torstai 8. maaliskuuta 2012

Back in Finland! Part 2

Hola! Nyt seuraa jatkoa Kanarian toilailuillemme! Mä oon täällä kotona vielä sairastamassa, joten mulla on kaiket päivät aikaa raapustella postauksia teidän iloksenne taikka sitten suruksenne :D

Viime postaus loppui tiistaihin, joten aloittakaamme keskiviikosta 28.2. Hmm.. Jos en ihan väärin muista, niin keskiviikko alkoi mukavasti noin klo 9:30 aamupalalla:> Siellä tarjottiin joka aamu kaikkea mahdollista churroista perinteiseen jogurttiin ja muroihin. En ikävä kyllä kertaakaan raahannut kameraani mukaan aamupalalle, joten herkkukuvat jäävät väliin:<

Itse asiassa keskiviikko oli sellainen päivä, että en raahannut kameraa rannalle, tai melkein yhtään mihinkään muuallekaan:D Päivän kuvasaldo oli siis melko pikkuruinen. kolme2
kolme1 Ilta-auringon laskeutuessa kaupunkimme näytti jotakuinkin tältä. Kaunista, eikö? :) kolme3 kolme4
Tähän kuvaan päättyy huikea keskiviikon kuvasaldo, haha! :D Mun pöksyt punoitti yhtä paljon kuin mun palanut olkapää.

Torstai 1.3.
Maaliskuun ensimmäinen päivä, mutta tuntui ihan kesälomalta. Meidän hotelli sijaitsi erään kukkulan huipulla, minkä juurelle useimmat muutkin hotellit oli rakennettu. Päätettiin laskeutua alas, toiselle puolelle kukkulaa kuin aiempina päivinä, Puerto Ricon satamakaupungin puolelle. Tuntuu hassulta kirjoittaa "kukkula", koska se oli melkein kuin vuori.. :D

Pikkuveljellä kuitenkin kesti suihkussa sata ja yksi vuotta, joten kuvailin vähän ennen lähtöä:> neljä1 neljä2 neljä3
neljä4 Näiden kuvien saattelemana alkoi taksimatkamme alas kukkulalta tai vuorelta, kummin sitä nyt haluaa kutsua :D Kanarialla taksimiehet oli tosi hiljaisia, toisin kuin esimerkiksi Kreetalla, jossa taksissa sai tuskin suunvuoroa.  Ainiin, jos joku ihmettelee noita rannekkeita meidän käsissä, ne toimivat ns. passeina ilmaiseen hotellin ruokailuun, joten ne oli pakko pitää koko viikon kädessä:Dneljä6
Kierreltiin muutama tunti paikallisessa ostoskeskuksessa, joka oli muuten aivan täynnä feikkimerkkivaatteita. Mua ja Maijaa luultiin myös ekaa kertaa sisaruksiksi, hui:oneljä8
neljä9 Ostoskeskuksessa oli tosi monta kivan näköistä jäätelöbaaria, joista yhteen poikkesimme. Myyjä oli tosi sympaattisen oloinen vanha mies, joka teki aivan loistavia jäätelöannoksia! :) Vasemmalla on mun mansikkainen herkkupommi ja oikealla Maijan:> neljä7
Äiskä sekä pikkuveljeni Tiitus :) neljä10
neljä11 Jätskinsyönnin jälkeen aiottiin lähteä katsastamaan ranta, joka sijaitsi noin kilometrin kävelymatkan päässä:) Matkalla lintubongari Axel iski taas.. neljä13
neljä14 neljä15 neljä16 Aah, hiekka oli polttavan kuumaa, taivas pilvetön, ja lämpöasteita oli noin +24, ei me niitä niin tarkkaan seurattu :D Äiskä soitti rannalta isille, joka oli työsyistä joutunut jäämään kotiin Suomeen.neljä17 neljä20
Käytiin Maijan kanssa vähän pulikoimassa, tai no okei, myönnetään, tällä kertaa mä vaan kahlasin ja kuvasin.. :D Tosin kastuin ihan kunnolla kun joku jätkälauma juoksi meitä kohti ja vesi roiskui ja meinasin kaatua kameran kanssa veteen. Sitten ne huusi jotain huonolla englannilla, mutta erotin sanat "gay" ja "fag". Mitä ilmeisimmin tarkoittivat mua. Luulin että siellä oltaisiin avaramielisempiä, mutta eipä kai sitten.. neljä22 neljä21
Anyways, se ei todellakaan pilannut päiväämme, vaan jatkettiin iloisilla mielin rantapäiväämme! Yllä Maijan paras kaveri Herra Pulu, joksi hänet nimesin.. :D neljä19 neljä18
Ilma alkoi viiden aikaan viiletä, joten päätimme palata takaisin hotellille, mutta kävellen eikä taksilla! Tiedettiin Maijan kanssa nopea mutta raskas reitti takaisin hotellille, koska olimme eksyneet sinne vahingossa kaksi päivää aiemmin:D Loputtomat portaat kukkulavuoren huipulle saakka. neljä23
Meikä chillaamassa portaiden alkupäässä. Tässä vaiheessa paita oli vielä päällä, mutta matkan edetessä se lähti melko nopeasti pois. Nyt viimein ymmärrän että portaiden kiipeäminen ON oikea urheilulaji! :D neljä24
Kuten ehkä saattaa huomata, kiipeily ei oikein Maijalle maittanut.neljä25
Tältä Puerto Rico näytti portaiden puolivälissä olevalta penkein varustellulta tasanteelta:> neljä26
Ja muuten, ihan vinkkinä; jos etsitte paikkaa missä lomailla ja elää halvalla, Kanaria on oikea paikka. Pulitin yllä olevasta karkkipussista, purkkapaketista ja neljästä mansikka-juomajogurtista alle kolme euroa. Suomessa samaan kuluisi ehkä 5-6 euroa :D Lisäksi esimerkiksi suuri osa kameraobjektiiveista oli jopa satasen halvempia kuin koti-Suomessa.

Perjantai 2.3.
Herättiin taas aikaisin aamulla aamupalalle, jonka jälkeen päätettiin porukassa lähteä naapurikaupunki Moganiin Puerto Ricon satamasta lähtevällä laivalla. Viisastuin muuten sen verran että opin että "Puerto" tarkoittaa satamaa :D "Satama Rico". viisi1 viisi3 viisi4 viisi2
Laiva lähti puoli tuntia myöhässä, vasta kun se oli rahdattu pullolleen matkustajia. Huomatkaa mun palanut niska :< viisi5 viisi6
Vihdoinkin päästiin liikkeelle, ja nähtiin saarta vähän eri kulmasta kuin yleensä! By the way, kuka ihme alun perin keksi asuttaa lähes pelkästä kalliosta ja savesta koostuvan karun saaren...? viisi8
Moganiin saavuttuamme maisemaa kaunistivat lähinnä veneet ja mastot :D Kaupungissa oli myös jokaviikkoiset markkinat täydessä vauhdissa! viisi7
Mogan on varmaan kalastajan unelmapaikka, ihan sama mihin kohtaan rantaa katsoit, kalaparvet täyttivät veden. Nopealla kädellä ja haavilla voisi saada päivän ruoat jo laiturilta käsin. viisi9 viisi10
Äiti ja pikkuveljeni Tiitus eksyivät johonkin päin kaupunkia, ja emme saaneet heitä kännykälläkään kiinni, joten vietimme vähän aikaa kaupungissa kuljeskellen ja chillaillen. Lintukuvilta ei taaskaan vältytty, haha :D Mulla taisi olla jokin "Yksi lintu päivässä pitää mielen virkeänä"- juttu päällä. viisi11
Vihreä ja valkoinen oli päivän juttu. viisi12 viisi13 viisi14
Saatiin odottaa melkein tunti, että äiti ja Tiitus huomasivat viimein soittaa takaisin meille:> Sen jälkeen siirryttiin yhdessä syömään lounasta mukavan oloiseen ravintolaan. viisi15 viisi16
viisi17 Laiva takaisin Puerto Ricoon lähti satamasta noin puoli viideltä. Meillä oli tosi mukavaa ja jutusteltiin koko porukan kesken POLITIIKASTA melkeen koko paluumatka, haha :D

Postauspa taisi venyä taas niin pitkäksi, että tähän on hyvä lopettaa. Kerron seuraavassa postauksessa kaiken lopun, mm. matkastamme Las Palmasiin johon mun pappa on purjehtinut ja viettää siellä talvensa. On mulla hurja pappa ;)

Nyt taidankin lähteä treffaamaan nukkumattia, palaillaan taas!♥ sleepingbeauty
To be continued..

62 kommenttia:

  1. Haah! Ihana aamunpiristys tämä postaus, mäkin ihmettelin koko postauksen ajan että hetkonen... kuinka hemmetin karu paikka tuo saari on ko näyttää enemmän kaivokselta kuin joltain paratiisilomapaikalta. >D Mutta kivoja kuvia♥

    Pöh, sinun niskas ees oo palanut, olisit nähnyt minun jalat saarikonsertin jälkeen kun oltiin istuttu siellä auringossa 6h enkä muistanut tietenkään laittaa rasvaa. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa no saaren pohjoisella puoliskolla ois ollut paljon vihreämpää:> Tai no käytiinhän me sielläkin, Las Palmasissa, mutta siitä seuraavassa postauksessa:D Musta jotenkin tuntuu että kukaan ei jaksa lukea kolmea postausta yhdestä lomamatkasta, oiskohan mun pitänyt tiivistää tosi paljon ja laittaa kaikki yhteen postaukseen... Hmm.. Hihii kiitos kiitos♥

      Äläpäs nyt, tuossa kuvassa ei näykään kunnolla mun niska;););) Aiaiaiaiaiaiai taisi tehdä vähän kipeää.. O_O

      Poista
  2. aivan ihanan näkösiä kuvia !=) tekis itelläki mieli lähtee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooii paljon kiitoksia!♥ Niin mullakin tekis, varsinkin kun sain jo vähän maistaa etelän lämpöä:>

      Poista
  3. voihan, ihania kuvia taas kerran!:DD ja enhän mää tätä koskaan oo sanonu, mutta mää oon niin so in love noihin sun hiuksiin♥.....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii paljon kiitoksia!♥ Ihanaa jos tykkäät kuontalostani♥ Mulla on aina sellasia päiviä että en yhtään siedä mun hiuksia, ja sit sellaisia että haluaisin esitellä niitä kaupungilla kaiken päivää.. :-D

      Poista
  4. i want moreeeeee ! Hahahaha, näitä on ihana lukea! Hitsi en taaskaan jaksa oottaa seuraavaa:( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. More coming soooon ;) Hihii kivaa jos näistä tykätään! :) Ainakin vaihtelua mun perinteisille postauksille, en kyllä sitten tiedä onko se hyvä vaiko ei.. :> Hehe seuraava tulee ihan pian! :)

      Poista
  5. Ihania kuvia :)) Ja oon kanssa käyny Puerto Ricossa, hieno paikka !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmuiset kiitokset!♥ Voi luoja, oonpas fiksu, meinasin kirjoittaa että "Joo niin mäkin oon käynyt!" Eheheheh...

      Poista
  6. Mahtavia kuvia! :D Odotellen seuraavaa postausta! (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee paljon kiitoksia! :) Seuraava postaus on jo työn alla;)

      Poista
  7. Rico tarkoittaa muuten rikasta eli puerto rico on rikas satama. Kävittekö muuten Playa del Inglesissä, ite oon lomaillu siellä kolmesti ja kerran Maspalomaksessa, sieltä löytyy ne hienot hiekkadyynit, mitkä saatto pongata matkalla lentokentältä puerto ricoon : D Ite käytiin kans Las Palmasissa ja siellä joskus tyyliin vuonna 2006 maailman parhaaks valitussa ostoskeskuksessa. Joskus jos menee viel tuonne nii kannattaa käyä myös Atlanticon ostoskeskuksessa lentokentän ja inglesin välillä ( opas varmaan manosti sitä ohi ajatessa)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin tosiaan, meidän matkaopas kertoikin bussissa että se tarkoittaa rikasta! :> Ei käyty Inglesissä, harmi kyllä, pappa vaan kertoi mulle kaikkia tarinoita sieltä, että oli kuulemma ollut villiä menoa öisin:D Maspalomaksestakin opas taisi kertoa, ainakin muistan että se puhui "mahtavista hiekkadyyneistä" :) Oisin kyllä haluunut käydä siellä, mutta nojaa, ensi kerralla sitten;) Atlanticon ostoskeskuksesta en muista kyllä oppaan maininneen:o Mutta kiitos, laitetaan muistiin! :)

      Poista
  8. noi kuvat on upeita!♥ Nyt tuli itellekki sellai fiilis et pitäs päästä mahollisimman äkkii jonnekki lämpimää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiirmusti kiitoksia!♥ :) Hehee no pianhan täällä Suomessakin alkaa extralämmin kevät kuten on luvattu, joten kärsivällisyyttä vaan ;)

      Poista
  9. Vähänkö hyviä kuvia! Kiva katella näit ja lukee kun viime syksynä ite kävin just samassa paikassa.. :) Moganissakin käytiin ja kait tuol samas ravintolassa! :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh kiitos paljon! :) Moni tuntui käyneen tuolla syksyllä:o Aijjaa, siistiä! :D Oliko siellä ravintolassa semmonen jännä hemmo joka tepasteli värikkäissä lenkkareissa ja puhui jännällä aksentilla:> ?

      Poista
  10. sööör axol kirjota pitemmästi ja laita paaaljo kuvia:)! ja kylllä näitä jaksaaa lukee:o t: kaizzza

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sööööör Kaizzol kirjoitanhan minä minkä ehdin näppäimet sauhuten! Ja on mulla kuviakin säilössä vielä muutama miljoona :):)

      Poista
    2. jejejje no hopihopi sitteeen :)

      Poista
  11. Aivan ihania kuvia! Määkin haluun johonkin lämpöseen ja haluun päästä käyttämään mekkoja! :D + Maija on hullun nätti!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hee paljon kiitoksia Reetta!♥ Mäkin haluun taas shortsit ylle!! Tuhlasin koko viime kesän käyttämällä farkkuja ja pitkiä paitoja ja HUIVEJA. Mitähän mä oikein ajattelin. Mun kesälupaus tulevalle kesälle on kyllä että aion hamstrata vielä lisää shortseja ja lyhyitä kivoja paitoja ja kaikenlaista, ja pukeutua kesällä kuten kesällä kuuluu! ;) Maija kiittää! :)

      Poista
  12. ihanii nää kuvat :):) oon kateelline sulle ku olit tuol :( mäki oisin halunnu ;PP mut toivottavasti oli kivaa =) ja laita lisää kuvii sielt, haluun nähä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitos kiitos! :) No mä oon kateellinen mun papalle kun se viettää kaikki talvet kokonaisuudessaan etelässä ja on niin vapaa kuin ihminen vaan voi olla:( Menee minne tahtoo ja milloin tahtoo. Värkkään tässä tosiaan jo uutta postausta, että huomenna varmaan tulee lisää kuvia! :)

      Poista
  13. Siis ketä tää Maija on? Luulin sitä sun siskoks mut ei sitte :D Joo en oo seurannu sun blogii viel tarpeeks kauan :D

    Anyways, tykkään sun blogista iha hirmusti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii Maija on siis mun tyttöystävä:> Eikäääääää ei meitä voi luulla sisaruksiks!! Mahdotonta!!!!1 O_O Paaaaljon kiitoksia! :)

      Poista
  14. Oihh, kyllä noista kuvista tunnistaa Puerto Ricon tosi hyvin, muutenkin aivan mahtavia kuvia taas kerran! Ja sano Maijalle, että mä rakastuin sen laseihin! :) Ja mun kampaaja siskoni rakastui taas sun hiuksiin, eli siskolta pojot sulle!
    Näkyy noissa kuvissa parissä kuvassa tattuja paikkoja. Nyt alkoi ihan harmittamaan, kun ei käyty syyslomalla missän muualla kun Las Palmasissa ja Puerto Ricossa.
    Ihan vaan helpotukseks, me kun olimme sillon syksyllä tuolla, oli +32 ja paloimme jo 30 minuutissa :D
    Ja sitten ihan tähän blogiin liittyen, olis mukava saada ihan semmoinen "Axel kuvaa Puerto Ricon lintuja" juttu. :D Se olin ihan huippu!!
    Mutta kiitos kun tulit sieltä pois! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih niinkös tunnistaa:) ? Mulla ois ollu hiiiiiirmupaljon lisää maisemakuvia, mutta ajattelin että kukaan ei jaksa selata maisemapainoitteista postausta:> Ja viesti toimitettu Maijalle!! :) Vautsi! Kukaan kampaaja ei oo kyllä varmasti aiemmin kehunut mun puudelipäätä:> Kiitoksia, olen otettu :)

      No sittenhän sulla on hyvä syy lähteä jollain lomalla takaisin Kanarian lämpöön, näkemään paikkoja joita silloin ei tullut nähtyä:) Kuulostaapa tyhmältä kirjoittaa samaan lauseeseen kaksi kertaa "nähdä" :< Vaaauu, +32 tuntuu jo aika kuumalta varmasti Afrikan auringon alla:D

      Vai että Axel kuvaa Puerto Ricon lintuja;) Eiköhän tuo onnistuisi :D Harmi kun kukaan ei ottanut musta sellaisia hassuja axelbongaauudenlinnunvautsi- kuvia :D

      Kiitos itsellesi kun odotit(?) minua takaisin! :)

      Poista
    2. Tunnistaa tunnistaa!! Ja kyllä niitä maisemakuviakin vois katella, kun Puerto Rico on kaunis paikka. :) Ja siskolta terkut!

      Mulla on myös syy jäädä kotiin, sillä Las Palmasin lentokentän työntekijät eivät tykkää musta enää. :D Ja se tuntui ja tuntuu, sillä olkapään iho on vieläkin hiukan huonossa kunnossa. :/

      Teethän semmosen blogauksen mun mieliks? Se olisi nimmittäis minun mieleen, sillä minä napsin kanssa lomalla linnuista kuvia :>> Ja voin vain kuvitella sinun ilmeesi silloin! :D

      Ja odotin, sillä halusin/haluan lukea koko ajan vain enemmän! Kiitos, kun palautit minut takaisin tänne ihanaan blogspottiin tällä upealla blogillasi! :)

      Poista
    3. Hihii no julkaisin juuri tuon viimeisen osan meidän matkasta, joten sieltä löytyy lisää kuvia! :) Kiitoksia, terkkuja hänellekkin! :)

      Teitkö sitten jotain hirmuhirmu pahaa siellä lentokentällä!? :O Hui!:O Oijoi:( Noh, ei meitä ihmisiä ookkaan tarkoitettu aurinkoa palvomaan:< Tai ainakaan meitä valkonaamoja : D

      Noooh voinhan mä sellaisen joskus tehdä, mutta mun on kyllä iiihan pakko ottaa sitä postausta varten sitten lintubongariaxel- kuvia, tietenkin höystettyinä mitä mahtavimmilla ilmeillä! :D Voin laittaa mukaan jotain suomalaisiakin lintuja:>

      Hee kiitos tosi paljon!♥ Musta tuntuu vieläkin ihan oudolta että jotakuta oikeasti kiinnostaa lukea mun toilailuista, vaikka oonkin kohta jo melkein vuoden tässä bloggaillut:> Kiitos kuuluu pelkästään itsellesi! :)

      Poista
    4. On ihania noi sun kuvat varsinkin tosta kirkosta, ja oli mukavaa saada myös vähän tota Tiitustakin mukaan. :>>

      En minä siellä pahojani tehny, ne vaan ei tykänny siitä lääke määrästä mitä mulla oli mukana. :D Jouduttiin selvittelemään siellä kaks tuntia niiden lääkkeiden tarkotuksia. :D Veimme muka liikaa niiden aikaa! pah ja pyh! Eikö niiden työtä ookkin just valvoo kaikkia huumeita ja tämmösiä? Ja ei oo ei, varsinkaan meitä kalkkinaamoja, niin kun minä. :D

      Guuuddd, että edes ajattelet asiaa. :)

      Hei, kiitos kuuluu sinulle kun olet näin hienon ja hauskan blogin tehnyt! :) Ja toivottavasti jatkat tätä blogailua, sillä sitten lähtee kyllä into ees käydä täällä. :D Ja kuules, kyllä noi sun toilaulut vois kiinnostaa ihan (melkein) kaikki, mutta jotkut ei jaksa raahata peppujaan tänne! :))Harmi vaan niiden puolesta!

      Poista
    5. Jee kiitos paljon! :) Aijjaijjai niinkös siinä kävi:D ! No onneksi ette menneet Ausseihin tai Jenkkeihin, oisitte luultavasti jumittaneet siellä huumepoliisien sun muiden tutkijoiden kanssa päiväkaupalla... Tai siis mitä nyt telkkarista oon joskus seurannut niiden lentokenttien meininkiä.. :D Luin ekana että kalkkunanaamoja ja hihittelin itsekseni, kunnes pettymyksekseni huomasin, ettei kalkkunoista mainittu sanallakaan vaan puhe olikin kalkista :<

      Hihii ja miksikäs ei, näen jo mielessäni mun uskomattomat lintubongari-ilmeet... Sitten eräjormat on mulle kyllä kateellisia!

      Noooh, osakiitos vaan kuuluu mulle, toinen osa kuuluu teille ihanille lukijoille, jotka pidätte mut pystyssä:> Vaikeinakin aikoina:D Ja kyllähän mä jatkan! Vaikka muutaman päivän joskus pidänkin bloggaustaukoa, se ei johdu kiinnostuksen lopahtamisesta, vaan luultavasti arkisten askareiden aikaavievästä vaikutuksesta, kun mun pitää kuitenkin ajatella myös mun virtuaalimaailman ulkoista elämää, haha:> Hihii, onneksi ainakin sinä olet raahannut itsesi tänne meikäläisen maailmaan:)

      Poista
    6. Et olis sanonu tota kalkkunanaama-juttua, sillä pilasin meikkini nauraessa! :D Ja kyllä siinä niin kävi ja sen takia en lähde enää ikinä ulkomaille! Okei, saatan joskun aikuisena lähtee asumaan Amerikkaan, mutta en sitä ennen. :D Jos oot kattonu Austraalian tullia, niin tervetuloa joukkoon! Ja ne tutkii varmaan suurennuslasien kanssa jopa aurunkolasit.

      Anteeks, on ihan pakko sanoo tohon lintubongaus-ilmeet juttuun että, se on www.axel(justinbieber)bongaileelintujahauskoillailmeillä.com. En tiedä mistä tuo tuli mieleen, mutta kuvastaa ainakin omasta mielestäni sinun lomaasi. :D

      Tiedän tunteen, kun ei jaksais joka päivä kirjoittaa blogia, sillä pidin vanhaa blogiani huimat puoli vuotta, kunnes joku hakkeroi sen.. Nyt tuli sitä ikävä. :<< Ja mut raahattiin tänne juuri ennen kotsantunnin alkua vessassa, jossa meikkasin Jennin kanssa, kun olin myöhästyny 3 tuntia koulusta. :DD

      Poista
    7. Mutta kun niin kovin pidän kalkkunoista! Vaikkei kiitospäivää Suomessa vietetäkkään, voisin seuraavaana kyseisenä Ämeeeerikän juhlapäivänä lähteä kiertämään ovelta ovelle kalkkunapuvussa:) Monellekkohan ovelle kerkeäisin ennen kuin joutuisin lihoiksi.. :O

      OUMAIGAAD sitäpä just oon katellut! :D Joo mä jo tässä sovin itteni kanssa, että harkitsen tarkasti ennen kuin uskallan uskalla Austraalian matkaa suunnitella : D Meikä kun on niin epäilyttävän näköinen jo sadankin metrin päästä että huhhuh.

      MITÄÄÄH ettäs julkeat nimittää minua Justin Bieberiksi!:OO Sinä senkin:< ! Loppuosa kuulostaa tosin mainiolta;) Mä tänään uskonnontunnilla jo haaveilinkin itsestäni keskellä autuasta luontoa, korvissani vain kaislojen suhina ja lintujen satunnaiset kirkaisut.. :> Okei en mä niin erämies oo.

      Vai hakkerit iskivät?:o Etkös sä olisi saanut sen takaisin sähköpostin avulla..? Tai saisit varmaan vieläkin?:> Kannattaa koittaa! Hahaa ai vessassako siis ensi kertaa kohtasit virtuaalisen minäni!? Huimaa!

      Poista
    8. Sano Maijalle, että ostaa sulle kalkkunan synttärilahjaksi. :D Ja harmi kun se on Amerikkalainen perinne, sillä nyt en voi nähä sua kalkkuna puvussa! :D Ja hyvä idea toi "Axelin kalkkuna kulkue", mutta viimestään kahen oven jälkeen sut syödään! Se ois huono juttu :<

      Kannattaa! Huippu ohjelma! Arvaappa miks katon sitä! Ja siehän oot niin salakuljettajan näköinen ja sinähän kaappaat lentokoneita tuosta vaan! :D Luulevat vaan katos sinua julkkikseks :D

      En minä sano sinua Justin Bieberiksi! Mie vaan nauran vieläkin tolle sun Justin kömmähdykselle! Ja voin ihan sinun iloks sanomaan, että et näytä YHTÄÄN Bieberiltä! :))

      Äläkä puhu uskonnosta! Luen tässä koko ajan huomiseen uskonnon kokeeseen, mutta ei oikein luonnostu tämäkään touhu.. Ja kysymys; millon sulla alko koulu? :0 Ja sinusta ei kyllä hirveempää erämiestä saa. :DD

      Joo, ne iski ja pahasti! En saanu, sillä he saivat turvakysymykset läpi eli varmaan joitakin tuttuja olivat :<<
      Joo, kohtasin! Ja kun tuo kömmähdys käy mielessä, tulee hyvä mieli siitä, kun se tapahtui. :)

      Poista
    9. Eiii se mulle kalkkunaa osta vaikka kuinka vinkuisin :----( Ehkä sun pitäis perustaa keräys meikän kalkkunoinnin hyväksi!? :-----D Niiiin, tai sitten saisin pesismailasta naamaan, suomalaiset ukot kun on niin huumorintajuttomia :<

      Ai että miksikö katot sitä? No tietenkin siinä toivossa, josko bongaisit kalkkunan tai toisen ruudussa >:--) No okei emmätiedä:O Hmmmm keneenhän muuhun julkkikseen mut vois sekoittaa kuin Bieberiin, ei tuu mieleen..... :<

      Vautsi, no sehän on.. perin hienoa. Mutta oikeesti salaisissa unissani haluaisin olla yhtä cute kuin JB:<

      Ai että uskonto! Se on just siistiä, uskonnollisen asiat on musta kiinnostavia! Ehkä musta tulee Paavi Axol IV. Ja mulla alko koulu nyt tänään maanantaina, kun sairastelin koko viime viikon hahaha :----D

      Aijjaaa voihan sentään, senkin tyhmyrit! :< Hihiiiiiiii:---)

      Poista
    10. No kokeile palvomista ja rukoilemista ja romanttista kynttilä illallista! :) Joo, pistän heti kun neuvot minua miten tehdä hieno blogi! Ja ne on.. Harmi vaan... :<<

      En ihan Axel, mutta pääsin aika lähelle. :D No et päässy! :D Hahaaha! No aikas moneen, esim. Vampyyripäiväkirjojen Damoniin ja ehkä jopa nälkäpelin Galeen. :DD

      Heiiii, älä edes haaveile, sillä Justin on huonomman näkönen kun sie erämies! :))

      No varmasti se olis, jos tajuais siitä jotain. Tänään kokeen aikana meni peukalo keskelle kämmentä kun en tajunnu mitään :D Onko muka ollu joku Paavi Axol? :oo En mie ainakaan tiedä kyseistä paavia! Aa, tervetuloa meidän koulun alottajien joukkoon.. Ja miepä sairastin puolet lomastani. :<<

      Niinpä:<< Mutta nyt on kaks blogia ja onnellinen olen :)))

      Poista
    11. Eikun Maija ei oikeen perusta romanttisista illallisista... :D Hieno blogi tehdään tunteella ja taidolla.. No eeei vaan en mä tiedä, en koe ainakaan mun blogin olevan mitenkään erityisen hieno, joten en osaa sanoa :D Musta blogista tekee hienon just se, että se on oman näkönen, eikä pakolla koita miellyttää muita :>

      Muttakun luulin sinunkin pitävän niin kovin kalkkunoinnista :< Ja mietin muuten aamulla suihkussa niinkin tärkeää valtapoliittista kysymystä, että KOTKOTTAAKO KALKKUNAT vai onko se kanojen juttu O_O !? En viitsi kysyä ystävältäni Googlelta, vaan odotan sinun tietävän vastauksen ;) Vautsi, komeita poikia! Ei mua nyt ihan tuollaisiin voi rinnastaa! :--D

      Jeeee kiitos!♥ Vaikkakin mielessäni tiedän karun totuuden.... :-O

      En tiedä ootko yläasteella vai lukiossa, koska sun profiilia ei mun harmikseni pääse stalkkaamaan, mutta meillä sai yläasteella olla muistiinpanot kokeissa mukana! :D Tosin vaikeusastekin oli sitten aivan eri kuin normaalisti, ja moni sai hylätyn joka tapauksessa. Hahahaaaa ei oo VIELÄ ollut paavia nimeltä Axol, mutta ehkäpä joskus tulee olemaan ;------) Axol on mun sellainen läppälempinimi, jota esim. Maija käyttää :--D Voi sentään!:---( Mun flunssailu taas alkoi toisiksi viimeisenä päivänä, mikä vietettiin Kanarialla :(

      Hihii kiva kuulla :----)

      Poista
    12. Ihmeellinen nainen tuo Maija! :DD Ja tuossa sie Axel oot ihan oikiassa! (savonmurre.com) Ja sun blogi on just hiano! Ja mulla on vähän vaikeeta tehä, kun mussa on tavallaan kaks puolta.. Vaikeeta päättää, sillä ei niitä voi yhistää..

      No kyllähän minä kalkkunoinnista tykkään, mutta katon ihan vaan sen takia että haluan lentokentälle töihin. :DD AXEL, SIE OOT VÄHÄN OUTO!! Okei, et oo.. Noi sun ajatukseet ovat vain välillä vähän.. Outoja :D Mutta et ole ainut, sillää tänään oltiin koulun kanssa laskettelemassa niin ajattelin että mikäköhän on ollu dinosaurusten elektroniikka. :DD Mutta vastaus on: ne kuklattaa :D Ja voihan!

      Sie et tiedä mittään sitten :D

      No arvaappas että oonko lukiossa vai yläasteella? :D Ja se on ihan hyvä vaan ettei voi :D Ja epistä, meillä ei ole ollu ikinä! Ja miten siitä vois saada hylätyn jos käyttää muistiinpanoja?!

      Sitähän minäkin että ei ole ollu :D Ja sinustako tulee isona paavi? :) Juuri näiiinn Axol! Voishan se olla ihan mukava ammatti :D Ja itse asiassa se flunssa ei haitannu, sillä olisin muutenkin nukkunu ihan älyttömästi ja datistellu facessa :D Ja harmi kun tulin just ulkomailla lomamatkalla kipeeks :((

      Ja kivalta se tuntuu :))

      Poista
    13. Yeah, Maija is my Wonder Woman♥ Hihii kiitos♥ No on mussakin KOLME tai vieläkin enemmän puolia, Axu, pahis-Axu, DJ-Axu... Maija tietää mistä puhun hahahahaha :-------D

      Aaaaa lentokentälle töihin! Mä en vois varmaan olla siellä töissä, koska en kestäis sitä että iloiset ihmiset hyppis shortsit päällä lentokoneeseen ja lentäis kauas lämpimään, ja mä jäisin samalle lentokentälle! >:( HAHAHAHA ei en mä missään nimessä ole outo!! :D Tuntisit mut. Oon friikkien prinssi. Toisaalta, onhan kaikki neropatitkin vähän omalaatuisia! Mutta ei se mitään, en mä julkisesti paljasta olevani dinosauruksen munasta kuoriutunut ilkeä kalkkuna! En osaa kuklattaa :-------(

      Kirjoitin arvaukseni lapulle ja laitoin sen Halpa-Hallin arpalaatikkoon, teinkö vääryyttä!? Okei veikkaan että olet lukiolaistyttönen:O ? Ja no siten voi saada hylätyn, jos ei jaksanut kirjoitella muistiinpanoja vihkoon;) Ja myös siten, ettei osaa soveltaa tietoa.

      Eeeei musta paavia tuu, en halua peittää kirkasta kaljuani pallohatulla. :<

      Poista
    14. Voi kuinka mullakin ois.. Siis Wonder Man tietysti! :D Onko olemassa muka pahis-Axu? :D Ei uskois millään! Onneks mä en tiedä :D

      Joo, lentokentälle töihin yhden lentokenttä-kokemuksen jälkeen :D No siinä saa myös aika kattavat edut, sillä joka vuosi pääsee niille ihme matkoille ja saa kulttuuri rikkautta koto Suomessa. :D

      Ai etkö sä ole outo? Mie kun luuuulin :D Tota, Axel.. MIKÄ VATTU ON FRIIKKINEN PRINSSI?! :D Kysympähän vaan :D Vaikka minä olenkin neropatti (äiti nauraa vieressä, se tuli stalkkaa mitä ihmettä mä nauran täällä pöydän alla) niin en ole outo, olen omalaatuinen persoona :D Ja sä taisit just paljastaa sen :D Mä osaan kuklattaa!

      Et tehnyt mitään väärää sillä lappu tuli perille, sillä asun täällä kellarissa kahdestaan Oliverin kanssa! <3 Mä en paljasta että olen antanut tietokoneelleni nimen, mutta olet aika pahasti väärässä. :D Onneks mä kirjotan ahkerasti muistiinpanoja:))

      Onko sulla muka kalju pää?!
      P.s. Hahaa, mä löysin sun ikioman fb:n :DD

      Poista
    15. Pahis-Axu on oikeesti wnb-pahis ja oikeesti kiltti, mutta ei kerrota sitä sille.........

      Muttamuttamutta! Jos haluat olla isona lentokenttätyttö, niin ethän sä sitten voi lukiossa ollakkaan!?:O Vai voitko:o? Vautsi! Mua kyllä houkuttais ihmeelliset matkat, kunhan ne on ilmasia tai edes halpoja :---D

      EI, EN OLE OUTO, OLEN TÄYSIN NORMAALI!! Voi sentään, kerkesin jo luulla että tein kirjoitusvirheen!:---O Lue uudestaan, siinä lukee FRIIKKIEN PRINSSI= meikä :--) Hahahhaaaa voi sentään mitä meninkään tekemään!! Nyt kalkkunaperheeni tuhoaa minut!! Vautsi opetatko mulle!? Hahahahaaaaaaa mulla on iltavilli :-----------)

      Yh, hetken jo kerkesin luulla sinun asuvan Sykesin Oliverin kanssa :----( Oisit saanu ison peukun. Mutta et kertonut mitään koulutuksestasi!!! :--O

      Jos et ole huomannut, en mä ihan vielä ainakaan kalju ole ;)
      Hahahaaaaaa voi ei! :-------------D Lisää kaveriksi jos uskallat.

      Poista
    16. Miten pahis-Axu voi olla yhtä aikaa wnb-pahis ja kiltti? Ihmetyttää vaan :D

      No voisinhan minä mennä lukioon iihan huvin vuoks, mutta ei näillä arvosanoilla ees sinne tulis pääsemäänkään. :D Etkö sä tiedä lentokentän ihmeellisiä matkoja? Ne on työntekijöille ilmasia :D Tai no se riippuu työntasosta ja silleen :D

      Et tietenkään ole outo :D Et sitten yhtään! :D Oho, huomaa ettei ole laseja päässä, kun en näe mitään :D Voi Axel, Axel, Axel mitä menit tekemään.. :D Ja ei ne sua voi tuhota, Super Maija Woman tulee paikalle nopeesti. :) Ja voinhan minä opettaa, sillä se on ihan älyn helppoo :D

      Kuka on Sykesin Oliver? :D Mä en tiiä :D Ja siitä koulutus hommasta: Olen vasta ihanasti 7 luokalla ja se vasta tässä vituttaa :DD

      Hiukses voi olla peruukki, sillä ei kellään oo noin täydellisiä hiuksia :D
      Mä en tiedä uskallanko, sillä pelkään että sä ootkin MÖRKÖ! :DD

      Poista
    17. Koska hän on niin uskomattoman HURJA persoona!

      Aijjaa vautsi! Musta tulee sitten lentoemäntä! Oli muuten aika jännää kun meidän paluulennolla kaikki lentoemännät oli brittimiehiä kivalla aksentillansa:o

      Hahaaaa jee kiitti, kohta oon paljon uskottavampi kalkkuna!

      VOI EI, etkö sä Oliveria tiedä!? :--------O Nyt on asiat mullin mallin. Se on Bring Me The Horizonin laulaja, kokovartalotatuoitu ja omistaa hiukset joista meikäläinen haaveilee. http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2010/098/f/2/f2f860c88cbcd3144ce1ef04dfd85e6f.jpg <----- tässä siis kyseinen heppu :> AI SÄ OOT NIIN NUORI. Hui sentään. Eihän sun sitten tarvi vielä mistään jatko-opinnoista huolehtia :---D

      Ei mun hiukset oo peruukki, voin todistaa sen :----( Olet käsittänyt aivan oikein. Olen mörkö.

      Poista
    18. Sen voin kyllä uskoa! :)

      Mäkin haluaisin lentoemännäks mutta typerä sairauteni sen estää! ;<< Hahaa, meillä oli semmosia vanhoja suomalaisia akkoja :D

      Ollos hyvä vaan :D Ja kyselin tänään vähän maantiedon opelta, että asuuko Amerikassa villi kakkunoita :D Ja siellä asuu!!

      En mä sen nimee niin kun silleen tiedä, mutta ulkonäön tiedän :D Ja onhan nuo hiukset ihan hyvän näköset :D No mitä luulit? :D Ja älä sano minua nuoreks, ärsyttää.. Kaverit jo huomauttelee siitä mukavasti :< Ja tarviipas tällä koulun käynnillä :D

      Ja kyllä mie uskon että hiukses ei oo peruukki :)
      Minä tiesin! Tai itse asiassa Sarijana ties :D

      Poista
    19. Mikä ihmeen sairaus se sellainen on?:--O

      VAUTSI, mun serkkulinnut on muuttaneet kylmästä Pohjolasta Amerikkaan!!! Vai onkohan joku mun kananaivosukulainen lentänyt Amerikasta Pohjolaan... Tiedä häntä:--O

      Mä kun luulin että kaikki tyttöset tietää Oliverin :----( Olet kasvanut tynnyrissä:--( Jooo mä kasvatan parhaillaan tuollaisia! Okei no en sentään ;) Hahaa no näytit tuon nuppineulanpään kokoisen kuvan perusteella vanhemmalta! :> Ehkä. No siis sun on turha huolehtia numeroista sun muista ennen ysiä. Kerrankin puhun vakavasti, vau :---D

      Ei se ookkaan, tää on ihan luomupuutarha tää mun pään kasvusto :-----) Vai että näitte heti lävitseni, voihan.. </3

      Poista
    20. 1 tyypin diabeetes ja arvaa että vituttaa!

      Joo, ne on lentäneet piiiitkäään matkan! Ja voihan sekin olla mahollista että ne on tullu tänne karuun pohjolaan. :D Tiedäntkö muuten mikä on mailman notkein eläin kun mie en tiiä? :o

      Joo, mä olen kasvanut tynnyrissä täällä korpi kuusen kaivon alla :((( Ja mä näytän muutenkin vanhemmalta, sillä moni luulee mua lukiolaiseks tai ysi luokkalaiseks! :D Ja pitää, jos ajattelin päästä ees johonkin hyvään paikkaan opiskelemaan ja kerrankin! :D

      Hahaa, mullapa ei oo enää kahen viikon päästä! :D Siis nää mun omat hiukset! :D Ja minä ainakin näin :D

      Poista
    21. Aaaai, voi! :(

      Hmmmmm notkein eläin on varmaan meidän Fifi, koska se tekee vaikka vaikka matrixoi herkkupalojen eteen :---D

      Korpikuusen kaivon aaalllaaaaaaaaa.. Kuulostaa melkeen laululta. Joo niin näytätkin, ainakin mitä tosta pikkukuvasta näkee :--D Nojoooo mutta periaatteessa vain ysiluokan numeroilla on väliä :--)

      Ai, leikkautatko ne pois ja kasvatat tilalle havumetsän O___O !? Katson tässä samalla Spidermania :-------------)

      Poista
    22. Äläs muuta sano :((

      Okei, eli mun Fifiaivot serkut tulivat jostain karajalan seurulta :D

      Axel, se on lasten laulu :D Hehee, kiitos ! <3 Ja niin sillon on varsinainen spurttaus :D

      En vaan saan pidennykset :D Uuu, mie en voi, kun oon upeissa bileissä! :D

      Poista
    23. Ai että lastenlaulu O_O? Hupsista. Aijjaa party at next door. Meikä oli vaan koneen kanssa hela dagen :--(

      Poista
  15. Tälläsiä postauksia jaksais lukea vaikka 100! :)
    Upeita kuvia maisemista ja iloisista ihmisistä :)
    Linnut on myös hienoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa mukavaa kuulla, paljon kiitoksia! :)
      Lintubongari arvostaa aina kehuja linnuistansa :D

      Poista
  16. Huomenna vasta:( Hitsi :( Tiiän että varmaan rakastat tätä ku vingun täällä kokoajan lisää:( ANTEEEEKS :( tulipa paljon suruhymiöitä..:DD:D:D Mutta oikeesti rakastan näitä ja muutenki tätä sun blogia aivan sairaasti, ja jotenki..inspiroit mua , tai siis en osaa selittää, mutta niin :) t: tytsy goggolasta ;P hihi anteeks oon outo:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa mutta huominenhan on jo tänään! :) Kuule nää on niitä parhaita kommentteja missä mun postauksia epätoivoisesti halutaan lisää ;) Noeeei vitsivitsi mutta musta on kivaa kun näitä toivotaan lisää! :) Hihiiii hirmuisesti kiitoksia!♥ Siistiä että oon jonkinlainen inspiraationlähde:o Ja ei se mitään, jos tuntisit mut, tietäisit että mä en oo outo vaan suoranainen friikkipoika:D Siis hyvällä tavalla tietenkin.... Ollaan yhdessä outoja!♥

      Poista
  17. mikä kamera sulla on ja mitkä putket :) PS. blogis on huippu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tällä hetkellä Nikon D3100, mutta haaveissa parempi. Putket ovat Nikonin kitti, AF-S Nikkor 18-55 f/3.5-5.6 ja Sigma 70-300mm f/4-5.6 DG Makro :> Hihii kiitoksia!;)

      Poista
  18. oot ihana ja rakastan lukee sun blogiaa !:)

    VastaaPoista
  19. Kuinka paljon noi jäätelöannokset maksoi? <3

    VastaaPoista