maanantai 14. marraskuuta 2011

Call Me Sick Boy

Heippa, mulle tuli vähän tylsää tänään ku en voinu/saanu lähtee mihinkään, koska eilen kuumetta oli se 40 astetta, niin värkkäsin teille mun elämän ensimmäisen gifin.. :D Noi kuvat ei siis oo tänään otettuja, oiskohan jostai syyskuulta..? Oisin halunnu tehä semmosen ihan toisenlaisen gifin, mutta ei ollu paljo mahollisuuksia, sattuneesta syystä :D


Mikähän influenssa mulle on tullu, ku musta tuntuu et mun olo vaan pahenee? Tosin päivällä oli ihan hyvä olo ku otin kaks särkylääkettä, ne sit vaikutti sen pari tuntii jonka jälkeen olo alko taas paheneen.. No, ehkä se tästä.


Mutta, mitä tykkäätte gifistä? Tekisinkö myöhemmin jonkun siistimmän?:D


Sairas bloggarinne toivottaa kuitenkin teille muille oikeen hyvää alkanutta viikkoa!:)


PS. Heti ku tervehdyn niin ostan arvontaan palkinnon ja arvonta voi alkaa! Anteeksi viivästys:>

8 kommenttia:

  1. sul voi olla mykoplasma! D:

    VastaaPoista
  2. voin kertoo että toivottavasti sullei oo sama virusjuttu ku mulla. täs huomenna alkaa viides viikko ku oon kipeenä.. Kuumetta, yskä, nuha, keuhkoihin ja päähän särkee enemmän kun laki sallii ja olo on mitä heikoin. Antibiootit, yskänlääkkeet eikä särkylääkkeet auta ja lääkärissä ei tietoo mikä on. Hyvin jää koulussa jälkeen, ja tää on aivan kauheeta. Toivottavasti sä paranet pia :))))

    se-x-factory.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1: Kiitos, yritetään:)

    Anonyymi2: Mikä se on:o

    ★ Jennie Annihilation: Oivooii kuulostaa pahalta:( Toivottavasti mulla ei oo sama.. Paranemisia sullekki !! :)

    VastaaPoista
  4. Hej, parane pian! *hug*
    Toi gifi on btw hieno :)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi3: Kiitos, koitan!:) Ja thanks:>

    VastaaPoista
  6. Mykoplasma. Oireina mm. korkea kuume (ittellä oli eilen 39.6), yskä, päänsärky ja pahoinvointi. Hoitamattomana seurauksena voi olla keuhkokuume/keuhkoputkentulehdus. NYT MARS LÄÄKÄRIIN! mulla otetaan tänään verikoe ja saan tod. antibiootteja.

    VastaaPoista
  7. Anonyymi4: Mulla meni ilmeisesti tää tauti ohi jo, tai kuume ainaki laski olemattomiin, ja olokin parani melkeen normiks. Vähä vaan tahtoo yskittää vielä.. Oiskohan ollu vaan joku perus kausi-influenssa tai vähän pahempi flunssa. Mutta hei kiitos kuitenki tiedosta, ja paranemisia sulle !! :)

    VastaaPoista