torstai 10. marraskuuta 2011

Toivepostaus: Ai siis käyttääkö toi koruja?

Mua on pyydetty täällä blogissa sekä Formspringissä useaan otteeseen esittelemään mun koruja, joita tosiaankaan ei oo ees suurinta osaa näkyny täällä blogin puolella. :D Aattelin sit yks päivä ku mulla oli hyppytunti, niin kuvailla noita koruja tuolla terassilla, ku en kauemmaks jaksanu raahautua..:D Ja itse asiassa nää kuvat on ollu mun koneella jo ainaki viikon, oon vaan niin laiska että en oo jaksanu niitä muokata ja liittää yhteen jne. Saako musta semmosen kuvan että oon joku äärettömän saamaton ja laiska ihminen...? :D

Kuitenkin, tässä tulee nyt piiiiiiiitkä liuta kuvia, joten lets get started ! Alotetaan kaulakoruista:

Ekana aattelin esitellä korun, josta kaikki alkoi:o Sain joskusjoskus JOSTAIN ja innostuin sen jälkeen käyttään koruja .. :D Tarkat infot.

Ja onhan mun pakko myös mun lempikoru esitellä ! Antti Asplundin liikkeestä kesällä 2011 Maijan mulle ostama:) Jouduin tosin maksaa takas:o Ja ei, en käytä ainoastaan tätä, käytän myös muita koruja:D

Kolmantena: Mun viime kesän villitys, rukousnauhat! Mulla roikku melkeen aina joku näistä kaulassa:D Nykyään tulee aika vähän käytettyä. Vasemmanpuoleinen on Helsingin Cybershopista ja kaks muuta on JC:stä.


Nää kaks tässä yläpuolella on ostettu mun ja Maijan keväisellä Helsingin shoppailureissulla Cybershopista:> Mahtava paikka!


Nää ylemmät on molemmat Roomasta, äiti toi ne mulle joskus viime talvena tuliasina :) 

Tän ostin JC:stä joskus viime kesänä, oon vaan kerran käyttäny.. Tosin tää on täydellinen seilorihenkisiin asuihin, kaipaan silti semmosta isoa 5Previewin ankkurikorua !!!

Tää on kans yks mun lempikoruista, ostin sen kans sillon keväällä Helsingin reissulta Henkkamaukalta:)

Mulla on tosi vähän kultasia kaulakoruja, tää on oikeestaan ainut, jos rippiristejä ei lasketa.. :o Ostin Seppälästä kauan sitten:>

Nää kolme puista kaulakorua ostin H&M:ltä joskus alkukesästä:> Käytän eniten kyllä vaan tota mustaa:D

Ostin tän Helsingin Monkista, ja mun ensireaktio oli seuraavanlainen: "TÄYDELLISYYS!!!!!!!!! MUN ON PAKKO SAADA TÄÄ!!!!" Hinta tais olla joku 20e..? Ja en oo ensimmäistäkään kertaa käyttäny:D

Tän D&G:n kaulakorun Maija toi mulle italiasta:) Toihan se tosin suklaata ja stringiautomaatin stringitki... :D Aina ku mulla on ikävä Maijaa ni laitan tän kaulaan ja jommankumman Maijan paidoista päälle mitä käytän nukkumapaitoina :)

Ja sitte erittäin tylsiä rippiristejä...

Siinä (kai) oliki sitte kaulakorut, siirrytään rannekoruihin:> !

Nää kolme niittirannekoruu ostin kans Helsingin Cybershopista:)

Ja nää onki mun lempirannekorut! Näitä oli alunperin neljä, vielä yks tommonen isommilla helmillä ja muutamalla pääkallolla, mutta se hajos viime kesänä rannalla:( Tilasin nää joskus viime vuonna H&M:n nettikaupasta.

Samaten nää tilasin samasta paikasta!

Nää ostin kesällä JC:stä ja pidin niitä rannekorutaivaasta tippuneina, mutta ei näitä oo paljookaan tullu käytettyä.. 

Nää tilasin keväällä Henkkamaukalta. Käytän aina välillä mustavalkosissa asukokonaisuuksissa:>

Ja nää kolme nahkaranneketta on kaikki H&M:ltä:) Muuten, toi ruskee on valmistettu ITALIASSA ! Yllätyin tosi suuresti, ku pisti silmään teksti "H&M Made in Italy". Nii mikä H&M:n kiinanlaatu:o

Siinäpä oli rannekorutkin:> Sormukset, korvikset ja yks rintaneulakin seuraavaks !

Eipä mulla paljoo sormuksia oo, nämä kolme sekä vielä yks. Vasemmanpuoleisin on Sofia Huolmanin tekemä, joka oli alunperin ruskee, värjättiin se sittemmin mustaks. :D Keskimmäinen on meidän yläasteen luokkasormus, joka on mulle ihan liian iso... Käyn joskus pienentämässä sen ku jaksan:> Oikeanpuoleisin taitaa olla JC:stä, en oo ihan varma..?

Gina Tricotista ostettu kahen sormen ristisormus ja JC:stä ostettu rintaneula:> Toi rintaneulan neula on tosin nii paksu että siitä jää reikä paitaan:D

Näitä käytän yleisimmin mun korvassa:D H&M:ltä ostin joskus kesällä KANS:D



Nää molemmat ylhäälläolevat ostin JC:stä, en oo tosin paljoo käyttäny, roikkuvat korvikset ei oo oikee mun juttu.. (Tosin ei toi yks ees oo roikkuva)

Ja viimesenä mun Gina Tricotista ostama feikkivenytys:) Ja vaikka feikki onki, näyttää erittäin aidolta korvassa!:D

Mitä tykkäsitte mun koruvalikoimasta:>? Onko ehdotuksia millä voisin täydentää tätä valikoimaa?:)

13 kommenttia:

  1. mis on antti asplundin liike? vai onkse nettikauppa? ja paljo makso se koru? :)

    VastaaPoista
  2. ... Anna mulle toi puinen rukoilunauha. :( sulla on ihan liikaa koruja! ja samanlainen H&Mn korvakorupaketti1 ^^ rakastuin kans tohon rintaneulaan♥ ihania koruja.

    VastaaPoista
  3. Sulla on kauhee läjä kaikkia kivoja koruja, mulle kans!
    Tuli mieleen, että onko noilla rukousnauhoilla ja ristikoruilla sulle joku tavallaan "syvempi" tai uskonnollinen merkitys, vai onko ne vaa kivan muotosia koruja muiden joukossa? :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja koruja, voisin itekin käyttää. :)

    VastaaPoista
  5. tosi kivoja koruja! tuli kauhee kuume saada uusia :-) ..ja paljon

    VastaaPoista
  6. Ihan sairaan hieno on semmonen koru, missä lukee SEXY AND I KNOW IT, PARTY ROCK ANTHEM tai sit BARBIE (NICKI MINAJ tekemä) :) semmonen iso :D ei haittaa vaikka et kuuntele Super bASSia taii noita muitakaa ):):))

    VastaaPoista
  7. No ei se tarkota et on uskosa jos haluu tyylikkyyttä ja uskottavuutta pitää ristikoruja uskonnonkirjan tai raamatun vai mikä tuo nyt onkaan päällä. Ja aivan sama onko axel uskonnosaaaaa tai siis sillaa et hyppäää joka aamu kirkosa, jos on käyny riparin nii ei se tarkota et on sellanen :DD vaikee selittäääää menkää kahtoo käykö se saatana sielä kirkosa jos kerran kiinnostaa

    VastaaPoista
  8. jussibitch: Antilla on sekä nettikauppa että Island-liike Helsingissä osotteessa Iso Roobertinkatu 38:> Netistä sen löytää osotteesta: http://www.anttiasplund.com/home.php?page=10 :)

    Honeymelon: Sori, en luovuta mun rakkaita;) Heheh ai, musta itestä tuntuu et mulla on tosi vähän koruja.. :o Mutta kiiitoooos Honeymelooon♥ :)

    Hanna: Hahah, nojaa:) No, mä en oikeen osaa silleen sanoa, on niillä tavallaan.. Tai siis no, jos selittäisin tän jutun kokonaa ni tulis kaks sivua tekstiä eikä kukaa jaksais lukea.. :D Mutta siis 6- vuotiaana, jouduin onnettomuuteen ja KUKAAN lääkäri ei uskonu mun selviävän, koska olin menettäny nii paljo verta päästä ja kädestä ennen ku pääsin sairaalaan. Mun kuolemaa pidettiin varmana. Silti, ihmeen kaupalla selvisin tosta elävänä. Lääkärit ei voinu uskoa silmiään O_O Tosin, jos eräs mies ei ois mua ottanu auton kyytiin ja vieny sairaalaan, en todellakaan ois nyt tässä.. Mut uskon että joku mun suojelusenkeli mut pelasti. Joten on niillä tavallaan syvempikin merkitys:) Selitinköhän huonosti...?

    Anonyymi1: Hehe, kiitos paljon:)

    Hellu: Jep, niin on, kiitos♥ :)!

    Anonyymi2: Tavallaan kyllä:>

    henna: Hah, no sit vaan tonkimaan liikkeitä;) Kiitos:))

    Anonyymi2: Mäkin tykkään tosi paljo isoista koruista:) Mulla ei ookkaa yhtäkään tekstikorua kaii:o?

    Anonyymi3: Niiiiiin juuri:> En mä oikeestaan käy muutaku tosi harvoin kirkossa.

    Ja sori kaikille että kesti vastata näihin, en oo ollu viikonloppuna koneella:>

    VastaaPoista
  9. Korut on kalliita, ja sit ne kuitenki heti toisen käyttökerran jälkeen rupee haiseen ruosteelle, jos ei osta koruliikkeestä. Jos ostaa koruja H&M, JC tai vaikka Glitteristä nii heti ruostuu ne korut ja haisee raualle :( Ja sit oikein koruliikkeisä maksaa paljo ja eioo semmosii kivoi, vaa jotain Leijonaristei jepjep :(

    VastaaPoista
  10. Anonyymi4: Nojaa, mulla ei oo ykskään kyseisten liikkeitten koruista ruostunu, yhestä on ainoostaan lähteny väri vähäsen. :P Itekkään en oikee tykkää koruliikkeitten valikoimista.. :D

    VastaaPoista
  11. AINII hups anteeks, jussibitch: Antin risti makso 30 euroa:P

    VastaaPoista