tiistai 6. joulukuuta 2011

Pukki rakas, tänä vuonna toivoisin..

Rakas joulupukki, oon ollut tositositositositosi kilttinä tänä vuonna, oon ollut avuliaskin ja eräiden mielestä vähemmän ärsyttäväkin;) Mulla ois muutama pikkuinen toive ja itse asiassa ajattelin lahjoissakin sinua ja vanhaa selkääsi, ja toivon (lähes) pelkästään pehmeitä paketteja, ja vieläpä reilusti vähemmän kuin viimeksi!


Joten, jos viitsisit tällaista toimeksiantoa tontuillesi antaa niin saisit yhden pikkuisen Axelin iloiseksi:)




1. Ensimmäisenä toivoisin 5PREVIEWin ankkurikorua, jota oon himoinnut jo vähintään vuoden. Tää ois niin täydellinen mun seiloriasuja täydentämään. Purkkarit, sinivalkosta raitaa, siniset pöksyt ja ANKKURI, mitäpä muuta voisi seiloriasultaan toivoa? Ongelmana vaan on ollut että kyseiset korut on aina loppuneet 5PREVIEWin nettikaupasta, ja siitäkös Axel on ollut tosi surullinen:< Ehkä pukki voisi vähän ninjailla ja heittää tällaisen pukinkonttiin;)


2. Rusetti, H&M, jota voisi käyttää myös arkena eikä pelkästään juhlavissa tilaisuuksissa. Onhan mulla tosiaan se viininpunainen rusetti, Lanvinin ja Henkkamaukan yhteistyön tulos, mutta se on niin massiivinen että se on jäänyt vaan enimmäkseen juhlakäyttöön..


3. Neuletakki, jossa on sivulle kietaistava kaulus. Perfection?! Mulla on miljoona fantasiaa mihin ton vois yhistää, varsinkin haluisin kokeilla miltä valkoinen kauluspaita tuon alla näyttää! Joten pukki olisitko kiltti... :)


4. Kauluspaidoista puheenollen, niistä mulla onkin puutetta.. Itse en käytä melkeenpä muuta kuin ainoastaan yksivärisiä kauluspaitoja, koska koen että mulle ei sovi värikkäät tai vähemmänkään värikkäät ruutukauluspaidat jne. Tosin löytyyhän mulla niitä vaatekaapista vaikka millä mitalla.. :D


5. Listan päätteeksi toivoisin vielä desert boot- mallisia kenkiä, koska ruskeet kengät mun on viimeistään nyt pakko saada.. :D Olisin halunnut ruskeat maiharit, mutta mun himoitsemista yksilöistä loppui koot mun nenän edestä:( Tai siis pukin sanojen mukaan:<


Tällaiset ois siis mun joululahjatoiveet tänä vuonna, ja toivon että pukki nämä voi toteuttaa. :)


Aikasempina vuosina, kyllä, vielä viime vuonnakin, ollessani 15, kirjoitin joululahjalistan vielä paperille, koska meidän perheellä on ollut tapa, että listat jätetään joulupukin noudettavaksi takan viereen. Hehe, pitäähän perinteitä vaalia, mutta ehkä pukki näkee tän myös sähköisenä?;)


(Tätä postausta on toivottu niin paljon, että päätinpä nyt joulutonttuna tän toteuttaa:>)


Entäpä te? Vieläkö kirjoittelette toivelistoja joulupukille? Minkälaisia toiveita teillä on? Odotteletteko kovia vaiko pehmeitä paketteja? :)

11 kommenttia:

  1. rhakas phukki, thatoisin sellaisen barbin joka oli lelulehdessä sivulla 35 sillä on vihreet vaatteet ja ken kans, sitten tahon my little bet shob eläimiä ainakin 10. toivottavasti sait kirjeeni leluja on vielä paperin toisella puolella ja muista tuoda äitille uusi pannu lappu se poltti entisen

    VastaaPoista
  2. Honeymelon: Mutta pukki haluisin myös semmosen uuden Action Manin, niitä saa Anttilasta ja lelukauposta:) Sitten haluisin myös Bioniclejä ja paljon Leeegoja. Jätin sinulle pöydälle lämpimiä pipareita, niitä voi tontutkin syödä

    -Axel 7v, mun äitin toivelista-arkistojen kätköistä :)

    VastaaPoista
  3. En oo löytäny mun toivelistoja tai en muista missä ne on. ;__;

    VastaaPoista
  4. Kumpiakin paketteja tulee (:

    - Tänä vuonna ehkä vähemmän mitä viime vuonna

    VastaaPoista
  5. Kirjoitan viel paprulle xDD se on kivaa kirjoittaa niitä ylös :DD odotan tasapuolisesti molempia, pehmeitä ja kovia :D mut en ihan mitn noin hianoo ku sie xDDD

    p.s. sun blogii on kiva lukee :)

    VastaaPoista
  6. Honeymelon: Voih:( Keep on looking;>

    Anonyymi1: Hehe:)

    Anonyymi2: Heh saan mäki varmaa muutamia kovia, mutta en toivo niitä mitenkää erityisesti:D Ja kiitos:)

    VastaaPoista
  7. Ainiin huihuihui, meinas unohtua piti laittaa jo kaaauan sitten sulle yks biisi tänne josta saattaisit vaikka tykätäkki. ;) käy kuuntelee ja anna mielipide: Zebrahead - Hell Yeah!

    VastaaPoista
  8. Jotenkin melkein pelkkä hali taikka korttikin kelpaisi.

    Mutta ainahan on muitakin lahjoja kiva saada.
    Meinaa vaan nämä nykyajan joulut mennä eniten kaupalliselle puolelle.

    VastaaPoista
  9. Honeymelon: Oikeestaan aika jees! Lisäänpä soittolistalle:>

    Fiktio: Niin, mutta mun porukoilla on tapana melkeenpä että PITÄÄ toivoa jotain lahjaks. Ja onhan nykyään melkeenpä kaikki kaupallista, surullista kyllä:/

    VastaaPoista
  10. Kuka säääää ooot ??!!!!!

    T. SUN VASTAKOHTA

    VastaaPoista
  11. SORI SORI OOT HYVÄ TYYPPI....PLÄÄH PS HIENOT KUV AT

    VastaaPoista