lauantai 10. maaliskuuta 2012

Back in Finland! Last part!

Hmm, musta tuntuu vähän että kyllästytän teidät kolmella postauksella yhdestä ainoasta lomasta:> Mun postaukset kun on yleensä aivan erilaisia, paljon lyhyempiä, ytimekkäämpiä, eikä tällaisia päiväkirjatyyppisiä. Eikä mulla ole mitään aavistusta, tykkääkö kaikki edes näistä, joten kuulisin mieluusti mielipiteenne tämän kaltaisista postauksista?:> Täyttä roskaa vaiko mukavaa vaihtelua..? :D

Mä ainakin ajattelen niin, että on tosi mahtavaa esimerkiksi vaikka viiden vuoden päästä, kun asun varmasti jo omillani, klikata itseni blogiini ja kelata aikaa viiden vuoden takaisiin tapahtumiin ja kommelluksiin Kanarialla. Voin sitten naurahdella sille, miten mä olinkaan niin hupsu pikkupoika:>

Joka tapauksessa, aion vielä kertoa kahdesta viimeisestä lomapäivästämme ennen Suomeen paluuta! :)

Lauantai 3.3.
Lauantaina siis suuntasimme Las Palmasiin, kuten viime postauksessa mainitsin. Mun pappa, äidin isä, purjehtii siis vaimonsa Iriksen kanssa aina purjeveneellä etelään talveksi, tällä kertaa juuri tuonne Las Palmasiin. Olimme jo ajat sitten sopineet tapaavamme heidät Kanarianreissullamme:>

Puerto Ricosta Las Palmasiin pääsee helpoiten bussilla, joten suuntasimme aamulla bussipysäkille, jossa bussi numero 91 meitä jo odottelikin. Harmiksemme bussiin oli hirmuinen jono hirmuisia miehenköriläitä, ja bussi täyttyi äärimmilleen täyteen ennen kuin pääsimme sisään. Tämän vuoksi jouduimme tyytyä odottamaan tunnin seuraavaa bussia :< kuusi44
Tämännäköisenä mut saattoi lauantaina bongata. En mä oikeesti oo noin hapannaama! :O

Lopulta päästiin perille Las Palmasin bussiasemalle, jossa Raimo-pappa ja Iris jo odottelivatkin. Me kaikki muut saimme halit, paitsi Maija, muahahah.
kuusi66 kuusi7
He esittelivät meille kaupunkia, mm. tämän Las Palmasin suunnattoman suuren kirkon..  kuusi88
Kaikki ihmettelivät mahtavissa mietteissään mahtipontisesti mahtavan kirkon mahtavuutta!!kuusi111
Sitten hurjasteltiinkin jo bussilla satamaan papan piikkiin!kuusi10
Tämä venho on kantanut heidät valtameren uskomattomien aaltojen ylitse:> Jos olette tarkkasilmäisiä, huomaatte sen olevan nimetty Iriksen mukaan:) 
kuusi122
Haha, hassua että Tiituksella on lähes kaikissa muissa kuvissa silmät kiinni, paitsi tässä :>kuusi13
Las Palmasin erään kauppakeskuksen Zarasta jäi pari pussillista tavaraa käteen.. ;) Kauppiaat tosin eivät ymmärtäneet sanaakaan englantia, ja asiointi oli sanatonta, jos kiitosta ei lasketa :D
se88

Sunnuntai 4.3. olikin meidän viimeinen lomapäivä ennen lähtöä takaisin Suomeen! Viikko oli hurahtanut ihan sairaan nopeasti, ja tuntui ettei oltu keretty tehdä vielä mitään!

Ajateltiin kuluttaa viimeinen päivä leppoisasti rannalla, kahdestaan Maijan kanssa :)
se66 se99
Tuon rannan hiekanjyvät olivat aika isoja, ihan kuin pikkukivillä tallustelisi! Ai mitä, ne on pikkukiviä..!? Pakollinen makroilu.se33
Oon pitkään odottanut saadakseni kertoa tämän!!! Kävellessäni erään rantaravintolan ohitse, matkallani 50 senttiä maksavaan vessaan (hui), sattui tosi outo välikohtaus. Kaksi ravintolassa istuvaa miestä alkoi huutamaan kovaan ääneen, katsoen toisiaan ja katsoen mua ja huutaen: "SIR! JUSTIN BIEBER!" En ensin tajunnut mitä he tarkoittivat, mutta heidän huudettuaan jotain espanjaksi, ja huidottuaan käsillään mua luokseen, asia valkeni.

Toinen heistä kaivoi esiin Justin Bieberiä esittävän kuvan, ojensi sitä sekä kuulakärkikynää mulle, ja näytti kynällä mitä mun pitäisi tehdä; signeerata kuva..! :D Mua luultiin Justin Bieberiksi!? Pudistin vain päätäni ja sanoin: "Sorry, I'm not Justin Bieber." Sitten vielä nyökkäsin, käänsin selkäni ja lähdin tepastelemaan vessaa päin, huolimatta siitä, että miehet huusivat vielä perääni: "SIR JUSTIN, WAIT! PLEASE!" 

Aika hurjaa että mut voidaan muka sekoittaa sellaiseen teinisensaatioon :D se11 se22
Rannalla kaivoin taas kiikarit ja lintubongariyhdistyksen rintanapin esiin. Musta on mukavaa kuvata lintuja, koska jollain tavalla ne kuvastavat sellaista vapautta, jolliasta meillä ihmisillä ei ole, vaikka eletäänkin täyden sananvapauden ja ihmisoikeuksien aikaa. Linnut voivat vaan liihottaa minne haluavat, palata jos haluavat. Haluaisin olla yhtä vapaa kuin ne. se55 se44 Lopulta, tyytyväisinä katselimme punoittavia raajojamme ja päätimme suunnata takaisin hotellille muutaman putiikin kautta.se77
Koko sunnuntain hilluin ilman paitaa, jos jätetään laskuista hotellin ravintola, johon ei saanut tulla ilman yläosaa.. :D Koitin saada vähän rusketusta pintaan, ja kyllähän mä sitä sainkin! Mun massu, kädet ja jalat on ainakin nyt muutaman sävyn ruskeampia kuin lähtiessämme Suomesta ;) Oon nyt vähän niin kuin jänis joka vaihtoi talviturkkinsa kesäisenpään asuun. Ps. Näytinkö Justin Bieberiltä...? :D

Seuraavana päivänä koitti siis, surullista kyllä, lähtö takaisin Suomeen. Lento lähti jo aamulla kello 7:30, ja jouduttiinkin heräämään jo kolmelta ehtiäksemme bussiin, joka vei meidät lentoasemalle saaren toiselle puolelle. Me kaikki olimme tosi väsyneitä koko päivän, mutta samalla iloisia, mun ilopillerivaihde oli ainakin kytkeytynyt päälle etelän lämmössä!

Paluupäivänä tuli myös 10 kuukautta täyteen Maijan kanssa!♥
paluu1
Kokonaisuudessaan matka oli aivan ihana, ja oon kyllä sitä mieltä että tällainen piristys sopisi mulle ihan milloin vain uudestaan :D 

Nyt sitten toivotaan vaan että Suomeenkin saataisiin pian kevät! :) Mikä olisikaan ihanampaa kuin se, kun auringon porottaessa kirkkaalta taivaalta lumet sulavat, asfaltti hohtaa, ilma tuoksuu ihanalta, ja aaaah voisin luetella näitä maailmanloppuun asti!! Odotatteko te kevättä? Saivatko nämä kuvat teihin hieman aikaista kesäfiilistä? :)


PS. Haluaisin tosiaan myös kuulla, mitä mieltä olitte tästä Kanaria-postaustrilogiasta? :>

69 kommenttia:

  1. postaustrilogia oli tosi kiva! rupes tosiaanki naurattaan toi justin bieber juttu..... :--------------D et todellakaa näytä siltä! olisin ite varmaan tossa tilanteessa revenny nauruun ja kuollu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos paljon! :) Hahaha olisit kuule ollut paikan päällä kun ryntäsin vessasta tultuani kertomaan kyseistä tarinaa Maijalle ::D Tuo oli mulle niin uusi ja outo tilanne että mun aivot ei oikeen keksineet, että miten pitäisi reagoida :D

      Poista
  2. Odotan innolla kevättä! :)
    Nää postaukset piristi tosi mukavasti, Suomen aurinkoisen sään lisäks.
    Tykkäsin tosi paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä! :) Tosiaan, nytkin kun katsoo ulos, tai tarkemmin, jos katsoo pelkkää taivasta, se alkaa näyttää ihan kesäiseltä, eikä enää niin kohmeiselta ja jäiseltä! :> Hirmusti kiitoksia! :)

      Poista
  3. Mun mielestä nää on tosi kivaa vaihtelua!(:
    Aivan ihania kuvia!Tulee heti jotenki sellanen kesäfiilis!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kiitos kiitos!♥ Ja ihanaa jos kuvani saavat jossakussa aikaan hyvää fiilistä ;)

      Poista
  4. Ihania nää postaukset! On tosi kiva nähdä ulkomailta otettuja kuvia, kun muut ihmiset postaavat kuvia kylmästä Suomesta :) Ja luin kyllä kaikki tekstit!

    Ja voi sussa vähän Justtinia olla ;) Osaatko laulaa? Jos et, niin olisit voinut laulaa niille miehille ni ne ois uskonu, ette oo Justin :D
    Mutjoo ihana(t) postaus!


    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee paljon kiitoksia!♥ Multakin taitaa vielä kyllä tulla muutama lumentäytteinen kuva blogiin, hehe.. :D Mutta kevättä kohti! ;)

      Osaan mä laulaa jotenkin, musiikinopettaja on sanonut mulle että mussa on potentiaalia, hahaha! :D Kiitos kiitos! :)

      Poista
  5. Ihania kuvia ja muutenkin tosi piristävä, aurinkoinen postaus! :D Tää kyllä piristi ainakin mun päivää ja sai samalla toivomaan että itsekkin pääsisi jo nauttimaan kesäfiiliksistä! :)

    Kevättä odotan joo, ei oo mitään ihanampaa keväässä kun huomaa että asfaltti on sula ja kuiva, aurinko paistaa ja kesä lähestyy! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmuiset kiitokset Anette! :) Kyllähän me kohta kaikki päästään nauttimaan ainakin plussakeleistä ja auringosta, jos sääennustukset yhtään pitää paikkaansa ;)

      Oon ihan samaa mieltä! Perustetaanko kevätkerho ja tanssahdellaan kevättansseja joukoittain kevään jouduttamiseksi! :D

      Poista
  6. Nää postaukset on ollut kerrassaan ainakin minusta tosi mukavia, ja oon oottanu koko viikon, että millon julkaset seuraavat osat :)

    Kyllähän sä ehkä hyvässä mielessä näytät vähäsen Justin Bieberiltä, kun sulla on nyt ruskeet hiuksetkin :) Ainaskaan ne ei sitä sanonu pahalla =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii tosi mukavaa kuulla, paljon kiitoksia! :) Ja niin, tuskinpa kukaan ois mua mitenkään erehtynyt Justiniksi luulemaan, jos olisin vielä blondi:>

      Poista
  7. Tosi kiva toi koko kanaria postausjuttu, ihana katella lomakuvia näin keskellä talvee :---) ja hahaha on sussa ehkä ihan vähän jotain justin bieberin näköä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiiiirmusti kiitoksia jos tykkäsit!♥ Hahaha niinkös luulet :D? Ehkä mä oon seuraava teinisensaatio♥ Tai ehken .. :D

      Poista
  8. Vihdoin! Ihana taas! Kiitos<3 Näitä on ihana lukea! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii paljon kiitoksia! :) Kiva jos tykkäät♥

      Poista
  9. Justin Bieber!?! :D Jos he olivat sen verta kovia faneja, että kuvia kanniskelevat mukanaan niin miten ihmeessä he voivat erehtyä luulemaan sua Bieberiksi? :DDD Voi ei!!
    Ihania kuvia taas ja mun mielestä nää postaukset oli just sellasia ihanan erilaisia kuin muut, mukavaa piristystä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä aurinko häikäs niitä sen verran että ne näki vaan mun Justinmaiset hiukset eikä mun hirmunaamaa:O Hihii kiitos paljon! :) En osaa oikein kirjottaa kun Maija tässä tsiigailee, hui:O

      Poista
  10. Mä tykkäsin näistä tosi paljon, ja mun puolesta voit jatkossakin kirjoitella päiväkirjatyylillä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee tosi kivaa jos tykkäsit! :) Ja voisinhan mä ehkä joskus jatkaa päiväkirjailuani:>

      Poista
  11. Joo todellakin ootan kevättä! Auringon paiste, ihanat kevätvaatteet, kuivat kadut, luonto... :)
    Ja musta nää matkapostaukset oli hyviä.
    Hahaa, ja miten joku oli luullu sua Justin Bieberiksi? :D Et ainakaan mun mielestä näytä kovin paljoo Bieberille... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii näinpä juuri! :) Mulle ainakin viime kevät oli varmaan mun elämän parasta aikaa, ehkä tästä keväästä tulee vieläkin parempi! :> Noooh, asiahan voisi olla niinkin, että kun Kanarialla on kaikki feikkiä, niin sinne haluttiin oma feikki-Bieberikin, ja mä sovin hyvin rooliin:>

      Meikä nauraa täällä omille jutuilleen ja Maija facepalmaa :)

      Poista
  12. tosi kivaa vaihteluu sun ''normaaliin'' postaustyyliin ja näitä oli tosi kiva lukee :D

    VastaaPoista
  13. HAAHAHAAH! toi justin bieber juttu :DDD eikäXDXD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahahahaaaa joo meikä syrjäyttää kohta aidon Bieberin♥

      Poista
  14. kyllä mää ainaki oon tykänny tosi paljon näistä postauksista c: ! ja oli kyllä aivan ihania kuviaki taaaas kerran♥. ja voiettä, ihanasti repesin tolle justin bieber-jutulle!:DD♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii tosi kivaa jos oot tykkäillyt!♥ Paaaljon kiitoksia!♥ Vaikka suuri osa olikin vain kiireessä ja liikkeessä räpsäistyjä pikakuvia:> Hahahahaa jep, Axel Drew Bieber : D

      Poista
  15. sä kyllä näytät tossa missä sullei oo paitaa ihan justinilta !:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa näytänkö! :D Voi hitsi toivottavasti nyt joku ei keksi että oon joku feikki-Bieber O_O

      Poista
  16. Nää oli tosi kivoi!

    VastaaPoista
  17. nää oli just parhaita ja oisit kirjottanu pitemmästi:o!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiiitos!♥ Ja no en oikeen muistanu enää kaikkia yksityiskohtia tuolta.. :D

      Poista
  18. Et sä ainakaan mun mielestä näytä niin Bieberiltä, että sua erehdyttäis siksi luulemaan mutta onpahan sulla mitä kertoa lapsenlapsille vanhana :DD:D

    Kivaa vaihtelua muutes nää lomapostaukset ;)

    http://sadehtivaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahaa, joo voin kuvitella kun raihnainen eläkeläis-Axel kertoo lapselapsilleen kuinka häntä erehdyttiin luulemaan sen ajan suosituimmaksi teinilaulajaksi.. :D Voinhan mä kans kunnostautua lintubongarina ennen vanhuutta jee!

      Hihii kiitos paljon♥!

      Poista
  19. Voi , en tänäänkään päässyt Kokkolalandikseen ,KOSKA kuume nousi taas yöllä .. Olen täällä tuskissani yrittäny pakata kimpsut ja kampsut kasaan . Onneksi huominen on olemassa !

    En kyllä heti ehkä Justin Bieberiksi olisi luullut , mutta miksei . Olisit mennyt juoneen mukaan ja diivaillut siellä hieman . ^^

    Todella mukavia postauksia . Et kyllästytä ollenkaan ! Lisää tulemaan ! WE WANT MORE .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÄ EI SINÄ SENKIN...!! Minä kun vartavasten olin näytillä Chydeniassa tunnin jos parikin.. :--------( Nooeeeeei haittaa vaiskaan, pikaista paranemista sinne!:<

      Hahaha, no, olin niin hämmästyksissäni tilanteen johdosta, että en oikein älynnyt edes että olisin voinut leikkiä mukana :--D

      Kiiiiitos ihan hirmuisesti♥! Ikävä kyllä meikäläisellä ei oikeen oo enää materiaalia näihin lomapostauksiin :( Paitsi pieleenmennyt videopostaus, koska kameran akku loppui kesken selitysten.................. :D

      Poista
  20. hei nää oli tosi kivoja!:) oottelen vieläki teijän korttii jospa se tulis ens viikolla:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitti Jossu!♥ Ai höh, eikö postin pojat oo vielä kiikuttanut sitä teille!? :< Noooooh kerrohan heti kun se saapuu ;)

      Poista
    2. Jossu mitä helkkaria oikeesti, meille on tullu jo aikoja sitten? :O

      Poista
    3. Jossu on ollut tuhma postipetelle :---------(

      Poista
    4. ei oo tullu vieläkää! mitä helvettiä:D

      Poista
    5. Ole kiltti niin se tulee :-------------------)

      Poista
  21. Näitä kuvia jaksais katella vaikka kuinka kauan.. tulee niin mieleen, ku ite kävi joskus 6 vuotta sitte Kreikassa ja siellä oli niin kivaa, että vois lähtee millon vaan uudestaan :) Kun kattoo näitä kuvia missä paistaa lämmin aurinko niin tulee itellekin lämmin olo :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heee ihanaa jos oot sitä mieltä♥ Me käytiin viimeks noin 1½ vuotta sitten Italiassa, mutta änkyröin koko matkan koska mulla oli ikävä kavereita D: Mukavaa jos kuvani lämmittävät sydäntäsi:---)

      Poista
  22. Vitsi noi lintukuvat oli hienoja o___o* ♥ Sulla on vielä mahtava ura edessä lintubongarina ja lintukuvaajana!

    Ei susta kyl ekaks Justin Bieber olis tullu mieleen, mut nyt ku mainitsit ni näytät kyllä vähän JB:ltä tossa kuvassa missä oot ilman paitaa :D Ainakin jos nopeesti kattoo :-----D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaa kiitos:D♥ Toivottavasti et ymmärtänyt väärin, mä en siis oikeesti ole aikomassa lintubongaroida itseäni ammattiin asti :---D Heitin vaan pikku vitsiä ja leikin lintukuvaajaa :>

      Hahaaa joo no meikä on tämmönen julkkiksen näkönen. Not really, mutta mietityttää että jos mulla ois ollut vielä blondit hiukset, niin oiskohan mua erehdytty luulemaan Cody Simpsoniksi :--D Hehee okei mä tästä tanssahdellen lähden kouluun..... --->

      Poista
    2. Joo en mä ihan ajatellukkaa et sä lintubongaajaks ryhtyisit, mut noi oli kyl hienoja :----D

      Poista
    3. Hahaa okei hyvä sitten, ajattelin vain selventää ettei tuu mitään väärinkäsityksiä :---) Mutta eiköhän lintubongariaxel vielä joskus kunnollakin esittäydy! ;--)

      Poista
  23. Millon uutta postausta Axeeeel?:) Ikävöin sun suaaaa:( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mua kuorrutettuna mulla on tulossa lähipäivinä! :--) Mulla on vaan taas hirveä hoppu lähestyvän koeviikon vuoksi, varsinkin koska sairastelin viikon, ja multa jäi väliin mm. kurssivalinnat ensi vuodelle. Oon tässä kuumeisesti koittanut saada opoa kiinni O_O

      Poista
  24. Sun veli on tosi sulonen <3 Minkä ikänen se on ? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa se on -96, tällä hetkellä 15 vuotta :--D

      Poista
  25. Veljes näyttää melkeen sua vanhemmalta:D jotenkin nuo sen lyhyet hiukset tekee siitä aikuismaisen:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa huijui! Se on kuitenkin mua vuoden ja seitsemän kuukautta nuorempi:o Mulla onkin vielä tälläinen teini-ikäinen mutanttininjatukka!

      Poista
  26. Matkakuume<3 mäkin tahdon ulkomaille !! Pitäisi oottaa kesälomaan asti että pääsen kahdeksi viikoksi lontooseen, ei millään malltaisi:( Blogisi on erittäin mukava ja olen sitä jo pitkään seuraillut :) Olisi vain yksi kysymys...... :D Ootko kysynyt lupaa sun tyttöystävältä noihin kuviin missä hänen mahansa näkyy, itse en ikinä suostuisi tuollaisiin kuviin, ellen olisi täydellisen kropan omaava:D mitä tyttöystäväsi sanoo/sanoi noista?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii sama täällä! :--) En muistanut yhtään, miten mukavaa matkailu onkaan.. Tunsin itseni paljon vapaammaksi kuin täällä, kahlittuna kylmyyteen. Paaaljon kiitoksia! :) Ja tottakai olen kysynyt, mitkä kuvat saa julkaista ja mitä ei :> Eipä hän mitään erikoista sanonut :--)

      Poista
  27. tee jotain tolle tukalle ja sun hymylles. rumia molemmat. tai näytät sellaselta vammaselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja näin laukoo herra/rouva anonymous! En mä voi rumuudelleni mitään, se on luomurumuutta eikä lähde mihinkään. Olen kuitenkin todella otettu kun kerroit asian häiritsevän sinua.

      Poista
  28. nää sun blogi kirjotukset on nii siistejä, puhumattakaa kuvista!
    Ku katteli noit kuvia nii tuli itellekki sellai fiilis et haluaa jonnekki lämpimää <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihiii kiitos paljon! :) Mäkin haluaisin takas tuonne lämpöiseen, et arvaakkaan kuinka kauhelta tuntui palata tänne kylmyyteen :--D

      Poista
  29. Huh huh ! Pääsin Skotlantiin ja tulin juuri takaisin sieltä . Matka oli aivan ihana ja ihmiset myös ! Oli todella haikeaa lähteä sieltä pois . ;<<

    Oli jännä , että siellä ei ollut ollenkaan lunta . Narsissit vain kukkivat teiden reunoilla .

    Heräsin aamulla 02:00 ja kello on puolen tunnin päästä 02:00 lauantain puolella , joten VÄSYTTÄÄ aika lailla eli --> NUKKUMAAN .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vautsi! Uskon sen, minunkin matkani kävisi Skotlantiin, tai oikeastaan mihin vain, jos rahaa olisi :---(

      Höh, me vaan täällä kärsittiin räntäsateista ja kurasta :--(

      Heheeee toivottavasti nukuit hyvät unet ja olet pirteänä nyt :--)

      PS. KATON HÄMÄHÄKKIMIESTÄ TÄSSÄ SAMALLA!! :--)

      Poista
  30. aivan ihana tää sun blogis :) sulla on tosi kiva tyyli ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. taas sä oot floodimassa blogias toisten blogeihin lukijoiden toivossa :D

      Poista
  31. Juuu-uh . Jäi vain Englannin kello päälle , että olen koko ajan 2h myöhässä . :/// Muutenkin aika haikeat fiilikset palata takaisin harmaaseen arkeen .

    PSPS. MINÄKIN KATSOIN EILEN SPIDERMAN 2 & NYT TULEE 3 !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaaa mulla kävi samoin Kanarian ajan kanssa!! Mun unirytmi oli muuttunut kahdella tunnilla :--O Muttamutta cheer up, kevät tulee, lumet saa kyytiä ja kohta lökötelläänkin jo aurinkotuoleilla!! :--) Pidä se mielessä;)

      OMG MULTA JÄI KATSOMATTA 3!! :---(

      Poista