tiistai 6. maaliskuuta 2012

Back in Finland!

Heippa hei taas kaikki ihanat! Muistatteko mua enää, oon se hassu poika jolla on tyhmiä juttuja ja hassut hiukset? :> 

Tosiaan, eilen lennettiin takaisin kylmään Suomen maahan kyyneleet roiskuen. En kyllä ainakaan henkilökohtaisesti kaipaillut näitä pakkasia, Kanarialla kun oltiin joka päivä plussan puolella niinkin reilusti, että lämpimimpänä päivänä oli bussipysäkin mittarin mukaan +26 astetta. Oisin mä voinut ehkä vastahakoisesti myöntyä olemaan siellä vähän kauemminkin..

Tuntuu ihan hassulta olla tietokoneella viikon tauon jälkeen, näppäimet ja hiirikin tuntuu niin kaukaisilta ihme vekottimilta. 

Mutta! Nyt on päässyt käymään niin hassusti, että karsimisenkin jälkeen julkaisukelpoisia kuvia on noin 300. Luonnollisista syistä en aio julkaista jokaista, koska kukapa ne jaksaisi selata läpi, kun en itsekään meinaa jaksaa:D Joten aion valita tärkeimmät/hienoimmat kuvat ja jaotella ne päivittäin:)

Mun ois ehkä pitänyt kirjoittaa siellä päiväkirjaan muistiin tapahtuneita juttuja, mutta laiska kun olin niin.. Ainiin, kaikki kuvathan eivät siis todellakaan ole mitään valokuvauksellisia mestariteoksia, yritän vain kertoa niillä mahdollisimman hyvin matkastamme:>

Joka tapauksessa, eiköhän aloiteta!

Maanantaina 27.2. suuri matkamme siis alkoi! Päivä oli vähän puuduttava, koska se kului kokonaan matkustamiseen.. Tätä päivää ei oikein voi selittää kiinnostavasti, joten jos matkustuskuvat eivät nappaa, kelaa suoraan seuraavaan päivään! :>
matka1 matka2
Juna täältä Kokkolasta Ouluun lähti 12:01, vieläpä ajallaan. Hassu taksikuski vei meidät lentoasemalle, jossa pitikin sitten odottaa kolmisen tuntia, mutta ei meillä tylsää ollut:D matka3
Voinen vihdoin myöntää olevani vähän pulla.. matka5 matka6
Päästiin turvatarkastuksista läpi ilman mitään suurempia hämminkejä, jonka jälkeen luppoaikaa jäi vielä parisen tuntia. matka7 matka8
Meidän äiti on aina tuollainen ilopilleri:) matka10matka11
MOI ME TÄS VAAN..... Kun vihdoinkin päästiin matkaan, meitä pikkuisen jo väsytti, kuten ehkä huomaa.. Haha voi ei kannattikohan mun ees laittaa näitä kuvia:D Oon aika pelottava. Nuo värit siis muokkasin mun kameran omalla muokkausohjelmalla tylsyyden partaalla...

Tiistaina 28.2. heräsin pirteänä, aikaisemmin kuin millään muulla lomalla, puoli kymmeneltä! Ilman herätyskelloa vieläpä, olin ihan äimän käkenä. Vaikuttaako se valoisuus niin paljon:> ? eka1 eka3 eka2
Voi että maisemat oli kauniit- jo hotellihuoneen terassilta! Lämpöasteita oli yhdentoista aikaan aamulla jo reilu 20 :)
eka4
Maija aka Maikku aka Maquliini aka Maqulus Puqulus jne... Mulla on lukemattomat määrät lempinimiä Maijalle :D eka7 eka6
Ekaa kertaa lähdössä biitsille! Nuo shortsit toimi mun uimahousuina, koska varsinaisia uikkareita mulla ei ollut mukana enkä jaksanut ostaa:D
eka5
Palattiin hotellille viiden aikaan, puoli seitsemältä kun tarjoiltiin illallinen meidän hotellin ravintolassa. Meidän matka oli all inclusive-matka, tarkoittaen sitä, että saatiin syödä ravintolassa aamiainen, päivällinen, illallinen sekä juoda niin paljon erilaisia drinkkejä kuin haluttiin. Sekä syödä jäätelöä aina kun teki mieli. Ilman lisämaksua;) eka8
Kanarialla musta tuli lintubongari, ja sen huomaatte myöhemmin:D eka9
Tiistaina näytin siis (myös) tältä:> Illallisella mulla taisi tosin olla eri vaatteet:D eka10
Hotellin väki piti hyvän huolen vieraiden viihtymisestä! Joka ilta klo 21:00 oli jonkinlainen show, joita oli mm. papukaijashow, käärmeshow, taikashow, tanssishow, imitaatiolaulaja jne. Kahtena iltana oli myös karaoke, ja kolmena iltana livemuusikko Julio lauleskeli meille:D

Lopetan nyt tähän tältä päivältä, koska kukaan tuskin jaksaisi lukea kaikkea ihan yhteen pötköön:> Taisin saada Kanarialta jonkin trooppisen pöpön, kun nyt oon vähän kuumeessa ja flunssassa. Joten taidanpa lähteä sängyn puolelle lepäilemään, hyvät yöt kaikille♥

Kuinka teidän loma-/arkiviikko sujui? :>


To be continued..

26 kommenttia:

  1. Pikaisia paranemisia ♥
    Ihania kuvia, ootte tosi söpö pari Maijan kanssa ja Maija on tosi kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii hirmuiset kiitokset!♥ Ja napsin Buranaa ja vitamiineja siihen tahtiin että eiköhän tää tauti pian oo jo taltutettu:)

      Poista
  2. Häh. Jos Maija on tuossa yhessä kuvassa, niin kuka se mustahiuksinen sitten on? D:

    + Kuka se poika on siinä toisessa kuvassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyseessä taitaa olla sama henkilö, elikkä Maija:D Hän on se mustahiuksinen tyttöseni;) Ai poika tuossa syömäkuvassa? Se on pikkuveljeni Tiitus:> Pitäisi varmaan pistää maininta tekstiin :D

      Poista
  3. Tosi kivoja kuvia! :D
    Kyllä mä ainaki jaksaisin katella 300 tälläsiä, enemmänkin!
    Tokan kuvan pojalla on hieno takki, tiedätkö mistäs se on ostettu?
    Mukavan erilaisia ja hassuja kuvia, varsinkin noi koneessa otetut :D
    Maija on tosi nätti ja ihan eri näkönen vaikka tuolla lentokentällä ja sitten hotellilla kesävaatteissa :)
    En malta oottaa, että laitat lisää.
    Tulee hyvälle mielelle pirteistä ja erilaisista kuvista, matkakuume nousee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos kovasti!:) Ai että jaksaisit?:o
      Jaja tokan kuvan poika on mun pikkuveli, ja tilasin sille tuon takin www.topstreetwear.com:sta kun se ei itse saanut aikaiseksi:D
      Hii välitän kehut Maijalle:)
      Laitan lisää tän tai huomisen aikana, kunhan saan muunnettua .raw-tiedostot .jpeg:ksi ja muokkailtua vähän:)
      Tosi mukava kuulla, kiitos vielä!♥

      Poista
  4. Oo mäkin haluun matkailemaan! Tosin en ehkä nyt koska kevät mutta sitten kesällä 8D Saitko yhtään rusketusta pintaan ko ainaki tuossa missä oot lähössä rannalle oot skandinaavisen kalpea, niin luulis rusketuksen tarttuvan hyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin tahdon uudestaan matkailemaan! En muistanutkaan miten kivaa on kokea kaikkea uutta ihan eri puolella maailmaa!:> Joudun kuitenkin varmaan nyt tyytymään Suomen sisäiseen matkusteluun:> Ja hei sain mä vähäsen! Mun kädet on melkeen gorillaruskeet, okei no ei ihan, mutta oon mä paljon ruskeampi kuin lähtiessä;)

      Poista
  5. Ihania kuvia, oispa jo kesä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kiitos, sitä mäkin toivon:) Mutta on se ihanaa sitten jo kun päästään täällä Suomessa plussan puolelle, lumet sulaa ja lehdet alkaa versomaan:> Aah, love spring♥

      Poista
  6. Ihania kuvia, nyt tulee mieletön lomakuume ja varsinkin KESÄKUUME ♥ Rupee pikkuhiljaa jo masentaan tää ruma talvi, mutta onneks ollaan koko ajan menossa jo kevättä päin! ♥ 3kk koulua enään ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa paljon kiitoksia!♥ Mä oon potenut kesäkuumetta jo jostain tammikuun lopusta asti, ja Kanaria oli pikkuinen lääke tähän kuumetautiin:> Niin muakin, mutta kannattaa ajatella että viimeistään kuukauden päästä lumet on sulaneet ja ehkäpä tänne saapuu samanlainen lämpöaalto kuin viimeksi huhtikuun lopussa!!♥ Kolme kuukautta koulua tuntuu tosi vähältä kun ajattelee että 7 kuukautta koulua on jo käyty;)

      Poista
  7. Kyllä mä sut jotenki muistan.. :D Ja ihania kuvia, haha noi ilmeet nois 4 kuvas :D
    Ja saitko ne bannerikuvat sähköpostis? Kysyn vaa ku siin oli krhm hieman ongelmia kun hotmail (taas) sääti jtn omaa -.-


    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos kiitos!♥ Ja sainhan mä, alan hommiin kun oon saanut nää omat lomakuvat kuntoon ja blogiin:) Hotmailhan säätää vähän aina, mutta on se varmaan silti luotettavin ilmainen sähköposti :D

      Poista
  8. ihania kuvia taaas kerran:D! ja voiettä ku katon noita kaikkia vaatteita, pukeudut kyllä ihan ylihyvin c:♥! ja oot ihan samannäkönen ton sun veljes kanssa ! katoin ton "syömäkuvan" vaan nopeeta, ni ehin jo säikähtää että ooksää menny leikkaan sun hiukset;D.... + ihana toi sun ja maijan kollaasikuva tossa:DD !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiiiiirmusti kiitoksia!♥ :) No en mä mitenkään erityisesti pukeudu, musta tuntuu joskus jopa että pukeudun liian tylsästi:D Voisin joskus revitellä ja pukeutua värikkäästi:> Hahaa oonko?:D Omasta mielestä meissä ei oo oikeen mitään samaa:D En mä nyt mun pallopäälle vois tuollaisia kauheuksia tehdä;) Hihi joo meillä oli vähän tylsää lentokoneessa ja ilmeiltiin eka toisillemme ja sitten kameralle;D

      Poista
  9. Oon odottanut sun postausta jo vaikka kuinka kauan! :O Vihdoin! :D
    Aivan ihania kuvia! Odotellen jatko-osaa.. (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kuulla jos tätä on odotettu! :) Pian tuleekin jo paaaljon lisää;) Paljon kiitoksia!♥

      Poista
  10. Voi että on ihana kuva Maijasta tuo jossa sillä on hiukset kiinni ! Ja ootte aivan tosi söpö pari... ♥

    Lisää kuvii matkasta !!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii voi kiitos hirmusti!♥ Me ollaan tämmösiä hassuja:> Lisää tulossa ihan pian! ;)

      Poista
  11. Millon seuraava postauuuus? En jaksa oottaa enään!:D Oon kans sairaana, ja oon iha into piukassa oottanu seuraavaa postausta, ja todellaki mä ainakin jaksaisin kattoo 300kuvaa helposti, näistä tulee kesäfiilis! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiva kuulla :) Se tulee huomenna, tai siis oikeestaan tänään, kun ollaan jo torstain puolella:D En ihan kerennyt saada valmiiksi, värkkäsin sitä jo aamupäivästä asti:< Pitkä postaus tulee, get ready;)

      Poista
  12. Tekisi mieli päästellä pari ärräpäätä kun olen ollut koko lomaviikon tähän asti sairaana kuumeessa . Kaikki ohjelma peruttu tältä viikolta . Yritän parantua sunnuntaihin mennessä , että pääsen maanantaina 2:30 lähtemään reissuun .

    LAUANTAINA tulet Cydeniaan . Eikö niin ? :>

    Sinua ja Maijaa söpömpää paria ei olekaan ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmin paikka! :( Mä taas sairastelen nyt kouluviikolla, ja mua ei kyllä harmita sitten yhtään >:) Kyllä sä parannut, lähetän täältä käsin parannussäteitä! *BUZUUUUUM* *BUZIIIIIIIM* Ne on nyt matkalla sinne, etköhän kohta tervehdy :>

      JOOOoo kyllä mä sinne varmasti lauantaina ilmestyn koska pitää päästä tuhlaamaan tilillä lojuvat rahat kun ne vaan kiusaa mua olemalla olemassa, joten pakko päästä niistä eroon! :>

      Hihii kiitos paljon hassu♥

      Poista