maanantai 23. tammikuuta 2012

All stars could be brighter. All hearts could be warmer.

Mä oon taas tässä, keskellä yötä bloggailemassa. Mikä mua vaivaa, miksen osaa mennä ihmisten aikaan nukkumaan..? Oon Photoshoppaillut suunnilleen iltakymmenestä lähtien. Ihan ylpeä oon kuitenkin aikaasaannoksistani, kerrankin! Tosin kyseisiä kuvia kuvatessa mulle iski pieni inspiraationpuute enkä oikein jaksanut keksiä mitään erikoista..

aurinkostella11
lähi1 axutpuunäärellä1 stella33 iceaxu222 Tosiaan, lauantaina oltiin Stellan mökin lähistöllä kuvailemassa ja puuteroin naamatauluni valkoiseksi- ekaa kertaa elämässäni, hahah:D Tossa lähikuvassa tosin näkyy mun tökerö meikkausjälki, ehheh..


Perjantaina (tai itse asiassa torstaina) alkaa koeviikko. Hoen jokaisen koeviikon alkaessa itselleni: "Nyt mä luen, nyt mä luen!", mutta ei siitä yleensä mitään tule. Mutta yrittänyttä ei laiteta, kuten sanonta kuuluu.. :D


Koeviikosta huolimatta koitan päästä postailemaan, onhan mulla muutama idea jo muhimassa:>


Postausideoista puheenollen, haluaisin kovasti tietää olisiko teillä, rakkaat lukijat, minkäänlaisia postaustoiveita tai -ehdotuksia:)? Oletteko jo lopen kyllästyneet näihin valokuvauspostauksiin:>? Kaikki ehdotukset olisivat enemmän kuin tervetulleita!


Haluaisin myös kovasti kuulla mitä mieltä olette tämänkertaisista kuvista:)?  Onko kehitystä näkyvissä, haha?:>


Loppuun vielä tilannekuva, haha, kukin voi arvata mitä ihmettä tuo Axel oikein puuhaakaan.. ?axurun1

32 kommenttia:

  1. AUTA miks mulla aina pomppii kommentit minne sattuu. Joskus ne pomppaa jonkun kommentin alapuolelle vaikka se on keskellä kommentteja.. Jos älysit.. MIKSIII :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, mulle on käyny samalla tavalla!:D Tää Blogger vaan on uudistunut silleen, että voit ikään kuin yhdestä kommentista luoda vaikka kokonaisen oman keskustelun:D Eli jos haluat vain yleisesti kommentoida, kelaa kohtaan "Lisää kommentti" :)

      Poista
  2. Kiitos kiitos kiitos ja kiitos♥ nyt nuo valotukset on ainakin sentään vähän parempia ja kuvat on tosi ihania!
    Sama vika koeviikolla mullaki, alkaa seuraavalla viikolla ja plöää ei kiinnosta!!
    ps... nyt rupes ärsyttää ko en oo ite saanu tehtyy yhtiäkään tollasia kunnon kuvauksia nyt lähiaikoina koska en TOSIAANKAAN ole pakkasen ystävä...... pitäisikö ryhdistäytyä vai odottaa se kevät kiltisti tulemaksi. D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, no itse asiassa, noi kuvat oli alunperin ihan ylivalottuneita, johtuen tosta kirkkaasta lumesta:D Kameran tumma näyttö sitä ei kuitenkaan näyttänyt, huomasin sen vasta laitettuani kuvat koneelle.. Hmm, musta tuntuu että me molemmat sitte kolmosella ollaan silleen: "...ois pitäny vaan heti ykkösluokasta asti panostaa..", voisko olla?:D Heheh, sun pitää vaan ottaa talvea kurkusta kiinni ja näyttää kuka on pomo! Mutta kyllähän se kevät pian tulee, muutama kuukausi ja alkaa lämmetä;)

      Poista
    2. Tai sitten me tsempataan yhdessä! Ja kirjotetaan vähintäänkin 7 laudaattoria. .. Ei en saa fysiikasta ällää.. D:
      Ja emmie saa sen kurkusta kiinni vaik kui yrittäisin. :( Ärsyttää nämä pimeät aamut ja illat, tahon hippasee ulos vesilätäköihin ja kuvata välillä jottain vihreää♥ niin.. onneks siinä ei oikeesti mee kauheen kauan ko tulee lämmin, jo maaliskuussa alkaa lämmetä. C:
      Mulla oli sulle jotain tärkeetäki tai sitten ei niin kauhean tärkeää turhaa asiaa, mutta unohdin ko kirjotin näin pitkän kommentin. XD

      Poista
    3. Apua en halua vielä ajatellakaan yo-kirjotuksia... Oon sillon kuollut potenssiin 279. Olisin ittestäni enemmän kuin ylpeä jos saisin ees YHEN eximian, hyppisin kattoon:D No pyydä joku isokuorainen ottamaan sitä pakkasukkoa kurkusta! ..okei menee jo väkivaltaiseks..:o Niimpä, siis mikä järki herätä kouluun KUN ON PIMEÄÄ, tulla koulusta takaisin KUN ON PIMEÄÄ, apua koko tää elämä on ihan pimeä talviaikaan! Ja tosiaan, talvella kuvat tuppaa aina olemaan sinisiä ja valkoisia, kun talvella kovin monta muuta väriä ei ookkaan näkyvissä.. :D Kesän kirkkaita värejä odottaen♥ Tiiäkkös mulle käy aina noin, kun oon kertomassa jonkun tärkeän asian, niin takerrun johonkin pikkuseikkaan ja se itse asia unohtuu :D!

      Poista
  3. järjettömän hienoja kuvia ! (: puku pukee sua. (kuulostipas tyhmältä...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hirmuisesti kiitoksia!♥ Hehe, meikäläinenkin on sitten pukumiehiä.. :>

      Poista
  4. Hienoja on kuvat, etenkin toi toiseks vika.
    Jaja jonkinlainen musapostaus ois kiva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia! :) Ja kiitos ehdotuksesta, oon tosin jo taannoin toteuttanut eräänlaisen musapostauksen, mutta voisin tällä kertaa panostaa vähän enemmän:> !

      Poista
  5. No mulla on tää iänikuinen postausehotus, kaveripostaus nimittäin :D voisit esitellä sun kaverit ja kertoo miten tapasitte, miks hengaat sen kans jne jne :D Ja HEI, en tiiä yhtään ootko miten kova leffadiggari, mutta voisit ehkä postailla jotain sun lempileffoi tms :)
    JA AIVAN AIVAN AIVAN TÖRKEÄN hienoja kuvia!!! :)
    ps. mitäs mieltä oot haaviston mahisksesta tulla pressaks? ite oon ihan kikseissä! :D Ois kyllä aivan ihanaa jos vaihteeks ois joku vihree pressana, ite kyllä kannatan niitten arvoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm suostuiskohan mun kaverit..?:o Ehkä ainakin osa vois jopa suostua jos oikeen kiltisti pyytäisin!:> Voisin muuten tosiaan leffapostauksenkin tehdä, jos haluatte sellaisen, mulla kun näitä lempileffoja riittää, haha:)

      Ihan megasuperhirmuisesti kiitoksia!!♥ :)

      Noh, itse oon kans sitä mieltä että mieluummin Haavisto kuin Niinistö:o Tosin jokaisen oma asiahan se on ketä kannattaa:>

      Poista
  6. Kuvat tuosta tytöstä on ihania mutta TAAS (viimepostauksen ärsyttävä anonyymi täällä taas♥) MONISTETTUJA AXUJA!! :DD periaatteessa ne on hienoja mutta OASMLDSIO YKSI POSTAUS PLIIIIS jossa ei olisi niitä (A)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ANTEEKSI, oon ihan totaalisen addiktoitunut noihin moniaxu-kuviin!:D Miten olisi jos vaikka lupaisin että seuraavaan postaukseen ei tule yhtään ainutta monistettua Axelia:)?

      Poista
    2. Käy! Mutta jos näen kaksi axelia tai vaikka edes kaksi aku ankkaa samassa kuvassa niin murisen sulle koko loppu elämän:) deal? (A) hihi

      Poista
    3. Heheh that's a deal;) Tuollahan on nyt mun uusi postaus, ei monistettuja Axuja kuten lupasin;)

      Poista
  7. Stella on ihan mahtava näissä kuvissa!! Taianomaisen kaunis♥
    no oot säkin Axel hyvä näissä kuvissa(;

    VastaaPoista
  8. ja postausehotus jäi tosta edellisestä :D tee susta ja maijasta, kerro miten tapasitte jne :) ja sinnekkin kivoja kuvia sitte, kiitos♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm voisin kartuttaa tätä kuvakirjastoa musta ja Maijasta, ja sitten tehdä postauksen:o Pitää saada vaan Maija suostumaan, haha:>

      Poista
  9. tämä on outo kysymys mutta oisitko muokata minun kuviani?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin mä varmaankin, vaadin tosin kyllä sitä että kuvassa on vesileima, "Editing: Axel Eloniemi" tai jotain tän tapasta:>

      Poista
  10. Tosi kiva tää sun blogi, näitä sun kaikkia postauksia on ilo lukee tulee aina hyvälle mielelle:)
    En jaksanut kirjautua sisään, mutta tossa mun blogin osote jos haluat käydä kurkkaamassa.
    http://camooo.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paljon kiitoksia, kiva jos joku tulee hyvälle mielelle lukiessaan blogiani♥

      Poista
  11. Ah noi sun kuvat! niin ihania ja hyviä ja kaikkee.. tykkään taas vaihteeks! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi hirmuisesti kiitoksia sulle!♥ Ihanaa jos tykkäät:)

      Poista
  12. millä kuvanmuokkaus ohjelmalla sää muokkaat noita sun kuvia :D:D:DD:D ?
    kivoja kuvia ! ja aivan ihaan blogi sulla ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Adobe Photoshop CS5 :) Voi hiiiiirmusti kiitoksia, tässähän ihan punastuu♥

      Poista
  13. Oon miettiny et onko Stella sun kaveri vai joku sukulainen?
    P.S. Oot hyvä kuvanmuoksija :D

    VastaaPoista