keskiviikko 11. tammikuuta 2012

Kysymyksiä ja vastauksia! (Video)

Sain eilen Stellan kanssa aikaan kuvata tän kysymyspostausvideon, ja kysymyksiä oli ihan hirmu paljon! Kiitos kaikille kysyjille!!♥ Tosiaan, vastaukset ei oo mitenkään kattavia tai hyvin mietittyjä, vastasin vaan sen mitä ekana sain mieleeni.. Mutta sain suurin piirtein pidettyä pokan!:D Koska yleensä aina, sama mikä tilanne on, repeän jossain välissä nauramaan.. :D Näin käy myös esim. kun ollaan jonkun kanssa kuvailemassa, aina muutamassa kuvassa mulla on hirvee naureskelu päällä:D


Muuten, jos joku haluaa kattavamman vastauksen jostain kysymyksestä, kertokaa!:) Mutta nyt, videoiden kimppuun! (jaettu kolmeen osaan)



Hahah älkää kysykö tosta lopeutuksesta, sen piti olla hassu ja hauska mutta onkohan se jotain muuta..?:D Ja eihän mulla tosiaan menny kuin 13 tuntia ladata noi Youtubeen.. 


Tähän loppuun laitan vielä muutaman kysymyksen, mitkä Stella unohti kysyä, mutta eipä se mitään, saatte ehkä selvemmät vastaukset, ha:>


"Onko sulla uskontoa? Jos on niin mitä?"

Oon kristitty (luterilainen) ja semmoinen ns. perususkovainen, käyn joskus satunnaisesti kirkossa ja uskon Jumalaan:)

"Pituus, paino ja vaatekokosi?"

Oon noin 177cm pitkä, painan 51 kiloa, ja vaatteideni koot ovat s ja xs :)

"Mikä on vaikeinta tyylikkäänä teini poikana?"

Ei siinä mun mielestä oikeestaan oo ainakaan enää mitään vaikeeta, porukka tuntuu alkavan hyväksyä mut sellasena kuin oon, ainakin huuteluja tulee vähemmän:)

Jos sinulla on niitä niin voisitko jossain postauksessa pitää edes yhessä kuvassa ylläsi niitä, vaikka näyttäisit kaamealta niissä ja et tykkäisi? Axel Kiltti :)

Aion toteuttaa eräänlaisen postauksen jossa käytän WESCin hupparia, ei siitä vielä sen enempää, mutta en muuten käytä:>

Ootko kaatunut skootterillas ikään kaupungilla?

Hahaa, en oo kaatunu koskaan missään mun skootterilla!;)

Miten sä oot tehny ton kuvan tässä postauksessa, tai siis millä ohjelmalla :)?

Photoshopilla oon tehny siitä tollaisen gif-animaation:)


Mutta, saitteko kysymyksiinne toivomanne vastaukset?:) Haluaisitteko että toteuttaisin enemmänkin videopostauksia tulevaisuudessa, vai ettekö missään nimessä enää halua nähdä pärstääni elävässä kuvassa?:> Videopostausehdotuksia myös saa ehdottaa :)!


PS. Mitä tykkäätte uudesta bannerista? (Se on siis väliaikainen, uusi tulee piakkoin:>) Parempi vai huonompi kuin edellinen? :)

45 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia vastauksia ja vaikutat oikein fiksulta ja mukavalta pojalta. :-) Oot mulle mielenkiinnonkohteiltas ja tyyliltäs melkein täydellinen vastakohta, joten oli jännää huomata miten paljon meillä kuitenkin on samanlaista suhtautumista asioihin. Blogista vielä muutama sana; raikas, värimaailmaltaan hillitty ja tarpeeksi yksinkertainen että jaksaa kiinnostaa (weird? it's just me). Tykkään eritoten tosta bannerista. Keep going, bro!

    ♥: nobu

    VastaaPoista
  2. voi oot niin söpö ! ja tommonen aaaw :) tekis mieli halia ♥

    VastaaPoista
  3. Vaikutat tosi mukavalta, ois kiva todellakin tutustuu ♥

    VastaaPoista
  4. Kivoja vastauksia tosiaan! Mää oon samaa mieltä oikeastaan tuon "nobun" kanssa :) Banneri on hyvä, ja käyn joka päivä katsomassa blogia, että onko tullut uutta tekstiä, sillä tämä on todella mukavaa luettavaa ja ajanviettoa!! :)

    VastaaPoista
  5. Oaa sori Axu ku jäi muutama kysymys välistä ku siellä oli niin paljon samoja o: mutta jee ei nää videot niin huonosti mun osalta mennykkään ku aluks luulin :D

    VastaaPoista
  6. Videopostauksia enemmän. Tuo nykyinen banneri on hyvä.

    VastaaPoista
  7. En tiedä miks mut repesin nauruun kun näin ton videon lopun. :D Mut kiinnostavia kysymyksiä ja vastauksia! Ja toi uusi bannerikin on ihan hieno. :)

    VastaaPoista
  8. tykkäsin edellisestä bannerista ehkä huikan enemmän kuin nykyisestä, mutta toki tuokin on aivan ihana!;> ja vastaukset oli hyviä(-:!
    ja ps muutenki tykkään sun blogista iha ylipaljon, osaat kirjottaa tosi mielenkiintosesti ja hyvin.(8

    loove♥, fuckin duck.

    VastaaPoista
  9. !! NYT MIES KUULE NISKASTA KIINNI OTAN SINUA. Sulla on ihan helvetin ihana hymy, saa mut hymyilee ihan hirveen helposti ja tuituituii. ;__; Älä ajattele liikaa kasvojas kun posetat vaan toimi rennosti nimittäin toi hammashymy on 100x parempi kuin yksikään sun vakavista kuvistas.
    "BB-Axel 23v menee KARKKIKAUPPAAN" Ihana postaus♥

    VastaaPoista
  10. noi sun hiukset on hirveet! ihanku sulla olis joku kypärä päässä. tollanen potta. ei pahalla

    VastaaPoista
  11. Ja tietenkin koska olen minä, kysyn ETTÄ MITÄ IHMETTÄ TUO LOPETUS ON. XDDDDDDDD Sinä se oikeesti piristät päivää, kiitos.♥'
    oho tuli kaks kommenttia, ei haittaa varmaan.

    VastaaPoista
  12. Hiuka olit ihana ja luonteva kameran edes :) Alko itteeki naurattaa ku huomas et sä meinaat revet tai punastut.
    Lisää näitä!

    VastaaPoista
  13. Hyviää vastauksia ja oot kyllä aika söpöö :)

    Ps. en tiiä oliko toi loppu hauska mutta ainakin nauroin sile, joten ei paha :D

    VastaaPoista
  14. nobu: Kiitos kiitos, vastaukset oli tosin semmosia 2 sekuntia mietittyjä.. :D Heh no ulkoisia asioitahan tyyli ja mielenkiinnonkohteethan vaan on, pohjimmiltaan hyvin erilaisetkin ihmiset voi olla samanlaisia:> Mutta kiiiiitos hirmuisesti, I will keep going, 'til the end♥

    Anonyymi1: Hehe voi ihanaaa, kiitos:)♥

    Anonyymi2: Hehe, kiva kuulla:)

    Seidi: Kiiiiitoksia!:) Mä tosiaan voisin postailla useamminkin, vaikkapa sitten vähän lyhyempiä postauksia, koska tosi moni kuulemma käy päivittäin täällä tsekkailemassa että onko uutta tekstiä, ja kun postailen vaan jotain 3 kertaa viikossa, moni joutuu pettymään:< Mutta kiitos vielä!♥

    Stella: Haha ei se mitäään, kiitos kun suostuit auttamaan tässä:> Haha mä kuulostan aika hassulta.. :D

    kardemumma: Asia selvä:) Jaja kiiiitoksia!:)

    KikiGabriella: Hahahaha arvaa repesinkö mä, kun katoin ton vasta kotona, ja kunnolla vasta kun se oli jo Youtubessa... :D Kiiiitoooos paljon!♥

    fuckin duck.: Hehe no mä en ite tiiä yhtään että kumpi banneri on parempi, oli vaan pakko saada vähän päivitystä, edellisessä bannerissa kun mulla oli vielä vaaleat hiuksetkin ja kaikki:o Heheee voi hirmusti kiitoksiaaa, kaikki tällänen piristää mun päivää!♥

    Honeymelon: Hah, ai tää jänishammashymyntapainen:o? Noooooh voin ainaki miettiä kun posettelen vakavasti (tosin yleensä mun naamalla on vaan toinen toistaan erikoisempia ilmeitä), että ainakin yks henkilö haluaa mieluummin nähdä virneen kuin jöröjukan:> HAHAHh en muistanukkaa että sanoin noin!:D Kiitos hirmulisti♥

    Anonyymi3: Hahah, niinkö susta?:D Mutta väärässä oot, ei tää oo potta ku PALLO. Tyylinvaihdos on tässä käynnissä (ollu jo pitkään), ehdota uutta hiustyyliä niin ei tarvi katella tätä:>

    Honeymelon: Hahahahahah normaali lopetus, how so?:) Koitin tehä siitä hassun mutta siitä tuliki vaan typerä, tai tollanen kylmät väreet pintaan nostattava lopetus:D Mutta jos päivän piristyksenä kerran toimii, niin mikäs siinä;) You're welcome♥ Ps. Lisäkommentit ei koskaan oo pahasta:)

    Hellu: Olinko?:o Hehehe tosiaan, pokassa mulla oli ainakin muutaman kerran pitämistä.. Mutta ihanaa jos tykkäsit!♥ Lisää tulee :)!

    Anonyymi4: Hehe kiiiitoksia kovasti:)♥ Noh loppu oli tollanen ehkä "suruhupaisa", joku vähän vanhempi kattoo ja miettii "Voi tätä nykyajan nuorisoa, myötähäpeä..." :>

    VastaaPoista
  15. Aa... noi kaikki oli kivoja videoita. Tosiaan vaikutat tosi mukavalle.. ja söpö <3 heh.. Tee vaan enemmän videopostauksia, niitä on kiva kattoo sen sijaan kun lukis kamalasti teksiä, vaikka ei sun teksteissä koskaan mitäään vikaa oo, päin vastoin :).

    VastaaPoista
  16. Reetta: Voooi kiiiitoos paljon!♥ Noo tekstinä nää vastaukset ois kyllä voinu olla selkeempiä, mutta samalla tylsempiä, ja ÄÄÄä halusin vaan vähän vaihtelua, et laitoin nää nyt videona;) Lisää videoita tulossa, luultavasti:o

    VastaaPoista
  17. Pakko tulla sanomaan sen verran että toi sun profiilikuva on ihana :D Tuollainen mukavan raikas ja aidon oloinen!

    Ps. Pufftukka <3

    VastaaPoista
  18. voi vitsit toi loppu oli ihana :D ! kahvit paidalle, nauratit minua... :D

    VastaaPoista
  19. sulla on ihana asenne elämään, ja arvostan sitä että oot omaittes ja uskallat olla erilaine, etkä liiku ns. massan mukana!:) vois täälläki päin olla tuommosia ihmisiä kuten sinä:)ja mukavaa jatkoa sulle ja maijalle!

    ps: sulla on tosi kivoja postauksia etkä väännä kaikkee liia vakavasti:D!

    VastaaPoista
  20. apua vitsi sähän olit tosi soma! oon vähä varauksella lukenu sun blogiis ennen mut nyt heitän moiset ennakoluulot mielestäni. tuun joskus moikkaa sua kokkolas, älä säikähdä! :-----D

    VastaaPoista
  21. ämämäämämäääääääm oot sulonen ja oikeesti arvostan sun erilaisuutta ja tyyliäs! :) ja toi lopetus oli hauska :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  22. voi eikä oot ihanin!<3 en uskonu et tollasia poikia on enää edes olemassa. kiva kuulla, että on olemassa ainakin yksi tollanen kunnollinen.
    olis kyllä kiva tutustuu suhun:D sulla on niin samanlaisia näkemyksiä asioista ku mulla ja oot muutenki tosi fiksu ihmine selvästi!:) voi apua oon ihan sanaton:DD
    tää blogi on paras!<3 ja muista et oot just hyvä tollasena, turha oikeesti välittää niistä, jotka sua joskus haukkuu. ne on niitä huonompia, et sä. sen mäkin oon oppinu.
    Aleksandra

    VastaaPoista
  23. Mikla: Voi hirmuisesti kiitoksia!♥:)

    jessiccca`: Hahahah, kiitos kiitos:) Vaikkakin kuvailisin sitä just ehkä sanalla "surkuhupaisa", mutta en nyt sit tiedä.. :D Anteeksi paidan puolesta;)

    josu: Hehe, löytyy sieltäkin päin varmaan "tämmösiä" ihmisiä kuin mä, omia itsejään, tosin ehkä jotkut ei vaan uskalla olla semmosia kuin oikeesti on, esim. kaveriporukan takia tai tälleen, mutta ehkä osa sitten vanhempana rohkaistuu:> Paljon kiitoksia!♥ :)

    Anonyymi5: Ha kiitos hirmusti!♥:D Tuuppas vaan, en oo yleensä kovinkaan säikky:)

    Anonyymi6: Vooooii kiitoooos paljon!♥:) Hahah, hyvä sitte jos se naurattaa, luulin ladatessani sitä että se herättäis enemmän sellasia *facepalm* -tuntemuksia:D

    Anonyymi7: Vooiii itse oot ihana kun tollasia kommentoit♥ Kyllähän meitä taruolentoja löytyy, haha:D No ei, löytyy meitä fiksuja poikia enemmänkin, pojat on vaan vähän ns. "huonossa maineessa", ja kaikkien poikien aatellaan olevan samanlaisia semmosia, you know:o Hehe kiva jos meillä on asioista samoja mielipiteitä:) Ja voi kiitos ihan hirveesti, JUST TÄN TAKIA mä blogia jaksan pitää, koska te lukijat ootte niin ihania, kiitos, kiitos ja vielä kerran kiitos!♥:)

    VastaaPoista
  24. oooi että oot sulonen kun naurat :------) ja kun sanoit että kuuntelet angstimusiikkia, ja että papat huutelis sulle! aiettä nauroin kun sanoit aina välillä ihan hiljaa "entiiä" :DD
    JA mikääääs tuo loppu oli :-----D nää videot on ihan huippuja!!!

    ps. kauan sitten löysin tän sun blogis ja aloin ihmetellä kun oot tosi tutun oloinen! en vieläkään tiiä että mistä ihmeestä tiiän sut, oon nimittäin ihan satavarma että oon nähnyt sut joskus jossain ja nyt se vaivaa:s oot tyyliin ollut joskus telkkarissa tai sit oon nähnyt sut jossain muualla joskus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahahah oon tämmönen hassu pikku Axel:> Loppu oli semmonen wnb-hauska EN-TIEDÄ-YHTÄÄN-MIKÄ :D! Haha kiitos tosi paljon!♥:) Hah, no en kyllä tiedä, en mä oo teevessä ollu, ainakaan mun muistaakseni.. :o Ehkä oot bongannu mut joskus jostain shoppailemasta tai hölmöilemästä, hahah:D

      Poista
  25. niinno, täälläpäin pojat on vähän vielä ns. 'lapsellista' sorttia:) mutta joo, toivotaan että ne vielä aikuistuisivat:D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, niin, se voi olla... Eiköhän se siitä joskus.. tai sitten ei:D Mua ärsyttää ku aattelen aina että "No kyllä nuo ens vuonna on aikuisempia" ni eipä tapahdu mitään:D

      Poista
  26. hahaha ihana toi loppu!:DD Taisinpas hajota sille. Lisäää videoita, vaikutat ihan sairaan ihanalta ihmiseltä ja vastasit tosi kiinnostavasti noihin kysymyksiin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah no se oli sen lopun tarkotuskin;) Vooiii kiitoooos itse olet ihana♥ Moni tuntuu toivovan enemmän videopostauksia, joten jospa mä jonkunlaisen lähiaikoina toteuttaisin:)

      Poista
  27. no jep, sama ongelma:D! ..veljestäniki aattelen aina tuollee että kai se ensvuonna ... :DD korjailen aina sen hiukset ja joskus seuraavanpäivän vaatteet pistän valmiiks ja valitan 24/7 jotain sen vaatetuksesta hiuksista jne...tykkää kovasti:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha, sun veli taitaa olla aina oikeen innoissaan kun isoveli(?) auttaa:D Ehkä se haluaa olla omanlaisensa, tai sit vaan perustyyppi:>

      Poista
  28. ai meinaakko mua pojaks?:DD iha isosisko oon=D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ÄÄÄ anteeks hirveesti:D En voinu tietää:<

      Poista
  29. hauska toi loppu!:D sää oot nii ihana ja söpö :)♥

    VastaaPoista
  30. Kiva blogi! Mä olin nii positiivisesti yllättyny ku huomasin et muutkin uskaltaa kertoo blogissaan uskosta (:

    VastaaPoista
  31. eikös tuo 51 kg oo tosi vähän verrattuna siihen että oot 177 cm pitkä? luulisin että paino indeksisi ainaki on jonku verra alle suositusten?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noh, Painoindeksi.org:in mukaan mun painoindeksi on 16,3, merkittävä alipaino, ja 0,3:n päässä vaikeasta alipainosta. Mutta en kyllä edes koe itseäni alipainoiseksi, ja voihan vähempi paino johtua siitäkin että mulla on aika pienet luut:>

      Poista
  32. tätä jään kyl seurailee ! oot kyllä tosi sulonen :> !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jää toki, tervetuloa!♥ Hehe en nyt sentään:>

      Poista
  33. heei kattoin nää jostai syystä vasta nyt ja oot kyllö iha huippu tyyppi ja semmone just omallaine joka ei välitä yhtää mitä muut sannoo! (: oot ihana <3

    VastaaPoista