lauantai 3. joulukuuta 2011

Pikku joulutonttu Axel

Vihdoin raskas koeviikko ohi, huhhuh! Kaikki muut kokeet meni suhteellisen hyvin, paitsi kemian ja fysiikan arvosanat mua pelottaa.. Kemia saattaa mennä just jollain plussapisteellä läpi, mutta luulen että tapaan arkkiviholliseni fysiikan uusinnoissa. Koeviikosta johtuen en oo siis postaillut, mulla ei ollu yhtään motivaatiota lukee kokeisiin, ja siks mun pitiki lukea koealueet varmaan viis kertaa läpi ennen ku jäi jotain mieleen:D Tosin äikänkokeeseen en lukenut yhtään, koska se on aika vahva aine mulla:> Tai no mitä mä selitän, laiskuus iski.. :D

Tänään kuitenkin oli muutakin ohjelmaa kuin palautumista koeviikosta! Nimittäin viimeinen meidän kaveriporukan kesken pitämä Neljän tähden illallinen, sekä meidän omat pikkujoulut:D Meinasin itse asiassa aluks pukeutua joulupukiks, mutta hmm.. ehkä aattona. :D Olinkin sen sijaan tonttu Torvinen:>



Tämmöset vaatteet vetäisin päälleni, punaisten housujen kanssa tietenkin punainen tonttulakki! Tosin mulla oli vähän liikaakin aikaa, ja mulle tuli erittäin tylsää.. Tietääkö kukaan, mitä Axel tekee kun hänellä on tylsää? No, hän ottaa ja tekee maailman fiksuimman kuvakollaasin mitä hurmaavimmista ilmeistään, tonttulakki päässä... 


Yes, I'm so cute, that's what they keep telling me...

By the way, kun tulin koulusta näin niiiiiin hellyyttävän pikkupojan joka oli äitinsä kanssa kävelemässä kaupungilla:> Sillä oli päällään sininen hattu, semmonen valkomustaraitanen pehmoisen näköinen takki, ja siniset pöksyt! Hahah, se oli niin söpö kun se tallusteli:D Muhun tarttuu kohta vauvakuume..

Anyway, Nea siis tarjosi meille illallisen! Ah, syöminen, mun lempipuuhia:D




Sen jälkeen availtiinkin lahjat;) Harmi kun en muistanu ottaa mun kirjottamista korteista kuvia, haha.. Arvatkaa mitä Ainon ja Nean paketista löytykään?! Haha, pipo mun omalla logolla!:D


Illan jäätävin. Mutta sainhan mä joo myös kaks kiloa lisäpainoa itselleni pakattuna hienoihin laatikkoihin;>

Sen jälkeen jäädyttiin Jonin kaa. No ei, en vaan saanu julkasta enempää kuvia:( HC-materiaalia.

Taidankin tästä lähteä nukkumatin juttusille, arvatkaa vaan väsyttääkö mua, kello on vähä liikaa.. :D Joten, tältä erää, toivottaisin teille kaikille oikein ihanaa joulun odotusta! Onko lahjalistat valmiina ;) ? Viettelittekö te pikkujouluja?:>


18 kommenttia:

  1. Itsella kanssa tullut tavaksi ottaa ihania kuvia itsestäni kun on tylsää. :D En ikinä osaa ottaa normaaleja kuvia tylsistyneenä. :D Hehe. :D
    Ihana tuo sun paitasi! (:

    VastaaPoista
  2. Heh, hienoja kuvia! :)
    Täälläpäin ei Vielä olla hirveemmin vietelty pikkujouluja...

    VastaaPoista
  3. meil on samallaisia lautasia :DD

    VastaaPoista
  4. Kivoja kuvia. :--) mistä tuo valkoinen paita on mikä sulla on päällä?

    VastaaPoista
  5. Haaaaa! Ihana saada nauraa järkyttävän pitkän viikonlopuna jälkeen leirillä. Noi kuvat on jotain aivan mahtavaa ja pipo on söpö tuitui. ♥:3

    VastaaPoista
  6. Näytät nykyään paljon vanhemmalta noilla ruskeilla hiuksilla. Mistä toi valkoinen t-paita on, missä on paljon kuviota? Mistä tunnet ton pojan mikä on sunkans tos kuvasa Joni:D

    VastaaPoista
  7. Marie: Hahah, mullaki vähän.. Tosin tuolloin oli lähihistorian tylsin perjantai-iltapäivä, joten siks tällaset eksoottiset ilmeet.. :D Ja voi kiitoos:)

    Anonyymi1: Kiitos paljon!:) Ja ehtiihän niitä vielä, onhan tässä aikaa vielä;)

    Anonyymi2: Hehe, yhteensattuma:>

    bella: Kiitooos(= Se on ihan perus Henkkamaukalta:>

    ilona:w: Haha voi kiitos♥ :D

    Honeymelon: Hehee;) Jos meinasit tota mun uskomattoman kaunista kuvakollaasia, niin itse asiassa aattelin todistaa sulle että kyllä musta jos jonkinlaista ilmettä löytyy:D Tai jotain sinnepäin:D Ja voi kiitos paljooon♥:) Ja kiitos ku jaksat kommentoida;)

    Anonyymi3: Näytänkö:o? Jaja paita on H&M:ltä, en tiiä kyllä myyäänkö sitä enää:> Mutta siinä tapahtuu kyllä paljon samaan aikaan:D Jaja no tutustuttiin kaverin kautta, kai?:D

    VastaaPoista
  8. tietenkin jaksan kommentoida!♥ Näin susta unta jossa sä kuolit ja itkin ihan hirveen kauan. Sitten heräsit henkiin ja halasit! Ihan outo uni. XDD hämmensi vähän aamulla.

    VastaaPoista
  9. En oo nähnyt H&M, mutta en viitti just nyt ostaa uusia vaatteita, kun nyt alkaa kunnon painonpudotus. Kesällä sitten onnellisena rantakunnossa palkitsen itseäni ostamalla paaaljon uusia vaatteita!=) Uudet chinot (siniset), t-paitoja, huppareita kaikkee mahollista ens syksyy :D Ja sit voisin ostaa ihan semmosen perus fruide laukun siis fred perry, converse tms :) Paitsi et kaikki kyl haukkuu ne pystyyn, koska lukiosa pitää kaikkien mukaan kantaa hartiat kipeinä kirjoja :D

    VastaaPoista
  10. Hihihihihihii mistähän toi sun pipo on hommattu :D vois tehä feikin tollee ja sit laittaa tekstillä SVEA tai Bad hair day :D:Dd hihihihi =)) mutta vois tulla melkeenpä samanhintaseks ku hakis vaa jimjillist

    VastaaPoista
  11. Honeymelon: No voi ootpas ihana♥ AI:o Mihin mä sit kuolin:o? Ja heräsinkö henkiin sillee Harry Potter tyyliin että kävelen valoon:D? Ja mullaki tosiaan on jännää mennä nukkumaan, koska nään nykyään melkeenpä joka ikinen yö mitä eriskummallisimpia unia, joita selittäessäni ne ei sit kuulostakkaan mitenkään kummosilta..:D Voisinpa ottaa mun unista kuvia ja laittaa niitä tänne blogiin! Oiskohan se mahollista jonku supersalaisen NASAn teknologian avulla:o? Viime unessa mun kaverit jahtas mua ja ampu mua pyssyllä jonka "luoteja" oli semmoset tikkataulun tikat, ja ne kyllä otti kipeetä, varsinki ku mun piti repii ne irti:(

    Anonyymi4: Heh, no sulla on sit ainaki palkkio jonka avulla jaksat pysyä tavoitteessas:) Jaja jos meinaat semmosta mustaa nelikulmasta Fred Perryn olkalaukkuu niin multa löytyy semmosen, käytin sitä tosi paljon ennen ku ostin ton mun toisen laukun Asokselta:> Ja no, ei se lukio oikeesti niin rankkaa oo;)

    Anonyymi5: En tiiä, mulle ei kerrottu. D: Mutta löytäähän noita vaikkapa googlettamalla "pipo omalla tekstillä". Mut saattaa just tulla halvemmaks ostaa se Svean pipo reilulla kahellakympillä.. :D

    VastaaPoista
  12. Hahahah, emmä tiiä mihin sä kuolit. sä vaan kupsahdit makaamaan silmät kiinni jonnekin lattialle. XD ja heräsit vaan silleen ihan ko oisit heränny aamulla unien jälkeen. Munkin unet on ihan outoja! en edes kehtaa kertoa niitä kun niitä aletaan heti tulkita jotenkin aivan oudosti. <DD ja oon kans miettiny että millonkohan tulee sellasia videokameroita tai kameroita joilla voi kuvata unia.
    Mulla on outoja unia ko periaatteessa koskaan muhun ei satu niissä, ja oon ehkä vähän outo ko en pidä normaaleja painajaisia painajaisina. kuten jotkut pelkää näitä unia joissa joku jahtaa niin mä rakastan niitä!♥

    VastaaPoista
  13. Honeymelon: No onneks heräsin henkii, sehän on pääasia:D Ja mun mielestä ois just siistiä, jos muistaisin mun unia niin tarkasti että niitä vois joku koittaa tulkita!:D Mutta unohan ne yleensä aina heti ku herään, joskus jää jotain pikkujuttuja mieleen kauemmakski aikaa tosin:o Ja no en mäkää pelkää painajaisia, tai siis ne _voi_ olla siistejä, mutta hmmmmmm, noei mulle tuu nyt mieleen jotain kauheeta painajaista, mut on semmosiaki ollu!:<

    VastaaPoista
  14. wau! tiiän, että tää postaus on jo melko vanha mut pakko vaan sanoa että mahtava blogi kokonaisuudessaan ja tääkin postaus on hyvä! (: liityin myös ehdottomasti sun lukijaks. jatka samaa rataa ! :)

    http://midnightdreams-hanna.blogspot.com/

    VastaaPoista
  15. hanna! : Ei se mitään, tottakai vanhempiakin postauksia saa kommentoida vapaasti, itekki sorrun melkeen aina mulle uusia blogeja selaillessani siihen että kommentoin just vaikka kuukauden vanhaa postausta:> Mutta kiitos hirmuisesti, ja tervetuloa lukijaksi!:)♥

    VastaaPoista
  16. Mistä nuo sun punaset housut on?? Ja onks ne sitten minkä sukupuolen osastolta ne löytyy.. Jos löytyy..

    VastaaPoista
  17. Anonyymi6: Ne on Henkkamaukalta, mutta ne oli alunperin hirveen leveelahkeiset ja kavensin ne tollasiks:D Että just tommosina tuskin löytää ainakaan H&M:ltä. Mutta miesten osastolta on kyllä:>

    VastaaPoista