lauantai 7. tammikuuta 2012

Quiet, like the snow

Heippa vaan kaikille!:) Onko kellään samaa ongelmaa kuin mulla, että on vahingossa unirytmi viettelee vielä joululomaa, eikä se nukkumaan meneminen ihmisten aikaan oikein luonnistu? Noh, älkää huoliko, ette ole yksin, mä oon ihan päivästä riippumatta vähintään kello kahteen yöllä hereillä.. Tää tietenkin kostautuu sillä että silmät tuppaa lupsahtelemaan kiinni koulussa tunneilla. Näytän varmaan aika pelottavalta silmät puoliksi kiinni.. :D ...kello tosiaan onkin taas neljä yöllä:)
Varoitan, selittelen varmaan ihan hupsuja:>


En tiedä johtuuko väsymyksestä vai mistä, mutta oon huomannu, tai en oo voinu olla huomaamatta, että joka aamu herätessäni ajattelen "en jaksa mennä kouluun...". Onkohan tää lukio sittekään ihan se mun juttu, motivaatio ainakin on miinuksen puolella..


Mutta tiedättekös mitä!? Kokkolaan tuli talvi! Reilu viikko sitten katuja koristi enimmäkseen vain kura, nyt on ihan kunnolla jopa oikeaa valkoista luntakin! Ja mulla oli vähän joulufiilis kun heräsin tänään, haha.. :D


Lunta ollaan tosiaan nyt käytetty vähän hyväks myös kuvissa. Kyllähän lumessa mieluummin makaa kuin kurassa..?


tiellä1Joulufiilisten mukana tuli tälläinen jouluisen punainen nenäkin.
maija1
Maijalla oli lämmin hangessa makoillessaan.
päitä1

Beware of the crazy stalker...
axyyylähikuvailu
En oikeasti tiedä mitään parempaa viihdettä yöllä, kuin muokkaamattomat kuvat ja Photoshop CS5! Ylläolevien kuvien kanssa halusin kokeilla jotakin uutta, ja tällaista jälkeä tällä kertaa. (En mä tosiaan vielä mikään masterprosuperphotoshopperi ole, lähelläkään, mutta intohimoa ja oppimisen halua kyllä löytyy. Hmm, voisikohan täällä päin jossain ottaa jotain ei-niin-perus- kuvanmuokkauskursseja..? :>)


Mutta, mitä pidätte?:)


Ps. Vielä ehtii kysellä!!!

15 kommenttia:

  1. Ihania kuvia oikeesti♥ Toi vika on silleen hirveen siisti kun pakkasen voi tuntee noista sun kasvoista ko ne punottaa tollee vähäse. :o
    ps. En menis IKINÄ makaamaan lumeen ilman paitaa, okei oon nainen mutta silti ......... DX

    VastaaPoista
  2. Ihme nakukuva toi toka xD kolmas kuva:pelottava stalkkeri xD mut joo mistä sä revit aina nää ideat?

    VastaaPoista
  3. Kuka makaa tossa lumihangessa ? ja ootko ite ottanu sen kuvan? =) kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  4. Onko toi tyyppi alasti ? tai siis että sillä ei oo paitaa päällä??

    VastaaPoista
  5. Honeymelon: Voi kiitoksia;)♥ JEE, sitte mun pitkät kuvan "jäädytysoperaatiot" onnistuivat:D Mä oon tommonen pikku punaposki:o Haha hyvien kuvien eteen mitä vain:) Lumi varmaan vähän pisteli Maijankin selkää:o

    Anonyymi1: Hahah, en mä oikeestaan tiedä, en kyllä tiedä onko mitkään näistä edes hyviä ideoita, mutta niitä vaan tupsahtelee mun päähän:D

    Anonyymi2: Mun tyttöystävä Maija:) Ja oon ite ottanut ja muokannut:> Kiitos!♥

    Anonyymi3: Eei ole alasti, ilman paitaa vaan=P

    VastaaPoista
  6. Kui ihanii nää sun kuvat on! Itellenikii jos joskus tulis sellane luova olo et sais hienoja kuvia aikaa! Halusin ittellenikii ton photoshop cs5 mut ei taija mun rahat sellasee riittää! Sul on ihana blogi! Kiitos siitä (:

    VastaaPoista
  7. Tuo viiminen kuva on niiiiiin ihana (: näytät ihan nallekarhulta <333 Onko sulla ruskeet silmät vai ku tossa näyttää ihan ruskeilta ?:)

    VastaaPoista
  8. Mistä noi farkut on noi sun ku niin ihanattt :)

    VastaaPoista
  9. ouu vähän siistei kuvii :) ja joo mistä oikeesti saat noi hauskoi ideoit sun pääkoppaan :Dd

    http://thedream-karo.blogspot.com/

    VastaaPoista
  10. Anonyymi4: Voi kiitos!:) Ja tosiaan onhan niitä muitakin hyviä ohjelmia kuvien muokkailuun, ku Photoshop, esimerkiks kevyemmän version siitä, Elementsin, saa noin satasella:) Ja voi kiitos itsellesi siitä että luet!:)♥

    Anonyymi5: Hehe tässähän melkeen punastuu:) Kiitos hirmuisesti!:) Jaja mulla on semmoset jännät vihreet silmät, jotka eri valossa saattaa näyttää ruskealta :>

    Anonyymi6: Kiitos!:) Ne on Tiger Of Swedenin tekeleitä, tilasin joskus taannoin Zoovillage.com:ista :)

    karo: Paljon kiitoksia!:) Ja en tiedä yhtään, ne vaan tulee yhtäkkiä, siks kannankin aina mukana muistivihkoo johon kirjottelen ideoita:>

    VastaaPoista
  11. Sanoit ettet oo varma onko lukio ihan sun juttu. Kannattaa käydä ainaki eka vuosi loppuun ja kannattaa kattoa jos löydät jotain paljon mielekkäämpää opiskelupaikkaa. Ite kävin lukiota ja vaihoin ja nyt oon tosi ilonen uudesta opiskelupaikasta ja monesti nuo lukiokurssit luetaan hyviks. Suosittelen jos tuo lukio tökkii!:-) Tsemppiä kuitenki, ja ihania kuvia!

    VastaaPoista
  12. tykkään tykkään tykkään tykkään..<3 ei muuta :)

    VastaaPoista
  13. Anonyymi7: Niiiin mä aionkin, ainakin tää eka vuosi kunnialla loppuun:) Eihän tässä ees montaa kuukautta ole! Piristävää kuitenkin, kun kesäloma on jo tavallaan lähellä;) Mutta kiitoksia neuvoista, apperciate that:)!

    Reetta: Kiitos kiitos kiitos Reettaseni♥ :)

    VastaaPoista
  14. Kiva löytää välillä jonkun pojan blogi! sulla on tosi kiva tyyli ja upee banneri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. APUA anteeks miten en oo vastannut tähän!:O Ihan muistin että vastasin:o Kiitos kamalasti!♥

      Poista