sunnuntai 11. joulukuuta 2011

I'm not dead, just floating

Heissan!:) En oo tässä muutamaan päivään bloggaillu, niin aattelin kertoa että oon vielä elossa, ja tässä postauksessa kertoo vähän mitä oon hommaillu:> 


Muutaman päivän aikana oon ollut hetken aikaa innostunut koulunkäynnistä, mutta suurimman osan aikaa vähemmän innostunut, ja tästä syystä mm. repinyt pelihousuni.. siis paitani, joka olikin ihan liian kauan lojunut kaappini pohjalla toimettomana. Päätin siis korjata asian ja saada sille mahdollista käyttöä!


 Tässä oli alkuperänen..

..jota muokkasin vähän ratkojalla. ;> Lopputulosta näette piakkoin mun päällä!

Sen lisäks ollaan tehty taas pipareita kanssa monenlaisten strösselien, tosin ei tällä kertaa oma-aloitteisesti vaan äidin käskystä, sillä tänään vieteltiin pikkuveljen 15-v synttäreitä!

 Ilmeeni kun kuumat piparit. (En uskaltanut itse laittaa pipareita uuniin tai ottaa niitä pois, Maija teki sen ja käski mainita:))
Joulukuusta vaivasi vinous..

Ja koska viimeksi Maijan tekemä pipari peittosi mun tekemän, laitoin kaiken luovuuteni peliin ja haastoin hänet revanssiin;) Tässä uudet tekeleet:
Te päätätte, KUMPI ON TÄMÄN KERRAN VOITTAJA!?

Sitten vielä oon ostellu vähän jotain, mutta kun omaa rahaa ei oikeen oo, ja mun pitäis vielä pummata vanhemmilta rahat joululahjoihinkin, niin shoppailusaldo ei oo ollut mitenkään huikea. 

Kaks paksua huivia Henkkamaukalta, harmaa ja sininen. Tota harmaata ostaessani en muistanut ollenkaan, että hei, mullahan on jo lähes samanlainen kotona..

Seppälässä myydään aika mielenkiintosia boksereita.. Oli pakko ostaa:D

Ja jotta postaus olisi mahdollisimman turha, laitetaan nyt mukaan vielä onnistunein musta ja Maijasta koskaan otettu yhteiskuva!:) Joka tulee tässä:

Huono huumori johtuu liikaväsymyksestä.

Ps. Huomenna aamulla oon lähdössä kuvailemaan ft. Stella ja banaanit!:D Illalla/yöllä siis luvassa "kunnon postausta", kuvia, mun turhanpäiväistä löpinää ynnä muuta;)

Pps. Onko tällaiset postaukset teidän mielestä jotain niin turhaa, mielenkiintoista, kivaa tai jotain siltä väliltä?:>

18 kommenttia:

  1. I don't understand anything what you are writing about but what camera do u have, honey?

    VastaaPoista
  2. Nyt Akseli vittuun laudalta.

    VastaaPoista
  3. Iha sairaan kiva saada näi postausta ain välill (:: hahah kivat noi bokserit :D paljon maksoi??? Millon tulee ton paidan lopputuloss?;:):) onko sulla ollu käsitöitä koulus vai miten osaat? siis yläasteel? Jee huomena kunnnnonn postaustaaa japitkääääää (:

    VastaaPoista
  4. Btw, mitä toi Anonyymi 1.35 oikeen meinaa :o

    VastaaPoista
  5. Täälläkin ollaan tekemässä pipareita! xDD
    Ja tällä kertaa täytyy sanoa, että toi sun pipari on musta hienompi, mut Maijankin on kiva. :)

    VastaaPoista
  6. tällaset postauksetkin on tosi kivoja! :>

    VastaaPoista
  7. SUN PIPARI ON HIENOMPI! :D

    VastaaPoista
  8. En oo tehny vieläkään torttui enkä pipareita :< ja jouluhan on jo ovella :D

    VastaaPoista
  9. Sä voitit tällä kertaa!! Nauroin ilmeelles♥

    VastaaPoista
  10. Anonyymi1: I'm using Nikon D3100 :

    Anonyymi2: Joku mut sinne oikeen vaivalla linkkas.

    Anonyymi3: Hehe kiva:)! Ja hahaha kiitos, ne tais olla jotain kympin..?:D Ja se tulee tässä jossain välissä ku kuvaillaan mua(= Ja en mä mikään hyvä käsitöissä kai oo, mua vaan innostaa semmonen jostain syystä.. :>

    Anonyymi4: Viittas varmaan Ylilautaan.

    Anonyymi5: Haha siistiä, kiitos äänestä!:)

    Anonyymi6: Voi kiva jos on, aattelin että tuliko tästä nyt liian tylsä..

    Anonyymi7: JEE, KIITOS!:)

    Anonyymi8: Kiitos, mukava jos on:)

    Anonyymi9: Niiiin, mutta vielähän ehtii;)

    Honeymelon: Hah kerranki oon voittaja jossain♥ Oon söpönä kuten aina;) :D

    Anonyymi10: Maija: 1 Axel: 2 ;)

    Milla Rae: Jeheee kiitos paljon!:D

    VastaaPoista
  11. Sattumalta osuin tänne Demin nettisivujen kautta kesken demitykseni XD Mutta pakko sanoa että pidän tyylistäs, liityn lukijaks ja aaaa odotan fiiliksis huomista kun pääsen perehtymään blogiis paremmin koska nyt en valitettavasti ehdi :D Pidä lippu korkeella, ihanan erottuva tyyli !

    VastaaPoista
  12. Em: Heh no tänne löytääkin vaikka mitä kautta;D Ja no, mitäpä muuta voin sanoa kuin että hauskoja lukuhetkiä, ja ihanaa että luet!:) Kiitos♥!

    VastaaPoista
  13. Lolz xD sun blogia on kiva lukee :PPP oon kirjoittanu jo parin kerran enkä voi lopettaa xD muutttaaaa Maija vei kyl multa pisteet nyte nois pipareissa xPP meinasin sanoa ett hymyile useammin sit tuli toi ihme virne kuva :D

    VastaaPoista