keskiviikko 25. tammikuuta 2012

I'll fly south for the winter

Apua, oon ihan fiiliksissä, kun vihdoin eräs asia varmistui! En oo sen takia blogissa siitä mitään mainunnut, koska se on tähän asti ollut melko epävarmaa.. Mikäkö asia on? Ai että mikä tekee siitä varmaa..? 

Noh, kyse on ulkomaanmatkasta, hiihtolomalla meidän olisi tarkoitus lähteä perheen kanssa, ilman isää tosin, Puerto Ricoon, Kanarian saarille, kahdeksaksi päiväksi. Tiedän, normaali turistikohde mutta mikäs siinä, voittaa Suomen pakkaset:D

Kuitenkaan mua ei erityisesti olisi huvittanut lähteä pelkästään perheen kanssa. Mutta, äiti laittoi mulle tänään viestin, kun koulunpenkillä iloisesti istuskelin. Viestissä hän tiedusteli Maijan isän kantaa siihen, josko Maija lähtisi kanssamme matkalle. Villiinnyin ihan täysin! Hiihtoloma pelastettu!

Äiti halusi kuulla Maijan isän mielipiteen ennen Maijan matkan varaamista. Kesti monta tuntia, ja olin ihan hermoissani että eikö tää nyt sitten onnistukaan.. Lopulta kuitenkin kännykkä tärisi taskussani, ilmoittaen yhden uuden viestin saapuneen. Viesti oli äidiltä ja siinä luki: "Matkaseurue: Axu, Maija, Tiitus & Päivi." Välittömästi tämän jälkeen mun oli ihan pakko laittaa Maijalle kaksmetrinen hehkutusviesti... :D

Tämä lintunen lentää siis talveksi, tai no ainakin viikoksi, lämpimään! :) Mun shortsit onkin ihan onnettomina itkeneet kaappini pohjalla;) Voisin jopa kuvailla jotain "erikoisempaakin" siellä ollessani, onhan mulla mallina Maija:)

Mutta, oli mulla muutakin asiaa! Nimittäin ajattelin, että voisin pitkästä aikaa postata muutamat asukuvat, kun kuulin että joku on niitä kaipaillut! :) Mun pukeutuminen ei lähes koskaan oo värikästä, vaan mun juttu on enemmänkin hillityt värit ja klassisempi tyyli, kauluspaidat, neuleet, liivit ja bleiserit on rakkautta:) axuasu11 axuasuu3

Mulla ois taas kysymys teille lukijoille, koska mun päätöksentekokyky on todetusti huonohko.. :D Ajattelin poistattaa suutarilla nuo lärpäkkeet ylläolevista maihareistani, siis nuo ihme lärpäkehärpäkkeet (en keksi parempaa sanaa tähän aikaan yöstä) tuossa kengän yläosassa. 

Mitä mieltä olette, näyttäiskö ihan kamalalta vai paljon paremmalta vai joltain siltä väliltä? Ajattelin tällaisen tempun tehdä sen vuoksi, että voisin pitää maihareitani vähän "rennommin", ehkä vähän auki?:>

Ja tietenkin, mitä olette mieltä päivän asustani:) ?

34 kommenttia:

  1. näyttäis varmaanki paremmalta :) Sun blogi on muuten superhyvä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh niin mustakin varmaan näyttäis, meinasin itse asiassa jo monta kuukautta sitten itse taidokkaasti poistaa nuo remmit tai lärpäkkeet vai mitkä nyt onkaan:D Mutta päätin olla pilaamatta kenkiäni:> Hehe, kiiiiitos hirmuisesti, mulla on superparhaat lukijat♥

      Poista
  2. Mun mielestä kengät näyttäis paremmilta ilman noita lärpäkehärpäkkeitä :) Mut tää on vaan mun mielipide, sä sen varsinaisen ratkasun teet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sun mielipide on sama kuin mun mielipide, joten eiköhän ratkaisu oo selvä :) Kiikutan nää suutarille joku kaunis päivä:>

      Poista
  3. Oletko siis Maijan kanssa yhdessä?:)

    VastaaPoista
  4. Haha :D huomasin tossa et sul on 313 lukijaa ja 313 on Aku Ankan auton rekkari :D

    Anteeks tää turhahko kommentti mut oli pakko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah hauska huomio, ite en tajunnutkaan:o Aku Ankoista puheenollen mun Ankkapino romahtelee kokoajan mun lattialle kun äiti kuskaa aina uuden numeron mun lipaston päälle ja ne jää aina siihen.. :D Ei ollut turha kommentti:)

      Poista
  5. Olis niin ihanaa mennä johonkin lämpimään maahan nyt pakoon Suomen jäätävää talvea!

    Ja kyllä noi maiharit ihan kivat on nytkin, mutta voisi oll kivemmat ilman niitä "lärpäkkeitä". Ja vaihteluhan virkistää? ; D

    Ja asusi on tyylikäs, kuten aina

    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, mä en oo ollu vielä koko elämäni aikana talvella missään lämpimässä, vaan muutamana keväänä ja syksynä, joten ensimmäinen kerta mulle:) Saattaa tuntua kyllä sitten vähän hassulta palata Suomen pakkasiin... Mutta, shortseilla pääsen pomppimaan pian, ai että mä ootan sitä!♥

      Niin, näähän on muuten kai just samanlaiset kuin toissavuoden Henkkamaukan maiharit, näihin on vaan lisätty nuo "lärpäkkeet":D Mutta enköhän tässä lähipäivinä käy suutarin puheilla:)

      Kiitos kovasti! ♥

      Poista
  6. ........... Kade, vihree ja kade... ;_; Mulle riittäs vaikka tallinna kunhan pääsisin ulkomaille edes kerran! Ja sinä poika lähet lämpöööön. Prkl, vihastun sinulle. :(
    ps. Söpöt on kyllä juu vaatteet.♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Älä huoli, laitan kunnon hehkutuspostauksen sitten palattuani, että viherrät vielä lisää... Noeeeei, ei saa kiusata♥ Voin lähettää postikortin jos saan sun osoitteen:)! Ehkä sitten et vihaa mua niin kovin? :( Hirmulipirmulisti kiitoksia♥ :)

      Poista
  7. Koska tykkään aina käyttää omiakin vaatteitani ompelimossa ja muutenkin muokkaan niitä "paremmiksi", kannatan läppien poistoa! Muuten ihanat kengät, mutta juuri tuo läppä vääähän häiritsee mun esteettistä silmää. Ja tykkäsin asusta. Ihana tuo koru ja oot varmaanki kuullu tän jo sata kertaa, mutta... sulla on tosi ihanat hiukset. ihan yli ihanat. Joo-o. Oon karmiva :D Värit ei oo kaikkien juttu pukeutumises ja sulle sopii tuolainen ihan neutraali väritys :)

    Ja kiva juttu, että pääset matkalle! Ite kaipailisin taas lämpöä, vaikka juuri palasin tuolta etelämmästä. Ja kesävaatteet ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, nuo läpät on itse asiassa häirinneet muakin jo siitä asti kun ostin nuo:D Oon harkinnut poistavani ne itse, mutta pelännyt epäonnistumista, ja en jotenkin saanut päähäni että hetkinen, nehän voi viedä suutarille ja säästää vaivan.. :D

      Mutta kiva jos tykkäsit! :) Ja kiiiitos oikein kovasti♥! Saan mun hiuksista tosi erilaisia kommentteja, joidenkin mielestä ihan kauheet ja joidenkin mielestä järjettömän ihanat:> Sen takia en osaa niistäKÄÄN oikeen muodostaa mielipidettä:D Tosiaan, koen kans että mulle sopii parhaiten neutraalimpi väri vaatteissa:)

      Hehe, oon ihan innoissaan koska en oo just ikinä talviaikaan ollut ulkomailla lämpimässä:) Kesävaatteetpa hyvinkin, aah♥

      Poista
  8. Mun mielestä noi maiharit saattas näyttää paremmilta ilman noita ihme nilkkakahleita. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe luulen kans niin, jospa kävisin jonain päivänä poistattamassa kahleeni;)

      Poista
  9. ihanaa kun uskallat pukeutua noin rohkeasti ! (: mein koulussa katsoo jätkiä joilla on joka päivä perushuppari ja oikeesti... talvikengät. sellaset törkeet kymmenenkilon talvipopoot :DDdd en ehkä kestä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojaaa, itse aattelen usein että pukeudun ihan tylsästi, mutta sitte ku kattoo just monia muita poikia niin tota.. :> Mutta kiitos♥ Ja löytyyhän tuollaisia samanlaisia talvikenkäpoitsuja meidänkin koulusta:D Mutta kukin tyylillään:>

      Poista
  10. hihii hei tosi kiva toi matka:) maija kertoki jo mullle;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe niin on aika mehukas matka ellen sanoisi;) Me laitetaan sulle sieltä sitte joku ihku kortti♥

      Poista
    2. ^ JOO LAITETAANKI!!!!1 joku kauhein mitä löytyy :DDDDDD

      Poista
    3. JEP, siitä voit Jossu olla varma ;)

      Poista
  11. Moikka! Löysin tieni tänne sattumalta jonkun toisen seurauslistalta, ja selailin itse muutaman postauksen läpi. Sulla on kiva ja kiinnostava tyyli kirjoittaa, ja kuvat on laadukkaita. Ryhdyn lukijaks! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Tosiaan, oon huomannut että moni tie johtaa tänne mun blogiin, hah:> Paljon kiitoksia, ja kovasti tervetuloa lukijaks! ♥:)

      Poista
  12. Kiva asu ja ihan toi sun neule tai mikä takki onkaan :D Tykkään! Ja noista kengistä hmm.. entiiä molemmat on varmaan ihan hyvät. Ja hei vähän kiva, kun pääsette Maijan kanssa "kahestaan" sinne lämpöseen :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe se on tollanen lörppö neuletakki:> Haluan tollasen mustanakin!! :( He hirmusti kiitoksia!♥ Niiin onkin, ihan mahtavaa mun mielestä, tää on eka kerta kun ollaan Maijan kanssa vähän pidemmällä matkalla yhdessä:) Ja ensimmäinen yhteinen ulkomaanmatka tietenkin :D

      Poista
  13. Aaa on kade sulle! Ite pääsen vasta kesällä reissuun kun lähen mun partiokavereiden kaa viikoks Isoon- Britanniaan 8D
    Ps sä taidat olla aika kiintynyt tohon ristiin kun se on tyyliin jokasessa asukokonaisuudessa. Mut se sopiikin kaikkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, mihin päin sinne ootte menossa:>? Ja oikeeseen osuit, tää Antin risti on ollu mulle varmaan tärkein asuste siitä lähtien kun sain sen. Oon kyllä koittanut vähentää sen käyttöä, ettei kaikki luule että pidän sitä jokaisessa asussa:D Tähän asuun se sattui mukaan:o

      Poista
  14. poistata ihmeessä, näyttäis varmasti rennoimmilt :) ja ihan älyttömän kiva toi asu ja tää sun blogikin on ihan mieletön ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin varmasti näyttäis, sitä toivonkin:) Vooooii kiitos ihan hirmuisesti sulle♥:)

      Poista