lauantai 25. helmikuuta 2012

Pre-Canary

Jos tätä päivää ei oteta mukaan laskuihin, meidän Kanarianmatkaan on enää yksi päivä!! Oon niin fiiliksissä ettei edes lumisade ja hyytävä tuuli saa mua lannistumaan! ;)

Johtuu varmaan matkasta, mutta mulle on tullut nyt viime aikoina hirvee kesäfiilis joka kerta kun aurinko sattuu paistamaan. Voisin vaikka vannoa että tällä viikolla muutaman kerran mun sieraimiin on ajelehtinut aivan selvä kevään tuoksu!!!

En malttanut odottaa maanantaihin saadakseni pukea shortsit luvallisesti päälleni, vaan tein sen tänään! Ja unohdin avaimet sisälle hehe..
kaksmä22 frozenme
Ei hitsi mulla oli kylmä! Mutta hei kattokaa mun uutta kangaspussukkaa;) Ei liene epäilystäkään, että ostin sen koska viikset.
1123
Mm. tämä asu siis tullaan näkemään päälläni Kanarialla;) (Ps. Tiedän kyllä miten typerältä näytän shortseissa keskellä arktista maatamme:D)
peililasit jääpuikot
Alkoiko teidän hiihtoloma juuri, onko se juuri alkamassa, vai vasta edessä:)?
Palailen vielä huomenna! :)

PS. Onko kellään minkäänlaista ideaa, että mihin voisin tunkea kittiobjektiivini kun se ei millään mahdu pieneen kameran suojalaukkuun...?

38 kommenttia:

  1. ahhh, rakastuin tohon kangaskassiin!:D♥ ja ihana toi koko vaatekokonaisuus ! + oon niin kade ku pääse tonne Kanarialle, mutta pidähän hauskaa c: !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheee joo se on ihana, voisin melkeen ottaa siitä mallia ja kasvattaa isot muhkeat viikset♥ No ehkei nyt sentään kuitenkaan:> Voiiii kiitoooos:)♥ ! Ja varmasti pidän hauskaa, saatpa nähdä;)

      Poista
  2. Hieno toi asu, hei! oot tosi tyylikäs poika, teitä vois olla useampiakin! :) Ja mun hiihtoloma on ollu jo tän viikon, maanantaina kouluun :( Pidä hauskaa Kanarialla!


    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoksia♥! Hehe oon aina sanonu kaikille että on meitä varmaan enemmänki, mut osa pysyttelee ehkä vaan piilossa:D Tai en mä tiedä:) Hehee no mutta oot saanu nauttia ja nukkua pitkään, sillä välin kun mä oon hypännyt koulussa luokasta toiseen:< Pidän, kiitos! :)

      Poista
  3. Ihana postaus ja todella hyvää ja mahtavaa lomaa ! Muista ottaa sitten munkin puolesta sitä aurinkoa, kun ite joudun täällä hyisessä lumisateessa oleskelemaan ! (:

    Ja siitä lomasta, olisin onnellinen jos alkaisikin, mutta kun ei niin ei, meilläpäin se loppuu nyt, maanantaina taas iloisin (tai sitten vähemmän iloisin) mielin takaisin koulunpenkille... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kiitos kovasti!:) Joo muistan toki, ehkä mä saisin nyt tällä kertaa vähän väriä tähän mun kalpeeseen ihoon haha:) Aina käy niin hassusti että kukaan ei huomaa eroa mun värityksessä kun tuun takasin ulkomailta :D

      Oooivoi, noh, toivotan hauskoja ja oppimisentäyteisiä koulupäiviä sulle:) Hehe mä meen vasta hiihtoloman jälkeisen viikon keskiviikkona kouluun;)

      Poista
    2. Voi sua onnekasta ! (: Ei sen puoleen itel on vielki viimekesän rusketus tallessa, säilyy melkeen koko talven itellä (; Ja kelepais kyl itellekki toi reissu ja koulu vast joskus tuol noi, mut ei niin ei :D

      Mutta juu, nyt tosiaan toivottelen sullehyvää lomaa ja turvallista matkaa ja meen itte kurkistamaan ruottin kirjaan :D

      Poista
    3. Hehe mulle ei kerennyt viime kesänä varmaan minkäänlaista rusketusta ees kehittyä, koska olin aina vuorannut itseni aurinkovoiteilla, etten vaan pala:D Ehkäpä nyt sitten uus yritys;>

      Paaaaljon kiitoksia ja onnea ruotsin kanssa;)

      Poista
  4. hehee ollaan kangaskassi-samiksiii!:-Dd oli pakko ilmottaa:D

    VastaaPoista
  5. hehee, ostin just tänään samanlaisen kangaskanssin kun sulla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä tapauksessahan säkin voit liittyä Team Mustacheen;)! Kun mä ostin tuon, niin niitä oli vaan yks ainut jäljellä ja enhän mä sitä voinut jättää kauppaan itkemään yksinäisyyttään:(

      Poista
  6. Mun hiihtoloma loppuuu jo ja joudun maanantaina kouluun ! :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, sillon me ollaan lämpimässä;) Noooeeei, voimia kouluun!!

      Poista
  7. Kuinka paljon toi sun kuvankäsittelyohjelma maksoi, kun niin ammattilaista kädentekoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäkuussa kun sen ostin Verkkokauppa.com:ista, se maksoi 1023,90 € :>

      Poista
  8. Ihania kuvia ja tosiaan, eihän tuo mitenkään hirveen fiksunnäköstä oo shortseissa lumen keskellä =) Ei pahalla siis. Itellähän vasta alko hiihtoloma <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitoksia♥ Eihän se tosiaan ehkä oo, naapurin vähän vanhanaikainen pappa katsoi mua vähän jännästi kun hihhuloin ympäriinsä shortseissa..... :D Sama täällä;)

      Poista
  9. oi ihana toi kassi :> mistä ostit sen ? :---)

    http://potkulaudallapariisiin.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. tää sun blogi on just siisti!
    Sait just uuden lukijan :-)

    http://rrosamari.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paaaaljon kiitoksia ja kovasti tervetuloa lukijoiden iloiseen joukkoon :)♥ !

      Poista
  11. ihanii kuvia ja muutenki hieno tää sun blogi <3 liityin lukijaks :---)
    ps. mäki haluun kanarialle :( mut joo pidä hauskaa :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooii hirmusti kiitoksia ja tervetuloa lukemaan!♥ Hehee tää on varmaan mun ekoja ulkomaanmatkoja kun oon oikeesti innoissaan lähdöstä, eikä pelota esim. lentokoneen putoaminen, ero kavereista jne:> Pidän hauskaa sunkin puolesta!:>

      Poista
  12. Mulla hiihtoloma alkaa ens viikolla eli viikko pitäs vielä istua koulussa... Mut hyvää matkaa sulle! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe no voit sitten nauraa mulle kun mun loma loppuu niin sulla vasta alkaa:D Kiitos!! :)

      Poista
  13. Viikko vielä , ja sitten lomalle !

    Yritin tässä vääntää Ranskan esitelmää , mutta jotenkin eksyin tänne ...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe no eipä se mitään, onhan tää aika opettava blogi:D

      Poista
  14. kovasti oli liian tiukan näköiset pökät..

    VastaaPoista
  15. Sulla on tosi kiva blogi!!!:) mahtavaa löytää kiva pojan pitämä blogi ! Sait uuden lukijan :--)

    http://josecret.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii paljon kiitoksia! :) Tervetuloa lukemaan ja toivottavasti mun blogin parissa on kivaa vastakin:)

      Poista