sunnuntai 6. marraskuuta 2011

Pikku-Axel

Selailtiin yks päivä vanhoja valokuva- albumeita, ja oli kyllä joittenki kuvien kanssa naurussa pidättelemistä!:D Ja huomioin sen että oon käyttäny pienenäKIN huiveja ihan normipukeutumisessa eikä pelkästää ulkona. :o Oli hauskaa palata hetkeks lapsuuteen:>

Pikkusena olin kova kalamies ja suuri Pokemon- fani:)

Hiuksiaki on tullu laitettua ja värjäiltyä pienestä pitäen:D (Kuvassa vasemmalta mä sininen läikkä hiuksissa, eno ja pikkuveli)

Mitä mä teen tossa?:D (vasemmalla) Pikkuveljen (oikealla) reaktio ainaki on tällanen: "WTF MAN!??!?" 

Mun piti aina olla huomion keskipisteenä, muuten suutuin:<


Ja luonnollisesti halusin että joka päivä ois mun synttärit :)


Enkö ollu söpö?:>

15 kommenttia:

  1. Hahaa, aika söpöä! :))

    VastaaPoista
  2. Hihi, ihana postaus! :D Pitäsköhän ittekkin toteutella tälläinen. :D

    VastaaPoista
  3. Näytit ihan mafialapseltaXDD ihana!♥ ton vikan kuvan ilme on niin kauheen jäätävä. C:

    VastaaPoista
  4. haha :D näytät samalta :D

    VastaaPoista
  5. Anonyymi1: Hahah jep, sillon joskus(=

    Marie: Kiitos!:) Toteutas ihmeessä! (:

    Honeymelon: Oisimpa mafialapsi;) Haha♥ JA JEP, hamsterilapsi minä:DD

    jessiccca`: Hahah;>

    Anonyymi2: Sillon olin:>

    Reetta: Hahaha kinda:D

    Pauliina: Aaw Pikku-Axu kiittää:)

    Anonyymi3: Enhä mä mihinkää oo muuttunu;)

    VastaaPoista
  6. Aww näytät vieläki iha samalt :)
    Toi kolmas kuva on niin koominen :D

    VastaaPoista
  7. miten vitussa voit näyttää noi paljon joltain vitun ihmissudelta, cmon nappi kalloo tollasta

    VastaaPoista
  8. EI tsiisus repesin tolle anonyymin kirjotukselle:D:D:D:DDDDDD kellehhän se nappi kaalloon pitäis laittaa mielisairas

    VastaaPoista
  9. Hellu: Hahah nii näytänki:) Ja jep, tosta kuvasta tän postauksen idea lähtiki...:D Hajosin vaa äänee samalla huutaen "I´M SOOOO GONNA BE BLOGGING THIS!!!11" :DD

    Anonyymi4: :D:D ai mitä?

    Anonyymi5: Hahah sama:D Joku anti-ihmissusi tullu pätee:D

    VastaaPoista
  10. käytkö useesti kirppiksillä siellä päin??

    VastaaPoista
  11. Anonyymi6: En käy oikeestaan ollenkaan, mutta pitäis käydä !

    VastaaPoista