäätiin kanssa täällä ihan viimesenä :D Ollaan nimittäin täällä ihan kuusessa :D Ja yritähhän parantua siellä! :))

      Poista
    19. Hahhaa joo tänään tuli viikko täyteen! :--D Lääkärit sano että ne ilmottaa tuloksista myöhemmin, mutta ei oo tullu mitään tietoa vielä:o Ehkä mulla on joku sairautta aiheutta ufokasvain ja kuolen huomenna. AI ETTÄ 21 ASTETTA.... Ja hytisette..... Älä viitti kiusata, meillä on täällä +3 astetta ja lumisadetta, vertailun vuoksi :--D No mutta onhan ne:o Hihii joo yritetään! :--)

      Poista
    20. Sähän oot ollu pitkään poissa! :D Toivotaan ettei se ole mikään sairautta aiheuttava ufokasvain ja toivotaan ettet kuole huomenna" :) JOO, TÄNÄÄN 24 ASTETTA! :D Tänään ei hytisty xD Enhän mie kiusaa, vattuilen vaan ;)) Ja tänään tapahtu se paskin asia lomailussa: kärähin ja pahasti :(( Mutta ei haisttaa, kohta ollaan jo raikkaassa lumisessa suomessa :)

      Poista
    21. Hahhaa niin oon, ja saattaa olla että ens viikollakin oon vielä poissa jos tää sairastelu jatkuu.. Tänään tosin olin Stellan synttäreillä, mutta mietin pitkään että kannattaako vaiko eikö, koska kurkkuni kuolee ja ääh. JA MUUTEN. Mun oikee keuhko on hirmu kipeä, siitä "säteilee" kipua sekä rinnan että selän puolelle.. Onkohan tää jotain vakavaa? Voihan sentään, aurinkorasvat on sitä varten että ei kärähdä ;) MUAHAHAHHA tervetuloa vain takaisin >:---)

      Poista
    22. SÄhän oot niin kun sama asia kun lomailija :D Voi voi Axel sinun kanssa, kipeänä pittää olla kotona ja sänky levossa! >:( Tuhma olet.. Minä tässä kaikki tietävänä ihmisenä arvelisin että mulla on joko hengitysteiden tulehdus tai sun keuhkoissa on ongelma.. Joko virus tai tulehdus.. Ja toivotaan ettei se oo vakavaa :) Ja minä käytin aurinkorasvaa mutta olen niin vaalee albino että ei auta.. :D Onneks on vielä pari päivää ja huomisesta tulee niin huippu <3 Arvaappa miks? :DD

      Poista
    23. Hahhaa niimpä mä vähän oon, tosin en enää, nyt homehdun koulun penkillä taas >:---) Sain tänään tulokset ja sanoivat että kyseessä on luultavasti vain viaton virus. Oon ihan hyvässä kunnossa jo, paitsi yskittää ihan julmetusti.. :--D Sun ois pitänyt laittaa isompaa suojakertointa! :--D Mä palan aina jos mulla ei oo sadanmiljoonan kertoimet aluks. Ja no kerrohan, miksi :--) ?

      Poista
    24. Hahaa, minä saan lomailla vielä vähän aikaa! :D Hyvä ettei se ollu mitään hirvittävän vakavaa.. No varmasti yskittää noin pitkän kurkkukivun jälkeen.. Ai +50 on vielä liian vähän?! Mulla on vaan semmonen iho että se palaa aivan käsittämättömän helposti.. :D Ja mulla oli synttärit :D Täytin vihdoin 14 vuotta :D Oli muuten kovat bileet Heikin Baarissa joka on siis täällä turkissa kun Laura tuli sinne limosiinilla :D

      Poista
    25. Mulla itsellä tais olla +35-suojakerroin, ja se riitti ihan hyvin siihen, että mun iho ei palanut :--D Ei tosin tullut paljoa rusketustakaan, but anyways.. AAAA ONNEAONNEA!♥ HAAA, siistiä, Kanarialla oli kans joku suomalaisen pitämä karaokebaari, en tosin nyt muista nimeä... :--D Mutta mulla on jossain koneen kätköissä siitä kuva :--D AINIIN JA SIELLÄ OLI KANS PAPPATUNTURI-BAR!!! Suomalainen myös, siis :--D

      Poista
    26. Herranjumala, mä palaisin jopa suomessa tuolla suojakertoimella ihan hetkessä :o KIITOSKIITOS!♥ Niin oli :D Mekin käytiin siinä ja sen nimi oli Ulvova Mylläri :D Jos nyt en ihan väärin muista ja jos tarkoitat sitä satamassa olevaa karaoke baaria :D Ja miks minä en tiedä tuosta pappatunturi-baarista mitään?! :OO Eikun RUOTSALAINEN! :D

      Poista
    27. Haaaa niinhän se olikin!! :---D Sitä just tarkoitan :) Hahhaa en tiedä miksi olet tietämätön:o Se oli siellä Puerto Ricon ison ostoskeskuksen yläkerrassa :--D

      Poista
    28. Fiksu mä, tiesin :D En tiedä minäkään, hilluin liikaa altailla kai :D Käytiin kyllä siellä ostoskeskuksessa, mutta en minä ainakaan huomannu.. Sokea(ko)? :D

      Poista
    29. Hahhaa, se oli kyllä aika hyvin piilotettu, ei löydetty sitä enää toisella vierailukerralla Maijan kanssa! :---D Kaikenmaailman ukkelit vaan ahdisteli, jotkut huomas että oltiin suomalaisia ja tarjos meille hernekeittoa...

      Poista
  6. WAU, WAU ja WAAAU! :)
    Upeet hiukset!
    Pidä noi ainaki jonkun aikaa ja vedä ihmeessä sivusiili vaikka kesäks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. KIITOS KIITOS JA KIITOS!! :--)
      Mukavaa jos tykätään, mä vähän järkytyin kun katsoin kotona tarkemmin peilistä, nää on ihan hirmu lyhyet kaikkialta, paitsi edestä :--D Etutukkaa en muutenkaan koskaan uskalla leikata, koska se on mun tuki ja turva !
      Kuulostaa hyvältä idealta! :--)

      Poista
  7. hei kivat hiukset mut toi kuva :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Liika kuvanmuokkaus ei tee hyvää :--D Otin tuon niin pikaisesti ja laiskimuksena en jaksanut alkaa uutta kuvaamaan, joten muokkasin tuon siedettäväksi.

      Poista
  8. Kiva tukka on! Kokeile joku viikko tuon lyhyen sivun kanssa, sitten laita siili jos tuntuu että jee! Sehän kasvaa kuitenkin nopeasti :)

    PS. Ajoin eilen ekaa kertaa skootterilla!!! :o
    Kadulla kyllä oli 20cm sohjoa mutta silti! :D Ehkä ensikuussa jo saadaan moottoripärrä tulille..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :--) Niin taidan tehdä, katsotaan sitten kiinnynkö lyhyeen sivuun vai haluanko sittenkin kokonaan siiliksi :--D Ja niin kasvaa, mulla kasvaa vielä paaaaljon nopeammin kuin vain 1cm kuussa, koska kuukauden päästä mun hiukset on luultavasti uudestaan leikkauksen tarpeessa! :D Mun kaverit aina valittelee että haluaisivat mun hiuksenkasvuvauhdin itselleen.

      Siistiä!! Mä ajan jo hmm, monettakohan viikkoa.. ;) Mitäää ihmettä, meillä on kadut täysin sulat ja jossain on vain satunnaisia lumikasoja :--D Kevät saisi jo vähän vauhdittaa tuloaan, eikös?!

      Poista
    2. Se on tämä pohjoineeen. Saisi tulla jo kevarikelit, vuosi sitten ajoin jo ajotunteja näillä main!

      Poista
    3. Pohjantähden alla :--( NIIIIIIIIINPÄ! Mäkin muistelen että viime vuonna tähän aikaan oli paaaaaaaaaaaljon keväisempää! Nyt tuo harmauden ja loskan vaihe on jäänyt päälle.

      Poista
  9. todellaki sivusiili !!

    VastaaPoista
  10. Sopii tosi hyvin noi hiukset :) <3

    VastaaPoista
  11. Kyllä sellanen sivusiili sulle vois sopii mut eiiiiii älä tapa sun ihanii hiuksii ^^ moni maksais tollasist hiuksist! :D Ja noi on kivan näköset tos kuvas, oli tietty aiemminkin :P



    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee niinkös meinaat? ;) Ehkäpä leikkaankin sivusiilin vaan kaikkien kiusaksi.... No eeeih, en mä sellaista mun rakkaalle pehkolle voisi tehdä, paitsi pitkän harkinna jälkeen! Katsotaan mitä tulevaisuus tuo;)

      Poista
  12. Ehdotan sitä sivusiiliä, itelläni oli joskus kuukaus pari takaperin ja tykkäsin, venytykset ym korostuu paremmin jne :) ehdotan ekaksi että rullailet koneella muutaman raidan eka tuohon sivuun ja sillä totuttelet sivusiiliin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii! :) Harmi vain että mulla ei ole kuin yksi feikkivenytys toisessa korvassa :--( Kuulostaa hyvältä! Paitsi meillä ei taida olla kotona ihan siihen tarkoitukseen soveltuvaa ajelumasiinaa :--(

      Poista
  13. upeet noi sun hiukset!! tykkään sun blogista älyttömästi, sul on nii upeit kuvii ja kirjotat sillee kivasti ettet oo mikää tylsä kaveri! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitos paljon!! :--) Ja mä oon varmaan kaikkea muuta kuin tylsä kaveri, varsinkin tosielämässä... :---D Mun pitäis tehdä tänne sellaisia revittelypostauksia, mistä koko todellinen persoonallisuuteni kävisi ilmi ;)

      Poista
  14. joojoo SIVUSIILI :3 sopis ihan sairaan hyvin sulle, niinku sun tyyliin ja muutenki :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinkö susta? :---) Nice to hear that people likes my crazy idea! ;)

      Poista
  15. TARTUIN HETI SIIHEN ETTÄ MINÄ SANON ETTÄ PARTURISSA. XDD Ollaan vastakohdat tässä asiassa♥ Ja hei tosi stylet. ;) Toi on tosi makee, kannattaa kuunnella miun ehotuksii. BD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHHAA COOL BRO!! Isin kanssa keskustelellassa kävi ilmi seuraavaa:
      Axel: "Heeeei millon mulla olikaan kampaaja?"
      Isi: "..poika. Miehet sanoo PARTURI, naiset kampaaja ;)"
      Axel: "No kidding dude?!?!?!?+?+1"

      Hehee mutta kiitoskiitos! ;) Sinua muuten kaipaillaan meseseuraksi :---(

      Poista
  16. Meikäläisellä kiehuu aina kun tyttö sanoo, että oli parturissa TAI kun poika sanoo olleensa kampaajalla, juu moro. :DD
    Ihan mahtavat noi hiukset. (: Sivusiilistä en sano mitään muuta kuin että kyllähän se tukka siitä nopsaan takaisin kasvaa jos sen meet kynimään etkä tykkääkkään. :D TAI mitä jos hyödyntäisit yhteistä rakasta ystäväämme photoshoppia ja sillä kattelisit sitten olisko se kiva idea? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa no ei kai sillä niin kovin paljoa väliä ole :--D Heee kiitos paljon! :--) Mulla oli eilen ajatuksena vetäistä illalla koneella sivu siiliksi ja sitten koulussa käveleskellä ylpeänä. Mutta ajatuksen tasolle se jäi, ja ehkä hyvä niin, katsotaan nyt mitä tuleekaan tapahtumaan ;) Voisinhan mä senkin tosiaan tehdä, mutta kun en varmaan saisi näyttämään sitä tarpeeksi aidolta, tiedä häntä :>

      Poista
  17. joo todellaki sivusiili! ne on nii ihanan näkösii ja sulle varmasti sopis sellane ku sulla on tommonen ihanan persoonallinen tyyliki:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehhee kiitos kovasti! :---) Vanhukset kyllä kattois varmaan vielä pidempään kuin nykyisin :-----D

      Poista
  18. oii kivat hiukset! ja kyllä, sivukalju on hirmu kiva ja sopis sulle! mulla on ollu sivukalju jo jotain puolvuotta, mut ny se on kasvanut pitkäks, ainut huono puoli on se et kun se kasvaa, kaljukohdan hiukset harottaa joka suuntaan ja näyttää rumalta, ellei halua pitää jatkuvasti sivukaljua ja leikkauta säännöllisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii hurjasti kiitoksia! :--) Mutta puhe oli siis sivusiilistä, eikä kokonaan kaljusta, näyttäisin ehkä liian ufolta, koska mun päänahka on ihan valkoinen ja niin edespäin... :--) Hahhaa mulla muuten harottaa sivuhiukset jo nyt, laitan ne vain lakalla alas :--D

      Poista
  19. Kamala ku meinasin saada sydänkohtauksen otsikon luettuani, luulin et leikkasit hiukses oikeesti tosi lyhyiks!! o___o* Onneks et, sun hiukset on ihanat ♥
    Sivusiili vois kyllä sopia sulle :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaaaa sitten et taida tuntea meikää ollenkaan! ;) Enhän mä nyt sellaista uskaltaisi tehdä, mun hiukset on 98% mun persoonasta! Hihiiii kiitoskiitos♥ :---)

      Poista
  20. kivan likainen nenuli. mut vaikka oot rohkee muokkaamisessa niin kannattaa rajottaa ettet nolaa itseäsi. keskity enempi väreihin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia herra/rouva aurinkoinen! Oon nolannut itseni paljon pahemminkin, joten tämä ei ole hätä eikä mikään :--)

      Poista
  21. Tosi hyvän näköset hiukset! Sopii sulle :)

    VastaaPoista
  22. haha, passar bra nuo uuet!!Ja tästhä sai jo pikkuse osviittaa miltä se sivusiili vois näyttää, ja ei ollenkaa pahalta-päinvastoin:) minä ainakin kannatan, vaikka näin anonyymisti sittenkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii hurjasti kiitoksia! :---) Kivaa että kannatusta löytyy! :) Muokkasin eilen Photoshopilla itseni kokonaan kaljuksi, vähä oisin alien..

      Poista
    2. Noo alienit jakaa mielipiteitä kyl aika radikaalisti, eli jos oot valmis kunnon ryöpytykseen nii siitä sitte vaa:D Parempi kyllä ehkä alottaa sillei vähitellen! :)

      Poista
    3. Hahhaa meikähän on aina enemmän tai vähemmän ryöpytyksessä, joten mikäs siinä! :--D

      Poista
  23. aivan ihanat hiukset!!!<3:)
    Aleksandra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos ihan hirmuisesti Aleksandra!! :--) ♥

      Poista
  24. Jos tarvit hamppuköyttä ni multa saat lainaa. Nopiampiki apu kyllä löytyy.

    VastaaPoista
  25. Ih, mulle tulee aina nii ihana olo ku luen tätä blogia:) Sä vaa osaat piristää päivää noilla sun ihanilla kuvillas ja kaikella mahollisilla:D Ja oot kaikenlisäksi vielä kommee nuorimies jos näin vois sanoo!:D Ihanata!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ihan mahtavaa kuulla tuollaista! :--) Selkä-, niska- ja kaikenmaailman muidenkin kipujen täytteinen iltani parani juuri :--) Itse olet ihana!♥

      Poista
  26. Hei kun itekki ajattelin sivusiilin leikkauttamista ja mulla on vähän yli olkapäiden nää hiukset nii jos leikautan sen ja annan kasvaa nii tää toinen puoli on niiku korvassa ja toinen olkapään pituudel nii et mitä ny pitäis tehä D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siiliksi vaan! No ei, en mä tiedä yhtään :--D Testaa vaikka jollain online-makeoverilla että sopisiko :--)

      Poista
  27. täää on tosi vanha postaus mut toivon että luet tän kommentin, sillä luen sun blogia tosi satunnaisesti. mie oon siis naispuolinen ja mulla on http://irc-galleria.net/user/FABIO%60/picture/129086468 tuollanen tukka! anteeks tää irc-galleria kuva, haluan säilyttää yksityisyyteni ja siksi en linkkaile facebook profiiliani tänne:D ja siis miul oli aika pitkäkin tukka tuossa viime kesänä, mutta tää siili piristää kummasti ja saan tosi paljon positiivisia kommentteja siitä:) miulla on siis kokonaan tuolta takaa ja kummatkin sivut lyhyet ja malli on otettu emeli sandelta! ite tykkään tästä kovin ja sie kun olet vielä mieskii voisit ihan hyvin leikata vieläkin lyhyemmäksi! helppo hoitoinen ja siisti, niin paljon hyviä puolia, suosittelen!=)

    VastaaPoista