tiistai 7. helmikuuta 2012

Taikureita ja taideteoksia

Moikka vaan jokaiselle ihanalle siellä ruudun toisella puolella! :) Teitä lukijoita on tullut taas lisää, kovasti tervetuloa!♥ Tunnen suurta häpeää ja omantunnontuskaa tämän postaustahdin vuoksi.. Axel ottaa nyt itseään niskasta kiinni.


Muistatteko, kun puhuin viime postauksessa tekeväni töitä koulun ohella? Arvatkaapas miksi? Olen saamassa lapsen! Lapsen nimi on oleva Sigma 70-300mm f/4.0-5.6 DG Macro! Ai eikö kuulosta ihmislapselta? Noh, ei se sitä olekaan, se on kaksi päivää sitten tilaamani uusi makro-objektiivi! :) Ostin sen vähän Kanaria mielessä, Maija kun lupautui mulle malliksi. Saan kuvata ilman pelkoa siitä että sormet kohmettuisivat jääpalikoiksi tai että Maija kuolisi hypotermiaan:D En malta odottaa!


Valokuvaamisesta puheenollen, olin tänään pitkästä aikaa Stellan kanssa kuvaamassa, ja muutamat kuvat ehdittiin ottaa ennen hämärän tuloa. Aika siistiä että päivät ovat pidentyneet jo sen verran että aurinko paistaa vielä pikkuisen neljältäkin! stellakehys11 jokeripoika1 stellakehys22 axukortti11 Mulla tahtoo mennä aina niin, että vaikka koitan pitäytyä yhdessä teemassa per postaus, niin silti melkein jokaisesta postauksesta tulee vaan kuvien sekamelska. Näissä kuvissa teema on kuitenkin melko yksinkertainen: Taikaa ja kehystettyjä "taideteoksia".


Olisi mukava kuulla teidän mielipiteenne näistäkin kuvista!♥ Kehitysehdotuksetkin ovat enemmän kuin tervetulleita :)


Mulla oli jokin naseva lopetus mielessä mutta äiti sotki ajatukseni tulemalla huoneeseeni tiedustelemaan, milloin aion mennä nukkumaan. Tyhmä:(

35 kommenttia:

  1. mä kaipasin postauksia sun arjesta yms :) kivoja kuvia mutta missä normaali elämä? 8D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai arkisia kujeita kaipailet :>? Haha, no mikäs siinä, mutta mun arki saattaa olla vähän tylsää:o Ehkä keksin jotain:)

      Poista
  2. Tuuppas joskus munkin kanssa kuvailemaan niin saisin itekkin tommosii hienoja kuvia! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, sehän käy oikeen hyvin! :> Ajele Kokkolaan päin:D

      Poista
  3. Säikähdin ihan oikeesti kun kirjoitit olevasi saamassa lapsen. xD Mutta kivoja kuvia taas kerran!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sittenhän onnistuin! Arvasin että ainakin joku vähän hätkähtäis kun kirjoittaisin tollasta.. :D Kiitoksia♥

      Poista
  4. Eka kuva on ehdottomasti paras. C: Ja näitäkö varten sinä jätit minut huomioimatta!? Minä odotin jotain SUUURTA! Eiku niin sä olit hidas, mutta tollaset muokkaa helposti 15minuutissa. ;)
    Ei mut hienoi, jotenkin kavahdan aina noita seepiakuvia... :c En tykkää, luonnonvalo ja -värit kunniaan! (En aikonut tehdä mitään järjestöä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos;) Näitäpä varten juuri... :O Noh, minä kun en perusta mistään SUUUUUURESTA, niin olisit voinut olettaa näiden olevan vain pientä kameran piiperrystä:o Okei mitä. MUOKKAA ITSE, katotaan:O Ai että seepia joutuu osaltasi disliketyksen kohteeksi...? Sepäs.. rasistista... Kiitos kuitenkin pahoista sanoista huolimatta</3 Kuitenkin salaa suunnittelet mielenosoitusta meidän ikkunan alapuolelle... :o

      Poista
  5. Oi mä niin tykkään näistä sun kuvista, nii erilaisia ku useimmilla ja nää on nii taidokkaasti otettu !:) Ootko kui pitkää harrastanu jotain valokuvaukseen liittyvää?:) Ja tosiaa ois kivaa nähä kuvamateriaalia iha siitä sun arjesta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi hirmusti kiitoksia! :) En mä kovinkaan pitkään, jonkinlaista kuvailua oon harrastanut ehkä muutamia kuukausia, jotain random kuvia tosin oon tietysti kaiken maailman kännykkäkameroilla räpsinyt jo iät ja ajat:> Okei, tässä tapauksessa arkipostaus tulossa! :)

      Poista
  6. STELLA ON NIIIN KAUNIS!!!!! ♥__♥

    VastaaPoista
  7. Sulla on aika usein nää ulkona otetut kuvat hirveen tummia ja niissä on aina toi sininen värimaailma. En tiiä teetkö niistä tarkotuksella tummempia, mutta olis kiva katella joskus vähän valosempiakin kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis tarkoituksella teen niistä sinertäviä ja siten ainakin omasta mielestäni "talvisempia", mutta ei ne musta kovin tummia oo:o Paitsi katon tietenkin eri silmillä. Lisäänpä sitten vaikkapa seuraaviin kuviin valoisuutta :)

      Poista
  8. Mulla on vissiin toi objektiivi, ainaki joku Sigman 70-300 mm löytyy :D Hyvä on ollu! (:

    Sulla on aina tosi hienoja kuvia! Tykkäsin tosta ekasta kamalasti! :) Toi vika oli jotenki... pelottava? :o :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa onkos! Mukava kuulla, toivottavasti posti nyt toimittais sen tässä piakkoin:) Mulle käy melkeen aina kun tilaan jotain ihan sama mistä, niin toimitusajaksi luvataan muutama päivä, ja tuote tulee parin viikon päästä.. :< Kiitos kovasti! :)♥ Haha, no saavutus sinänsä että mäkin voin näyttää pelottavalta :D

      Poista
    2. Mä ostin ton mun putken (okei mummi osti) Rajala Pro Shopista vähän ennen uutta vuotta ku se oli alennuksessa vaan 99€ ja heti seuraavana arkipäivänä kävin hakemassa sen tosta lähimmästä rajalasta :D
      Sinänsä helppoo ku asuu täällä Helsingissä ni kaikki kaupat on lähellä eikä tarvi kauheesti tilailla netistä :D

      Poista
    3. Ohhoh, niinkö halvalla!:o Omani maksoi satasen enemmän:( Ja postin pojat voisivat kyllä jo kuskata sen mulle:< Asun mäkin 3-4 vuoden päästä Helsingissä! ;)

      Poista
    4. Joo, selasin vähän niitä sivuja joulun jälkeen kuola valuen ja ryntäsin samantien ilmottamaan iskälle että haluun sen ku huomasin kuin halpa se on :'D
      Mä ite muutan syksyllä ehkä pois Helsingistä :D
      Kauhee keskustelu tästäki tuli..

      Poista
    5. No voi harmin paikka! Pitänee sitten jonkun seuraavan alesesongin aikaan käydä kurkkailemassa Rajalan sivuja:o Aijjaa poisko, miksi näin?:> Haha joo en pakota sua vastaamaan jos hävettää keskustella täällä keskellä blogia :D

      Poista
    6. Kannattaa joo tosiaan vilkasta ^^
      Pois koska meen ehkä Päivölän kansanopiston matikkalinjalle opiskelemaan ja se on Tarttilassa, Toijalan lähellä, Hämeenlinnan ja Tampereen välissä :D Siellä olis tarkotus suorittaa sit lukio kahessa vuodessa.. Kattoo nyt jos pääsis eka sisää sinne :D

      Hah ei tää mua hävetä, mietin vaan ettei sua häiritse ku tuun tänne selittämään jotain mun turhia höpinöitä joista kaikki on varmaa saanu jo tarpeekseen :D

      Poista
    7. Aaaaai sä oot niitä matikkaneroja!:> Voisit auttaaa mua vähäsen mun on matematiikan kanssa:D Mulla oli ekassa jaksossa vielä pitkää matikkaa, luulin osaavani jotenkuten, mutta eijei, vaihdettiin kaverin kanssa lyhyeen toisessa jaksossa. Tässä jaksossa se sit vasta alkoi. Kurssi käsittelee geometriaa, jossa oon muutenkin huono. Arvaa siis nytkään pysynkö kärryillä...?:D

      Musta lukion suorittaminen kahessa vuodessa on kyllä tosi kunnioitettava suoritus, ja itse en pystyis siihen:> Kolme vuottakin tekee tiukkaa. HAHA, kuule mua ei todellakaan häiritse:D

      Poista
    8. Matikkaneroja joo.. eiku ehkä ei :D Kattoo nyt pääsenkö mä sinne ees sisään et tuleeks täst mitää..
      Joo mul alkaa täs jaksossa kai lukion pitkä matikka ku oon sellases matikaniryhmässä et me emnnää 2/3-osa muita nopeempaa ja suoritetaan pitkän matikan eka kurssi yläasteella, apua!

      Hah, no hyvä ettei häiritse ^^

      Poista
    9. Haha no kuule mä en päässy pitkän matikan ekasta kurssista läpi, kuten puolet meidän koko ryhmästäkään ei päässyt (n. 30 oppilasta):> Tsemppaat vaan ja hyvin se menee! :)

      Poista
    10. Voi ei :D Joo, pitää yrittää tsempata :) (Ja nytki istun koneella vaikka voisin olla tekemässä ruotsin läksyjä. Niin mikä ysipanostus?)

      Poista
    11. Haha, no mulla on melkeen aina ollu sama juttu.. Voisin melkeen joskus alkaa availla kirjojen sivuja ja tehdä kotitehtäviä:o

      Poista
    12. Vois olla hyvä idea :D
      Onkos sun vauvas muuten saapunut jo? ^^

      Poista
    13. Ei oo vauveli vielä päässyt isin syliin! Postin pojat on olleet laiskoja:( Toivottavasti ne kohtelee sitä hyvin:<

      Poista
    14. Postin pojat on aina laiskoja :< Vähän niinku remonttimiehet, Kulosaaren metroaseman remontin piti kestää n. yhen kesäloman ajan ni se kesti vuoden... Ei näin :(

      Poista
    15. Onhan ne pikkusen! Toivottavasti tossa paketissa ei sentään ihan vuotta mee O_O

      Poista
  9. jos kuvaat tyttöystävääsi tolla putkella, saat olla aika helkutin kaukana hänestä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En aikonutkaan häntä kuvata 300mm polttovälillä:>

      Poista
  10. Sigma 70-300mm f/4.0-5.6 DG Macro! Ai eikö kuulosta ihmislapselta? Noh, ei se sitä olekaan, se on kaksi päivää sitten tilaamani uusi makro-objektiivi! :) Ostin sen vähän Kanaria mielessä, Maija kun lupautui mulle malliksi. "

    No tosta saa sellasen mielikuvan et joo. Opettele vaikka lauseiden sanajärjestykset.
    Ja hienoa että tiedät sanan polttoväli. Sä et oikeesti tee tolla putkella yhtään mitään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lauseiden sanajärjestykset? Etkö nyt parempaa keksinyt? Et kai ole se sama tyyppi joka lähes päivittäin kommentoi samaan kirjoitustyyliin mulle jotain tällasta, tai sitten väittää mun matkivan Picture Puttosta? Mistä tämä viha mua kohtaan? Oonko joskus tehnyt sulle jotain?

      Ja oi kyllä, tiedän sanan polttoväli ja lukuisia muitakin♥ Ja usko pois, teen tuolla putkella erittäin paljon, ja voit tulla tänne vaikka päivittäin, hymysuin katselemaan juuri tuolla putkella ottamiani kuvia, tervetuloa.

      Poista