lauantai 31. maaliskuuta 2012

Vaatteheni mun

Pahin painajaiseni kävi eilen toteen. Aamulla herätessäni Maija huusi mulle alakerrasta ja käski katsoa ulos. Yön aikana oli satanut kymmenisen senttiä lunta. Takatalvi saapui.

Mutta, siitä huolimatta skootteroin koululle juuri ajoissa, 3 minuuttia ennen maantiedon kokeen alkua! Kokeeseen lukuun käytetty aika: 0h 0min 0sec. Hienoa Axel.

Kokeesta palattuani lumi alkoi jo sulaa auringon lämmittäessä mukavasti :--) Jos tämä oli se kauhistuttava ennustettu takatalvi, niin eipä ollut pahakaan!
sinibeigeaxyyy22 sinibeigeaxyyy3
En tykännyt mun kiireessä valitusta maantieto-asusta, vaan vaihdoin sen tähän sinibeigeen yhdistelmään! Tää on itse asiassa eka kerta kun yhdistän sinisen ja beigen, mutta mun mielestä näyttää ihan hyvältä! Entä teistä?

Upottiin Maijan kanssa vällyihin melkoisen aikaisin, ja heräiltiin kymmenen aikaan tänään. Katottiin ostosteeveetä ja tuntien lagaamisen jälkeen päätettiin lähteä Subwayhin - jälleen. apinainen
Tältä tämä apina näytti tänään - ainakin vähän aikaa :--D Mulla tuli farkkutakki päälläni mieleen, että haluaisin farkkuliivin. Tai sitten farkkutakin, josta brutaalisti repisin hihat irti.

Joku toivoi lisää asukuvia koska halusi tietää, millaisissa kuteissa liikun, joten tässäpä tälle herralle/rouvalle asukuvia, hihi :--D Kumpi asukokonaisuus miellyttää teitä enemmän? :)

Lopettakaamme apinamaisen raivokkaisiin tunnelmiin: apinanakivaolla
Ihme juttu, että oon jonkun mielestä outo :--D

32 kommenttia:

  1. Ehkä niihin kokeisiin tarvis lukea enemmän? :D Vai mitä? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkäpä niin, mutta sieluni ja mieleni ovat laiskaa tyyppiä :---D Nojoo ehkä mä maanantaiseen kokeeseen luen pikkuisen enemmän :--)

      Poista
  2. Aww ihan sairaan kiva blogi !! :3

    VastaaPoista
  3. Uuu, ihana tuo sini/beige asu :) Ja Axel, yritähhä pärjätä nää koe viikot :)

    Ja sullekkin on tullu tommonen sini/beige hulluus.. Tänään just ostin kanssa sini/beigeen asu yhisteltän H&M:ltä :D

    Ja onneks täällä Varkilassa ei oo vielä tullu takatalvee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos paljon Laurasein :--) Yritetään.. Kyllä nää aina jotenkuten menee :--D Oon muuten huomannut, että jokaisella koeviikolla oon TÖISSÄ kun pitäisi lukea :--D

      Oikeestaan mä oon miettinyt sinisen ja beigen yhdistämistä iät ja ajat, mutta uskallus ei oo riittänyt, haha, ja oon pitäytynyt melkoisen mustavalkoisissa tunnelmissa :--D

      Meidän takatalvi kuolee koska aurinko voittaa sen jee! Kuulostin lapselta.

      Poista
    2. Ollos hyvä Axelsein :D Ihan kamala tuo "Axelsein" :D Mulle kävi syksyllä kanssa silleen, että olin aina harkoissa kun piti lukea johonkin kokeeseen, mutta onneks lopetin :D Sen takia keskiarvoni oli kamala :D

      Minäkin oon aika pitkälti jämähtäny mustavalkoseen väri teemaan, mutta nyt kun avautu torstaina H&M tänne tuppu kylään niin nyt alkaa tyyli muuttumaan :)

      Ei hän kuulostanu! Aurinko voittaa aina takatalven! Ja nyt säätiedotteessa sanotaan, että nyt tänne on tulossa semmoinen helevetin moinen takatalvi :(( Tyhmää!

      Poista
    3. Axelsein kuulostaa ihan Frankenstainilta :--O Tosin, se liittyy kyllä jollain tapaa mun persoonaan.. >:---) Mulla ei oo ollu minkäänlaisia harkkoja sitten sen ajan, kun olin kova futaaja :-----)

      Noniin hienoa! Mä lupasin itselleni, tavallaan, että ryhdistäydyn tänä keväänä värien kanssa! Ostoslistalla kärkeä pitävät semikirkkaanvihreät housut, kuulostaako pahalta :--) ?

      Muahahahaha kärsikää te vaan siellä >:-----)

      Poista
    4. No jos sen noin ajattelee, niin kyllä tuo Frankenstani kuuluu kotenkin suhun :D No mulla oli viellä kaks kuukautta sitten baletti harkkoja joka viikko yhteensä 7 tuntia, mutta lääkäri sitten kielsi ne ://

      No mulla on ollu joitakin värikkäitä vaatteita, mutta nyt ostin vähän enemmän niitäkin :D Ja noi housut kuulostaa tosi hyvältä :))

      EI kärsitä! Me savolaiset ei kärsitä mistään niitten 35 pakkas asteiden jäkeen :D

      Poista
    5. Aijjaa, voih :--(

      Onhan mullakin reilusti värikkäitä vaatteita, mutta en oikein käytä niitä, koska olen ns. "värivikainen mies" :---D Jee hyvä! :--)

      Hehe, meillä Kokkolassa ei oo tainnut tänä talvena olla kovin hirmuisia pakkasia, en ainakaan muista :o

      Poista
  4. Oot niin söpö jokaisessa kuvassa :D tossa ekassa varsinkin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii oon kyllä vaan ruma apinainen :---D Mutta kiitoskiitooos♥ :--)

      Poista
  5. Tykkään tosi paljo nuista sun asukokonaisuuksista, ihana lukea aina tätä blogia (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukavaa jos tykkäät :--) Oli muuten aika jännää ilmeillä kameralle, kun kuvailin vaan itselaukaisimen avulla :--D Onneksi kukaan ihminen ei sattunut kävelemään ohi.. :-)

      Poista
    2. Haha, se ois voinukki olla astetta kiusallisempi tilanne.. :-D

      Poista
    3. Hahahaha, jep, varsinkin jos joku utelias pappa olisi tullut kyselemään, mitä tämä poika oikein hommaa :---D

      Poista
    4. No joku pappa ei ois saattanu "vanhaan sukupolveen" kuuluvana oikein ymmärtää tämmöistä yksikseen ilmeilyä :D

      Poista
    5. Niimpä, me modernin sukupolven edustajat kun tiedämme sen olevan täysin normaalia ;)

      Poista
  6. Maan. :C i have miss u!♥ Hemmetin koeviikot erottaa meidän ihme pohdiskelukerhot. :C Mutta piristit vähän jäykkää sunnuntaipäivääni tuolla alimmaisella kuvalla, kiitos sulle siitä♥
    Ja alahan lukee niihin kokeisiin jos lääkärit vielä kiinnostaa! >DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dudeee! :--( Me too! </3 Sun pitäisi asua täälläpäin, niin voitaisiin yhdistää voimamme ja ahkeroida yhdessä koeviikkojen parissa!

      Poista
    2. Tai siis sä ahkeroisit, mä chillaisin, ja sitten siirtäisit tietosi telepaattisesti mun aivoihin >:--) Hahahaa kivaa jos apinaminä piristää♥ JA NO HEI, ei lääkärit tarvi maantietoa ;););)

      (Piti laittaa kahdessa osassa koska Blogger osaa asiansa♥♥♥)

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Toi sininen neuletakki + beiget chinot on AIVAN LOISTAVA YHDISTELMÄ!!! :)<3

      Poista
    2. Hihiiiiii hurjasti kiitoksia!! :----) ♥

      Poista
  8. ahh, ihania kuvia jälleenkerran♥.... varsinki toka kuva!^^ ja asukokonaisuudet niiiiin ihania, vaikee kyllä valita kumpi on hienompi... joten turha ees yrittää:DD molemmat ihania, ja noi sininen ja beige sopi tosi hyvin yhteen!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiiii voi kiitos ihan hirmusti! :--) ♥ Tosi mukavaa, jos tykkäilet :--) Mulla oli hassunhauskaa ottaa näitä kuvia itselaukaisimella all alone :---D

      Poista
  9. moi mistä tuo bonjour kassi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi! Seppälästähän tuo on :---)

      Poista
  10. en halua olla mikään nipottaja, mutta yleissivistys kuuluu jokaiselle ihmiselle, ja takatalvi tulee keskellä kesää. korostan nyt että en sano ketään tyhmäksi tai sivistymättömäksi, mutta jos huhtikuun alussa tulee lunta, se ei ole takatalvi, vaan jos lunta tulee kesäkuussa/heinäkuussa, se on takatalvi.
    iha näi muute hienoi kuvii otat ja muokkaat niitä like a boss :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti joudun nipotella tuosta asiasta, sillä takatalvi määritellään näin:

      "Takatalvella tarkoitetaan keväällä sattuvaa kylmää jaksoa. Mitään tarkkaa määritelmää takatalvelle ei ole, mutta käytännössä takatalvesta voidaan puhua silloin, kun terminen kevät on päässyt hyvään vauhtiin. Terminen kevät tarkoittaa tilannetta, missä vuorokauden keskilämpötila on toistuvasti yli 0 °C, mutta alle 10 °C. Tilastojen mukaan terminen kevät alkaa Suomen eteläosassa maalis-huhtikuun vaihteessa ja Suomen pohjoisosassa huhtikuun puolivälissä. Takatalveen liittyy lumisade ja ainakin yöllä myös pakkanen."

      Elikkäs takatalvi todellakin on keväällä salamyhkäisesti iskevä pohjoisen piina. Valtamediahan nyt on myös mainostanut tämän kevään takatalvea, joten se lienee myös hyvä "todiste".

      Mutta ei nyt viitsitä pistää tätä liian vakavavaksi! :--D Kiitoksia kehuista ! :--)

      Poista