perjantai 30. joulukuuta 2011

Tumma pallopää

Toden totta, meikäläisen hiukset pääsi taas kemikaalikäsittelyyn! Niistä tuli kyllä vähän tummemmat kuin mitä pakkaus lupaili.. Mutta kyllähän nää muutaman pesun jälkeen jo vaalenee hiukan.


tummat11 "Keskivaaleasta vaaleanruskeaan", ei mennyt kyllä ihan näin, mutta lopputulos oli silti ihan hyvä.. ihan siedettävä.. ihan ookoo.. ihan kauhea?! 


Olkaa kilttejä ja kertokaa mielipiteenne uudesta pehkostani!♥ (En osaa taaskaan päättää, yllätys yllätys...)


Tässä tosiaan koko värjäyshistoria parin kuukauden ajalta:D

Ps. TÄNÄÄN taas Stellan kanssa kuvaileen aamulla! :)

28 kommenttia:

  1. Tummempi sopii musta paremmin ku vaalee

    VastaaPoista
  2. ei noi myt todellakaa mitkään ihan kauheet oo, mutta pakko myöntää ite tykkäsin enemmän edellisistä vähän vaaleammistä hiuksista.. :)

    VastaaPoista
  3. miks lisäät ittestäs näin rumia kuvia :D

    VastaaPoista
  4. Olisit saanut ekasta kuvasta paremman jos olis viimeiseksi vähän blurrannut muokkaamaasi "peilikuvaa" takana ja säätänyt kontrasteja..ADSF LAtaa photoscape, kun et osaa photaria käyttää

    VastaaPoista
  5. ku katto tota pelkkää ylintä kuvaa ni aattelin että noihan on hirmu kivat mutta sitte ku rullasin alaspäin ja näin ton toisen kuvan nii kyllä noi keskimmäiset oli parhaimmat! :D

    VastaaPoista
  6. Tosi hyvät!! Älä missään nimessä mene ottamaan värinpoistoa tms.! Noi on parhaimmat noista kolmesta, usko pois! Vaikka tuntu, että noi sun edelliset vaalean ruskeat oli tosi kivat, niin nää on vieläki paremmat! :) Keep it doing! Tsemii (:

    VastaaPoista
  7. Hyvältä noi minusta näyttää, sopii sulle tollaset tummenmatkin hiukset. :))

    VastaaPoista
  8. Ihan jees myös toi tumma!

    Mulla on ihan pakko sanoa mielipide/toive, että älä tupeeraa hiuksia niin ¨korkeaksi palloksi¨. Ei nyt viimeaikoina ole ollutkaan, mutta esim syksymmällä oli MINUN MAKUUNI hieman liian pörheä. Tämä on siis minun mielipiteeni, jos itse pidät niin anna mennä vain! :)

    VastaaPoista
  9. Mun mielestä nä uudet on paljon kivemman väriset ! :o must ne sopii sulle hyvin :---)

    VastaaPoista
  10. Oi noi tummat on just ihanat :-------O<3
    Passaa tosi hyvin :3

    VastaaPoista
  11. Tositosi kivan väriset hiukset on! (:

    VastaaPoista
  12. Minust tää tummempi sopii parhaiten sulle :--)

    VastaaPoista
  13. mun mielestä noi on ihan kivat ! ei mitkää hirveet ainakaa. (:

    VastaaPoista
  14. Mulle tuli ensin sellanen fiilis et eeeiiiiii! mutta se johtu vain siitä että oli tottunut näkemään sut vaaleemmilla hiuksilla. Sit ku olin sitä vähän aikaa kattonu, niin mun mielestä ihan hyvä kun on piiikkasen vaalennu. (;

    VastaaPoista
  15. noi vaaleen ruskeet oli mun mielestä parhaat:) olisit nyt vaan pitäny ne!!:D mut on noi timmatki ihan kivat. et vaan näytä enää ihan iteltäs tai emmä tiiä:DD
    Aleksandra

    VastaaPoista
  16. Antti: No tässä oon kyllä samaa mieltä, mulle sopii tummempi paljo paremmin ku vaalee!:)

    katsku: No niiiiin mäkin taisin tykätä niistä enemmän, ja järkytyin vähän ku näin tän värin...:D Mutta ei sille voi mitään, kyllä se kuluu:>

    Anonyymi1: Mitenniiiiiiii muka, mähän oon just beauty:O

    Anonyymi2: No kyllä mä Photaria paremmin osaan käyttää ku Photoscapea:D

    Anonyymi3: Heh no niin ne oli mustakin (ehkä), en osaa oikeen päättää:D

    Anonyymi4: KIIIIIITOS paljon:)! En ota värinpoistoa♥

    Anonyymi5: Kiitos paljon!:)

    Anonyymi6: Kiitos:) Ja tiedän, mun hiukset on joskus omaankin makuun liian pallomaiset:D Suunnittelenkin tässä hiustyylin muutosta pikkuhiljaa..:>

    ILSSU: Kiitooooos kovasti! :)

    Suicide_: Voooi hirmuisesti kiitoksia♥ !:)

    jenna: Kiva jos tykkäät, kiitooos!:)

    Jassusi: Heheh, ehkä niin :) Kiitos:)

    ooonamorso.: No onneks ei hirveet kuitenkaa;) Kiitos:)!

    Marie: Hahah, arvaa vaan tuliko MULLE kun näitä kuivailin ja katsoin että "NÄÄHÄN ON MELKEEN MUSTAT!?!?!?" Mutta tosiaan, eihän nää pahat oo, varsinkaa sitte kun nää vähän vaalenee(;

    Anonyymi7: Noo mulla on joku muutoksen himo aina, joka koituu kuitenkin kohtalokseni</3 No ei sentään, kyllä ne vaalenee takas ton sävysiks;)

    VastaaPoista
  17. Musta noi kaikista tummimmat sopii sulle parhaiten! :-)

    VastaaPoista
  18. Nää on ihanat ♥ Jos susta liian tummat niin älä murehdi, kyllä ne vaalenee pesussa!

    VastaaPoista
  19. Noora: Voi ihanaa jos oot sitä mieltä:)!

    Anonyymi8: Hehe voi kiitos♥:) Ja vaaleneehan ne:)

    VastaaPoista
  20. niijasit ku piti viel sanoo et mitkä o parhaimmat ni kyl noi tummimmat on parhaat ! mun mielestä (:
    ps. sun blogii on kiva lukee ku oot jotenki nii.. öö. symppis :------D
    taisillee, en osaa selittää >:c

    VastaaPoista
  21. oonamorso: Heheee voi kiiitos paljon, toivottavasti jatkat lukemista :)♥

    VastaaPoista
  22. Höhöö toi oli hauska tuo ''I'll tell mommy you did this'' :DD Joo kiva blogi :)

    VastaaPoista
  23. Aku: Haha joo mun huumori..:D Mutta heheeee kiitos :)

    VastaaPoista
  24. Sopii sulle tooosi hyvin :)

    VastaaPoista
  25. Anonyymi9: Voi kiiiitos paljon!:)

    VastaaPoista
  26. Huomasin koulussa heti, että sulla on tapahtunu hiuksissa muutos :) Tykkään paljon näistä tummemmista, sopii sulle!

    VastaaPoista
  27. Anonyymi10: Voi kiitos paljon!:) Oon saanu näistä hiuksista niin paljon positiivista kommenttia niin virtuaalisesti kuin myös face-to-face, niin taitaapa olla niin että en palaa blondeihin enää ;)

    Eveliina: Hehee hymyilen, kiitos paljon!:)

    VastaaPoista