keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Eskimoinvaasio!

Arvatkaapas kuka puki eilen ensimmäistä kertaa tänä talvena talvitakin ylleen? Kyllä, meikäläinenpä juuri! Oon tähän asti viilettänyt ympäri maita ja mantuja nahkatakki lämmikkeenäni, oikean talvitakin levätessä vaatekaapissa. Nyt se vihdoin pääsi ulkoilutukseen! (Tuo on siis se, jonka ostin taannoin Oulusta:> )eskimoasu1

Mun pukeutuminen tosiaan on yhtä värien juhlaa enkä suosi mustaa ja valkoista.

Mulla ois (taas) pieni kysymys teille lukijoille: Mitä ihmettä teen mun pallohiuksille!? Oon alkanut itsekin kyllästyä niihin, mutta kun yritän laittaa ne eri lailla, harjaan ne suoriksi ja alan uudestaan laittamaan, ehtii kulua minuutti niin hupsistakeikkaa, nehän ovat taas täysin samanlaiset. Mulla on ilmeisesti jonkinlainen paavopesusienisyndrooma (hän yrittää eräässä jaksossa valmistaa jotain muuta kuin purilaisia, ja vaikka hän kuinka yrittää, ei synny mitään muita kuin purilaisia) :D Oon itse aina kuolannut Oliver Sykesin hiuksien perään ja muutenkin oon aina halunnut kokeilla ns. "emohiuksia", mutta enpä sitten tiedä?

Mutta, olisiko kenelläkään minkäänlaisia hiustyyliehdotuksia? Vai pitäisikö pitäytyä vanhassa, hyväksi koetussa pallotyylissä:> ?

24 kommenttia:

  1. http://www.menshairstyles.net/v/man-short-hair-style/Wild+men+short+hairstyle+with+very+long+layered+bangs+in+dark+blonde.JPG.html

    http://www.menshairstyles.net/v/man-short-hair-style/2009+men+hairstyle+picture.JPG.html

    http://www.menshairstyles.net/v/man-short-hair-style/layered+men+hairstyles.PNG.html

    Tossa kolme kivaa hiustyyliä jotka sais aika hyvin sun hiuksista :> Hitosti ohennusta, niskalsta hiusta poies, sivuilta lyhkäsemmiks niin näyttää erilaiselta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekat ja tokat näyttää tosi kivoilta! Voisin jotain tuon tyylistä koittaa, kampaaja-aika kun on ensi viikolla:>

      Poista
  2. Mulla on ihan sama juttu, oon ihan kaavoihin kangistunut! Se pätee mulla sekä hiusten laitossa että silmien maalaamisessa...
    Mulla ei oo ikinä onnistunut hiustyylin muutos muualla kun kampaajalla. Koska sit kun tukka on leikattu johonkin tiettyyn muotoon ja kampaaja neuvoo jonkun kivan tavan laittaa ne, niin on paljon helpompi alkaa laittaa hiuksia uudella tavalla :--D
    nyt oottelen innolla millaseks leikkautat!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mulla taas on just päinvastoin! Mulla ei oo koskaan onnistunut hiustyylin muutos kampaajalla, aina oon itse lopulta leikellyt ja laitellut jne:D Joskus kampaajan työ on jopa epäonnistunut niin pahasti, että mua on haluttanut melkeen kulkea muutama kuukausi pussi päässä :< Siinä vaiheessa tapahtui kyllä kampaajan vaihto :D

      Hehe, toivottavasti saan näistä jonkulaiset erilaiset:O

      Poista
  3. Leikkaa sivuja paljon lyhyemmäksi kuin pääliosaa, saat hiuksiisi vähän terävyyttä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aionkin varmaan tehdä niin:> Ohentaa aion ainakin ihan hitosti:D

      Poista
  4. eijeijei, älä leikkaa!:DD noi sun nykyset on niiin ihanat!c:♥
    /mutta toisaalta noi Oliver Sykes-tyyliset hiuksetki vois olla tosi kivat8)..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Do you think so♥ ? Hmmmm, no mullakin on kyllä vähän vaikea päätös että uskallanko luopua hiustyylistä, joka on pysynyt lähes samana pari vuotta. Mutta oon kans oppinut sen, että kerralla ei kannata lähteä hiustyyliä muuttelemaan liian radikaalisti, haha... :D Täytyy suunnitella!

      Poista
  5. noi sun nykyset hiukset on kyl kivat, mut toisaalta vaihtelu virkistää ja sais uutta eloo:) myös nuo oliver sykes-tyyliset hiukset kävis sulle, koska pistät muutenki hiuksias ni saisit niistä sitte ittes näköset!:) pistä harkintaan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe, olet oikeassa, vaihtelu virkistää aina ja tuo vähän uutta ilmettä:) Noh semmoset on aina olleet mun haaveena, katsotaan nyt miten käy;)

      Poista
  6. Mä kyl tykkään näistä sun nykysistä paljon :) mut voist kokeilla kans jotai ns. iimou hiuskia: ) semmotteetki vois sopia hyvin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäät :) Niin aattelinki kokeilla, mutta äääääää emmätiiä sitte! Pitää laatia kunnon suunnitelmat haha:>

      Poista
  7. hui miten voit olla tuolla kylymäsä iliman takkia?:S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helposti jos ei pelkää hypotermiaa haha:)

      Poista
  8. Mää kans ehottaisin sellasia hiuksia, jotka on ohennettu sivuilta ja pitemmät päältä. Ja ei sun tarvi surra niitä ku ne kumminki aina kasvaa takas :) rohkeesti vaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmmmmm en oo ihan saanut kuvaa että mitä tuolla meinataan:o Tai en oo varma:> Mutta ehkä rohkaistun tekemään jotain huisia! Tai sitten en:<

      Poista
  9. Vaikka itte olit mietiskelly justii nuita Oliver Sykes- huiskeita, ni päätin silti ehottaa semmosta sivusiiliä?Saattaa mennä liian radikaaliksi jos haluut muutosta lettiis vähitellen, mut vois olla aika makee sellai just sivusiili ja roimasti muuten ohennettu :) Nykysetki hiukset on kyllä mageet, oon vaa monesti pähkäilly että miten ne voi pysyä noin!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm no mulla on ainakin semmonen käsitys itselläni, että mulle ei sopis:o Tai siiis, mulle ei mun omasta mielestä sovi jos mulla on lyhyttä hiusta ees. En mä oikeestaan tiedä, mutta en varmaan uskalla noin radikaalisti muunnella:> Mutta kiitos silti hyvästä ehdotuksesta!:)

      Ja vastaus kysymykseen, miten mun hiukset pysyy näin, on aika yksinkertanen: paljon lakkaa, haha:D

      Poista
  10. Sivuilta siiliks ja jäljelle jäävään päälliosaan tollanen tumma pohja, mikä nyt on ja siihen tosi vaaleita raitoja.
    Tois kummasti elävyyttä tohon "pallopäähän" :D
    Sulle varmana sopis sivuilta paljon lyhyemmät hiukset, niin tulis paremmin hienot kasvonpiirteet esiin.
    T. Parturituri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopiskohan mulle:o? Meinaan, että omasta mielestäni mulla pitää olla aina hirmuinen letti että näytän omasta mielestäni siedettävältä, haha:D Voisin kysyä vielä tiistaina kampjaaltani paikan päältä että mitä hän suosittelisi:>

      Kiitos ehdotuksesta:)!

      Poista
  11. Kivoja kuvia, kiva tyyli ja sun blogias on kiva lukea kun postauksil on jotain sisältöä :) Ihastuin tohon bannerikuvaan ja oli pakko lukee mitä tää blogi pitää sisällää! Vautsi :>

    rrroosa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe kiiiitos paljon ihanista sanoistasi :)!

      Poista