keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Who says I can't be free?

Noniin, en muista mainitsinko tästä jossain aiemmin, mutta eilen, tiistaina, kävin kampaajalla leikkauttamasssa hiuspehkoani vähän lyhyemmäksi ja ohuemmaksi. Alunperin mulla oli suunnitelmissa värjätä kans siinä samalla tummaks, vaaleeks tai jotain siltä väliltä. En vaan saanu päätettyä että minkä väriseks mä mun hiukset haluan.. :D Johtuu ehkä siitä, että mulla on ollu suurin piirtein saman väriset hiukset koko mun elämän ajan? Lukuunottamatta mun supermegateinivuosien vetyperoksidiblondeja hiuksia. Hahah, tosta puheenollen, kattelin  joskus noin kaks vuotta vanhoja kuvia itsestäni, huhhuh.. Kiinnostaisko jotakuta nähä fruittariaxua kuorrutettuna WESCillä, Svealla ynnä muulla?:> 

Hups, eksyinki vähän aiheesta, mutta tällaset mun hiuksista parin kilon kevennyksen jälkeen tuli:



Miten kuvissa mun hiukset näyttää aina pidemmiltä ku ne oikeesti on..? Mutta oivoi mitä mä nyt teen ku ne ei enää peitä puolta mun naamasta.. :D

Aattelin tähän loppuun vielä esitellä mun kaikki aurinkolasit, koska jotkut kaks tyttöstä on sitä Galleriassa pyytäny:> Samalla näätte paremmin vielä näitä leikattuja hiuksia. (Kaikkia kiinnosti:D)

Mun aurinkolasien "telineenä" toimii seinällä roikkuva paita, koska en oo jaksanu hommata mitää sen kummempaa telinettä tänne taloon, sitte ku saadaan uudessa talossa remontti valmiiks niin sit tulee jos jonkinmoista telinettä ainakin koruille ja aurinkolaseille!

Tää paita on siis itse tehty, vinkin tähän sain söpön blogista. Siis normaali musta t-paita johon on ommeltu kiinni erivärisiä vetoketjuja, mun mielestä ihan kiva idea:D

Takaisin aurinkolaseihin, otin kuvat peilin kautta, koska mulla ei nyt sattunu olemaan ketään joka musta ois voinu näpsiä kuvia, joten tällä kertaa näin:>

1. Punaset Ray-Banit, jotka ostin Italian lentokentältä toissa keväänä. Tulee sillon tällön käytettyä esimerkiksi punaisten farkkujeni kera:)

2. Samanlaiset Ray-Banit valkosena, samasta paikasta kuin punaisetki:>

3. H&M:ltä viime keväänä tilaamani lasit, jotka miellyttivät havana-värityksensä vuoksi. Käytän yleensä beigejen chinojen kanssa:>

4. Aurinkolasit peililinsseillä! Näistä tykkäsin yhteen aikaan ihan älyttömästi:D Nääkin Henkkamaukalta.

5. ..kuten myös nämä. Lähdin joskus kesällä etsimään isompia aurinkolaseja ja sellasethan löysin.

6. Nää ostin kesällä samaan aikaan ku ostin saman sävyset shortsitkin. Näitä en vaivaudu vetämään päähäni muuta ku ainoastaan niitten kyseisten shortsien kanssa, koska nää puristaa mun päätä:<

7. Vaalenruskeat Ray-Banit, kuten näkyykin:D Tilasin nää joskus ajat sitten Zoovillagesta, mutta en oo oikeen käyttäny, eheh.. Ei oikeen sovi mulle, eihän?

8. Ja viimeisenä, mun lempparilasit! Kaikki varmaan että kesän päivänasu- kuvia koristi useimmiten just nää lasit. :D Thumbs up haha:>

Ja näin lopuks ilmotan, että mun hiuksien väri saattaa saada vähä uudistusta viikonloppuna, jolloin värjätään Maijan hiukset mustaks ja mun hiukset.. tota.. vaaleenruskeeks? Nykyistä vaaleemmaks? Tummaks..? Let's see(;

Mitä muuten tykkäätte lyhyemmistä hiuksista?:> Jäikö kukaan kaipaamaan pehkoani?:D Ja mitkä oli teidän lempilasit, ja mitkä kenties inhokit:D?

17 kommenttia:

  1. Kuinka paljon noi Ray-Banit maksoi euroina sieltä Italiasta? JOOO MÄ HALUUN NÄHDÄ FRUITTARI-AXELIN!!! kuvia !!! :)))) Ja varsinkin WESC huppari päällä, mikset muute enää pidä wesciii? :(

    VastaaPoista
  2. Kohta alkavan joulukuun kunniaksi haastan bloggareita tekemään suuria joulupostauksia!
    Mikäli sytytti, mielestäni olisi mukava lukea/nähdä:
    - vanhoja joulukuvia
    - bloggaajan joulumuistoja
    - bloggaajan omia jouluperinteitä/tapoja
    - kotona opittuja(suvun/perheen) perinteitä ja tapoja
    - aattopäivän kulku
    - fiilistelyä
    - mahdolliset kyläpaikat
    - tunnelmia
    - Kaikkea muuta mitä vain voi keksiä!!

    Jos haluaa, postauksia voi jaksottaa/laittaa osiin, teema kerrallaan tai miten vaan. Vapaus on toki kirjoittajalla :D
    Jos siis sytytti, uskon etten ole ainoa kuka tätä haluaisi lukea! :)

    Laita toki vahinko kiertämään!

    VastaaPoista
  3. Laseista en kyllä osaa sanoa yhtään mitään, mutta letistä tuli tosi hyvä!

    VastaaPoista
  4. oo! noi hiukset on just täydelliset! :) tykkään. Ja sulle sopii mun mielestää parhaiten noi Punaset Ray-Banit ja noi viimesessä kuvassa olevat aurinkolasit :)

    VastaaPoista
  5. !!!! Ei vaalemmaksi, ruskeempi kävis sulle paremmin. ;) .. kertoo itse tummiin hiuksiin hörähtänyt tyhmä piiloblondi. DX ja ihania laseja, noi pilotit on söpöt♥

    VastaaPoista
  6. hiukset sopii :D haluun kans nähä fruittari axelin ja tykkään noista vikoista aurinkolaseista :D

    VastaaPoista
  7. kivat hiukset :) Halun kans nähä susta kuvii fruittarina :D

    VastaaPoista
  8. kiva blogi sulla! jään lukemaa :)

    http://stayindreaming.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. sopii tosi hyvin nuo hiukset ! <:

    ja muuten pidä tuo asenne, ihana että jaksat kirjottaa ja olla positiivine kaikesta paskasta huolimatta !

    VastaaPoista
  10. Anonyymi1: Hmm olikohan ne jotain 110e/kpl..? Jotain sitä luokkaa kuitenki. Hahah SELVÄ! Vaikkakin mulla on harmittavan vähän kuvia siltä ajalta:( Ja emmätiiä, se ei oo mun tyyliä enää:D

    Anonyymi2: No sehän on itsestäänselvyys että jouluisia postauksia tulee, haasteetsa huolimatta(;

    Marssa: Kiitoksia:)

    Reetta: Heh voi kiitos:) Ja kiitos myös mielipiteestä:)!

    Honeymelon: Niinkö meinaat(; ? Ehkä mä vihdoin saan monen vuoden ajan mun päässä ajelehtineen ajatuksen tummemmista hiuksista konkreettiseen muotoon, katsotaan..:D Ja kiitooos♥:)

    mirrra: Kiitos:) Hahah, no fruittariaxu saattaakin sit rantautua tänne blogin puolelle jos ideaa kannatetaan;>

    Pauliina: Kiitoos(: Ja no niitä varmaan tuunki sit laittamaan:D Don't get shocked:)

    irisss: Kiitoksia, jää toki, tervetuloa!♥:)

    Anonyymi3: Kiitos:>! Ja pidänhän mä, don't worry, en mä niin helposti masennu:> Tai no..

    VastaaPoista
  11. Laseista kivoimmat on noi ekat ja vikat.
    Uudet hiukset näyttää hyviltä myös. :)
    JA ois kiva nähä niitä fruittariaxu kuvia... ;)

    VastaaPoista
  12. ootko ikinä aatellu salilla käymistä ?

    VastaaPoista
  13. Anonyymi4: Kiitoskiitos:)) Ja no niitä tulee kunhan kyselen kaikilta mahollisilta kavereilta jos löytyis lisää.. (;

    Anonyymi5: Mitä turhia..

    VastaaPoista
  14. Siis maksoitko noista raybaneista yhteensä 220 €?!?!?!! YOU're rich!!! :D ja fruittari kuviii here tänne :D

    VastaaPoista
  15. Anonyymi6: Hahaha:D Ja tuleetulee(;

    VastaaPoista
  16. Hauska idea toi t-paita juttu :D Ja hiukset on kivat myös :)

    VastaaPoista
  17. Lempi: Kiitos, vaikka se ei mun oma idea ollukkaa:)

    VastaaPoista