maanantai 9. tammikuuta 2012

Illallinen Rossossa

Eilen käytiin tosiaan illastamassa Rossossa Maijan kanssa. Ulkona oli 16 astetta pakkasta, mutta eipä se mitään haitannut koska asutaan noin 500metrin päässä kyseisestä ravintolasta ;)
rosso1

Maija sanoo aina että oon julkisillakin paikoilla liian äänekäs, ja samasta asiasta hän huomautteli Rossossakin.. Ehheh, anteeksi kanssaruokailijat:D
rosso33

Koitin posettaa kameralle mutta epäonnistumiseksihan sekin meni.
rosso5

Rosson patongit on NIIN parhaita!! Ahmin sitä varmaan 10 palaa ennen kuin varsinainen ruoka, (tilasin pizzaa, mitäpä muutakaan..) oli edes tullut, ja olinkin sitten jo melkein täynnä:D Ulkomaillakin aina, kun tarjoilija tuo alkupalaleipiä, mä ahmin ne aina heti, pyydän lisää usemmankin kerran ja tarjoilija katselee silmät pyöreinä..
rosso6

Omnomnomnom, Rosson pannupizzoissa on sitä jotain♥
rosso8

Sen jälkeen lähdettiin kaupungin valoihin seikkailemaan, bilettämään, jäätymään.. ..ja lopulta Filmtowniin:)
rosso9

Loppuillan huvituksista vastasivat omasta mielestäni melko keskitasoinen kauhuleffa liian hyvillä arvosteluilla, irtokarkit ja Mac-Croc..

..sekä Maijaseni♥

Kysyisin teiltä, että tietääkö kukaan teistä mitään oikeasti hyvää kauhuleffaa, mieluiten sisältäen psykologista kauhua eikä säikäytyksiä?:>

Ps. Kysymysten lähettämisaika on nyt loppunut, kuvataan videolle mun vastaukset tämän viikon aikana, varoitan jo nyt että mun vastaukset tuskin on mitenkään kattavia, koska en ehdi oikeen miettiä mitä selitän.. :D

18 kommenttia:

  1. Kannattaa kattoo Haunting in Connecticut ! Ok, siinä on semmosta säikäytysjuttua, mutta silti :D Tai sitte The Blair Witch Project. Sori kumpikaan ei taida olla psykoleffoja :c

    VastaaPoista
  2. Mä suosittelisin ehkäpäs The Others:ia. Se on just semmone psykologinen leffa (:

    VastaaPoista
  3. kauhuleffat................................................................ oonko nössö vai 6v. jotenkin tuntuu että kumpaakin. ;__; kaunakin oli ihan liikaa minun hermoille ja lagasin kolme viikkoo joka paikassa ko pelotti. ja nomnom on kyllä hyvän näköstä ruokaa♥

    VastaaPoista
  4. MONIKA: Voisin katella noita seuraavan kerran ku satun videovuokraamossa käväisemään:) Ei se mitään, kiitos kun ehdotit :)

    Anonyymi1: Jee, se voitais kattoo Maijan kaa!:)

    Honeymelon: Hahaha no et oo yksin, mäkin aina kauhuleffan katottuani, yöllä, oon ihan paniikissa jos pitää mennä esimerkiks iltapesulle vessaan, ja kaikki muut on nukkumassa ja talo on pimeänä... Sillon pelottaa aina kattoo peiliin:< Mutta tykkään silti kauhusta muahaha♥ Jep, Rossoon vaan;)

    VastaaPoista
  5. The human centipede ja the human centipede 2. Ne on aika psykoja mun mielestä :DD Mitä nyt valittu joksiki maaliman kauheimmaks joskus? : D tai joksiki tollaseks.. Ykköne ei oo ees viel paha mut toi kakkonen on niin vitun sairasta paskaa ja vitun ällöä et huhhuh..

    VastaaPoista
  6. mä oon vielä toipumassa paranormal activitystä ja katoin sen joskus viimekuun alussa :----D
    mut nomnom ruokaa ♥ ja ei toi kuva munmielestä mikkää huono ollu ! siis toi sun kuva :d

    VastaaPoista
  7. Orpokoti on ainakin todella hyvä, just tota psykologista kauhua. Ite hirveästi välitä niistä leffoista, joissa yritetään pelotella verellä ja suolenpätkillä.. Manaaja on ihan ok, mutta se helposti menee monelta katsojalta ohi kokonaan, silleen että ne sanovat huonoksi/huvittavaksi, koska eivät oikeastaan ymmärtäneet leffan pointtia :''D

    VastaaPoista
  8. Missä te biletitte? :D

    VastaaPoista
  9. Jnitaqq: Hmm tässähän tulee hyvät listat kauhuleffoja joita pitää kattoa!:D Voisin katsastaa jommankumman, ehkä en mieluummin ykkösen..?:D Mutta kiitos ehdotuksista:)

    oonamorso: Hehe meki katottiin Maijan kans Paranormal Activity 1 & 2, ja no, ihan outoa mun mielestä et ne on luokiteltu maailman pelottavimpien leffojen joukkoon:o Tosin kieltämättä joskus öisin vähän pelottaa haha:D He kiva jos ei ollu:)

    Nana R.: Orpokoti! Meinattiin vuokrata se joskusjoskus, millonhan..? Se pitäis kattoo:> Ja tosiaan, en mäkään sellasista tykkää, ei semmonen oo ees silleen "kauhua", ainakaan mun mielestä:D Koska tietyn rajan yli ku mennään näissä suolenpätkien lentelyssä ja veressä niin alkaa vaan olla kuvottavaa. Haha mä en oo kattonu Manaajaa:o Äiti kyllä on varotellu että en saiskaan kattoa ku saan traumat hahah.. :D

    Anonyymi2: Meillä, haha:D

    VastaaPoista
  10. he emmä mittää leffaa tie mut oon itteki kova ääninen persoona enkä ees josksu tajua sitä kosk mul se on normaalia tai jtn mut siis mun poikkis sano ett se hiukka häpes mua yks kerta. oltiin siis niillä kotona... :P

    VastaaPoista
  11. Anonyymi3: Hahah, sama!:D Paitsi mä oon silleen ns. "valikoivasti" kovaääninen, esim joittenki puolituttujen kanssa en kehtaa olla silleen täysillä oma itseni:<

    VastaaPoista
  12. The haunting in Connecticut oli musta hyvä!

    VastaaPoista
  13. beautiful post,love your style =)
    lots of love!

    xoxo

    VastaaPoista
  14. Anonyymi4: Hmm oon tainnu kuulla joltakulta tuosta, voisin kattoo!:P

    SILVIA: Apperciate your words, thank you!♥

    VastaaPoista
  15. voisit koittaa rentouttaa suutasi kuviin, näyttää aina että jännität sitä kovasti paljon:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ha en oikeestaan ees tiedä, jännitänkö mä sitä vai en:o Mulla on vaan luonnostaan tollanen lörttösuu:D

      Poista
  16. 500 metriä Rossosta ? OK . Tulen kesällä stalkkaamaan . Varaudu siihen . Tuon hiuspöhkön tunnistaa kyllä missä tahansa paikassa . ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, tervetuloa vaan:D Kyllä mä varmaan sen verran huomiota herätän pehkollani, ja ehkä muullakin, että mut varmasti löytää jos etsii:>

      Poista