keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Dive into the sales

Käväistiin tänään Maijan kanssa tsekkaamassa Kokkolan alet! Mulla oli ostoslistalla kolme asiaa, liivi, uusi valkoinen kauluspaita ja normaali valkoinen t-paita. Löysin kaiken etsimäni, ja vielä jotain muutakin ;)


Mutta mulla on nyt tositositosi hirmu kiire, ollaan lähdössä Maijalle mm. värjäämään mun hiukset;) En ehdi paljoa turisemaan, joten siirrytään kuviin! :)


 Mun on ikuisuuden pitänyt saada musta kahden sormen ristisormus! Mulla on samanlainen kultanen mutta sille ei oo oikeen käyttöä:>
 Ostin uuden valkoisen kauluspaidan, koska edellinen on niin läpinäkyvä ja tyhmä:<
 IHANA MUSTA LIIVI! Dream come true! Seuraavaksi alan metsästämään nahkahousuja;)
 Normi valkoinen paita edellisten tilalle, jotka oon onnistunut tuhoamaan:D
 Mun kasvovesi, sekä päivä- että yövoide oli kaikki ihan totaalisen lopussa, joten oli pakko ostaa uudet:>
Hehee, mun hiusväri on päässyt jo vaalentumaan, joten uutta vaan päälle! Tällä kertaa vähän tummempaa vielä;>

Mielipiteitä? Ryntäsittekö tekin aleihin jo nyt, vai säästättekö rahanne myöhemmäksi :) ?

11 kommenttia:

  1. Minulla oli tarkoitus käydä vähän vilkaisemassa noita aleja, mutta tulikin sitten vedettyä tili tyhjäksi...hups. :D

    VastaaPoista
  2. Päivä ja yövoide??????? et tartte tollast tos iäs, toi vaan pahentaa sun ihoas.. .D

    VastaaPoista
  3. AHAHAHAHHHA!! TUMMAT TUMMAT TUMMAT TUMMAT! Arvasin että värjäät ne. ;) ja mäki tahon ton matanmustan ristisormuksen. ):::

    VastaaPoista
  4. Wuhuuu värjäähän ne hiukset jo ! :)

    VastaaPoista
  5. Jos tulee hurja kinuaminen kauppoihi, nii meen vaa heti, mut jos ei kiinnosta niin säästän.

    VastaaPoista
  6. mä kävin tänään tsekkaa Kokkolan alet, ja oon järkyttynyt että tuhlasin ison summan rahaa ja näin jälkeenpäin ajateltuna, niin vähään :D

    VastaaPoista
  7. löysin sun blogin äsken sattuman kautta ja tykästyin kovasti! :) ihana löytää kiinnostava blogi, joka on jätkän pitämä. sait uuden lukijan, jään todellakin seuraan!

    VastaaPoista
  8. .. se tunne taas ku kävelet hennesille sisää ja näät miestenpuolella _YHDEN_ ainoan alennusrekin..tässä vaiheessa katse on siirtynyt jo ympärille ja voit huomata naisten puolella LUKUISAT sale kyltit.. ei vittu kun vitutti tänään ku kävin tsekkaa.. :D toiset henkselit lähti mukaa ku halvalla sai. :)

    VastaaPoista
  9. Aa ihanaa, odottamassa olevat kivat kommentit piristää aina päivää!♥ Oikeen odotin että pääsen kotiin vastailemaan:)

    Marie: Hahah, niinhän siinä yleensä käy;) Mullakin ois menny kaikki, mutta säästin "vahingossa" 15 euroa kun ne oli piiloutuneet mun kuittien alle haha.. :D

    Anonyymi1: Kokemuksesta tiedän, että kyllä tarvii. Mulla on luonnostaan aika kuiva iho, ja normi kosteusvoide vaan pahentaa sitä kuivuutta, joten päivä- ja yövoide on melkeenpä pakollinen, varsinkin näin talvella.

    Honeymelon: HEHEEEEEee taidankin sun takia vaan laittaa blogiin muutaman kuvan niistä;) Näistä tuli kyllä aaaaika tummat, en tiedä tykkäänkö vai en:o Tai on nää ihan kivat mutta jsdksalkjkads :) Muista sitten kertoo mielipitees!!!♥ Hehe, siitä vaan Ginaan ostoksille!:)

    Anonyymi2: Värjättynä on;)

    Anonyymi3: Sama mulla, tosin yleensä oon niin laiska että alejen aikaan en vaan jaksa lähtee kauppoihin, ja ostan sitten lähes samat tavarat myöhemmin kalliimpaan hintaan.. :D

    MONIKA: Haha, niinhän siinä tuppaa käymään aleissa, kun aattelee että voihan sitä vähän enemmän kuluttaa kun tää ja tää on alennuksessa:D

    Taru: Heh, moni tie johtaakin tänne ilmeisesti:> Ihanaa jos tykkäät, ja hirmusti tervetuloa lukijaksi ! :)♥

    janzu: SE TUNNE ON ERITTÄIN TUTTU MULLEKKIN!:D Eilen mun kasvoilta saatto nähdä ilmeen: "-___-" kun saavuin Hennesiin ja koitin bongailla alekylttejä, mutta just yks ainut miesten alerekki seisoo edessä.. Kaiken lisäks alennuksessa oli melkeen kaikki sama mikä on ollut alennettuna jo kuukausia.. Ei oo reilua tää miesten elämä, hahah:D Mäkin muuten harkitsin niitä vihreitä 5euron henkseleitä:>

    VastaaPoista
  10. Tosi kiva tää sun blogi ! :)
    http://what-thefudge.blogspot.com/

    VastaaPoista