sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Falling awake

flowaway1 laatikkokäsi4 themightyhand
Heippa taas kaikki! Mulla on ollut tässä pientä postaustaukoa, osasyinä mm. koeviikko sekä se, että olen nyt kolme viimeisintä päivää nähnyt ihania ystäviäni pitkästä aikaa parissa porukassa! Jotkut ihmiset ne vaan saa mut tuntemaan itseni niin hyväksytyksi ja ryhmään kuuluvaksi :--)


Otin aamupäivällä muutamia omakuvia itselaukaisimella ja muokkasin osaa niistä melko hurjasti, mitä mieltä olette lopputuloksista? :)


Kuvaamisesta puheenollen, oon tyystin unohtanut kertoa täällä blogin puolella uudesta säästökohteestani, haha! Mulla on tosin vasta reilu 100 euroa kasassa :--( Joka tapauksessa saan sen ostettua viimeistään mun synttäreilläni, 3.5. :--)


Mutta siis, mistäkö on kyse? Noh, raadan palkallisessa orjatyössä saadakseni käsiini uuden objektiivin, Sigma 50mm 1.4, ensimmäisen omistamani kiinteällä polttovälillä sekä suurella aukolla varustetun linssin, josta en oo kuullut mitään muuta kuin kehuja! Onko kellään kokemuksia kyseisestä putkesta?
armaatsäästöni

Maanantaina kuvaan Emman kanssa jotain hurjaa, palaillaan! :--)


PS. 500 lukijan raja ylitetty, aivan uskomatonta, kiitos!! <3


Pps. Mun violetit hiukset vietiin brutaalisti kirvein ja miekoin </3 Uskoiko moni tämän meikäläisen aprillipilan? :--D

34 kommenttia:

  1. hiemanko oot kattonu photoextremistin videoita?

    :----------D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees, löysin heppulin Youtuben tutorialeja selaillessani. Jos hän sinne tekee videon varta vasten muita infotakseen, niin en näe mitään väärää ottaa siitä oppia.

      Poista
  2. Törkeen makeita kuvia jälleen. (: Pitäisi itekkin saada kuvattua vähän levitaatiotyylistä matskua, kun niin kauan on kutkuttanut... :D
    Hei mäkään en ole kuullut tosta objektiivista muuta kuin hyvää, joten mahtaa olla hyvä ostos sitten kun sen joskus saat vielä! (:
    Mun täytyy myöntää, että eka menin uskomaan ton sun pilas, ja mun mielestä ne sopi sulle tosi hyvin! :D Sitten seuraavana päivänä kun bloggerin puolelle eksyin muistin sen tukan ja tuli sellainen fiilis että oli pila, kun aloin ite miettii photarijuttuja... :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :---) Muakin on paljon houkuttanut levitaatiokuvat, ja yritin sellaisia ensin ihan hyppäämällä, mutta löysin vähän helpomman tavan :--D Jep, toivottavasti se täyttää suuret toiveeni :--)

      Hahhaa taisin sitten tehdä siitä vähän liian todenmukaisen! Olisi ehkä pitänyt lisätä sinne jotain pientä vinkkiä aprillista :--D Mä en uskonut sinä päivänä mitään, mitä luin tai kuulin :---D Ensi vuonna uudestaan ;)

      Poista
  3. vitsi toi on siisti toi laatikkokuva :D huippuja muutki!

    VastaaPoista
  4. Äää apua luulin että oot oikeesti värjänny violetiks:;'D upeita kuvii taas kerran, tykkään lukee sun blogii<3 :') terkuin vakkari lukija:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä nyt sentään sellainen hurjimus ole! ...tai, kuka tietää.. ;) Kiitos hirmuisesti! ♥ :--)

      Poista
  5. Mun mielestä kivoja kuvia :) Ainakin tolla laatikkokuvalla sait hymyn mun huulille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhaa sehän oli vähän tarkoituskin! :--D "Elämäni laatikossa" on tämän suuren työn nimi... :D Kiitoksia! :---)

      Poista
  6. AIVAN MAHTAVIA KUVIA!!! Oot tosi taitava!:)

    VastaaPoista
  7. Mhaha, ite menin ihan täysiä lankaa tuohon aprillipilaan :---D Olin vaan, että "kai nuo on ihan ok...eipä ole omat hiukseni" :D:D

    Mutjoo, ihania kuvia :3 Pakko kysyä näin mielenkiinnosta, että miten tuo ensimmäinen kuva on toteutettu? Muokkauksellako vain? :o

    Ja nii, tosiaa mieki suosittelen lämpimästi kiinteä polttovälisiä objektiiveja ! Itelläni tosin on Canonin 50 mm 1.8 muttamutta, ylipäätään juuri tuo, että siinä on suuri aukko ---> hämärämmässäkin suht. ok kuvia ja nätti sumea tausta. :)
    Innolla jään odottamaan, että millasta jälkeä syntyy kiinteällä putkella, jos jo suutuzoomilla saat noin hyviä kuvia :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muahahhaa sainpas juksutettua! >:---)

      Paljon kiitoksia! :--) Kuva on toteuteutuksesta sen verran, että alunperin makasin kahden tuolin päällä.. Photoshopilla hoitelin loput :--)

      Jep, mun kitin suurin aukko on 3.5 ja macron 4.0, joten ilman huonossa valossa ei oikeen onnistu kuvat. Mutta oonhan mä myös tuon 1.4 bokehin perässä, namskis♥ Hihhii koitan tehdä parhaani että pääsen pian ostamaan perheenlisäystä kameralleni! :---)

      Poista
  8. ouu cool noi on hullunhienoja noi sun kuvat! Ja muutenki tätä tekstii on mielenkiintosta lukee! (: taidan liittyy lukijaks.
    ps mullaki on 3.5 synttärit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos paljon! :---) Musta tuntuu että kirjoitan ihan hirmu tylsästi eikä kukaan tajua mun kieroutunutta huumoria :--D Tervetuloa vaan lukijoiden iloiseen joukkoon!♥ Vautsi, pidetäänkö kaksoisbileet! ;)

      Poista
    2. oleppahyvä!(: hih juu pidetää vaa!

      Poista
    3. Okei meikä järjestää paikan niin tuo sä herkut!

      Poista
    4. jooo mä käsken äitin leipoo ison mansikka kakun (eihä se kirjoteta yhtee ;o)

      Poista
    5. Hehee hyvä homma ;) Ja valitettavasti mansikkakakku on yhdyssana :o

      Poista
    6. hm no hö pitää sit vissii tsempata tota äikkää:D

      Poista
  9. voi mavon silimä nuo kuvat on niin hienosti muokattuja!!

    VastaaPoista
  10. Vastaukset
    1. Eikun oon esineseksuaali ja olen seksuaalisessa kanssakäymisessä vuoroin kamerani, vuoroin tietokoneeni kanssa. ---> Ei vaan oon ihan hetero, kasva aikuiseksi.

      Poista
  11. Mahtavia kuvia sulla, oot tosi taitava. : ) Mulla on toi putki. Oon käyttäny sitä nyt reilut puoli vuotta ja oon tosi tyytyväinen siihen, eli suosittelen. :D Btw mitä kameraa käytät ? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :--) Jeps, en ookkaan kuullu siitä mitään negatiivistä, luultavasti melkoisen hyvä ostos tulossa :) Jaja kamerana mulla on tällä hetkellä Nikonin aloittelijamalli D3100, tosin kesällä kesätöiden myötä uusi runko :>

      Poista
  12. :--D ehdoton lemppari toi laatikkokuva



    http://inaphone-emmi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Tykkään sun humoristisesta tavasta kuvata ja muokata kuvia. Ei semmosia perus mallipose kuvia joita löytyy joka puolelta. Näissä on sitä jotain todella persoonallista! Ja ei että tuo laatikko kuva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii paljon kiitoksia, arvostan sanojasi! :---) ♥

      Poista