maanantai 14. marraskuuta 2011

Linkkaa blogisi lempparit !

Ihan ekana haluan kiittää kaikkia jotka linkkas omat bloginsa mukaan tuohon Linkkaa blogisi- postaukseen :)♥ ! Tosi monella oli aivan ihanat blogit, ja oon viime koko viikon miettiny pääni puhki, että mitkä näistä mahtavista blogeista laitan tähän postaukseen.. Oli ihan hirvee valinnanvaikeus! Joten, vaikka oma blogisi ei tähän postaukseen pääsisikään, se ei tarkoita sitä ettenkö siitä pitäis!:) No sad faces♥ Kyhäsin jokaisesta blogista, jotka valitsin, tollaset allaolevat kuvakollaasit:>

Blogit on sitte ihan satunnaisessa järjestyksessä, ei arvojärjestyksessä !

Kuvista klikkaamalla pääsee kyseisiin blogeihin!!

Tosi ihana blogi, tykkään Hennan kirjoitustyylistä ja tyylistä:> Kuvat on myös kivoja!


Siis ihan mahtava blogi, kolme eri kirjottajaa, mukavia juttuja, hienoja kuvia, I like! Mäkin haluun alkaa kirjottaan tollasta kolmen hengen blogia!:o

Tykästyin tässä blogissa jostain syystä just asukuviin. :) Odotan innolla että Mira saa ostettua uuden objektin rikkoutuneen tilalle:> !

Inspiration!! Tää kuuluu nykyään mun lempiblogeihin, koska en tiiä, samastun jotenki kirjottajaan, ja äää, mitä tästä voi sanoa... Ihanainen blogi♥ Pisteet Honeymelonille :)

Viimeisenä mutta ei missään nimessä vähäisimpänä, blogi, joka päätyi heti mun lemppareihin:> Kirjoittajalla on aina tosi mahtavia asuja, joiden lisäksi tykkään että kirjoittaja osaa kirjoittaa hyvinkin kiinnostavasti !

Yhtäkään huonoa blogia ei linkanneiden joukosta löytynyt, päinvastoin, tosi monen tyylisiä blogeja, ja olin tosi ilonen siitä:)

PS. Sairastuin mukavasti näin ku koulu alkaa, no mikäs siinä, mutta outoa vaan:o Kuumemittari huutaa neljääkymmentä, ja koneella olo tuskin sitä paljon parantaa. Yleensä tosin oon niin tunnollinen oppilas että sairastelen aina viikonloppusin ja lomilla.. 

11 kommenttia:

  1. aawww kiitos tästä! :) Ja koita parantua ):

    VastaaPoista
  2. onhan se kiva et valitsit vaan tollasii tylsii pissis kuvablogeja...

    VastaaPoista
  3. Mira: Eipä mitään:) Ja kiitos, koitan:<

    Anonyymi1: Ykskään heistä ei mun mielestä muistutakkaan pissistä? Valitsin vaan rehellisesti mun omat lempparit:>

    VastaaPoista
  4. ........ mä rupesin melkein itkee hei.... :( mutta kiitos♥

    VastaaPoista
  5. heei tein sulle haasteen mun blogissa jos sua kiinnostais? :)

    katskuks.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Honeymelon: No voooi:) Ja ei kestä kiittää:)♥

    katsku: Jjoo voisin tässä joku päivä:> !

    Iida: No problem:>

    VastaaPoista
  7. voii tämäpä kunnia! hihi nyt vaan hymyilen koko illan :-) kiitti tosi paljon :>

    VastaaPoista
  8. henna: Hehe vooii:) Ole hyvä vaan:)

    VastaaPoista
  9. Sulla on kiva blogi ! :)

    http://sonjusaid.blogspot.com/

    VastaaPoista