perjantai 23. joulukuuta 2011

Others may pimp their rides, I pimp my clothes

Muistaako kukaan kun kesällä valitin shortsieni vähyydestä ja etten sopivia mistään? No, nyt tilannetta on vähän korjailtu! Nimittäin shortsiperheeseeni on siunaantunut näin joulun alla yksi uusi pikkuinen♥

Uudet shortsit on siis nuo punaiset, jotka oli alunperin farkut jotka sain Maijalta, joka ei niitä enää tarvinnut. Kuitenkin, mullahan oli jo punaiset farkut, mihin tarvitsisin kaksia..? Mietin hetken, vilkaisin pöydälleni, otin sakset käteeni ja leikkelin niistä kesää ajatellen shortsit:)


Kesästä puheenollen, oon kokonaan unohtanut kertoa, että viime kesänä, mulla oli kauhea himo saada rei'itetyt farkut. Harkitsin jopa tosissani repiväni reikiä vaikka kaikkiin farkkuihini. Onneksi en kuitenkaan tehnyt tätä.


Sen sijaan, eräänä kesäisenä päivänä kipaistiin Maijan kanssa Mick'siin ja ostettiin mulle mustat farkut alennuksesta:D Revittiin niihin muutamia reikiä ja tadaa!

Muutama päivä sitten "löysin" nämä vaatekaappini pohjalta, ja kummastelin että miksi ihmeessä en oo näitä käyttänyt, ja vielä enemmän kummastelin, miksi en oo maininnut näistä sanallakaan blogissani! No, nyt tämä vääryys on korjattu:> Jos joku miettii miten reikäisiä farkkuja voi käyttää talvella, niin helppo juttu, pitkät kalsarit vaan alle!:D Tosin ei sentään Spiderman-kuvoisia, vaan kokomustat:>


Asiasta taas toiseen, mun revitytvaatteetjeejee- hullutus on taas täällä! Pari päivää sitten huomasin kaappini pohjalla lojuvan punaisen neuleen, joka suorastaan hinkui päästä käyttöön, kun koko ikänsä on siellä lojunut käyttämättömänä. 
Tässä neule alkutilanteessa. Tavallinen. Tylsä. (Olin tässä kyllä jo kerennyt vähän aloittaa repimään, sorry:D)
Vanha tuttuni, ratkoja, pääsi taas hommiin.

Lopputuloksen ajattelin kuvata videolle, mutta se vähän failas koska mulla ei ollut ketään joka mua kuvais, joten laitoin kameran lipaston päälle ja niin, lopputulosta näette tässä:

Mua vähän jännittää että miltä mä kuulostan tossa videossa teidän mielestä, haha.. :D

Mutta kuten videolla sanoin, tosta neuleesti ei ihan tullut sellanen kuin oisin halunnut, enkä oikeen tiiä käyttäisinkö tuota vai en..?
Mitä mieltä te olette :) ? 

PS. Huomenna yritän valaa kaikkiin joulumieltä jouluisella postauksella!!
Joten älkää masentuko vaikka sää ei ehkä olekkaan sitä mitä odottaisi jouluksi; hulvatonta tonttuilua on silti (toivon mukaan) luvassa huomisessa jouluaaton postauksessani:)

12 kommenttia:

  1. Rehellisesti..XD näyttää siltä että villi puuma on hyökännyt kimppuusi ja kuvaat surullisen videon: "lempi villapaitani... se on... rikki. ;_;" Mutta hei ihan siisti vaikka en ite hirveenä harrasta tota purkamista :o

    VastaaPoista
  2. anteeks, mut mun mielestä tost tuli tolleen ruma, ois ollu hienompi jos et ois ratkonu sitä.

    VastaaPoista
  3. Honeymelon: Hahahahaha ei vitsi mä hajosin ääneen:D Tiesin että kommentoit jotain ton tapaista;) ! Nojooo kiitos, haha, vaikkakin se kyllä varmaan on nyt pilalla.. :D

    Aino: Eei se mitään haittaa vaikka tuli ruma, toi oli kokeilua vaan:)

    VastaaPoista
  4. Hah!! sainpas nauramaan, ja tietenkin kommentoin juuri sellaista mitä kukaan ei sano rehellisesti ääneen. >DD sä oot tossa videollakin just silleen... "no tuota.... häpeiskö vai pitäskö vaan hymyillä." Kokeile uudelleen johonki vanhempaan mutta älä tee siitä lannevaatetta!

    VastaaPoista
  5. Honeymelon: Hahah, no oot saanu ennenki hymyilemään mutta nauraminen oli uus saavutus;) Ja niinhän se kai on, että totuus tulee Honeymelonin suusta.. :D JA JUST SILLAI OON, en halua kuulostaa innokkaalta tai surulliselta, vaan mahdollisimman neutraalilta että jokainen voi sanoa oman mielipiteensä eikä kenenkään tarvi mukautua mun mielipiteeseen:o Voisin kokeilla, jos vaikka tällä kertaa hommaisin ohjeetkin jostain! Tai tutorialvideon:o

    VastaaPoista
  6. ihan sika ihana ääni sulla:D just hyvä! :D vaikka odotin kyllä vähän erilaista:D
    Aleksandra

    VastaaPoista
  7. Noo en ota kantaa tohon paitaan, kai sitä nyt joskus voi pitää, ja kun kerran et tarvinnut niin harjoittelu tekee mestarin! Äänesi... Hmm ihan normaali :)

    VastaaPoista
  8. Anonyymi1: Voi kiitos paljo Aleksandra :)

    Anonyymi2: Hehe näimpä juuri, ja voinhan mä sen vaikka purkaa kokonaan ja rullata lankakeräks jos sillä ei muuta tee.. :D

    VastaaPoista
  9. sun äänes on aiva ihana!:D

    VastaaPoista
  10. nyt vasta muuten tajusinkin kuinka raukalta kuulostit tossa videolla:DD just sellaselta et "voi ei mä tein kaikkeni ja silti tää meni pilalle" voi ei:( mä täällä ihan säälin sua:DD videopostauksia lisää joskus taas kiitos:)

    VastaaPoista